Auteur Topic: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)  (gelezen 13108 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Diedie

  • Leden
  • Berichten: 11
    • ultras-belgium.be
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #20 Gepost op: maart 16, 2009, 08:37:33 am »
Geschorste bij gent: Wills (toch 1 van de sterk houders in de verdediging bij Gent)
                            Myrie (Een heel sterke flank verdediger)
                            Jorgacevic(Goeie keeper, Boekx vind ik toch heel wat minder)
                            Ljubijankic (Maakte tegen Klup 2 goals dus is ook positief dat hij er niet bij is)


We moeten punten pakken het moet gewoon.



Bojan zijn kaart is nog nie voorgekomen voor de tuchtcommisie (of hoe zeggen ze da)
Echte Gentenaars zijn voor KAA Gent!

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #21 Gepost op: maart 16, 2009, 09:24:12 am »
in hnb staat da lutte geschorst is...

al? als giant-killers moet deze scalp ook hangen h?.
maar als ik de trainer bezig hoor over mentaliteitsproblemen en vermoeidheid, vrees ik wel....
al? ze kunnen maar weer verrassen.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #22 Gepost op: maart 16, 2009, 09:35:57 am »
We moeten gaan voor de overwinning.  Indien verlies kunnen we de grote verliezer worden van de speeldag en plots zakken tot plaats 10 en met nauwelijks 2 ptn voorsprong op plaats 11 en 12.  Al 3 matchen niet meer gewonnen.  Kommaan essevee.  Allen op naar gent met een grote bende.  Zoals de voorbije jaren.
« Laatst bewerkt op: maart 16, 2009, 09:40:05 am door essevee007 »

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #23 Gepost op: maart 16, 2009, 09:59:45 am »
Ljubijankic, Myrie en Wils kregen hun derde gele kaart en zijn thuis tegen Zulte Waregem geschorst.

bron : voetbalbelgie.be

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #24 Gepost op: maart 16, 2009, 10:43:00 am »
Gisteren aanwezig op Brugge. Heb gezien dat Leye al zeer goed ingeburgerd is en ook goed ligt bij de gentsupporters. Speelde overigens een meer dan behoorlijke partij. Zo'n iemand hebben wij bv zaterdag gemist.
Als we op het einde van het seizoen in de linkerkolom eindigen zal ik al heel tevreden zijn. Want tussen plaats 6 en 12 is het verschil klein.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #25 Gepost op: maart 16, 2009, 10:43:52 am »
niet uitfluiten a.u.b

Ik doe de grootste fluit mee die ik in mijn kast liggen heb !!!  Naieve sentimentaliteit is ongepast.

Na de thuismatch tegen kv mechelen liep Leye meteen naar binnen, ook al riep stijntje minne hem nog om de supporters te groeten. Ie moet dus bij mij ni afkomen dat em de kans ni eeft gehad om afscheid te nemen. Blijkbaar sch*t em al in z'n broek. UITFLUITEN DIE HANDEL!!  >:(  Mensen die vinden van niet: "zalig zijn de armen van geest"


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #26 Gepost op: maart 16, 2009, 10:52:47 am »
Leye: doe alsof hij niet bestaat

Opstelling:

                                     Bossut
Minne             Dhaene                  Taravel          Reina

                                      Hyland               
Nfor                        Berrier      Roelandts        Meert

                                Makiese

Nfor: te licht om alleen in de spits te spelen
Berrier: beter centraal (Matton ook)
Roelandts: gekwetst? Was toch aan het trekkebenen zaterdag
Buysse was beter dan de afgelopen weken, maar ik zou toch kiezen voor Reina

fox

  • Gast
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #27 Gepost op: maart 16, 2009, 10:55:39 am »
niet uitfluiten a.u.b

Ik doe de grootste fluit mee die ik in mijn kast liggen heb !!!  Naieve sentimentaliteit is ongepast.

