Auteur Topic: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk  (gelezen 10852 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #40 Gepost op: augustus 01, 2014, 07:51:52 am »
Wedstrijd en campagne om snel te vergeten. Het jammere is dat je met Europees voetbal een extra troef hebt om clubs en spelers te overtuigen voor een uitleenbeurt aan Essevee
zij die er in polen niet bij waren hoor ik nu reeds klagen ;-)

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #41 Gepost op: augustus 01, 2014, 08:08:31 am »
Ik weet niet wie de analyse van de tegenstander maakt, maar deze zat er toch ferm naast. Volgens Dury eergisteren was het een tegenstander die met lange ballen hun targetspits zoekt. Ik heb toch niet veel lange ballen gezien van die mannen.


Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #42 Gepost op: augustus 01, 2014, 08:28:03 am »
Ik weet niet wie de analyse van de tegenstander maakt, maar deze zat er toch ferm naast. Volgens Dury eergisteren was het een tegenstander die met lange ballen hun targetspits zoekt. Ik heb toch niet veel lange ballen gezien van die mannen.

Nee integendeel, ik vond die mannen goed voetbal spelen, hebben in de hele match niet 1 lange bal gegeven...

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #43 Gepost op: augustus 01, 2014, 08:31:14 am »
Ik weet niet wie de analyse van de tegenstander maakt, maar deze zat er toch ferm naast. Volgens Dury eergisteren was het een tegenstander die met lange ballen hun targetspits zoekt. Ik heb toch niet veel lange ballen gezien van die mannen.

idd: cynische titel in hnb was toch duidelijk:" Dury: 'Google, YouTube... We hebben alles gebruikt om ze te.... "
onprofessionalisme ten top. hoe wil men gemotiveerde spelers in Europa, als de matchen niet worden voorbereid op het niveau van de J-league....

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #44 Gepost op: augustus 01, 2014, 08:53:10 am »
en toch geloof ik er nog in. Weliswaar maar 1% kans maar toch.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #45 Gepost op: augustus 01, 2014, 08:58:22 am »
en toch geloof ik er nog in. Weliswaar maar 1% kans maar toch.
Spelers moeten blijven geloven in mirakel! Je weet maar nooit...

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #46 Gepost op: augustus 01, 2014, 09:24:20 am »
en toch geloof ik er nog in. Weliswaar maar 1% kans maar toch.

In wat is de vraag ? Sinterklaas ? God de vader ? 
Stuur een ploeg reserven met zoveel mogelijk verdedigers aub !  Geen tijd meer aan verliezen.
Uitvallen Verboom en niet vervangen door Paye dodelijk ! Systeem deugde aan geen kanten 3-5-2 is niet voor herhaling vatbaar. 
Ook onderschatting tegenstander en overschatting eigen mogelijkheden oorzaak.

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #47 Gepost op: augustus 01, 2014, 10:03:30 am »
toch wel rare dingen gezien gisteren
- experimenteren met een systeem met amper ??n week training dit kan niet lukken zeker als je al jaren hetzelfde systeem hanteert en spelers hebt ingekocht naar dit systeem. Dat is geen visie meneer Dury!!
- De wissel van N'Diaye snapte ik al helemaal niet. Beste middenvelder in de driehoek Aneke-Skula-N'Diaye. 
- We hebben nood aan een 10 Teveel spelers in het middenveld met een te kleine actieraduis. Aneke moet en zal nog groeien maar ik vind hem te weinig wendbaar om op de 10 te zetten. Een Bongonda mss?
- Mendy komt te kort en doet pijn aan de ogen. oogt zo onzeker en lomp...
- Enig lichtpuntje gisteren Sefa Isco. Indien Cissako gehuurt is zonder aankoopoptie zou ik vol inzetten in deze jongen. Doet offensief zeer goed zijn werk, lef en goede voorzet in de benen. Talentje!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #48 Gepost op: augustus 01, 2014, 11:10:47 am »
Kritiek kan en mag er altijd zijn, maar vraagtekens stellen bij de supporters die de ploeg ook in slechte dagen steunen...  ::)
Kritiek kan en mag er altijd zijn, maar vraagtekens stellen bij de supporters die de ploeg ook in slechte dagen steunen...  ::)

nog een geluk dat mensen als Woaaaregem  de ploeg en alles errond altijd (naam , tenues, mede-supporters, bestuur, spelers , uitwedstrijden, ... )  overal door dik en dun steunen  ;D 

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #49 Gepost op: augustus 01, 2014, 11:22:32 am »
Na alles wat ik al gezien heb, voorbereiding incluis (en vorig seizoen in gedachten) zou ik gewoon weer voor de 4-3-3 gaan. En Keuzes durven maken.
Hasi zet Cyriac of Suarez ook op de bank.

Bossut
Cissako--Dhaene--Colpaert/Tiago--Verboom
N'diaye--Ekangamene
Trajkovski----Cont?----Bongonda
Sylla

Voetballend vermogen in dat verdedigend vierkant is noodzakelijk (!!) Daarom Ekangamene en mss Tiago.
En dan die 3 op een lijn, Trajkovski, Bongonda en Cont?. Actiemakers, snelheid van uitvoering en beweeglijk.
Sylla is een ideale targetman.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #50 Gepost op: augustus 01, 2014, 11:32:27 am »
En Aneke ipv Cont? die wsl weg  is(Na volgende week zondag)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #51 Gepost op: augustus 01, 2014, 11:41:41 am »
En Aneke ipv Cont? die wsl weg  is(Na volgende week zondag)

Aneke heeft nog wat werk voor de boeg hoor. Veel te weinig aanwezig als 10. Zal zich ook niet makkelijk vrij lopen.
Waarom denk je dat er nog een echte '10' op komst is?

