Auteur Topic: Speeldag 10 : 25/10/2020 - 16.00u : KV Oostende - Essevee  (gelezen 14571 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Speeldag 10 : 25/10/2020 - 16.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #100 Gepost op: oktober 26, 2020, 12:45:01 pm »
Eerlijk gezegd. Ik vond ons niet slecht spelen. Net als bij de eerste helft tegen Antwerp, kunnen we druk ontwikkelen en kansen creëren (die we dan vakkundig de nek omdraaien).

Op 5 min tijd viel het kaartenhuisje ineen. Concentratie? Afspraken niet naleven (Sissako?)? Gewoon malchance?  Wie zal het zeggen.

Druk verhoogt op bestuur en trainer Dury. De match tegen Kortrijk zal voor een stuk bepalend zijn voor de toekomst. Misschien is deze druk niet slecht en staat de ploeg maandag op. De derby komt misschien in dat opzicht niet ongelegen.

Met een overwinning kan je in één klap terug rust brengen, de sympathie terugbrengen en tonen aan de supporters dat de ploeg toch sterk genoeg is om dit seizoen te overleven en naar de middenmoot te groeien.

Een verlies tegen Kortrijk (ongelukkig of verdiend) zal ongetwijfeld consequenties hebben.

Een gelijkspel zou het slechtste zijn, want dan blijf je aanmodderen en weet je niet goed wat je met de situatie moet...

Bij de 3 tegengoals gaat Opare in de fout.
Lees maar eens na in Het Nieuwblad (laatste bladzijde van de sport) Daar heeft Verheyen 100% gelijk

Enkel winst telt maandag!!
Maar met wie moeten wij in godsnaam spelen??

Eens Srarfi en Dompe samen op het veld?
Systeem aanpassen?

Je komt telkens op hetzelfde neer, geen kwaliteit of tactische koppigheid van een trainer

Offline chicco

  • Leden
  • Berichten: 87
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 25/10/2020 - 16.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #101 Gepost op: oktober 26, 2020, 02:40:46 pm »
Dury vroeger.
We pakken ze 1 voor 1.
Dury nu.
Ze pakken ons 1 voor 1.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.634
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 25/10/2020 - 16.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #102 Gepost op: oktober 26, 2020, 02:48:16 pm »
Dury vroeger.
We pakken ze 1 voor 1.
Dury nu.
Ze pakken ons 1 voor 1.
mooie slogan voor spandoek ?

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Speeldag 10 : 25/10/2020 - 16.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #103 Gepost op: oktober 26, 2020, 02:55:14 pm »
Dury heeft mij een uitgebluste indruk wacht enkel nog op zijn ontslagvergoeding denk ik . Vroeger stond ie constant te coachen langs de lijn nu zien we enkel zijn standbeeld dat we even verderop gingen zetten 😤.
Met deze kern ga je idd geen top spelen maar evenzeer geen degradatie voetbal zit veel meer in dan hetgeen we nu gezien hebn . Maandag de boot ingaan is voor mij gelijk aan de tijd om verantwoordelijken te ontzeggen van hun taken 👊👊👊

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 25/10/2020 - 16.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #104 Gepost op: oktober 26, 2020, 03:02:18 pm »
Dury heeft mij een uitgebluste indruk wacht enkel nog op zijn ontslagvergoeding denk ik . Vroeger stond ie constant te coachen langs de lijn nu zien we enkel zijn standbeeld dat we even verderop gingen zetten 😤.
Met deze kern ga je idd geen top spelen maar evenzeer geen degradatie voetbal zit veel meer in dan hetgeen we nu gezien hebn . Maandag de boot ingaan is voor mij gelijk aan de tijd om verantwoordelijken te ontzeggen van hun taken 👊👊👊

