Auteur Topic: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee  (gelezen 9967 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: september 27, 2020, 07:15:30 pm »
Dubbel gevoel:die 2de goal van Standard, o zo jammer. Anders hadden we zeker gewonnen, al was het dan een hold up geweest.
Wat mij vooral stoort is : Soms geen bal slecht controleren, snelheid van uitvoering te min. Daarin zie je toch het verschil met een topploeg.
Ook het uitvoetballen na balverlies van Standard was dramatisch. Bijna afbraakvoetbal.
We hebben gelijkgespeeld door de inzet die we toonden en waarschijnlijk de goede tactiek die de coach had uitgestippeld. Maar de kwaliteit van het spel vind ik nog altijd ondermaats.
Dury zei dat er eerst inzet en vertrouwen moet zijn en dat zo de kwaliteit er vanzelf zal uitkomen. Ik hoop dat hij gelijk krijgt.
Nu oppassen voor OHL. Gevaarlijke ploeg.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: september 27, 2020, 09:13:02 pm »
Ben ik dan de enige die Pletinckx heel slecht vind spelen?

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: september 27, 2020, 10:01:47 pm »
Ben ik dan de enige die Pletinckx heel slecht vind spelen?
Ja

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.628
  • Essevee!
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: september 27, 2020, 10:03:48 pm »
Ben ik dan de enige die Pletinckx heel slecht vind spelen?
zeg niet dat hij slecht speelt maar is wel bij veel tegengoals rechtstreeks betrokken.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: september 27, 2020, 10:14:43 pm »
Ben ik dan de enige die Pletinckx heel slecht vind spelen?
zeg niet dat hij slecht speelt maar is wel bij veel tegengoals rechtstreeks betrokken.

Ik heb alleen de 2de helft gezien maar vond hem duidelijk de beste verdediger, loopt wel veel uit positie om andere spelers hun shit op te lossen, resultaat ook dat hij bij veel tegengoals betrokken is. Een goede rechtsachter ernaast en een doelman of ervaren medeverdediger die mee coacht zou veel oplossen.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: september 27, 2020, 10:19:56 pm »
Ben ik dan de enige die Pletinckx heel slecht vind spelen?
zeg niet dat hij slecht speelt maar is wel bij veel tegengoals rechtstreeks betrokken.

Ik heb alleen de 2de helft gezien maar vond hem duidelijk de beste verdediger, loopt wel veel uit positie om andere spelers hun shit op te lossen, resultaat ook dat hij bij veel tegengoals betrokken is. Een goede rechtsachter ernaast en een doelman of ervaren medeverdediger die mee coacht zou veel oplossen.
Ik denk vooral dat een stevige buffer voor hem op het middenveld veel zou oplossen.

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: september 27, 2020, 10:25:34 pm »
Dit voorzetten van Opare kunnen toch ook beter!

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: september 27, 2020, 10:36:58 pm »
Ben ik dan de enige die Pletinckx heel slecht vind spelen?
zeg niet dat hij slecht speelt maar is wel bij veel tegengoals rechtstreeks betrokken.

Ik heb alleen de 2de helft gezien maar vond hem duidelijk de beste verdediger, loopt wel veel uit positie om andere spelers hun shit op te lossen, resultaat ook dat hij bij veel tegengoals betrokken is. Een goede rechtsachter ernaast en een doelman of ervaren medeverdediger die mee coacht zou veel oplossen.
2
bvb tegen Charleroi 2 keer gepakt omdat hij Ollie z’n taak moest overnemen, mocht Ollie daar man op man komen, dan kon Ewoud voor de dubbele dekking zorgen en hadden we die doelpunten niet geslikt.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: september 27, 2020, 11:30:47 pm »
Mooi was het allemaal niet, maar een punt is een punt.
En die kritiek op de 2 enige spelers die de laatste paar jaar uit de eigen jeugdwerking de weg naar de eerste ploeg gevonden hebben mag dan wrl eens stoppen. Sorry hoor, maar die zijn echt niet zwakker dan de rest van deze ploeg. Die gasten zijn respectievelijk 18 en 19 jaar en moeten inderdaad nog veel boterhammekes eten, maar Ewoud mag continu de shit van de rest oplossen als die het laten lopen en krijgt dan de zwarte piet toegeschoven en Jannes heeft misschien nog niet de body en de ervaring maar is technisch gezien gewoonweg bij de beteren van de groep.
Neen, geef die gasten wat krediet, het zijn Ramos en Messi niet, maar geef ze alletwee wat tijd en ze vinden allebei hun weg wel in het profvoetbal.

