Auteur Topic: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee  (gelezen 9959 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: september 28, 2020, 04:18:13 pm »
Bostijn toch meer aanwezig in de wedstrijd en beter uitvoetballen dan Bansen. Denk dat het einde verhaal is voor Bansen hier.
Jammer voor die jongen, sympathieke pé, maar te zwak.

Bostyn heeft 1 redding moeten doen..kun je toch niet vergelijken met de match tegen Brugge..
Was ook mijn bedenking.
Sowieso blijf ik erbij dat er meer uit onze keepers te halen is dan dat er nu gedaan wordt.
Ballen wegboksen, twijfelend uitkomen, te vaak op de lijn plakken, ... is bij alle 3 herkenbaar.
Teken dat het hen zo aangeleerd en ingedramd wordt ook en net daarbij stel ik mij vragen.
Ik vind dat Bostyn gewoon al een betere uitstraling heeft, zorgt automatisch voor meer vertrouwen. Lijkt mij op hoge ballen ook beter dan Bansen. Je kan moeilijk zeggen dat Bansen geen kansen heeft gekregen. Je kan dan wel zeggen dat er telkens andere verdedigers voor hem stonden, maar qua coaching, qua uitstraling heeft hij gewoon 0,0 vertrouwen aan zijn verdedigers. Ik wou dat het anders was, want ik had wel verwachtingen bij hem.
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #61 Gepost op: september 28, 2020, 06:31:21 pm »
Match niet gezien. Kan dus niet oordelen.
Maar ze hebben dus de juiste mentaliteit getoond.
Ik hoor en lees wel nog altijd dat er een gebrek aan kwalitiet is (Pletinckx, Deschacht, Seck, Marcq, Bruno)
Ik vind het al lang overroepen spelers. Maar met juiste mentaliteit lukt dat soms.

Reactie Dompé is wel belachelijk. Match tegen Brugge was volgens hem een accident de parcours.
Die heeft het duidelijk nog niet begrepen

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #62 Gepost op: september 28, 2020, 07:40:52 pm »
Wat hebben we geleerd?  Vossen en Van Hecke zijn onvermoeibaar,hun inzet maakt dat de rest van de ploeg moet volgen!  Vossen moet in de punt staan of gewoonweg niet in de ploeg,Dompé laten staan, dat ons middenveld een probleem is wanneer we zo spelen(voor mij nog altijd veel te open, we moeten nog veel meer in de egelstelling kruipen, maar goed, onze coach wil dat niet)Oli,Seck,Marcq zijn traag, niet wendbaar en fysiek niet top, hun passen komen te kort,te lang,achter de man, ik verwacht van zo'n ervaren kerels toch meer dan dit,of het zit er niet meer in.
Ik zou Sissako nooit uit de ploeg zetten, louter omdat hij van alle middenvelders de beste voetballer is,ik denk ook dat hij nu niet overloopt van vertrouwen en hij de volle steun van de coach niet krijgt.
Bruno hebben we niet veel gezien, maar zijn assist was top en had beter moeten doen bij die kopbal.
We hadden 3 pogingen op doel,3!  en we scoren 2 keer, dan mag je heel blij zijn met 1 punt.
Volgens mij gaat Dury Seck en Oli nooit vervangen dus moeten we hopen dat die hun niveau opkrikken.
Ik zou mijn middenveld bevolken met Sissako,Van Hecke en Berahino (ik weet niet hoe het niveau van Bianda is, maar ik ben er zeker van dat die ook op de 6 zou kunnen staan, is zijn plaats niet, maar Malanda was ook geen 6 of 8 toen die hier aankwam)dus dezelfde 11 van tegen Standard maar Seck en Marcq vervangen of tenminste 1 van de 2 toch, dat we toch wat meer voetballend vermogen hebben op het middenveld.  En ik blijf het herhalen, egelstelling en wachten op fout van de tegenstrever, OHL is een goeie ploeg met Mercier in goeie doen(die moesten we hebben om Kaya te vervangen).
Is exact hoe ik erover denk!

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #63 Gepost op: september 28, 2020, 07:42:51 pm »
Bostijn toch meer aanwezig in de wedstrijd en beter uitvoetballen dan Bansen. Denk dat het einde verhaal is voor Bansen hier.
Jammer voor die jongen, sympathieke pé, maar te zwak.

Bostyn heeft 1 redding moeten doen..kun je toch niet vergelijken met de match tegen Brugge..
2

Offline Lv_em

  • Leden
  • Berichten: 109
  • Essevee!
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #64 Gepost op: september 29, 2020, 01:18:02 pm »
Ik denk dat Bansen beter is op zijn lijn met de bal aan de voet en bij het uitkomen, maar Bostyn is zowat beter op alle andere vlakken, nog te vroeg imo om nu al een keuze te maken tussen de twee.
En verder snap ik de haat op Marq niet echt, ja hij is overbetaald, maar Sissako zijn passing is te slecht en hij is te wisselvallig, zeker niet goed genoeg om enigste verdedigende middenvelder te zijn.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #65 Gepost op: september 29, 2020, 04:29:46 pm »
Ik denk dat Bansen beter is op zijn lijn met de bal aan de voet en bij het uitkomen, maar Bostyn is zowat beter op alle andere vlakken, nog te vroeg imo om nu al een keuze te maken tussen de twee.
En verder snap ik de haat op Marq niet echt, ja hij is overbetaald, maar Sissako zijn passing is te slecht en hij is te wisselvallig, zeker niet goed genoeg om enigste verdedigende middenvelder te zijn.
Sissako is 22 jaar en heeft nog (veel) groeipotentieel...
Marcq is 32 jaar en heeft totaal geen groeipotentieel meer...
10 jaar ouder, 10 km/u trager, nen draaicirkel van 10 m meer,...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 7 : 27/09/2020 - 13.30u : Standard de Liège - Essevee
« Reactie #66 Gepost op: september 29, 2020, 04:39:27 pm »
Ik denk dat Bansen beter is op zijn lijn met de bal aan de voet en bij het uitkomen, maar Bostyn is zowat beter op alle andere vlakken, nog te vroeg imo om nu al een keuze te maken tussen de twee.
En verder snap ik de haat op Marq niet echt, ja hij is overbetaald, maar Sissako zijn passing is te slecht en hij is te wisselvallig, zeker niet goed genoeg om enigste verdedigende middenvelder te zijn.
Marcq kan gewoonweg niet meer mee, zijn reactiesnelheid is zodanig traag dat dit voor gevaar zorgt, maar ik geloof ook dat Sissako nu niet met veel vertrouwen speelt, dat kan veranderen indien hij het volle vertrouwen zou krijgen van de coach.