Auteur Topic: [NB] SVZW-Cercle  (gelezen 5571 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
[NB] SVZW-Cercle
« Gepost op: april 04, 2009, 08:39:51 pm »
3-1, zwakke eerste hrlft, schitterende tweede!

Dikke pluim voor Tomas Matton

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #1 Gepost op: april 04, 2009, 09:03:33 pm »
En een dikke pluim voor de Tarmonator die in de tweede helft de hele cercle verdediging aan de praat hield  :)

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #2 Gepost op: april 04, 2009, 09:28:38 pm »
Zxakke 1e helft  :-[

Na de rust een perfecte wissel. Colpaert erin zorgde voor veel meer vuur en Matton schakelde plots z'n turbo in.  :D Thomas speelde een schitterende 2e helft!! En ook Berrier leefde ineens op  :D

Merci SV voor deze verdiende overwinning. We gaan een avondje gaan feesten nu  ;D
-SVZW Forever-

sv74

  • Gast
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #3 Gepost op: april 04, 2009, 09:36:58 pm »
En een dikke pluim voor de Tarmonator die in de tweede helft de hele cercle verdediging aan de praat hield  :)
Als je die volleyballer een pluim geeft dan ken je volgens mijn bescheiden mening weinig van voetbal.  Een heel dikke pluim voor Colpaert en Buysse, maar vooral Colpaert.  Grinta noemen ze dat, hij had de mentaliteit van'over mijn lijk', alle ballen zijn voor mij en er geraakt niemand door!  Laat Colpaert maar staan, of ook hij gaat volgend jaar weg.  Ik heb niets tegen Hyland, maar die zijn we toch zeker kwijt volgend jaar, Colpaert niet, tenminste als hij speelkansen krijgt!
En ik zie veel liever een Buysse spelen (zelfs als hij slecht is) dan een Reina.  Er zijn veel meer mogelijkheden met Buysse, Matton kan naar hartelust aanvallen ( met Buysse die heel dicht bij hem staat). Reina blijft altijd van achter, sluit nooit aan, het is de Reina niet meer van de vorige jaren, jammer.  Door Buysse en door de winnaarsmentaliteit van Colpaert speelden Berrier maar vooral Matton een heel goede tweede helft(zijn eerste was echt zwak).
Ook weer een fantastische redding van Sammy, Taravel was ook heel goed, Makiese liep de longen uit zijn lijf, maar was soms heel ongelukkig, de lijnrechter kant vijver was beschamend zwak!

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #4 Gepost op: april 04, 2009, 09:53:32 pm »
Die pluim die ik gaf was dan ook met een hele dikke knipoog


En een dikke pluim voor de Tarmonator die in de tweede helft de hele cercle verdediging aan de praat hield  :)
Als je die volleyballer een pluim geeft dan ken je volgens mijn bescheiden mening weinig van voetbal.  Een heel dikke pluim voor Colpaert en Buysse, maar vooral Colpaert.  Grinta noemen ze dat, hij had de mentaliteit van'over mijn lijk', alle ballen zijn voor mij en er geraakt niemand door!  Laat Colpaert maar staan, of ook hij gaat volgend jaar weg.  Ik heb niets tegen Hyland, maar die zijn we toch zeker kwijt volgend jaar, Colpaert niet, tenminste als hij speelkansen krijgt!
En ik zie veel liever een Buysse spelen (zelfs als hij slecht is) dan een Reina.  Er zijn veel meer mogelijkheden met Buysse, Matton kan naar hartelust aanvallen ( met Buysse die heel dicht bij hem staat). Reina blijft altijd van achter, sluit nooit aan, het is de Reina niet meer van de vorige jaren, jammer.  Door Buysse en door de winnaarsmentaliteit van Colpaert speelden Berrier maar vooral Matton een heel goede tweede helft(zijn eerste was echt zwak).
Ook weer een fantastische redding van Sammy, Taravel was ook heel goed, Makiese liep de longen uit zijn lijf, maar was soms heel ongelukkig, de lijnrechter kant vijver was beschamend zwak!

sv74

  • Gast
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #5 Gepost op: april 04, 2009, 09:59:17 pm »
Die pluim die ik gaf was dan ook met een hele dikke knipoog


