Auteur Topic: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee  (gelezen 10907 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #140 Gepost op: september 12, 2022, 04:51:42 pm »
Dit krijg je als je je als bestuur laat chanteren door idioten achter doel. Goed gedaan jongens. Jullie hebben gekregen wat jullie wilden. Een ticketje 2e klasse.
Jij bent echt wel een toegevoegde waarde op dit forum.
Vanaf dat slecht gaat, ligt het aan de supporters in uwe kop, die bende idioten dus.
Gelukkig hebben die idioten nog waarden en normen en vooral liefde en passie voor hun club.
Ik refereer maar naar de vele tifo’s en acties. Daarvoor moet ge echt een debiel zijn om zoiets in elkaar te steken.
En ja, als ons iets niet aanstaat, dan laten we ons ook gelden. Chance…

Kga der hier nie teveel woorden aan vuil maken, maar wil gerust eens met een intellectueel wonder als u eens een discussie aangaan face to face.

Je mag me altijd eens aanspreken in het stadion.

Getekend de opperidioot van achter doel.

Tuurlijk zijn jullie idioten. Eerst Dury behandelen als een stuk vuil en vervolgens toelaten dat de grootste narcist die deze club ooit gekend heeft, de boel komt overnemen. Brengt hier een kudde landgenoten binnen en zal geen seconde aarzelen om de club een mes in de rug te steken als het hem uitkomt.

Als je dat niet idioot vindt, dan is dat maar zo. Ondertussen heeft het bestuur jullie zin gegeven en de gevolgen zullen zijn wat ze zijn. Dat krijg je als je supporters de macht geeft.
Ten eerste Dury zelf had er genoeg van, had het vuur niet meer en de passie, gaf dit al in verscheidene interviews toe.  En ja er was terechte onvrede bij EEN DEEL van de supporters over Dury, maar een ander deel wou hem wel degelijk aan de macht in de club, dus het klopt totaal niet wat je hier schrijft, de supporters HEBBEN TOTAAL GEEN MACHT in de club en de club geeft die macht ook niet aan de supporters,echt te belachelijk.  Indien Dury zelf niet zou aangeven dat het tijd was om te vertrekken, dan was dit ook niet gebeurt. 
En Dury vernoemen en daarna Leye bestempelen als de grootste narcist,  :D , hilarisch, ze zijn elkaar waarschijnlijk waard, dat wel.    Zoals altijd doe jij heel arrogant en  kijk jij enorm neer op mensen, met verwijten als idioot,met argumenten die Trump doen blozen, die je dan terecht als een boomerang in uw gezicht terugkrijgt. Get a life!

Ik kan alleen maar vaststellen dat het boemerangetje in jullie gezicht aan het terugkeren is hé. Dury heeft Zulte Waregem al eens moeten behoeden van de degradatie toen hij even weg was en nu hij definitief weg is zal het effectief zover zijn. Jullie stonden erbij keken ernaar en zagen dat het blijkbaar goed was. Leye mag deze club de dieperik injagen en ondertussen staan jullie daar achter doel een kleutertuin te beheren. Ik snap dat het pijn doet om daarmee geconfronteerd te worden en ik heb er echt geen enkel probleem mee dat jullie op de boodschapper schieten. Doe maar jongen.

Geen dank.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #141 Gepost op: september 12, 2022, 05:06:34 pm »
Kijk, we hebben na 8 wedstrijden nu 6 teams uit de top 8 gehad.
Balans is 5/18.
We hebben 2 gelijkwaardige teams als ons tegengekomen, Seraing en Cercle.
Balans tegen die 2 is 4/6.
We hebben een volledig nieuw team, alsook staf, ingeslepen te krijgen. Laten matchen met elkaar.
Dat kost uiteraard tijd.

We zitten vooralsnog niet aan zo'n pijnlijke, problematische reeks van 6/36, 4/42 en dergelijke zoals we die de voorbije 4 seizoenen gehad hebben, met de daarbijhorende afgangen met scores als 0-6 of 1-7, die we nu niet meegemaakt hebben.

