Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 241735 keer)

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: De Rode Duivels
« Reactie #480 Gepost op: september 10, 2009, 07:16:44 pm »
Vandaag had Dury het op training over de roze duivels :P, zijn lichaamstaal liet vermoeden dat hij er ook genoeg van heeft. Hopelijk gaat hij nie zo dom zijn om tussenpaus te spelen. Maar dat zal wel niet.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: De Rode Duivels
« Reactie #481 Gepost op: september 10, 2009, 08:05:18 pm »
Nonkel Francois stond opt nieuws de pers te woord met zijn karakteristieke grote glimlach. Wat een bende clowns zitten daar eigenlijk hun centen te verdienen?? Om dan nog maar te zwijgen over de pseudevedetten van een duivelkes.

Zoals ze zeiden in Terzake: Van louis vuitton zakjes weten ze alles, maar van voetbal niets!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: De Rode Duivels
« Reactie #482 Gepost op: september 10, 2009, 11:44:45 pm »
Als Dury tussenpaus zou worden zou hij verdomme het lef moeten hebben om alleen maar 'klootzakskes' op te stellen. Gasten die met het mes tussen de tanden spelen genre Meertie, Vleminckx, Delen,... En die zouden dan om hun 'grote broertjes' te kloten en wakker te schudden met de fiets moeten aankomen aan het stadion met hun gerief in een 'plastiekene kabba' in de plaats van een Louis Vuitton zakske!
En dan vechten voor wat ze waard zijn...

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: De Rode Duivels
« Reactie #483 Gepost op: september 11, 2009, 02:03:10 am »
voetbal een Feest ? :o randdebielen die benen breken en verwaande" sterretjes" die voetballen als verdwaalde kiekskes (samenvattingske van de laatste "bewogen" dagen) vroeger speelden ze nog met eergevoel( van moer,gerets,ceulemans......) uitleggen en peetjes tekenen da kunnen ze goed ::) ::) ::)  opkuisen die troep en ze een beetje meer treffen waar het meest pijn doet nml; de portemonnee >:( >:( >:(

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: De Rode Duivels
« Reactie #484 Gepost op: september 11, 2009, 02:17:43 am »
De roze duivels gaan naar nieverans :-X                                                                                                                                              moeste defour ne tattoo op zijn tonge laten zetten zoe't ie ton minder zieveren? ::)
« Laatst bewerkt op: september 11, 2009, 02:46:15 am door velociraptor »

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: De Rode Duivels
« Reactie #485 Gepost op: september 11, 2009, 07:21:53 pm »
om eerlijk te zijn vraag ik me al van sinds ik het nieuws hoorde af wat Dury met dit intermezzo in zijn zakken steekt ?  om van essevee nog maar te zwijgen ...
laat ons hopen dat de voorbereiding tegen kvk hier niet onder geleden heeft.
o n b e g r ij p e l ij k


?

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: De Rode Duivels
« Reactie #486 Gepost op: oktober 01, 2009, 01:10:08 pm »
Eindelijk eens een bondscoach die opmerkt dat Simons niet meekan!

Offline mmm

  • Leden
  • Berichten: 372
Re: De Rode Duivels
« Reactie #487 Gepost op: oktober 05, 2009, 12:32:06 pm »
Stijnen stopt als Rode Duivel

WAEREGHEM

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #488 Gepost op: oktober 05, 2009, 12:39:02 pm »
Stijnen stopt als Rode Duivel

 ;D

Zalig!

Offline Krist?o

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: De Rode Duivels
« Reactie #489 Gepost op: oktober 05, 2009, 01:12:43 pm »
het beste nieuws in jaren over de rode duivels als ge het mij vraagt

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: De Rode Duivels
« Reactie #490 Gepost op: oktober 05, 2009, 01:27:25 pm »
Ola, Ola, hij kruipt al weer terug: Stijnen stopt "VOORLOPIG" met de RD. Als ik Advocaat was, dan was dit al genoeg om hem NOOIT VAN ZIJN LEVEN nog op te roepen. Goeie doelmannen genoeg in Belgi? !!

Crudo

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #491 Gepost op: oktober 05, 2009, 01:32:42 pm »
Wat een kalf. Meneer heeft geen zin om op de bank te zitten en trapt het dan maar af.

Ik dacht niet dat mijn respect vor Stijnen nog dieper kon zakken, maar kijk, het kan  :)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: De Rode Duivels
« Reactie #492 Gepost op: oktober 05, 2009, 07:41:04 pm »
Na het missen van Simons in de selectie het tweede schitterende nieuws voor de Duivels, die nu hopelijk weer van Roze naar Rood zullen verkleuren.