Akkoord, maar wie zijn dan de verantwoordelijken volgens jou?  ;)
Volgens het bestuur waren vorig jaar Eddy Van den Berge en Ronny Verriest blijkbaar de verantwoordelijken voor de malaise  ::) ::)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Speeldag 10 : 25/10/2020 - 16.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #105 Gepost op: oktober 26, 2020, 03:54:37 pm »
Dury heeft mij een uitgebluste indruk wacht enkel nog op zijn ontslagvergoeding denk ik . Vroeger stond ie constant te coachen langs de lijn nu zien we enkel zijn standbeeld dat we even verderop gingen zetten 😤.
Met deze kern ga je idd geen top spelen maar evenzeer geen degradatie voetbal zit veel meer in dan hetgeen we nu gezien hebn . Maandag de boot ingaan is voor mij gelijk aan de tijd om verantwoordelijken te ontzeggen van hun taken 👊👊👊

Akkoord, maar wie zijn dan de verantwoordelijken volgens jou?  ;)
Volgens het bestuur waren vorig jaar Eddy Van den Berge en Ronny Verriest blijkbaar de verantwoordelijken voor de malaise  ::) ::)

Dat klopt niet.
Ze weten ook wel dat het Dury is, maar het kost te veel.
Ze probeerden hem te kietelen met 2 nieuwe assistenten. Maar ook naar hen luistert ie niet en doet hij gewoon zijn ding
Davy en Timmy mogen gewoon oefeningen op training in elkaar steken

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Speeldag 10 : 25/10/2020 - 16.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #106 Gepost op: oktober 26, 2020, 03:57:33 pm »
Ik hoop dat we plots niet met een aantal coronagevallen zitten want dan heeft meneer een excuus!

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.642
Re: Speeldag 10 : 25/10/2020 - 16.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #107 Gepost op: oktober 28, 2020, 11:32:20 am »
Het topic voor de derby blijft precies lang uit😅. We zien het niet zitten zeker :-).

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 10 : 25/10/2020 - 16.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #108 Gepost op: oktober 28, 2020, 11:44:15 am »
Week ervoor tegen Antwerp werden ook 2 goals gemaakt die begonnen van links en waar de ruimte rechts lag(Opare was ook spoorloos toen). Leko doet dat veel.
Is ook omdat iedereen weet hoe we spelen.
Vandaag in sportmagazine interview met Cordier.
Daar staat niks nieuws in...bla bla bla.
Messoudi verwoort met veel minder woorden waar het op slaat (op zelfde blz). Wel kwaliteit maar er staat geen TEAM....11 eilandjes....daarnaast zegt hij ook dat het grootste probleem tactisch is

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Speeldag 10 : 25/10/2020 - 16.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #109 Gepost op: oktober 28, 2020, 11:46:02 am »
Het topic voor de derby blijft precies lang uit😅. We zien het niet zitten zeker :-).
idd. ook opvallend hoe het forum in geen tien jaar is veranderd...
waar is de gedrevenheid bij de 'jeugdige gast(en)' die dit hebben opgestart gebleven (bij de huidige lichting?)...
geen verwijt , juist vaststelling.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 10 : 25/10/2020 - 16.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #110 Gepost op: oktober 28, 2020, 01:51:41 pm »
Het topic voor de derby blijft precies lang uit😅. We zien het niet zitten zeker :-).

idd. ook opvallend hoe het forum in geen tien jaar is veranderd...
waar is de gedrevenheid bij de 'jeugdige gast(en)' die dit hebben opgestart gebleven (bij de huidige lichting?)...
geen verwijt , juist vaststelling.

Ook leden kunnen/mogen topic's aanmaken hé.
Normaal deden/doen Svennay of ikzelf dat maar we zitten beiden in een extreem drukke periode met het werk.

ps. zonet topic aangemaakt.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 25/10/2020 - 16.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #111 Gepost op: oktober 29, 2020, 07:20:51 pm »
Het topic voor de derby blijft precies lang uit😅. We zien het niet zitten zeker :-).
idd. ook opvallend hoe het forum in geen tien jaar is veranderd...
waar is de gedrevenheid bij de 'jeugdige gast(en)' die dit hebben opgestart gebleven (bij de huidige lichting?)...
geen verwijt , juist vaststelling.
Dat jeugdige is er nog hoor. We zijn 2 twintigers, 1 dertiger en 1 veertiger dus nog jong volgens mij.  :D
Maar door de huidige werk- en gezinssituaties zijn ook wij momenteel wat minder online te vinden.  ;)