Ik geloof ook niet dat we weer met zo'n reeks zullen te maken krijgen, omdat ze wel degelijk al laten zien hebben dat ze het kunnen. Dat ze een sterke ploeg kunnen vormen die voor elkaar strijdt. Fysiek staan we ook stukken verder dan de afgelopen seizoenen.

Eens we zoals de nekken 1-4 in eigen huis zouden verliezen van een rechtstreekse concurrent als KV Mechelen, dan zou ik me pas echt zorgen beginnen maken.

Dat we nu recentelijk een paar mindere team- én individuele prestaties (van sommigen) krijgen te zien, ligt puur aan het mentale aspect.
Als je slechts 5/18 haalt terwijl je bepaalde matchen echt wel goed gespeeld hebt en meer had verdiend maar een goed resultaat achterwege bleef, is dat nu eenmaal niet gezond voor het mentale welzijn van een speler en kruipt dat logischerwijze in de kopkes.
Hierbij heeft de kalendercommissie veel boter op het hoofd door ons zo'n onrealistisch zwaar beginprogramma voor te schotelen.

Het is nu aan de spelers en staf om hier bovenop te komen, en terug te gaan geloven in eigen kunnen, zoals ze de eerste 3 wedstrijden uitstekend gedaan hebben!
Als fans moéten we er ook gewoon in blijven geloven en volop achter de ploeg en trainer blijven staan!

De volgende 4 wedstrijden tegen STVV, OHL, Westerlo en 't Scum zullen levensbelangrijk zijn en ons duidelijk maken wat deze ploeg écht in zijn mars heeft.

We are Waregem!

Beter kan ik het niet zeggen!! Als we binnen 4 matchen nog in de rode zone staan; dan moeten we ons zorgen beginnen maken. Nu kan je geen vergelijk maken.

De komende 4 matchen zullen inderdaad bepalend worden voor de toekomst van Essevee en haar trainer.

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 384
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #142 Gepost op: september 12, 2022, 05:26:00 pm »
Mc Avoy en Maximus,dat is toch dezelfde persoon of hebben we hier echt 2 geschiften zitten tussen onze fans.Dat kan toch niet.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #143 Gepost op: september 12, 2022, 06:04:41 pm »
De kern is nu pas rond, dus Leye kan echt aan de slag gaan. Het verdedigend compartiment zit wel goed, we geven niet zoveel weg. Nu het aanvallende deel nog. Leye heeft vorige week 3-4 aanvallende spelers bijgekregen, hiervoor moest hij roeien met de riemen die hij heeft (Vossen & Braem). En we hebben allemaal al gezien dat zij niet meteen passen in ons systeem al heeft Braem nog te weinig kansen gekregen. De eerste 3 matchen liep het nog redelijk maar van zodra Dompé was vertrokken hadden we echt veel te weinig kwaliteit voorin en hier kon Leye ook niet veel aandoen. Ik had ook wel op Gent zonder Vossen gestart en met Ndour, maar hij was hier nog maar net dus kan hier nog inkomen.

Er volgt ook bijna een interlandbreak, het is aan Leye om de aanvallende spelers in te passen en dan kunnen we echt gaan oordelen.
SV TILL I DIE

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #144 Gepost op: september 12, 2022, 06:09:47 pm »
Kijk, we hebben na 8 wedstrijden nu 6 teams uit de top 8 gehad.
Balans is 5/18.
We hebben 2 gelijkwaardige teams als ons tegengekomen, Seraing en Cercle.
Balans tegen die 2 is 4/6.
We hebben een volledig nieuw team, alsook staf, ingeslepen te krijgen. Laten matchen met elkaar.
Dat kost uiteraard tijd.

We zitten vooralsnog niet aan zo'n pijnlijke, problematische reeks van 6/36, 4/42 en dergelijke zoals we die de voorbije 4 seizoenen gehad hebben, met de daarbijhorende afgangen met scores als 0-6 of 1-7, die we nu niet meegemaakt hebben.

Ik geloof ook niet dat we weer met zo'n reeks zullen te maken krijgen, omdat ze wel degelijk al laten zien hebben dat ze het kunnen. Dat ze een sterke ploeg kunnen vormen die voor elkaar strijdt. Fysiek staan we ook stukken verder dan de afgelopen seizoenen.

