Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 851594 keer)

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7320 Gepost op: september 01, 2022, 11:42:35 am »
KvK sups zijn precies niet zo content met Čustović

Maar de PPM van Mbaye Leye is niet veel hoger, integendeel.
Dus we moeten het allemaal wel nog zien.

Offline smurf

• Leden
« Reactie #7321 Gepost op: september 02, 2022, 09:33:31 am »
Moet wel toegeven dat ik blij en opgelucht was met het nieuws dat jullie Custovic halen om Belhocine te vervangen. Is imo totaal geen betere trainer (mss enkel int begin door het shockeffect).
Zal sowieso ook wel met het financiële plaatje te maken hebben, aangezien Maleisië geen enkele euro in jullie club stopt, en Leterme vooral moet roeien met de riemen die hij heeft.
Neem daar nog het aantrekken van zotte Zé bij waardoor jullie spaarpotje voor deze transferperiode wss al helemaal op was? (hoge looneisen)

Maar goed, Glen De Boeck wou blijkbaar heel graag naar jullie terugkomen en zal dus wss niet hoog looneisend geweest zijn ook, maar dat botert dan niet meer met Leterme? Gelukkig want die zag ik de boel wel doen draaien.
Zo gaan we volgens mij toch al zeker jullie als concurrent-zakker hebben, en hoe meer hoe beter natuurlijk in een seizoen met 3 zakkers.
En die Lamkel Ze wil je niet in je ploeg wanneer het niet draait. Wees maar zeker dat ie de boel daar nog zal verzieken (blijkbaar maakt ie ol ruize met Selemani op training?)

Lamkel ze + selemani = an accident waiting to happen.

en inderdaad, ik hoor ook dat deboeck en leterme niet meer klikken.  deboeck had wel reputatie dat hij (te) veel genoot van het leven in het parkhotel...

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #7322 Gepost op: september 02, 2022, 08:49:08 pm »
het zal gedaan zijn met de vlassico. dankzij custovic kan kvk volgend jaar aantreden in tweede klasse. merci leterme en de andere foorapen.
als jullie zakken naar 1B betekent niet onmiddelijk het einde van de Vlassico. We kunnen ook zakken. We zitten beiden een beetje in dezelfde situatie.

Offline Svarrogh

• Leden
« Reactie #7323 Gepost op: september 03, 2022, 01:53:27 am »
Topaankoop De Neve niet in de selectie voor de match tegen Eupen.
Zou hij het zich al beklagen?

Online varadero

• Leden
« Reactie #7324 Gepost op: september 03, 2022, 07:56:06 am »
Topaankoop De Neve niet in de selectie voor de match tegen Eupen.
Zou hij het zich al beklagen?

Zag hem al een paar weken niet meer bij de 18 geselecteerden staan (misschien gekwetst)