Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 235842 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: De Rode Duivels
« Reactie #440 Gepost op: september 05, 2009, 04:37:51 pm »
Tja. Zowat zeker uitgeschakeld voor WK, onaantrekkelijk voetbal, crisisperiode,...Ik vind het niet zo  abnormaal dat Belgische zenders er amper centen willen voor bovenhalen.
Wat natuurlijk sowieso een spijtige zaak is. Als Sporza (de nationale zender) dit zelfs niet meer van belang vindt.

Twijfel er echter niet aan dat, indien we nog in de running waren voor het WK, dit zeker uitgezonden zou worden, met zelfs veel poeha errond.
-SVZW Forever-

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: De Rode Duivels
« Reactie #441 Gepost op: september 05, 2009, 08:22:56 pm »
Tja. Zowat zeker uitgeschakeld voor WK, onaantrekkelijk voetbal, crisisperiode,...Ik vind het niet zo  abnormaal dat Belgische zenders er amper centen willen voor bovenhalen.
Wat natuurlijk sowieso een spijtige zaak is. Als Sporza (de nationale zender) dit zelfs niet meer van belang vindt.

Twijfel er echter niet aan dat, indien we nog in de running waren voor het WK, dit zeker uitgezonden zou worden, met zelfs veel poeha errond.

Ik begrijp gewoon niet dat ze Spanje (!) - Belgi? niet uitzenden, maar dat ze dan wel twijfelen om de wedstrijd tegen armeni? uit te zenden. What the ...

Voor het geld is het toch niet denk ik, want de rechten kosten 250.000 euro, wat toch niet zo uitzonderlijk veel is? Of ben ik nu zo verkeerd ?
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: De Rode Duivels
« Reactie #442 Gepost op: september 05, 2009, 08:33:44 pm »
Aangezien de match pas om 22u begint, is het niet geheel onlogisch dat commerci?le zenders hiervoor gaan passen. Op dat uur op zaterdagavond kijken heel weinig mensen tv.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: De Rode Duivels
« Reactie #443 Gepost op: september 05, 2009, 09:38:24 pm »
Rtl zendt de wedstrijd zo meteen uit om 21u50 als ik mij ny vergis

WAEREGHEM

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #444 Gepost op: september 05, 2009, 10:54:30 pm »
Spanje, wat een ploeg. Belgi? niet veel soeps, de overmacht is te groot.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: De Rode Duivels
« Reactie #445 Gepost op: september 05, 2009, 11:11:02 pm »
En het is net 3-0 geworden (2 goals op 2 min..als t zoveel is?) en we komen er langs geen kanten aan te pas.
Het is natuurlijk niet tegen Janneke en Mieke maar dit is echt om bij te huilen,hoor.
-SVZW Forever-

Offline Dieteuh

  • Leden
  • Berichten: 50
Re: De Rode Duivels
« Reactie #446 Gepost op: september 05, 2009, 11:47:46 pm »
ondertussen al een halve kans voor de Roze Duivels...en 5 - 0

WAEREGHEM

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #447 Gepost op: september 05, 2009, 11:52:05 pm »
Fellaini, VDB, allemaal huilen met de pet op. Spanje natuurlijk wel een niveau of 7 sneller/beter dan ons, zonder echt te moeten doordrukken.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #448 Gepost op: september 06, 2009, 12:34:58 am »
Jammer voor Gillet, zal nu ook wel meteen afgeschreven worden  :(.
Zie hem liever dan pakweg Stijnen / Proto.
SV TILL I DIE

svzw sup

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #449 Gepost op: september 06, 2009, 01:36:17 am »
Jammer voor Gillet, zal nu ook wel meteen afgeschreven worden  :(.
Zie hem liever dan pakweg Stijnen / Proto.

Op basis van?

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: De Rode Duivels
« Reactie #450 Gepost op: september 06, 2009, 07:40:01 am »
Spanje op iedere positie zowel technisch als fysisch sterker.
Belgi? zwak, onge?nteresseerd, tam en lusteloos.
Enige lichtpunt voor mij : Dembele. ( Een lust voor het oog om die jongen te zien spelen, al is het niet altijd even effici?nt. )
Absoluut dieptepunt : Van den Borre. ( Ik snap nog altijd niet waarom Vercauteren die kerel altijd weer rechts back wil zetten. Hij heeft het in mijn ogen nooit gekund op die positie en hij zal het ook nooit kunnen. Zijn positiespel trekt op 0,0 de botten en ligt aan de basis van minstens 3 tegengoals gisteren. Advocaat, jongen, doe mij een plezier en roep die omhooggevallen would-be vedette nooit meer op alstublieft! )

