Auteur Topic: Speeldag 19 : 26/12/2020 - 16.15u : Essevee - Cercle Brugge  (gelezen 14383 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: Speeldag 19 : 26/12/2020 - 16.15u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #40 Gepost op: december 26, 2020, 06:17:53 pm »
Chance dat diene Griek nie meer op da veld staat of twas njet.

1-0, voor de rest moeten we niet te veel zeggen
We staan dan 1-0 voor op minuut 84, wanneer we dan ons verstand houden dan komt Cercle nooit meer tot kansen, wat doen wij?  We gaan, net zoals tegen KVK, nog met een man of 6,7 drukken en dan staat je in ONDERTAL en komen we nog in de problemen.  Het was absoluut geen penalty van Marcq.  Dan denk je dat ze leren, maar nee, weer hetzelfde liedje.  Gelukkig is BOSTIJN 2X de redder in nood.
Dompé beginnen met de wedstrijd! 
We doen hetzelfde als tegen STVV, maar De Bock en Deschacht zijn beter dan Bandia en Ewoud, ook die bal van Deschacht bij de goal was goed, maar we moeten heel eerlijk zijn, WE HEBBEN ENORM VEEL GELUK GEHAD, en dan heb ik het niet over de reddingen van Louis, die gemiste grote kansen van Cercle, bijna niet te missen.
Normaal staan we 0-1 achter, en dan pas gaat hij zijn vervanging doen, we winnen ondanks Dury zijn gebrek aan inzicht, sorry, ik kan het niet anders verwoorden.
Blij met de punten, ja, en blij voor een Louis vooral, PUNTENPAKKER!!!!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: Speeldag 19 : 26/12/2020 - 16.15u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #41 Gepost op: december 26, 2020, 06:27:56 pm »
Belangrijke punten. De manier waarop telt niet zeker voor de moment ? Dompé zie ik toch graag bezig, daar gaat altijd iets vanuit. Hopelijk ziet dhr. Dury het ook stilaan. Ben blij voor Bostyn. Hij verdient dit, had nooit gedacht dat hij zou uitgroeien tot een waardig 1A keeper. Doet het echt goed.

Ook dat foutje en voor de bal staan was imo verstandig en goed, Dury gaat blijkbaar Bruno en Vossen niet opofferen.
Marcq was ook niet goed, maar ging er wel 100 procent voor, wat men van Bruno en Vossen niet kan beweren, liepen heel weinig en heel onefficient.
Louis,Deschacht,Humpreys,De Bock en Dompé waren de betere, Dury was heel slecht en maakt keer op keer dezelfde fouten.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Speeldag 19 : 26/12/2020 - 16.15u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #42 Gepost op: december 26, 2020, 06:30:29 pm »
Positief puntje: we starten terugronde met 6/6

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 19 : 26/12/2020 - 16.15u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #43 Gepost op: december 26, 2020, 06:30:58 pm »
Bostyn beste op het veld
Marcq-Govea-Bruno
de zwaksten
Strafschop onduidelijk dus ok, geven hem

voor de rest zwakker dan tegen STVV maar pakken punten
en das wa telt

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.326
  • Essevee!
Re: Speeldag 19 : 26/12/2020 - 16.15u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #44 Gepost op: december 26, 2020, 06:36:58 pm »
Bostyn beste op het veld
Marcq-Govea-Bruno
de zwaksten
Strafschop onduidelijk dus ok, geven hem

voor de rest zwakker dan tegen STVV maar pakken punten
en das wa telt
Met 11 mannen (heel dom van Bianda) speelden wij minstens gelijk tegen STVV.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.326
  • Essevee!
Re: Speeldag 19 : 26/12/2020 - 16.15u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #45 Gepost op: december 26, 2020, 06:40:01 pm »
Bostyn beste op het veld
Marcq-Govea-Bruno
de zwaksten
Strafschop onduidelijk dus ok, geven hem

voor de rest zwakker dan tegen STVV maar pakken punten
en das wa telt
Vossen de zwakste.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: Speeldag 19 : 26/12/2020 - 16.15u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #46 Gepost op: december 26, 2020, 06:46:07 pm »
Bostyn beste op het veld
Marcq-Govea-Bruno
de zwaksten
Strafschop onduidelijk dus ok, geven hem