En een dikke pluim voor de Tarmonator die in de tweede helft de hele cercle verdediging aan de praat hield  :)
Als je die volleyballer een pluim geeft dan ken je volgens mijn bescheiden mening weinig van voetbal.  Een heel dikke pluim voor Colpaert en Buysse, maar vooral Colpaert.  Grinta noemen ze dat, hij had de mentaliteit van'over mijn lijk', alle ballen zijn voor mij en er geraakt niemand door!  Laat Colpaert maar staan, of ook hij gaat volgend jaar weg.  Ik heb niets tegen Hyland, maar die zijn we toch zeker kwijt volgend jaar, Colpaert niet, tenminste als hij speelkansen krijgt!
En ik zie veel liever een Buysse spelen (zelfs als hij slecht is) dan een Reina.  Er zijn veel meer mogelijkheden met Buysse, Matton kan naar hartelust aanvallen ( met Buysse die heel dicht bij hem staat). Reina blijft altijd van achter, sluit nooit aan, het is de Reina niet meer van de vorige jaren, jammer.  Door Buysse en door de winnaarsmentaliteit van Colpaert speelden Berrier maar vooral Matton een heel goede tweede helft(zijn eerste was echt zwak).
Ook weer een fantastische redding van Sammy, Taravel was ook heel goed, Makiese liep de longen uit zijn lijf, maar was soms heel ongelukkig, de lijnrechter kant vijver was beschamend zwak!
Ah ok,sorry, nu ben ik mee,de Tarmonator is inderdaad grappig (zeker als het 3-1 is).

Offline peterpike

  • Leden
  • Berichten: 118

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #7 Gepost op: april 05, 2009, 08:09:25 am »
Een zeer zwak eerste kwartier van essevee, daarna ging het beter, maar het was dus wachten op de tweede helft om echt mooi voetbal te zien. Twee schitterende goals in drie minuten, fantastisch :D
En dan was daar natuurlijk ook nog Neemelo in die tweede helft, die eigenlijk weer een wanprestatie geleverd heeft maar verdomme, zijn inzet is toch lovenswaardig. Hij is traag en kan geen passen geven, maar de manier waarop hij telkens terugkeerde om een bal te recupereren toont toch dat hij zijn best doet en dat de wil er wel is. Iets dat ik spijtig genoeg niet altijd zie bij Berrier... :-\

claeys

  • Gast
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #8 Gepost op: april 05, 2009, 09:09:29 am »
Wat heeft iedereen hier toch tegen neemelo, die man heeft zeker dubbel zoveel  gelopen als Makiese over de hele match, heeft maar een klein aantal ballen gekregen ondanks het feit dat hij zich altijd trachtte vrij te lopen... inderdaad hij is niet van de rapste maar hij vocht wel voor zijn bal en kwam mee verdedigen, wat van een aantal van zijn medespelers niet altijd kon gezegd worden.

2de helft was stukken beter, volgens mij vooral door het feit dat er regelmatig een goede balrecuperatie was door colpaert en hierdoor snel de tegenaanval kon worden opgezet. natuurlijk was het zeer snelle doelpunt ook belangrijk.

achteraan is het mij nogmaals opgevallen dat Taravel echt een slot op de deur is, hoeveel keer die de bal niet goed ontzet heeft...

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #9 Gepost op: april 05, 2009, 10:11:12 am »
Wat heeft iedereen hier toch tegen neemelo, die man heeft zeker dubbel zoveel  gelopen als Makiese over de hele match, heeft maar een klein aantal ballen gekregen ondanks het feit dat hij zich altijd trachtte vrij te lopen...
Slim is hij ook niet hij loopt de hele tijd buitenspel.
SV TILL I DIE

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #10 Gepost op: april 05, 2009, 10:51:56 am »
Volgend jaar moeten we een nieuwe spits hebben want hetgeen we nu hebben is onvoldoende !!!!!!

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #11 Gepost op: april 05, 2009, 11:47:06 am »
Tien minuten voetballen - met twee klassedoelpunten - was genoeg voor de winst. Onvoorstelbaar zwakke eerste helft, goede tweede helft.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #12 Gepost op: april 05, 2009, 12:07:49 pm »
Volgend jaar moeten we een nieuwe spits hebben want hetgeen we nu hebben is onvoldoende !!!!!!

Yep. We hebben geen echt deftig materiaal meer vooraan...
-SVZW Forever-

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #13 Gepost op: april 05, 2009, 12:09:49 pm »
Volgend jaar moeten we een nieuwe spits hebben want hetgeen we nu hebben is onvoldoende !!!!!!

Yep. We hebben geen echt deftig materiaal meer vooraan...

?

Zonder twee (drie) flitsen van Matton en Berrier hadden we gisteren nooit gescoord, laat staan gewonnen. Stof tot nadenken.

sv74

  • Gast
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #14 Gepost op: april 05, 2009, 12:39:39 pm »
achteraan is het mij nogmaals opgevallen dat Taravel echt een slot op de deur is, hoeveel keer die de bal niet goed ontzet heeft...