Na de thuismatch tegen kv mechelen liep Leye meteen naar binnen, ook al riep stijntje minne hem nog om de supporters te groeten. Ie moet dus bij mij ni afkomen dat em de kans ni eeft gehad om afscheid te nemen. Blijkbaar sch*t em al in z'n broek. UITFLUITEN DIE HANDEL!!  >:(  Mensen die vinden van niet: "zalig zijn de armen van geest"

"zalig zijn de armen van geest" handelt eerder over mensen die het nodig vinden om Leye uit te fluiten.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #28 Gepost op: maart 16, 2009, 11:09:58 am »
niet uitfluiten a.u.b

Ik doe de grootste fluit mee die ik in mijn kast liggen heb !!!  Naieve sentimentaliteit is ongepast.

Na de thuismatch tegen kv mechelen liep Leye meteen naar binnen, ook al riep stijntje minne hem nog om de supporters te groeten. Ie moet dus bij mij ni afkomen dat em de kans ni eeft gehad om afscheid te nemen. Blijkbaar sch*t em al in z'n broek. UITFLUITEN DIE HANDEL!!  >:(  Mensen die vinden van niet: "zalig zijn de armen van geest"

"zalig zijn de armen van geest" handelt eerder over mensen die het nodig vinden om Leye uit te fluiten.

Dat is jouw gerespecteerde mening, maar ik denk er anders over. Kzal mij alleszins ni inhouden en kdenk dak ni alleen zal zijn!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

fox

  • Gast
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #29 Gepost op: maart 16, 2009, 11:11:38 am »
niet uitfluiten a.u.b

Ik doe de grootste fluit mee die ik in mijn kast liggen heb !!!  Naieve sentimentaliteit is ongepast.

Na de thuismatch tegen kv mechelen liep Leye meteen naar binnen, ook al riep stijntje minne hem nog om de supporters te groeten. Ie moet dus bij mij ni afkomen dat em de kans ni eeft gehad om afscheid te nemen. Blijkbaar sch*t em al in z'n broek. UITFLUITEN DIE HANDEL!!  >:(  Mensen die vinden van niet: "zalig zijn de armen van geest"

"zalig zijn de armen van geest" handelt eerder over mensen die het nodig vinden om Leye uit te fluiten.

Dat is jouw gerespecteerde mening, maar ik denk er anders over. Kzal mij alleszins ni inhouden en kdenk dak ni alleen zal zijn!

Zoals gezegd: "Zalig zijn de armen van geest!"

Qua kleinzieligheid zou het alvast kunnen tellen.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #30 Gepost op: maart 16, 2009, 11:18:38 am »
niet uitfluiten a.u.b

Ik doe de grootste fluit mee die ik in mijn kast liggen heb !!!  Naieve sentimentaliteit is ongepast.

Na de thuismatch tegen kv mechelen liep Leye meteen naar binnen, ook al riep stijntje minne hem nog om de supporters te groeten. Ie moet dus bij mij ni afkomen dat em de kans ni eeft gehad om afscheid te nemen. Blijkbaar sch*t em al in z'n broek. UITFLUITEN DIE HANDEL!!  >:(  Mensen die vinden van niet: "zalig zijn de armen van geest"

"zalig zijn de armen van geest" handelt eerder over mensen die het nodig vinden om Leye uit te fluiten.

Dat is jouw gerespecteerde mening, maar ik denk er anders over. Kzal mij alleszins ni inhouden en kdenk dak ni alleen zal zijn!

Zoals gezegd: "Zalig zijn de armen van geest!"

Qua kleinzieligheid zou het alvast kunnen tellen.

Het niet respecteren van elkaars mening kan je ook als kleinzieligheid beschouwen...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

fox

  • Gast
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #31 Gepost op: maart 16, 2009, 11:42:00 am »
niet uitfluiten a.u.b

Ik doe de grootste fluit mee die ik in mijn kast liggen heb !!!  Naieve sentimentaliteit is ongepast.