WAEREGHEM

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #451 Gepost op: september 06, 2009, 11:02:21 am »
Spanje op iedere positie zowel technisch als fysisch sterker.
Belgi? zwak, onge?nteresseerd, tam en lusteloos.
Enige lichtpunt voor mij : Dembele. ( Een lust voor het oog om die jongen te zien spelen, al is het niet altijd even effici?nt. )
Absoluut dieptepunt : Van den Borre. ( Ik snap nog altijd niet waarom Vercauteren die kerel altijd weer rechts back wil zetten. Hij heeft het in mijn ogen nooit gekund op die positie en hij zal het ook nooit kunnen. Zijn positiespel trekt op 0,0 de botten en ligt aan de basis van minstens 3 tegengoals gisteren. Advocaat, jongen, doe mij een plezier en roep die omhooggevallen would-be vedette nooit meer op alstublieft! )

Volledig akkoord. Ook een goede invalbeurt van Deschacht, en bij dieptepunten mag je gerust ook Fellaini plaatsen. Wint hier en daar wel een kopduel, maar speel hem de bal in de voeten en je bent hem kwijt. VDB hoort inderdaad niet op rechtsachter te spelen, dat weet iedereen, behalve blijkbaar de trainers.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: De Rode Duivels
« Reactie #452 Gepost op: september 06, 2009, 04:33:32 pm »
Gillet keept een schitterende wedstrijd, had hem nog maar 1 keer aan het werk gezien en heeft me op 90 minuten enorm (positief) verrast. Dembele, Hazard, Simons, Vertonghen en Mirallas waren sterk, jammer dat Franky V. met Wesley Snockt wou starten. Anthony VDB nog steeds op de verkeerde positie, maar hij toonde over de middenlijn wel dat hij van nut kan zijn als middenvelder (centraal of rechts).

Deschacht, Defour, Sonck :  :'( :'(
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

WAEREGHEM

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #453 Gepost op: september 06, 2009, 11:25:11 pm »
Gillet keept een schitterende wedstrijd, had hem nog maar 1 keer aan het werk gezien en heeft me op 90 minuten enorm (positief) verrast. Dembele, Hazard, Simons, Vertonghen en Mirallas waren sterk, jammer dat Franky V. met Wesley Snockt wou starten. Anthony VDB nog steeds op de verkeerde positie, maar hij toonde over de middenlijn wel dat hij van nut kan zijn als middenvelder (centraal of rechts).

Deschacht, Defour, Sonck :  :'( :'(

Niet makkelijk om in zo'n wedstrijd in te vallen. Vond hem niet slecht eigenlijk.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.693
Re: De Rode Duivels
« Reactie #454 Gepost op: september 07, 2009, 03:14:18 pm »
Ach, ik zag ze daarnet in het nieuws al dolletjes doen op het trainingsveld. Dury, waar ben jij aan begonnen man? Verloochen uw principes niet. In Waregem zou een speler met de mentaliteit ? la Vandenborre de rest van het jaar bij de beloften mogen spelen op het donkere trainingsveld van Zultse VV...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #455 Gepost op: september 07, 2009, 04:41:51 pm »
Dury is ook maar assistent bondscoach.
SV TILL I DIE

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: De Rode Duivels
« Reactie #456 Gepost op: september 07, 2009, 04:48:26 pm »
Ik denk dar Dury de laatste 48 uur al meer geleerd heeft dan in 7 extra trainingscursussen samen. Kan enkel maar positief zijn voor SV!

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: De Rode Duivels
« Reactie #457 Gepost op: september 07, 2009, 10:28:01 pm »
Ach, ik zag ze daarnet in het nieuws al dolletjes doen op het trainingsveld. Dury, waar ben jij aan begonnen man? Verloochen uw principes niet. In Waregem zou een speler met de mentaliteit ? la Vandenborre de rest van het jaar bij de beloften mogen spelen op het donkere trainingsveld van Zultse VV...

heeft wel de verplichte 600 lux hoor  ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: De Rode Duivels
« Reactie #458 Gepost op: september 08, 2009, 09:45:25 am »
Ik denk dar Dury de laatste 48 uur al meer geleerd heeft dan in 7 extra trainingscursussen samen. Kan enkel maar positief zijn voor SV!

Inderdaad. Dury weet ook wel dat hij in die paar maand en in een paar dagen als assistentcoach geen groep kan maken van die spelers. Dury doet dit vooral om zelf bij te leren. Het kan maar goed zijn voor essevee

Offline popol123

  • Leden
  • Berichten: 86
Re: De Rode Duivels
« Reactie #459 Gepost op: september 08, 2009, 06:29:58 pm »
Jammer voor Gillet, zal nu ook wel meteen afgeschreven worden  :(.
Zie hem liever dan pakweg Stijnen / Proto.

 :o :o zeg mij nu ne keer wat diene gillet meer kan dan onze sammy????????