voor de rest zwakker dan tegen STVV maar pakken punten
en das wa telt
Met 11 mannen (heel dom van Bianda) speelden wij minstens gelijk tegen STVV.
Ja, daar zag je wel dat een De Bock en een Deschacht beter zijn, we kregen toen ook geen meer dan terechte penalty, nu kregen we een belachelijke penalty tegen, we zijn blijkbaar niet graag gezien.
Maar, eerlijk, we gingen dezelfde toer op van tegen STVV, Cercle mist toch 2,3 open kansen toen het nog 0-0 stond, Dury wachtte veel te lang om te wisselen, ik snap echt niet waarom spelers zoals Srarfi of een Dompé(toch minstens 1 van de 2) niet mogen beginnen aan de match, die hebben een actie, die kunnen voor gevaar zorgen, ik snap dit niet.
Louis en Dompé zijn de absolute matchwinnaars!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: Speeldag 19 : 26/12/2020 - 16.15u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #47 Gepost op: december 26, 2020, 06:50:40 pm »
Bostyn beste op het veld
Marcq-Govea-Bruno
de zwaksten
Strafschop onduidelijk dus ok, geven hem

voor de rest zwakker dan tegen STVV maar pakken punten
en das wa telt
Met 11 mannen (heel dom van Bianda) speelden wij minstens gelijk tegen STVV.

We stonden al 0-1 achter bij die rode kaart. En we moeten dan ruimte weggeven en daar is deze ploeg zeker niet goed in.
Zag je vandaag ook, op een bepaald moment liep iedereen weer naar voor, wil Deschacht weer happen en zo was Hoggas alleen weg naar Bostyn. Gelukkig werkte die enorm slecht af.
En zo zijn er nog fases geweest.

Heel belangrijke punten!
Maar laat ons duidelijk zijn, deze ploeg is aan serieuze vernieuwing toe, te veel non-voetballers of mannen die te veel tijd nodig hebben (Seck, Marcq, Govea, Bruno, Vossen, die Griek)
Dan nog Opare, wat een dramatische voorzetten geeft die kerel toch. Ligt ook minstens 1x per match op de grond waarvan je zou denken, die kan niet meer verder.

Sommige zeggen dat het veld in ons nadeel is, vandaag en tegen Anderlecht was het duidelijk in ons voordeel.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.326
  • Essevee!
Re: Speeldag 19 : 26/12/2020 - 16.15u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #48 Gepost op: december 26, 2020, 06:56:09 pm »
Heeft de JPL nu ook 5 wissels? Eupen heeft 5 wissels gemaakt tegen Club.

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: Speeldag 19 : 26/12/2020 - 16.15u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #49 Gepost op: december 26, 2020, 06:57:01 pm »
Heeft de JPL nu ook 5 wissels? Eupen heeft 5 wissels gemaakt tegen Club.

Ja, sinds dit weekend

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.632
  • Essevee!
Re: Speeldag 19 : 26/12/2020 - 16.15u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #50 Gepost op: december 26, 2020, 07:12:04 pm »
Heb me ook gans de match zitten ergeren aan die commentator van eleven,net als vorige week anti essevee

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 19 : 26/12/2020 - 16.15u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #51 Gepost op: december 26, 2020, 07:46:05 pm »
Wat de ploegopstelling betreft, denk ik dat Dury al rekening houdt met de match tegen Eupen. Daar zal bijv. een uitgeruste Srarfi wel weer van de partij zijn.
Deschacht, ook weer heel goed vandaag, voortreffelijke assist op Dompé en vooraf bij de fase dat een Cerclespeler alleen voor de goal kwam, ging Deschacht niet in de fout maar werd een fout op hem gemaakt, die niet gefloten werd. Bovendien scoorde hij bijna een goal door op het juiste moment mee naar voor te gaan.
Maar het spel in zijn totaliteit is eigenlijk bijna niet om aan te zien. En zoals hier reeds gezegd : Sinds het begin van het seizoen, geen verbetering. Aanvallend : 100% efficiënt. Hoeveel kansen hebben we gehad buiten de goal ? Toch triestig.
Ik blijf erbij dat uit deze groep veel meer te halen valt. Maar ie zal het doen ? Dury alvast niet. Jammer.
Ik wil toch nog een pluim geven aan onze keeper. Die is wel enorm verbeterd.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: Speeldag 19 : 26/12/2020 - 16.15u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #52 Gepost op: december 26, 2020, 07:52:10 pm »
Wat de ploegopstelling betreft, denk ik dat Dury al rekening houdt met de match tegen Eupen. Daar zal bijv. een uitgeruste Srarfi wel weer van de partij zijn.
Deschacht, ook weer heel goed vandaag, voortreffelijke assist op Dompé en vooraf bij de fase dat een Cerclespeler alleen voor de goal kwam, ging Deschacht niet in de fout maar werd een fout op hem gemaakt, die niet gefloten werd. Bovendien scoorde hij bijna een goal door op het juiste moment mee naar voor te gaan.
Maar het spel in zijn totaliteit is eigenlijk bijna niet om aan te zien. En zoals hier reeds gezegd : Sinds het begin van het seizoen, geen verbetering. Aanvallend : 100% efficiënt. Hoeveel kansen hebben we gehad buiten de goal ? Toch triestig.
Ik blijf erbij dat uit deze groep veel meer te halen valt. Maar ie zal het doen ? Dury alvast niet. Jammer.
Ik wil toch nog een pluim geven aan onze keeper. Die is wel enorm verbeterd.
Jij voorspelde wel dat we gingen winnen, maar jij dacht waarschijnlijk ook wel dat we andeers gingen voetballen.  Ik hoop dat je gelijk hebt ivm Srarfi en een Dompé.  Ik zou die alle 2 samen eens in de ploeg willen zien starten, al zou ik al blij zijn indien we beginnen met 1 van de 2.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 19 : 26/12/2020 - 16.15u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #53 Gepost op: december 26, 2020, 08:06:50 pm »
Ik wil nog iets kwijt over den arbieter.
Hij fluit de laatste minuut een penalty tegen ons. Wat gebeurde er : Een Cerclespeler + Marq steken allebei hun voet omhoog (voetduel) om tegen de bal te trappen, waarbij de Cerclespeler zich plots als dood laat vallen in de hoop een penalty te versieren. En daar trapt Dierick dan in. Hoe is het mogelijk ?
Gelukkig geschiedde gerechtigheid dank zij Louis.
Ik heb dit altijd al een slechte scheids gevonden en ook altijd TEGEN ons. Dat hij maar in Provinciale gaat fluiten.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Speeldag 19 : 26/12/2020 - 16.15u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #54 Gepost op: december 26, 2020, 08:09:40 pm »
Ik zou Srarfi eens naast Bruno willen zien. Kan een bal bijhouden en zo anderen laten bijschuiven