Na de thuismatch tegen kv mechelen liep Leye meteen naar binnen, ook al riep stijntje minne hem nog om de supporters te groeten. Ie moet dus bij mij ni afkomen dat em de kans ni eeft gehad om afscheid te nemen. Blijkbaar sch*t em al in z'n broek. UITFLUITEN DIE HANDEL!!  >:(  Mensen die vinden van niet: "zalig zijn de armen van geest"

"zalig zijn de armen van geest" handelt eerder over mensen die het nodig vinden om Leye uit te fluiten.

Dat is jouw gerespecteerde mening, maar ik denk er anders over. Kzal mij alleszins ni inhouden en kdenk dak ni alleen zal zijn!

Zoals gezegd: "Zalig zijn de armen van geest!"

Qua kleinzieligheid zou het alvast kunnen tellen.

Het niet respecteren van elkaars mening kan je ook als kleinzieligheid beschouwen...

Ah, u beschouwt het uitfluiten van een speler van de tegenstander als een mening. Vreemd.  Ik vind het geen mening van de standardsupporters om Stijn Meert uit te fluiten. Wel ik vind het ook geen mening van ZW supporters om Leye te gaan uitfluiten. Dat is pure kleinzieligheid en heeft niks met meningen te maken.

Als u de manier waarop hij weggegaan is, niet mooi vindt, dan is dat uw goed recht om die mening te hebben. Leye gaan uitfluiten als gevolg van zijn beslissing, is geen mening, het is kleinzieligheid.

fox

  • Gast
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #32 Gepost op: maart 16, 2009, 01:48:28 pm »
Fox je maakt je hier nu toch wel deftig belachelijk!  Maar kom jouw  naieve mening in het geval Leye is ook een mening.  Je zal het wel merken volgende zondag dat velen de manier waarop Leye het vertrekspelletje heeft gespeeld met ons essevee vrij hoog zit ! AWOERT !  Of riskeren we voor gefluit ook stadionverbod en een boete ??

Ik heb denk ik nergens gezegd dat Leye niet uitgefloten zal worden. Ik ben 100% zeker dat hij uitgefloten zal worden. Alleen is dat ongelooflijk kleinzielig omdat ik ook 100% zeker weet dat die fluiters net hetzelfde zouden hebben gedaan in zijn plaats.

Leye speelt niet meer voor Zulte Waregem. Get over it en moedig onze ploeg aan in plaats van spelers van de tegenpartij uit te fluiten. Die gast heeft ons op 1,5 jaar tijd 25 competitiedoelpunten gegeven en 800K + Nfor en het is niet goed genoeg. Dat is pas belachelijk!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #33 Gepost op: maart 16, 2009, 02:42:35 pm »
500 000 en nfor volgens voetbalmagazine intervieuw met leye van vorige week. Heel weinig dus.

Wat het gefluit betreft.  Ik zou msh een paar weken geleden ook meegedaan hebben.  Maar herzie mijn mening, was nog wat frustratie die nog niet verwerkt was.  Ook hebben we veel ergere gevallen in het voetbal (of ook trainers: vandevelde bv: die verdiend terecht uitgefloten te worden).  + we bereiken niets met het uitfluiten van leye.  Ik ben ook verre van akkoord over heel die transfer, ,en vond en vind het nog altijd een zeer verdacht en raar verloop.  Maar fluit eerder dhaenens of zijn manager uit.  Dat zijn de klootzakken.  Leye heeft terug een klein beetje respect gekregen van me door de dingen die hij zei over waregem de voorbije weken, maar ook veel verloren.  Maar daarom vind ik het verre van nodig om uit te fluiten.  Tenzij hij bv zaterdag nog eens een schwalbe doet die hij zou menen deze keer, en een penalty krijgt.

Wil je leye een antwoord dienen, zorg dan voor een supersfeer en nog eens een overwinning van ons jongens en we gelijk komen met gent, en op het einde van de rit boven gent staan en europees spelen.  Denk dat je leye daar meer pijn met doet, en heimwee doet krijgen, dan wat gefluit.

