Auteur Topic: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee  (gelezen 10926 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 959
  • 4451
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #100 Gepost op: september 11, 2022, 11:09:10 pm »
Uiteindelijk verliezen we vandaag ook op 2 standaardsituatuaties. Moesten we hier iets scherper op verdedigen, konden we nog wegkomen met een droge 0-0.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.471
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #101 Gepost op: september 11, 2022, 11:10:19 pm »
Het gaat van kwaad naar erger. Ik geloof ook niet in het plan van Leye.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.638
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #102 Gepost op: september 11, 2022, 11:10:57 pm »
Vandaag in mijn ogen verloren door de opstelling, net zoals tegen union…  niet meer niet min. Als je start met de ploeg van het laatste kwartier dan zouden we niet zo kansloos verloren hebben. Als leye nu niet inziet dat je met vossen gewoon met 10 man speelt, met ciranni die geen niveau (meer) haalt voor 1e klasse, tjah dan ben je al verloren nog voor het winterstop is! Positief punt, palumets kan mij zeker bekoren, en je ziet toch dat braem kan voetballen.
idd,Braem was gevaarlijker in die korte tijd dan Vosse in zijn laatste 5 wedstrijden.Palumets viel goed mee

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #103 Gepost op: september 11, 2022, 11:12:35 pm »
Tweede goal moet Bossut altijd uit zijn doel komen bij de voorzet en de bal minstens wegboksen.Maar ja, Bossut en uitkomen.....
Dat denk ik ook, en ook, waarom niemand aan de palen bij een hoekschop?  Dat is al jaren een euvel bij ons!  We zouden al enorm veel doelpunten vermeden hebben moest men dit doen, ook Bostijn doet dat niet.  Bossut was niet slecht voor de rest, ook zijn uittrappen en gooien waren beter en sneller dan anders.  Redde ook mooi die ene van  Odijadinges, maar goed, ik denk dat wij 1 van de zwakste keepers hebben in 1A, en dat was hij vroeger niet. 

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #104 Gepost op: september 11, 2022, 11:13:13 pm »
missen ervaring teveel jonge gasten.  Type  Ruud Vormer

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #105 Gepost op: september 11, 2022, 11:14:35 pm »
missen ervaring teveel jonge gasten.  Type  Ruud Vormer
Ja, 1 zo'n kerel kan genoeg zijn, Vormer niet, want die wou niet en kost teveel.

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 384
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #106 Gepost op: september 11, 2022, 11:16:26 pm »
We hebben enkel nog onze ogen om te wenen als we zoiets zien.
Karel van Wijnendale zei dit ook ooit

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #107 Gepost op: september 11, 2022, 11:17:26 pm »
Ik begrijp Leye zijn keuzes niet hoor; ik stel vast dat heel wat forumleden hetzelfde zeggen. Wij zijn ziende blind zeker?

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #108 Gepost op: september 11, 2022, 11:29:34 pm »
Dit krijg je als je je als bestuur laat chanteren door idioten achter doel. Goed gedaan jongens. Jullie hebben gekregen wat jullie wilden. Een ticketje 2e klasse.
Jij bent echt wel een toegevoegde waarde op dit forum.
Vanaf dat slecht gaat, ligt het aan de supporters in uwe kop, die bende idioten dus.
Gelukkig hebben die idioten nog waarden en normen en vooral liefde en passie voor hun club.
Ik refereer maar naar de vele tifo’s en acties. Daarvoor moet ge echt een debiel zijn om zoiets in elkaar te steken.
En ja, als ons iets niet aanstaat, dan laten we ons ook gelden. Chance…

Kga der hier nie teveel woorden aan vuil maken, maar wil gerust eens met een intellectueel wonder als u eens een discussie aangaan face to face.

Je mag me altijd eens aanspreken in het stadion.