Dat klopt !  Achterin was het in de eerste helft bedroevend. Dhaene, Reina, en vooral Minne werden gewoon voorbij gelopen! In de 2de helft kwam dankzij Buyse en Colpaert snelheid in de partij en druk naar voren toe!  Met een bijwijlen sublieme Matton trokken we helemaal het laken naar ons toe en kwam onze verdediging niet echt onder druk. 
Voor mij mogen Colpaert en Buyse voortaan in de basiself blijven.

Voor volgend seizoen zijn er toch heel wat vraagtekens : kunnen we Berrier houden ; wat met Makiese en Coppin ?  Coppin zo goed als onzichtbaar en mist dan ook nog een dot van een kans!  Neemelo is weliswaar een werkpaard maar na al hetgeen ik van hem zag denk ik niet dat hij kans maakt op Waregem Koerse...
Minne blijft het sedert nieuwjaar niet bijster goed doen (understatement).  Een nieuwe rechtsachter met Minne als backup is aangewezen. Kunnen we Taravel houden ?  Enfin, ons goed bestuur zal er wel werk van maken.

Daar zaten we op te wachten, Minne was weer slecht.  Ok het is uw goed recht om een pik te hebben op Minne, maar het is evenzeer mijn goed recht om hem een heel goede verdediger te vinden.  We weten nu ook waarom hij soms wat minder is (zie svzw-magazine).  Maar ik blijf erbij, Minne is voor ons van onschatbare waarde, jammer dat niet iedereen dit inziet.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #15 Gepost op: april 05, 2009, 06:41:05 pm »
Tien minuten voetballen - met twee klassedoelpunten - was genoeg voor de winst. Onvoorstelbaar zwakke eerste helft, goede tweede helft.
Di volstaat denk ik als een samenvatting van de match. Veel meer kan er niet echt over gezegd worden

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #16 Gepost op: april 05, 2009, 07:10:56 pm »
svzw 3-1 ( gelijk welke ploeg uit regio brugge)

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #17 Gepost op: april 05, 2009, 07:15:33 pm »
Neemelo heeft gvd wat afgelopen. As ge dat beziet tegen Makiese ... Ok, Neemelo toont wat traag en dit en dat, maar werkt toch en toont inzet.

Na de match ging de hele ploeg met de supporters meevieren, behalve Neemelo en Makiese :-\

fox

  • Gast
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #18 Gepost op: april 05, 2009, 07:17:22 pm »
Neemelo heeft gvd wat afgelopen. As ge dat beziet tegen Makiese ... Ok, Neemelo toont wat traag en dit en dat, maar werkt toch en toont inzet.

Na de match ging de hele ploeg met de supporters meevieren, behalve Neemelo en Makiese :-\

Ik zeg het nogmaals, wat ben je met een speler die zich inzet maar niet kan voetballen?  Zoals reeds gezegd, ik zou me ook dubbel en dik inzetten maar dat zou niks aan het feit veranderen dat ik helemaal niks te zoeken heb op dat veld.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #19 Gepost op: april 05, 2009, 07:49:17 pm »
En een dikke pluim voor de Tarmonator die in de tweede helft de hele cercle verdediging aan de praat hield  :)
Als je die volleyballer een pluim geeft dan ken je volgens mijn bescheiden mening weinig van voetbal.  Een heel dikke pluim voor Colpaert en Buysse, maar vooral Colpaert.  Grinta noemen ze dat, hij had de mentaliteit van'over mijn lijk', alle ballen zijn voor mij en er geraakt niemand door!  Laat Colpaert maar staan, of ook hij gaat volgend jaar weg.  Ik heb niets tegen Hyland, maar die zijn we toch zeker kwijt volgend jaar, Colpaert niet, tenminste als hij speelkansen krijgt!
En ik zie veel liever een Buysse spelen (zelfs als hij slecht is) dan een Reina.  Er zijn veel meer mogelijkheden met Buysse, Matton kan naar hartelust aanvallen ( met Buysse die heel dicht bij hem staat). Reina blijft altijd van achter, sluit nooit aan, het is de Reina niet meer van de vorige jaren, jammer.  Door Buysse en door de winnaarsmentaliteit van Colpaert speelden Berrier maar vooral Matton een heel goede tweede helft(zijn eerste was echt zwak).
Ook weer een fantastische redding van Sammy, Taravel was ook heel goed, Makiese liep de longen uit zijn lijf, maar was soms heel ongelukkig, de lijnrechter kant vijver was beschamend zwak!
Mooie analyse, maar ik zou Neemelo nog een kans geven...
En Makiese werkt verduiveld v??l...
Ook op Gent, en IK was erbij !
« Laatst bewerkt op: april 05, 2009, 07:53:45 pm door geert »