Dus supersfeer brengen en hopelijk een overwinning, en als leye komt groeten hem zeker niet uitfluiten.  Denk dat hij dan meer bezig zal zijn met essevee in zijn kop.  Dan dat we hem bv uitfluiten.

Dus NIET DOEN!  Pak het slimmer aan.  En zo een gefluit zorgt ervoor dat de sfeer wordt afgelei naar ons spelers toe.
« Laatst bewerkt op: maart 16, 2009, 02:47:11 pm door essevee007 »

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #34 Gepost op: maart 16, 2009, 04:07:56 pm »
Kan er mij iemand zeggen waar ik moet naartoe rijden als ik met mijn wagen van de afrit kom om aan de bezoekers parking te geraken.Gelieve te antwoorden voor zondag aanstaande 18.00 uur ;D ;D
Neem afrit Gentbrugge. Sla links af en aan de lichten onmiddellijk naar rechts (Land van Rodelaan). Rechtdoor rijden tot op het einde. Daar ga je rechts (Braemkasteelstraat) en blijf je de weg gewoon volgen (dus nergens inslaan). Na een 500tal meter je wagen parkeren en tevoet via de tennisstraat.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #35 Gepost op: maart 16, 2009, 06:58:52 pm »
Fox je maakt je hier nu toch wel deftig belachelijk!  Maar kom jouw  naieve mening in het geval Leye is ook een mening.  Je zal het wel merken volgende zondag dat velen de manier waarop Leye het vertrekspelletje heeft gespeeld met ons essevee vrij hoog zit ! AWOERT !  Of riskeren we voor gefluit ook stadionverbod en een boete ??

Da zit er dik in als dezelfde spotters aan het werk zijn als in Standard en thuis tegen Roeselare

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #36 Gepost op: maart 16, 2009, 08:03:04 pm »
Leye: doe alsof hij niet bestaat

Opstelling:

                                     Bossut
Minne             Dhaene                  Taravel          Reina

                                      Hyland               
Nfor                        Berrier      Roelandts        Meert

                                Makiese

Nfor: te licht om alleen in de spits te spelen
Berrier: beter centraal (Matton ook)
Roelandts: gekwetst? Was toch aan het trekkebenen zaterdag
Buysse was beter dan de afgelopen weken, maar ik zou toch kiezen voor Reina
Geen nieuws over Roelandts? idd dat zag er niet goed uit zaterdag, zou wel eens kunnen dat hij er niet bij zal zijn. Lutte geschorst? Webmaster SVZW geen nieuwtjes? We zullen de underdog zijn op Gent, maak me niet veel illusies, maar je weet nooit h?. Allen naar Gentbrugge!

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #37 Gepost op: maart 16, 2009, 08:07:57 pm »
Fox je maakt je hier nu toch wel deftig belachelijk!  Maar kom jouw  naieve mening in het geval Leye is ook een mening.  Je zal het wel merken volgende zondag dat velen de manier waarop Leye het vertrekspelletje heeft gespeeld met ons essevee vrij hoog zit ! AWOERT !  Of riskeren we voor gefluit ook stadionverbod en een boete ??
Wat in Anderlecht gebeurde gaat wel erg ver,  niet veralgemenen dus  :) Leye speelde een verschrikkelijk spel op het einde, maar je mag niet vergeten welke mooie momenten hij ons schonk... Ik zit toch met een dubbel gevoel

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #38 Gepost op: maart 16, 2009, 08:38:02 pm »
Iemand een idee of er kaarten voor de bezoekers aan de kassa kunnen gekocht worden? Of moet men deze op voorhand in waregem halen?

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #39 Gepost op: maart 16, 2009, 08:42:37 pm »
Iemand een idee of er kaarten voor de bezoekers aan de kassa kunnen gekocht worden? Of moet men deze op voorhand in waregem halen?
add de kassa in Gent zal ook kunnen, tis geen geen combiregeling