Auteur Topic: [VB] SVZW- Cercle Brugge  (gelezen 5894 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Leye

  • Leden
  • Berichten: 65
[VB] SVZW- Cercle Brugge
« Gepost op: maart 22, 2009, 07:55:12 pm »
Op zaterdag 4 april speelt Zulte Waregem om 18u tegen Cercle Brugge

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [VB] SVZW- Cercle Brugge
« Reactie #1 Gepost op: maart 22, 2009, 10:01:01 pm »
Laat Neemelo starten ! Nfor is toch geschorst.
Op zaterdag 4 april speelt Zulte Waregem om 18u tegen Cercle Brugge

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [VB] SVZW- Cercle Brugge
« Reactie #2 Gepost op: maart 22, 2009, 10:04:12 pm »
Laat Neemelo starten ! Nfor is toch geschorst.
Op zaterdag 4 april speelt Zulte Waregem om 18u tegen Cercle Brugge

Het zou me niks verbazen dat Coppin mag starten..
-SVZW Forever-

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [VB] SVZW- Cercle Brugge
« Reactie #3 Gepost op: maart 22, 2009, 10:35:44 pm »
Moeten we winnen.
SV TILL I DIE

Offline mvt

  • Leden
  • Berichten: 44
Re: [VB] SVZW- Cercle Brugge
« Reactie #4 Gepost op: maart 23, 2009, 02:44:29 pm »
om je te kunnen bewijzen , moet je eerst spelen.
met een kwartiertje spelen ben je niets mee hoor.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] SVZW- Cercle Brugge
« Reactie #5 Gepost op: maart 23, 2009, 06:42:43 pm »
achzo om 18 uur op zaterdag bizar startuur  :)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] SVZW- Cercle Brugge
« Reactie #6 Gepost op: maart 23, 2009, 08:40:23 pm »
Startuur moet zo van BTV omdat er op vrijdag geen match is (Belgen spelen op woensdag). Dat is toch wat ik me gisteren heb laten wijsmaken door mensen die er iets van kennen ;)

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] SVZW- Cercle Brugge
« Reactie #7 Gepost op: maart 24, 2009, 06:23:25 pm »
ik vind dat wel tof de zaterdag om 18u spelen. ze zouden beter in belgie een voorbeeld nemen aan Duitsland en Engeland om de zaterdagnamiddag te spelen om 16u ofzoiets. dan heb je nog heel u avond om iets anders te doen en de zondag gans de dag vrij. toch veel beter of de zondagavond zoals bij ons.(20u30) ;)

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: [VB] SVZW- Cercle Brugge
« Reactie #8 Gepost op: maart 25, 2009, 02:40:33 pm »
ik vind dat wel tof de zaterdag om 18u spelen. ze zouden beter in belgie een voorbeeld nemen aan Duitsland en Engeland om de zaterdagnamiddag te spelen om 16u ofzoiets. dan heb je nog heel u avond om iets anders te doen en de zondag gans de dag vrij. toch veel beter of de zondagavond zoals bij ons.(20u30) ;)

idd, en vo mij ist ideaal omda ik de dag erna op reis vertrek. Nu nie zo vroeg, ma kga blij zijn alsek goe uitgerust ben.

over de wedstrijd dan: bij Cercle draait het de laatste tijd voor geen meter, al blijft het natuurlijk opletten voor hun mooie aanvallen. We gaan Sammy serieus nodig hebben denk ik...
Nfor geschorst, dus Neemelo of Coppin in de basis. het is nu aan hen om te laten zien dat ze echt in eerste thuishoren, al peins ek van beide dat dat wel zo is. Al kan Dury natuurlijk ook gewoon kiezen voor Makiese.
Mss is dat systeem van twee spitsen geen slecht idee om eens door te trekken, maar het blijft natuurlijk wel Dury ?.   

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] SVZW- Cercle Brugge
« Reactie #9 Gepost op: maart 25, 2009, 03:14:30 pm »
ik vind dat wel tof de zaterdag om 18u spelen. ze zouden beter in belgie een voorbeeld nemen aan Duitsland en Engeland om de zaterdagnamiddag te spelen om 16u ofzoiets. dan heb je nog heel u avond om iets anders te doen en de zondag gans de dag vrij. toch veel beter of de zondagavond zoals bij ons.(20u30) ;)

Wat voor de jeugd die voetbalt op zaterdagnamiddag???

svzw sup

  • Gast
Re: [VB] SVZW- Cercle Brugge
« Reactie #10 Gepost op: maart 25, 2009, 08:16:42 pm »
om je te kunnen bewijzen , moet je eerst spelen.
met een kwartiertje spelen ben je niets mee hoor.