Getekend de opperidioot van achter doel.
South Lane Crew.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #109 Gepost op: september 11, 2022, 11:33:00 pm »
Ik begrijp Leye zijn keuzes niet hoor; ik stel vast dat heel wat forumleden hetzelfde zeggen. Wij zijn ziende blind zeker?
Ik begrijp hem ook niet wat deze match betreft.
Was onder Dury en Simons/De Fauw niet anders.  Waarom Vossen altijd opstellen?  Is mij een compleet raadsel.  Spelen er andere motieven om die Vossen altijd maar weer zijn kans te geven?  Waarom die Sangaré vervangen? 
Maar los daarvan, ik mis in deze ploeg een samenhang, een deftig plan, een blok, we speelden enorm open ook, met de verkeerde mensen in de eerste helft, met in principe 3 verdedigende middenvelders die alle 3 te weinig niveau toonden, ook Rommens ja.  Sissako speelt enorm onder wat hij kan, Miroshi geloof ik totaal niet in, Rommens zakt mee onder.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.638
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #110 Gepost op: september 11, 2022, 11:33:55 pm »
Dit krijg je als je je als bestuur laat chanteren door idioten achter doel. Goed gedaan jongens. Jullie hebben gekregen wat jullie wilden. Een ticketje 2e klasse.
Jij bent echt wel een toegevoegde waarde op dit forum.
Vanaf dat slecht gaat, ligt het aan de supporters in uwe kop, die bende idioten dus.
Gelukkig hebben die idioten nog waarden en normen en vooral liefde en passie voor hun club.
Ik refereer maar naar de vele tifo’s en acties. Daarvoor moet ge echt een debiel zijn om zoiets in elkaar te steken.
En ja, als ons iets niet aanstaat, dan laten we ons ook gelden. Chance…

Kga der hier nie teveel woorden aan vuil maken, maar wil gerust eens met een intellectueel wonder als u eens een discussie aangaan face to face.

Je mag me altijd eens aanspreken in het stadion.

Getekend de opperidioot van achter doel.
Top reactie !!!

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.360
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #111 Gepost op: september 11, 2022, 11:34:06 pm »
Ik vind dat zwak van Leye
Zet nooit direct nieuwelingen in de basis als ze de voorbereiding niet meegemaakt hebben
Maar Ndour is hier nu al van dinsdag, en we hebben al gezien dat je met Vossen niets kan

Waarom Ciranni ook weer speelt ipv Tsouka is mij ook een vraagteken.

Leye was goed begonnen, matchen tegen Cercle, Union en Charleroi waren dan weer heel zwak. Voorlopig is ie gebuisd voor mij
Ik volg u wel voor het grotendeel.   Sangaré en Ramirez kwamen goed in, maar ik zou dan eerder voor Ramirez gaan.  Vossen weer opstellen, niet te verstaan, Cirianni en niet Tsouka, ik versta dit totaal niet, onbegrijpelijk, Tsouka is verdedigend ook veel sterker.  Maar gebuisd?  Nee, dat is veel te vroeg en ook niet eerlijk, want Dompé werd niet vervangen en zowel tegen Cercle,Union en Charleroi hadden we met Dompé of een vervanger toch andere wedstrijden.
Ndour niet van in het begin zetten begrijp ik totaal niet, is niet dat die een conditionele achterstand heeft, begrijp ik totaal niet.  En Miroschi, verdient die nog een basisplaats?


Ik zeg dan ook voorlopig e
Maar hetgeen ik opsomde + ook die rare transfers (allemaal via contacten van Leye)
Het lijken mij ook makelaartransfers te zijn

Win je vnv, dan ziet het er weer anders uit, maar ik hoop dat die Ndour aan de rust al mag inkomen
Nu moet je niet afkomen met de term 'makelaarstransfers" via Leye. Natuurlijk is het van dat. Ik zeg dat hier al sedert zijn aanstelling.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.360
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #112 Gepost op: september 11, 2022, 11:38:39 pm »
Mbaye doet dat seizoen niet uit
Bij Standard zag je net hetzelfde spelbeeld toen die er was
Alles op goed geluk


Er moest ook kwaliteit bij en niet enkel onbekende namen die in mickey mouse liga’s speelden.
Die Miroshi kan nog niet mee bij Jong Essevee bvb!!!
we hebben dit seizoen 13 !!! inkomende transfers gedaan. En nu moeten er nog eens 2 bij of zo ??

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.360
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #113 Gepost op: september 11, 2022, 11:43:19 pm »
Dit krijg je als je je als bestuur laat chanteren door idioten achter doel. Goed gedaan jongens. Jullie hebben gekregen wat jullie wilden. Een ticketje 2e klasse.