Eens we zoals de nekken 1-4 in eigen huis zouden verliezen van een rechtstreekse concurrent als KV Mechelen, dan zou ik me pas echt zorgen beginnen maken.

Dat we nu recentelijk een paar mindere team- én individuele prestaties (van sommigen) krijgen te zien, ligt puur aan het mentale aspect.
Als je slechts 5/18 haalt terwijl je bepaalde matchen echt wel goed gespeeld hebt en meer had verdiend maar een goed resultaat achterwege bleef, is dat nu eenmaal niet gezond voor het mentale welzijn van een speler en kruipt dat logischerwijze in de kopkes.
Hierbij heeft de kalendercommissie veel boter op het hoofd door ons zo'n onrealistisch zwaar beginprogramma voor te schotelen.

Het is nu aan de spelers en staf om hier bovenop te komen, en terug te gaan geloven in eigen kunnen, zoals ze de eerste 3 wedstrijden uitstekend gedaan hebben!
Als fans moéten we er ook gewoon in blijven geloven en volop achter de ploeg en trainer blijven staan!

De volgende 4 wedstrijden tegen STVV, OHL, Westerlo en 't Scum zullen levensbelangrijk zijn en ons duidelijk maken wat deze ploeg écht in zijn mars heeft.

We are Waregem!

Beter kan ik het niet zeggen!! Als we binnen 4 matchen nog in de rode zone staan; dan moeten we ons zorgen beginnen maken. Nu kan je geen vergelijk maken.

De komende 4 matchen zullen inderdaad bepalend worden voor de toekomst van Essevee en haar trainer.

Verliezen tegen een betere tegenstander is één ding, maar als ge het geleverde spel bekijkt, veel balverlies op het middenveld met veel slechte passen en geen doelkansen, daar gaat er toch veel verbetering moeten in komen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #145 Gepost op: september 12, 2022, 06:38:33 pm »
Mc Avoy en Maximus,dat is toch dezelfde persoon of hebben we hier echt 2 geschiften zitten tussen onze fans.Dat kan toch niet.
Als het dezelfde persoon niet is, dan zijn ze volgens mij een match voor een koppel  ;D

Offline Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 959
  • 4451
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #146 Gepost op: september 12, 2022, 07:01:00 pm »
Ik zie wel iets in die Palumets. Vinnig spelertje

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #147 Gepost op: september 12, 2022, 07:30:38 pm »


Verliezen tegen een betere tegenstander is één ding, maar als ge het geleverde spel bekijkt, veel balverlies op het middenveld met veel slechte passen en geen doelkansen, daar gaat er toch veel verbetering moeten in komen.
idd
das het vreemde van de zaak.
betert niet, tga achteruit, vooral ulder passen
verliezen mag, mo moet wel inzet zijn
en da ister ni

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #148 Gepost op: september 12, 2022, 07:32:50 pm »
Ik zie wel iets in die Palumets. Vinnig spelertje
wa was zijn positie eigenlijk?
dacht datie aanvallend positie had?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #149 Gepost op: september 12, 2022, 07:41:05 pm »


Verliezen tegen een betere tegenstander is één ding, maar als ge het geleverde spel bekijkt, veel balverlies op het middenveld met veel slechte passen en geen doelkansen, daar gaat er toch veel verbetering moeten in komen.
idd
das het vreemde van de zaak.
betert niet, tga achteruit, vooral ulder passen
verliezen mag, mo moet wel inzet zijn
en da ister ni
Vond wel dat er inzet was, maar het was los zand, geen blok, iemand in de problemen niet gaan helpen, raar.  Als er dan wordt aangevallen dan gaat de helft van het team niet mee en blijft hangen, als ze verdedigen juist hetzelfde, zeker de tweede helft.  Sangaré vervangen was raar, Vossen laten staan nog raarder.  En Lopez had een enorm slechte dag, vol twijfels plots.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.360
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #150 Gepost op: september 12, 2022, 07:46:36 pm »
Mc Avoy en Maximus,dat is toch dezelfde persoon of hebben we hier echt 2 geschiften zitten tussen onze fans.Dat kan toch niet.
Nogmaals : ik heb niets te maken met die kerel. Ik vind zijn stijl trouwens schandalig brutaal. Maar ik ben wel eens met bepaalde dingen die hij zegt. (en ik hoop dat dit toch nog mag).
a) Ik doe niet mee aan die Dury-bashing. Er is de laatste 4 jaar van alles verkeerd gelopen en ik ontken niet dat Dury daar een belangrijke factor in is. Maar hij heeft hier ook nog veel goede dingen gedaan, zelfs het laatste jaar
b) Leye : ik was geen fan om hem terug te halen als trainer, maar ik was tot voor kort relatief enthousiast. Nu begin ik toch mijn twijfels te hebben.
c) de transfers : ik had er 6 goede gedaan in plaats van 13. Je ziet nu al dat die Ramirez, Tsouka en Miroshi geen goede transfers zijn. Wat is er verkeerd met een Nill De Pauw die onze club kent en toch zeer verdienstelijk was ?
d) het stoort me mateloos dat je hier zeer snel als narcist, betweter, schoolmeester, ... wordt weggezet als je een afwijkende mening hebt. Maar ondertussen mag bv Mogul hier ongebreideld erop los lullen.