Boer Boerie

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #493 Gepost op: oktober 06, 2009, 12:29:29 pm »
Ander en beter, wie geen zin heeft moet maar niet gaan.
Wie niet tegen kritiek kan zal geen vriend worden van Dick, dat is nu al duidelijk.
Vandendriesche wordt wel door het slijk gehaalt, wat volgens mij niet klopt.
Ik denk niet dat Dick gaat zeggen aan de keeperstrainder hoe zijn selectie er uit zal zien.
Dick is professioneel genoeg om dat zelf in de pers te verkondigen.
MAW: Stijnen hield de eer aan zichzelf.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: De Rode Duivels
« Reactie #494 Gepost op: oktober 06, 2009, 12:49:21 pm »
MAW: Stijnen hield de eer aan zichzelf.

Dat denk ik ook. Zelfs al heeft VDD dat gezegd. Uiteindelijk wist Stijnen al dat hij voor Dick niet de absolute nummer 1 was en dus was er niks nieuws onder de zon.

Offline Krist?o

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: De Rode Duivels
« Reactie #495 Gepost op: oktober 06, 2009, 01:09:56 pm »
En Stijnen durft zichzelf een professioneel speler noemen! Als ge een professioneel speler zijt, dan aanvaard ge het dat ge niet met volle zekerheid de eerste keeper zult zijn. Dan moet hij maar tonen dat hij de nummer ??n is. Maar nee, mijnheer heeft geen volle zekerheid over het eerste keeperschap en dus trapt hij het af. Lafaard!

Dan nog zoiets: stel nu dat Advocaat hem oproept, maar Stien wil niet, wat dan? Mag hij dan ook niet meespelen met zijn club de eerste 5 dagen na de interland, of laten ze het zoals bij Van Damme oogluikend toe?

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: De Rode Duivels
« Reactie #496 Gepost op: oktober 06, 2009, 02:48:48 pm »
Franky Vandendriessche wordt aan de deur gezet, maw Stijn Stijnen zijn eerste objectief is ingewilligd.

Wel een vuil spelletje aan de gang, lijkt me.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: De Rode Duivels
« Reactie #497 Gepost op: oktober 06, 2009, 03:03:54 pm »
Stijnen, ge zijt ne zielige lafaard !
Meneer voelt hem te goed om op de bank te zitten, en stapt vlug zelf op, met het excuus dat hij niet kan leven met de mentaliteit bij de rode duivels. Vreemd, is het niet net daarom dat Advocaat aangesteld is ? De 1e rotte appel is bijgevolg al weg, lijkt me.

Offline mmm

  • Leden
  • Berichten: 372
Re: De Rode Duivels
« Reactie #498 Gepost op: oktober 06, 2009, 06:21:22 pm »
Bond ontslaat keeperstrainer Vandendriessche

Francky Vandendriessche is niet langer keeperstrainer bij de Duivels. Zijn rol in de zaak-Stijnen kostte hem de kop. Aanvankelijk werd Vandendriessche nog op non-actief gezet door bondscoach Dick Advocaat, maar later op de dag meldde de bond: "De contractuele relatie is be?indigd."

Vandendriessche raakte maandag in het oog van de storm. In Extra Time raakte bekend dat hij een van de redenen was waarom Stijn Stijnen afhaakt als international. Vandendriessche had gelekt over de opstelling en had gezegd dat Stijnen niet zou spelen tegen Turkije.
PhotoNews

Advocaat belde Vandendriessche dinsdagochtend zelf om hem te melden dat hij niet welkom is voor de interlands tegen Turkije en Estland.

Enkele uren laten laat de KBVB weten dat "ze vanuit de bekommernis om de sereniteit binnen de entourage van de nationale ploeg te bewaren een einde maakt aan de contractuele relatie met Francky Vandendriessche".

"We doen dit uiteraard zonder de oprechtheid en geloofwaardigheid van wie dan ook in twijfel te trekken", voegt de bond er nog aan toe. "We bedanken Francky voor zijn inzet en de diensten die hij aan de nationale ploeg heeft bewezen."

Vandendriessche werd op 10 juli aangesteld als vervanger van Theo Custers. De 38-jarige Vandendriessche is ook keeperstrainer van tweedeklasser Bergen.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: De Rode Duivels
« Reactie #499 Gepost op: oktober 06, 2009, 06:48:56 pm »
Ja, hallo, zonder ook maar te oordelen over het al dan niet juist zijn van deze beslissing is dit toch weer raar gezegd. Speler en trainer zeggen elk het tegenovergestelde. Ze ontslaan de trainer ( en geloven dus de speler), maar zeggen er direct bij dat ze de trainer zijn geloofwaardigheid en oprechtheid niet in twijfel trekken.  :) hmmm