Jezus wat een ongelofelijke idioot ben jij toch. Ga je blijven op diezelfde nagel kloppen? Ja met Dury hadden we vandaag gewonnen met 3 goals van Govea en 2 van Damien Clark.
Ga naar Tenerife met Dury gast
Het besef moet er nu wel zijn dat we tot de laatste dag van deze competitie gaan moeten vechten tegen degradatie. Seraing, Eupen, Wij, de Veekaa. Wij zijn de zwakke broertjes. En iedereen heeft het hier constant over onze moeilijke competitiestart. Klopt wel, maar tegen wie gaan wij punten pakken. Ik vond ons bv op Cercle ook zeer zwak.

Offline Tibo01

  • Leden
  • Berichten: 501
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #114 Gepost op: september 12, 2022, 12:01:14 am »
Lopez mag die hoekschop niet weggeven, Bossut het tweede doelpunt... ik zat in tribune 3 en de gent waren te spreken over dit essevee

Offline Regenboogboer

  • Leden
  • Berichten: 44
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #115 Gepost op: september 12, 2022, 12:55:40 am »
Ofschoon ik ook veel liever al meer punten had gehad, komen de belangrijke matchen er nu pas aan en hadden we gewoon al een loodzwaar programma. Nu is het de moment om punten te pakken, binnen 3-4 matchen kan het er al weer helemaal anders uitzien.

Opstelling

                        Bostyn
Tsouka - Derijck - Lopez - Drambaiev
              Tambedou - Palumets
                       Rommens
                       Ramirez
        Ndour             -          Fadera


Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #116 Gepost op: september 12, 2022, 07:19:39 am »
Nog zwakker dan de vorige jaren, puur gebrek aan kwaliteit en ervaring voor 1A.
Hoe komen die spelers toch bij ons!?

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #117 Gepost op: september 12, 2022, 07:50:54 am »
Gisteren Westerlo gezien: spelers als Madsen, Bolat, De Cuyper, Foster,… daar kunnen wij enkel van dromen, gewoon dramatisch sportief beleid de laatste 5 jaar en dit seizoen zal het leiden tot degradatie…

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.042
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #118 Gepost op: september 12, 2022, 07:59:41 am »
Gisteren Westerlo gezien: spelers als Madsen, Bolat, De Cuyper, Foster,… daar kunnen wij enkel van dromen, gewoon dramatisch sportief beleid de laatste 5 jaar en dit seizoen zal het leiden tot degradatie…
Ik vrees het ook of het zal rap moeten veranderen…

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 783
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #119 Gepost op: september 12, 2022, 08:15:51 am »
Ik begrijp Leye zijn keuzes niet hoor; ik stel vast dat heel wat forumleden hetzelfde zeggen. Wij zijn ziende blind zeker?
Ik begrijp hem ook niet wat deze match betreft.
Was onder Dury en Simons/De Fauw niet anders.  Waarom Vossen altijd opstellen?  Is mij een compleet raadsel.  Spelen er andere motieven om die Vossen altijd maar weer zijn kans te geven?  Waarom die Sangaré vervangen? 
Maar los daarvan, ik mis in deze ploeg een samenhang, een deftig plan, een blok, we speelden enorm open ook, met de verkeerde mensen in de eerste helft, met in principe 3 verdedigende middenvelders die alle 3 te weinig niveau toonden, ook Rommens ja.  Sissako speelt enorm onder wat hij kan, Miroshi geloof ik totaal niet in, Rommens zakt mee onder.

dit vind ik overdreven, van dat gebrek aan blok. We gaven weinig kansen weg.  Ik heb vorig jaar nog matchen gezien waarbij iedere aanval bijna een doelkans was tegen ons. Gent heeft niet zo veel gebracht. 1 reuzekans door een slechte controle van Lopez  maar geen uitgespeelde kansen.
Het schoentje wringt vooral vooraan : heel weinig bal kunnen bijhouden, geen duels winnen, geen acties, geen goede voorzetten en hoekschoppen dan ook nog eens verprutsen.
Wat Vossen keer op keer in die ploeg doet is me een raadsel. Zet dan eens Braem van bij het begin.
Palumets viel deftig in. Nu zien wat Ndour kan brengen. En mss zit er nog een tweede Tambedou aan te komen.  Bostyn mag ook eens terug in de goal.
Stvv, Westerlo en OHL zou moeten een 7/9 worden.