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 784
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: september 27, 2020, 11:45:47 pm »
Die 2de goal van Standard is gewoon ook ollie zijn fout. Weet dat hij al uit positie is en dus ik de eerste zone veel ruimte zal zijn voor inlopende mannen. Moet daar dus altijd vol naar de bal gaan en dus niet gewoon meelopen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.654
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: september 28, 2020, 07:07:13 am »
Ben ik dan de enige die Pletinckx heel slecht vind spelen?
zeg niet dat hij slecht speelt maar is wel bij veel tegengoals rechtstreeks betrokken.
Zoals anderen hier zeggen, moet veel shit oplossen van andere meer ervaren spelers zoals De Bock en Deschacht.  Oli is enorm slecht bezig, bij 2de goal zijn het vooral Deschacht en De Bock die in de fout gaan.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.654
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: september 28, 2020, 10:33:35 am »
Wat hebben we geleerd?  Vossen en Van Hecke zijn onvermoeibaar,hun inzet maakt dat de rest van de ploeg moet volgen!  Vossen moet in de punt staan of gewoonweg niet in de ploeg,Dompé laten staan, dat ons middenveld een probleem is wanneer we zo spelen(voor mij nog altijd veel te open, we moeten nog veel meer in de egelstelling kruipen, maar goed, onze coach wil dat niet)Oli,Seck,Marcq zijn traag, niet wendbaar en fysiek niet top, hun passen komen te kort,te lang,achter de man, ik verwacht van zo'n ervaren kerels toch meer dan dit,of het zit er niet meer in.
Ik zou Sissako nooit uit de ploeg zetten, louter omdat hij van alle middenvelders de beste voetballer is,ik denk ook dat hij nu niet overloopt van vertrouwen en hij de volle steun van de coach niet krijgt.
Bruno hebben we niet veel gezien, maar zijn assist was top en had beter moeten doen bij die kopbal.
We hadden 3 pogingen op doel,3!  en we scoren 2 keer, dan mag je heel blij zijn met 1 punt.
Volgens mij gaat Dury Seck en Oli nooit vervangen dus moeten we hopen dat die hun niveau opkrikken.
Ik zou mijn middenveld bevolken met Sissako,Van Hecke en Berahino (ik weet niet hoe het niveau van Bianda is, maar ik ben er zeker van dat die ook op de 6 zou kunnen staan, is zijn plaats niet, maar Malanda was ook geen 6 of 8 toen die hier aankwam)dus dezelfde 11 van tegen Standard maar Seck en Marcq vervangen of tenminste 1 van de 2 toch, dat we toch wat meer voetballend vermogen hebben op het middenveld.  En ik blijf het herhalen, egelstelling en wachten op fout van de tegenstrever, OHL is een goeie ploeg met Mercier in goeie doen(die moesten we hebben om Kaya te vervangen).

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 381
  • Essevee!
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: september 28, 2020, 10:51:35 am »
Marcq is en blijft een grote ramp.
Niets snelheid,niets uitvoetballend,hoe raken we daar ooit van af?
Seck is ook lomp en traag maar loopt soms nog in de weg en recupereert nog eens iets,dat kunnen we van Damien niet zeggen.Grootste miskoop ( zeker naar weggesmeten geld toe ) ooit en we hebben hier al het een en ander gezien é.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: september 28, 2020, 11:06:58 am »
Een onverhoopt punt die werd gehaald door inzet en strijdlust. Kwaliteit is ver te zoeken, maar dat we je met deze kern. Deze mentaliteit willen we iedere week zien en dan kunnen we de spelers weinig verwijten.

SV TILL I DIE

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: september 28, 2020, 11:13:40 am »
Bostijn toch meer aanwezig in de wedstrijd en beter uitvoetballen dan Bansen. Denk dat het einde verhaal is voor Bansen hier.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: september 28, 2020, 11:42:46 am »
Bostijn toch meer aanwezig in de wedstrijd en beter uitvoetballen dan Bansen. Denk dat het einde verhaal is voor Bansen hier.
Jammer voor die jongen, sympathieke pé, maar te zwak.
SV TILL I DIE

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.915
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: september 28, 2020, 11:44:23 am »
Bostijn toch meer aanwezig in de wedstrijd en beter uitvoetballen dan Bansen. Denk dat het einde verhaal is voor Bansen hier.
Jammer voor die jongen, sympathieke pé, maar te zwak.

Bostyn heeft 1 redding moeten doen..kun je toch niet vergelijken met de match tegen Brugge..

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: september 28, 2020, 01:58:13 pm »
waar dient die VAR eigenlijk voor en wanneer schiet die in actie?
afgelopen weekend ze toch weer ferme dingen zien doen of eigenlijk niks zien doen.
op Vossen was dat gewoon 100% zeker fout. er is daar zelfs geen discussie over.

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: september 28, 2020, 03:06:29 pm »
Bostijn toch meer aanwezig in de wedstrijd en beter uitvoetballen dan Bansen. Denk dat het einde verhaal is voor Bansen hier.
Jammer voor die jongen, sympathieke pé, maar te zwak.

Bostyn heeft 1 redding moeten doen..kun je toch niet vergelijken met de match tegen Brugge..
Was ook mijn bedenking.
Sowieso blijf ik erbij dat er meer uit onze keepers te halen is dan dat er nu gedaan wordt.
Ballen wegboksen, twijfelend uitkomen, te vaak op de lijn plakken, ... is bij alle 3 herkenbaar.
Teken dat het hen zo aangeleerd en ingedramd wordt ook en net daarbij stel ik mij vragen.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.628
  • Essevee!
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: september 28, 2020, 03:39:50 pm »
Bostijn toch meer aanwezig in de wedstrijd en beter uitvoetballen dan Bansen. Denk dat het einde verhaal is voor Bansen hier.
Jammer voor die jongen, sympathieke pé, maar te zwak.

Bostyn heeft 1 redding moeten doen..kun je toch niet vergelijken met de match tegen Brugge..
Was ook mijn bedenking.
Sowieso blijf ik erbij dat er meer uit onze keepers te halen is dan dat er nu gedaan wordt.
Ballen wegboksen, twijfelend uitkomen, te vaak op de lijn plakken, ... is bij alle 3 herkenbaar.
Teken dat het hen zo aangeleerd en ingedramd wordt ook en net daarbij stel ik mij vragen.
Bostyn heeft wel één keer een voorzet goed weggebokst de tweede helft. Zijn we niet gewoon bij essevee