Maar velen zullen gelukkig zijn : volgend jaar zal de Vlassico in 1/B doorgaan, resultaat van bekrompenheid, gebrek aan visie en ambitie, gebrek aan economisch inzicht, gebrek aan durf,... 
« Laatst bewerkt op: september 12, 2022, 11:11:07 pm door svennay »

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #151 Gepost op: september 13, 2022, 09:19:36 am »
Mc Avoy en Maximus,dat is toch dezelfde persoon of hebben we hier echt 2 geschiften zitten tussen onze fans.Dat kan toch niet.
Nogmaals : ik heb niets te maken met die kerel. Ik vind zijn stijl trouwens schandalig brutaal. Maar ik ben wel eens met bepaalde dingen die hij zegt. (en ik hoop dat dit toch nog mag).
a) Ik doe niet mee aan die Dury-bashing. Er is de laatste 4 jaar van alles verkeerd gelopen en ik ontken niet dat Dury daar een belangrijke factor in is. Maar hij heeft hier ook nog veel goede dingen gedaan, zelfs het laatste jaar
b) Leye : ik was geen fan om hem terug te halen als trainer, maar ik was tot voor kort relatief enthousiast. Nu begin ik toch mijn twijfels te hebben.
c) de transfers : ik had er 6 goede gedaan in plaats van 13. Je ziet nu al dat die Ramirez, Tsouka en Miroshi geen goede transfers zijn. Wat is er verkeerd met een Nill De Pauw die onze club kent en toch zeer verdienstelijk was ?
d) het stoort me mateloos dat je hier zeer snel als narcist, betweter, schoolmeester, ... wordt weggezet als je een afwijkende mening hebt. Maar ondertussen mag bv Mogul hier ongebreideld erop los lullen.

Maar velen zullen gelukkig zijn : volgend jaar zal de Vlassico in 1/B doorgaan, resultaat van bekrompenheid, gebrek aan visie en ambitie, gebrek aan economisch inzicht, gebrek aan durf,... 
Dat je Ramirez al afschrijft zegt veel over hoe snel hier spelers worden afgebrand. Kijk Hij heeft 180 minuten gespeeld op dit moment.
180 minuten waarin Vossen voorin staat.
180 minuten waarin er geen diepgang was.
180 minuten waarvan een heel aantal minuten op de flank (niet zijn positie). En zijn basisplaatsen waren op de flank.
180 minuten tegen sterke tegenstanders en in een ploeg die nog niet compleet was
180 minuten waarin je wel zijn vista kon zien

Geef Ramirez wat tijd en laat hem connectie maken met Ndour. Iemand die veel sneller is en diep loopt. Ramirez moet die ballen kunnen tussendoor steken. Laat hem wat vertrouwen krijgen en ik ben ervan overtuigd dat hij nog gaat renderen. Laten we aub spelers op 180 minuten niet afbranden.