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Speeldag 19 : 26/12/2020 - 16.15u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #55 Gepost op: december 26, 2020, 08:33:23 pm »
Bostyn beste op het veld
Marcq-Govea-Bruno
de zwaksten
Strafschop onduidelijk dus ok, geven hem

voor de rest zwakker dan tegen STVV maar pakken punten
en das wa telt
Met 11 mannen (heel dom van Bianda) speelden wij minstens gelijk tegen STVV.

Krijgen we die penalty die ons toekwam tegen STVV, dan krijgen we een andere wedstrijd. Maar goed. Nu proberen wat te rapen in Eupen. Zal niet gemakkelijk zijn.

Offline Roeselare

  • Leden
  • Berichten: 88
  • Essevee!
Re: Speeldag 19 : 26/12/2020 - 16.15u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #56 Gepost op: december 26, 2020, 08:34:34 pm »
Heb me ook gans de match zitten ergeren aan die commentator van eleven,net als vorige week anti essevee

Klopt. Vorige week was het het ergst.

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 783
  • Essevee!
Re: Speeldag 19 : 26/12/2020 - 16.15u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #57 Gepost op: december 26, 2020, 09:09:07 pm »
Zieje Dury.. Wat er gebeurt als je met snelheid speelt..

Onverdiend maar O zo bêlangrijk !

wat voor een klotewedstrijd was me dat zeg. Van het slechtste dat ik ooit heb gezien. Maar gewonnen. En nu hopen dat we in Eupen wat kunnen pakken. De redding is toch dichterbij aan het komen.

Hoeveel punten heb je normaal nodig om je te redden ?

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 783
  • Essevee!
Re: Speeldag 19 : 26/12/2020 - 16.15u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #58 Gepost op: december 26, 2020, 09:12:40 pm »
Sint truiden 0-2 voor op Standard. Die uitslagen de laatste weken ...

We missen echt Chory. Met zijn gestalte is elke hoekschop en vrije trap toch een wapen.

Srarfi op de bank, mss denkt Dury wel : die jongen kan geen 90 minuten spelen dus ik breng hem liever als de tegenstander al wat vermoeid is. Dompé net uit blessure.
Laten we hopen dat die jongens die toch het verschil kunnen maken, ons naar de overwinning in Eupen kunnen helpen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 19 : 26/12/2020 - 16.15u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #59 Gepost op: december 26, 2020, 09:21:05 pm »
Die nieuwe regels ivm knuffelen (elkaar bespringen van emotie na doelpunt ofzo) is toch ook wel wat raars ... Zag je hoe Bostyn zijn verstand overnam van z'n emotie?  :-X

Na het wegtikken van de rebound (strafschop stoppen alsook de rebound) sprong ie in euforie recht en pijlsnel in de richting van een ploegmaat, en dan zag je z'n verstand overnemen ... en zich wegdraaien. Toch iets raars hoor...

Ergens begrijp dat het voor bepaalde mensen vreemd kan overkomen, oma's/opa's kun kleinkinderen niet kunnen knuffelen maar voetballers elkaar om de hals springen.

Vreemde situatie. ;-)