Meer scoren bij de beloften dan h? ;)

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] SVZW- Cercle Brugge
« Reactie #11 Gepost op: maart 26, 2009, 05:01:37 pm »
ik vind dat wel tof de zaterdag om 18u spelen. ze zouden beter in belgie een voorbeeld nemen aan Duitsland en Engeland om de zaterdagnamiddag te spelen om 16u ofzoiets. dan heb je nog heel u avond om iets anders te doen en de zondag gans de dag vrij. toch veel beter of de zondagavond zoals bij ons.(20u30) ;)

Wat voor de jeugd die voetbalt op zaterdagnamiddag???
in Duitsland spelen de jeugd ook de zaterdagnam.kzou niet weten waarom de eerste ploegen dan ook niet zouden kunnen spelen.

svzw sup

  • Gast
Re: [VB] SVZW- Cercle Brugge
« Reactie #12 Gepost op: maart 26, 2009, 06:12:46 pm »
ik vind dat wel tof de zaterdag om 18u spelen. ze zouden beter in belgie een voorbeeld nemen aan Duitsland en Engeland om de zaterdagnamiddag te spelen om 16u ofzoiets. dan heb je nog heel u avond om iets anders te doen en de zondag gans de dag vrij. toch veel beter of de zondagavond zoals bij ons.(20u30) ;)

Wat voor de jeugd die voetbalt op zaterdagnamiddag???
in Duitsland spelen de jeugd ook de zaterdagnam.kzou niet weten waarom de eerste ploegen dan ook niet zouden kunnen spelen.


gij bedoelt van de supporters die moeten voetballen dan.. ;)

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] SVZW- Cercle Brugge
« Reactie #13 Gepost op: maart 27, 2009, 12:43:47 pm »
Het seizoenseinde is in zicht. Essevee heeft zich al een tijdje uit de gevarenzone gespeeld (en op een zeer goeie manier). Ik vrees een beetje dat de goesting er wat uit is. Ik denk dat Dury meer en meer zijn youngsters zal opstellen met het oog op volgend seizoen. Op zich niets mis mee want die gasten zullen gemotiveerd zijn. Maar of dat voldoende is om de komende matchen te winnen??? Laat ons hopen... Het is al even geleden dat ik mocht rechtspringen op de tribune...

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] SVZW- Cercle Brugge
« Reactie #14 Gepost op: maart 27, 2009, 12:56:56 pm »
Het seizoenseinde is in zicht. Essevee heeft zich al een tijdje uit de gevarenzone gespeeld (en op een zeer goeie manier). Ik vrees een beetje dat de goesting er wat uit is. Ik denk dat Dury meer en meer zijn youngsters zal opstellen met het oog op volgend seizoen. Op zich niets mis mee want die gasten zullen gemotiveerd zijn. Maar of dat voldoende is om de komende matchen te winnen??? Laat ons hopen... Het is al even geleden dat ik mocht rechtspringen op de tribune.

Akkoord, we zijn gered, maar onze ambities lagen/liggen toch hoger denk ik. Vergeet niet dat er ook een groot verschil is tussen een pakweg 8e en 12e plaats, qua televisiegeld. Niet te onderschatten.

Online brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [VB] SVZW- Cercle Brugge
« Reactie #15 Gepost op: april 02, 2009, 07:36:00 am »
Geschorsten of gekwetsten voor zaterdag?

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: [VB] SVZW- Cercle Brugge
« Reactie #16 Gepost op: april 02, 2009, 07:45:04 am »
Van Nieuwenhuyze  (adductoren) haalt Cercle niet. Meert (enkel) staakte vroegtijdig de training. ;)

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: [VB] SVZW- Cercle Brugge
« Reactie #17 Gepost op: april 02, 2009, 09:39:03 am »
Jammr van Lutte! Kunnen we zeker goed gebruiken want Hyland zal wellicht ook niet helemaal inorde zijn na al zijn vlieguren.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] SVZW- Cercle Brugge
« Reactie #18 Gepost op: april 02, 2009, 12:19:55 pm »
Hopelijk haalt Meertje het! Zulke spelers met de "over-mijn-lijk"-mentaliteit kunnen we goed gebruiken. De rode duiven ook trouwens. Misschien een ideetje voor de toekomstige bondscoach?

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: [VB] SVZW- Cercle Brugge
« Reactie #19 Gepost op: april 02, 2009, 01:08:46 pm »
fuckkkk zeg, 18u. Kheb zelf match om 5u, fuck ?