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #152 Gepost op: september 13, 2022, 09:48:08 am »
Mc Avoy en Maximus,dat is toch dezelfde persoon of hebben we hier echt 2 geschiften zitten tussen onze fans.Dat kan toch niet.
Nogmaals : ik heb niets te maken met die kerel. Ik vind zijn stijl trouwens schandalig brutaal. Maar ik ben wel eens met bepaalde dingen die hij zegt. (en ik hoop dat dit toch nog mag).
a) Ik doe niet mee aan die Dury-bashing. Er is de laatste 4 jaar van alles verkeerd gelopen en ik ontken niet dat Dury daar een belangrijke factor in is. Maar hij heeft hier ook nog veel goede dingen gedaan, zelfs het laatste jaar
b) Leye : ik was geen fan om hem terug te halen als trainer, maar ik was tot voor kort relatief enthousiast. Nu begin ik toch mijn twijfels te hebben.
c) de transfers : ik had er 6 goede gedaan in plaats van 13. Je ziet nu al dat die Ramirez, Tsouka en Miroshi geen goede transfers zijn. Wat is er verkeerd met een Nill De Pauw die onze club kent en toch zeer verdienstelijk was ?
d) het stoort me mateloos dat je hier zeer snel als narcist, betweter, schoolmeester, ... wordt weggezet als je een afwijkende mening hebt. Maar ondertussen mag bv Mogul hier ongebreideld erop los lullen.

Maar velen zullen gelukkig zijn : volgend jaar zal de Vlassico in 1/B doorgaan, resultaat van bekrompenheid, gebrek aan visie en ambitie, gebrek aan economisch inzicht, gebrek aan durf,... 
Dat je Ramirez al afschrijft zegt veel over hoe snel hier spelers worden afgebrand. Kijk Hij heeft 180 minuten gespeeld op dit moment.
180 minuten waarin Vossen voorin staat.
180 minuten waarin er geen diepgang was.
180 minuten waarvan een heel aantal minuten op de flank (niet zijn positie). En zijn basisplaatsen waren op de flank.
180 minuten tegen sterke tegenstanders en in een ploeg die nog niet compleet was
180 minuten waarin je wel zijn vista kon zien

Geef Ramirez wat tijd en laat hem connectie maken met Ndour. Iemand die veel sneller is en diep loopt. Ramirez moet die ballen kunnen tussendoor steken. Laat hem wat vertrouwen krijgen en ik ben ervan overtuigd dat hij nog gaat renderen. Laten we aub spelers op 180 minuten niet afbranden.

Is die Offor ook geen snelle centrumspits?

Offline revitdisgner

  • Leden
  • Berichten: 568
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #153 Gepost op: september 13, 2022, 10:33:07 am »
Mc Avoy en Maximus,dat is toch dezelfde persoon of hebben we hier echt 2 geschiften zitten tussen onze fans.Dat kan toch niet.
Nogmaals : ik heb niets te maken met die kerel. Ik vind zijn stijl trouwens schandalig brutaal. Maar ik ben wel eens met bepaalde dingen die hij zegt. (en ik hoop dat dit toch nog mag).
a) Ik doe niet mee aan die Dury-bashing. Er is de laatste 4 jaar van alles verkeerd gelopen en ik ontken niet dat Dury daar een belangrijke factor in is. Maar hij heeft hier ook nog veel goede dingen gedaan, zelfs het laatste jaar
b) Leye : ik was geen fan om hem terug te halen als trainer, maar ik was tot voor kort relatief enthousiast. Nu begin ik toch mijn twijfels te hebben.
c) de transfers : ik had er 6 goede gedaan in plaats van 13. Je ziet nu al dat die Ramirez, Tsouka en Miroshi geen goede transfers zijn. Wat is er verkeerd met een Nill De Pauw die onze club kent en toch zeer verdienstelijk was ?
d) het stoort me mateloos dat je hier zeer snel als narcist, betweter, schoolmeester, ... wordt weggezet als je een afwijkende mening hebt. Maar ondertussen mag bv Mogul hier ongebreideld erop los lullen.