Begrijp ook nog altijd niet waarom Tiago en Olinga niet in de selectie geraken.

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #52 Gepost op: augustus 01, 2014, 12:13:58 pm »
Na zo'n prestatie moeten de spelers weten dat we hier niet mee kunnen lachen..

liever kwijt dan rijk supporters zoals jij
ik schaam me in uw plaats met die uitspraak :-[

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #53 Gepost op: augustus 01, 2014, 12:14:36 pm »
tis simpel e 0-4 winnen
tegen beter weten in :)

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #54 Gepost op: augustus 01, 2014, 12:21:15 pm »
pamfluit, ge zit der boenk op met uwen ploeg. zou hem ook zo zetten.

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #55 Gepost op: augustus 01, 2014, 12:30:03 pm »
Aneke heeft nog wat werk voor de boeg hoor. Veel te weinig aanwezig als 10. Zal zich ook niet makkelijk vrij lopen.
Waarom denk je dat er nog een echte '10' op komst is?

Begrijp ook nog altijd niet waarom Tiago en Olinga niet in de selectie geraken.

Maar wie zou je dan uit de selectie laten?
Nu op de bank zaten:

Bostyn
Isci
Paye
Trajkovski
Hazard
Bongonda
Caceres

Bostyn als doelman zijnde kan niet.
Met Isci en Paye heb je 2 verdedigers en kan je mss redeneren 1 CV en 1 back, dus dan Paye uit de selectie (aangezien Dury zelfs een CM boven een echt linksback kiest ter vervanging van Verboom).
Olinga is een flankspeler, dus komen Trajkovski, Hazard, Bongonda en Caceres in aanmerking. Caceres kan je beter houden als er iets zou gebeuren met een andere spits. Ik weet het dat hij niet super is centraal vooraan, maar wat is het alternatief? Dus dan kom je uit bij Hazard denk ik dan, want Trajkovski en Bongonda niet.
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #56 Gepost op: augustus 01, 2014, 12:58:47 pm »
nog een geluk dat mensen als Woaaaregem  de ploeg en alles errond altijd (naam , tenues, mede-supporters, bestuur, spelers , uitwedstrijden, ... )  overal door dik en dun steunen  ;D 
wie in de tribune plaats neemt komt supporteren voor 1 en dezelfde ploeg, de 11 die opt veld staan, al de rest doet hier niks ter zake en is enkel terug problemen uitlokken van uwentwege! hou u met uwe lompe smoel bij het topic en hou voor de rest beter uw bakkes, zolang er verder geen commentaar komt waar dergelijke reactie niet op hoeft! en om u al op voorhand te counteren, ik had deze opmerking niet moeten maken als gij ook uw bakkes had gehouden, en dan zaten we nog steeds on topic ;-)

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #57 Gepost op: augustus 01, 2014, 12:59:33 pm »
Dury toch zwaar de mist in gisteren hoor. Oejejoej.

3-5-2 spelen met Colpaert, D'Haene en Mendy k?n gewoon niet. D'Haene is daarvoor te traag, Colpaert is daarvoor te onbesuisd (blesseert zich daar oliedom ook) en Mendy is daarvoor te onzeker en te weinig voetballer. D'Haene en Colpaert al na 20 minuten allebei geel, tja.
Blunder ook om Mendy te laten starten. We zagen tegen Kortrijk al dat die jongen niet kan voetballen (enkel ballen wegkoppen) en dan ga je hem een rol toebedelen die veel voetballend vermogen vereist...
Dury heeft zondag niet anders lopen doen dan zuchten en roepen naar Mendy. Ergerde zich rot aan die jongen. Maar stelt hem gisteren doodleuk w?l weer op ??
Dury verklaarde in de kranten nog dat Isci goed trainde. Stel hem dan ook op he.

Bongonda moest ook gewoon gestart hebben. Dat bankzitten tegen Kortrijk kon ik nog begrijpen, jongen is 18 en moet je zorgvuldig mee omspringen, maar gisteren moest die wel gewoon weer in de basis staan.

Voorts is duidelijk geworden dat Sylla onze 1e ?n enige man moet zijn diep in de spits. Plet supersub.

Ekangamene liet redelijke indruk na, maar die jongen moet wel op zijn positie voor de verdediging staan, in combinatie met N'Diaye of Skulason. Die laatste speelde trouwens een dramatische 1e helft. Dury werd gek op hem en omgekeerd.

Ik vond het eigenlijk wel nog een leuke match hoor. En we hebben met z'n allen veel bijgeleerd.
- 4-5-1 is het systeem
- Sylla is onze spits
- Isci en Ekangamene hebben potentieel

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #58 Gepost op: augustus 01, 2014, 01:15:46 pm »

Bossut
Cissako--Dhaene--Colpaert/Tiago--Verboom
N'diaye--Ekangamene
Trajkovski----Cont?----Bongonda
Sylla


Volledig akkoord maar wat met huidige blessurelast Cissako-Verboom-Colpaert ?

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #59 Gepost op: augustus 01, 2014, 01:22:36 pm »
Na een nachtje slapen is de ontgoocheling toch wat weg en moet ik toegeven dat mijn reacties overdreven waren. Op het moment gewoon te ontgoocheld geweest en dan is het beter dat ik zwijg. Bon zondag aanwezig op Lokeren en er weer met volle moed voor gaan!
SV TILL I DIE