Maar velen zullen gelukkig zijn : volgend jaar zal de Vlassico in 1/B doorgaan, resultaat van bekrompenheid, gebrek aan visie en ambitie, gebrek aan economisch inzicht, gebrek aan durf,... 
Dat je Ramirez al afschrijft zegt veel over hoe snel hier spelers worden afgebrand. Kijk Hij heeft 180 minuten gespeeld op dit moment.
180 minuten waarin Vossen voorin staat.
180 minuten waarin er geen diepgang was.
180 minuten waarvan een heel aantal minuten op de flank (niet zijn positie). En zijn basisplaatsen waren op de flank.
180 minuten tegen sterke tegenstanders en in een ploeg die nog niet compleet was
180 minuten waarin je wel zijn vista kon zien

Geef Ramirez wat tijd en laat hem connectie maken met Ndour. Iemand die veel sneller is en diep loopt. Ramirez moet die ballen kunnen tussendoor steken. Laat hem wat vertrouwen krijgen en ik ben ervan overtuigd dat hij nog gaat renderen. Laten we aub spelers op 180 minuten niet afbranden.
2, Ramirez is een pure 10 geeft een goeie vista en een gevoel voor ruimte alsof hij in de tribune zit.

Offline Jens Flamand

  • Leden
  • Berichten: 609
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #154 Gepost op: september 13, 2022, 12:10:11 pm »
Weet iemand of Offor al aangekomen is?

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.581
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : zondag 11/09/2022 - 21.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #155 Gepost op: september 13, 2022, 02:43:08 pm »
Mc Avoy en Maximus,dat is toch dezelfde persoon of hebben we hier echt 2 geschiften zitten tussen onze fans.Dat kan toch niet.
Nogmaals : ik heb niets te maken met die kerel. Ik vind zijn stijl trouwens schandalig brutaal. Maar ik ben wel eens met bepaalde dingen die hij zegt. (en ik hoop dat dit toch nog mag).
a) Ik doe niet mee aan die Dury-bashing. Er is de laatste 4 jaar van alles verkeerd gelopen en ik ontken niet dat Dury daar een belangrijke factor in is. Maar hij heeft hier ook nog veel goede dingen gedaan, zelfs het laatste jaar
b) Leye : ik was geen fan om hem terug te halen als trainer, maar ik was tot voor kort relatief enthousiast. Nu begin ik toch mijn twijfels te hebben.
c) de transfers : ik had er 6 goede gedaan in plaats van 13. Je ziet nu al dat die Ramirez, Tsouka en Miroshi geen goede transfers zijn. Wat is er verkeerd met een Nill De Pauw die onze club kent en toch zeer verdienstelijk was ?
d) het stoort me mateloos dat je hier zeer snel als narcist, betweter, schoolmeester, ... wordt weggezet als je een afwijkende mening hebt. Maar ondertussen mag bv Mogul hier ongebreideld erop los lullen.

Maar velen zullen gelukkig zijn : volgend jaar zal de Vlassico in 1/B doorgaan, resultaat van bekrompenheid, gebrek aan visie en ambitie, gebrek aan economisch inzicht, gebrek aan durf,... 
Dat je Ramirez al afschrijft zegt veel over hoe snel hier spelers worden afgebrand. Kijk Hij heeft 180 minuten gespeeld op dit moment.
180 minuten waarin Vossen voorin staat.
180 minuten waarin er geen diepgang was.
180 minuten waarvan een heel aantal minuten op de flank (niet zijn positie). En zijn basisplaatsen waren op de flank.
180 minuten tegen sterke tegenstanders en in een ploeg die nog niet compleet was
180 minuten waarin je wel zijn vista kon zien

Geef Ramirez wat tijd en laat hem connectie maken met Ndour. Iemand die veel sneller is en diep loopt. Ramirez moet die ballen kunnen tussendoor steken. Laat hem wat vertrouwen krijgen en ik ben ervan overtuigd dat hij nog gaat renderen. Laten we aub spelers op 180 minuten niet afbranden.
Als je kijkt naar het basiselftal van zondag dan starten er maar liefst 7 (!) spelers die hier vorig jaar nog niet zaten.

We zijn amper 8 speeldagen ver en we hebben tegen 6 ploegen gespeeld die volgens mij zullen meestrijden voor play off 1.

Onze ploeg was maar compleet op transfer deadline day.

Geef ze aub nog ne keer een paar speeldagen de tijd alvorens iedere nieuwe speler en onze coach af te breken. Tis toch logisch dat ze op elkaar moeten worden ingespeeld geraken eerst ook.