Auteur Topic: Voorbereiding Challenger Pro League 2023 - 2024  (gelezen 23594 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Voorbereiding Challenger Pro League 2023 - 2024
« Reactie #280 Gepost op: augustus 01, 2023, 11:15:17 am »
Ik kijk zonet naar de prijzen voor een los ticket tegen Francs Boraing en ik zie dat men voor een volwassene op de sfeertribune 18 euro vraagt. Dit is veel meer dan vorig seizoen ondanks de degradatie. Snap niet hoe men aan deze prijzen komt. Vorig jaar betaalde ik slechts 10-15 euro. Vind dit absurd veel voor een match in 2e klasse tegen een amateurploeg. Iemand die hier een verklaring voor heeft? En nee ik kan geen abonnement nemen, aangezien ik zelf voetbal en de helft van de matchen dus niet kan komen.

Tis precies 18 euro een zitplaats ook. Dat lekt me een beetje vreemd. Ik heb ook nog niet direct een communicatie gezien over de tickets.voor onze eerste thuismatch dus misschien best nog even wachten om er aan te kopen?

Maar ik geef je wel gelijk dat dat heel veel geld is voor een los ticket!
Misschien een foutje ? Lijkt me ook heel veel.

Ik check dit even bij de club!

Update: dit zijn inderdaad nieuwe prijzen, waarbij er geen onderscheid meer wordt gemaakt tussen topper en niet-topper.

Een abonnement kopen is dus de boodschap  :)
En ook geen verschil tussen zit- en staanplaats?

Vind ik een goed idee.
Zo gaan de 'toeristen' die graag op hun gemak naar de voetbal kijken en toch voor de goedkoopste oplossing willen kiezen eerder voor een zitplaats dan voor een staanplaats in de sfeertribune kiezen.

Maw zal de sfeertribune zo meer bestaan uit fans die zich bewust willen inzetten om sfeer te maken.

Offline Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 959
  • 4451
Re: Voorbereiding Challenger Pro League 2023 - 2024
« Reactie #281 Gepost op: augustus 01, 2023, 11:25:22 am »
Ik kijk zonet naar de prijzen voor een los ticket tegen Francs Boraing en ik zie dat men voor een volwassene op de sfeertribune 18 euro vraagt. Dit is veel meer dan vorig seizoen ondanks de degradatie. Snap niet hoe men aan deze prijzen komt. Vorig jaar betaalde ik slechts 10-15 euro. Vind dit absurd veel voor een match in 2e klasse tegen een amateurploeg. Iemand die hier een verklaring voor heeft? En nee ik kan geen abonnement nemen, aangezien ik zelf voetbal en de helft van de matchen dus niet kan komen.

Tis precies 18 euro een zitplaats ook. Dat lekt me een beetje vreemd. Ik heb ook nog niet direct een communicatie gezien over de tickets.voor onze eerste thuismatch dus misschien best nog even wachten om er aan te kopen?

Maar ik geef je wel gelijk dat dat heel veel geld is voor een los ticket!
Misschien een foutje ? Lijkt me ook heel veel.

Ik check dit even bij de club!

Update: dit zijn inderdaad nieuwe prijzen, waarbij er geen onderscheid meer wordt gemaakt tussen topper en niet-topper.

Een abonnement kopen is dus de boodschap  :)
En ook geen verschil tussen zit- en staanplaats?
Familietribune en sfeertribune zelfde prijs. Vijvertribune en hoofdtribune zijn duurder.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.328
  • Essevee!
Re: Voorbereiding Challenger Pro League 2023 - 2024
« Reactie #282 Gepost op: augustus 01, 2023, 12:01:44 pm »
Is er VAR in 2e dit jaar?
Nee, misschien maar goed ook
Toch niet goed lol wacht even en kijk naar de U20 World Cup

Offline Jonas VDP

  • Leden
  • Berichten: 83
  • Essevee!
Re: Voorbereiding Challenger Pro League 2023 - 2024
« Reactie #283 Gepost op: augustus 01, 2023, 12:05:58 pm »
Ik kijk zonet naar de prijzen voor een los ticket tegen Francs Boraing en ik zie dat men voor een volwassene op de sfeertribune 18 euro vraagt. Dit is veel meer dan vorig seizoen ondanks de degradatie. Snap niet hoe men aan deze prijzen komt. Vorig jaar betaalde ik slechts 10-15 euro. Vind dit absurd veel voor een match in 2e klasse tegen een amateurploeg. Iemand die hier een verklaring voor heeft? En nee ik kan geen abonnement nemen, aangezien ik zelf voetbal en de helft van de matchen dus niet kan komen.

Tis precies 18 euro een zitplaats ook. Dat lekt me een beetje vreemd. Ik heb ook nog niet direct een communicatie gezien over de tickets.voor onze eerste thuismatch dus misschien best nog even wachten om er aan te kopen?

Maar ik geef je wel gelijk dat dat heel veel geld is voor een los ticket!
Misschien een foutje ? Lijkt me ook heel veel.

Ik check dit even bij de club!

Update: dit zijn inderdaad nieuwe prijzen, waarbij er geen onderscheid meer wordt gemaakt tussen topper en niet-topper.

Een abonnement kopen is dus de boodschap  :)
En ook geen verschil tussen zit- en staanplaats?

Toch wel. Enkel de zitplaatsen van tribune 4 (familie) en de onderste rijen van tribune 1 (hoofdtribune) zijn ook 18 euro.

Offline Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 959
  • 4451
Re: Voorbereiding Challenger Pro League 2023 - 2024
« Reactie #284 Gepost op: augustus 01, 2023, 12:15:30 pm »
Is er VAR in 2e dit jaar?
Nee, misschien maar goed ook
Toch niet goed lol wacht even en kijk naar de U20 World Cup
Eerste weekend van JPL niet gezien? Als de ref een correcte beslissing maakt en geen penalty fluit dan roept de VAR hem op het matje en als de ref in de fout gaat en wel een penalty fluit dan gebaart de VAR van niets. Dan kun je dus evengoed zonder VAR spelen. Enige voordeel van de VAR zijn de buitenspelsituaties die correct beoordeeld kunnen worden.
« Laatst bewerkt op: augustus 01, 2023, 01:02:30 pm door Habib habibou »

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Voorbereiding Challenger Pro League 2023 - 2024
« Reactie #285 Gepost op: augustus 03, 2023, 05:33:54 pm »
Zulte Waregem-voorzitter Carl Ballière is ambitieus:“Dit moet voor ons een tussenseizoen worden”

Carl Ballière ziet in de abonnementenverkoop en de kapitaalsverhoging gunstige voortekenen. © Hein Demeyer
Freddy Vermoere
Freddy Vermoere
Medewerker KW
gisteren om 11:57
Eerst degraderen om daarna ruim 4.000 abonnementen te verkopen, meer dan vorig seizoen: dat is de stand van zaken bij Zulte Waregem aan het begin van de voetbalcompetitie. “De supporters waarderen het dat we inspanningen hebben geleverd om enkele topspelers te behouden”, zegt voorzitter Carl Ballière.

Zulte Waregem speelt voor het eerst in achttien jaar niet in de hoogste afdeling, maar in de Challenger Pro League. Het is nog even wennen aan het idee dat de tegenstanders deze keer niet Anderlecht, Club Brugge of AA Gent zullen heten, maar Deinze, Lierse of Francs Borains. De Waalse club is de eerste tegenstander voor Zulte Waregem. De bekendste naam van de club is zonder twijfel die van de voorzitter: MR-politicus Georges-Louis Bouchez.

Met Carl Ballière (65) hebben we het evenwel over ‘zijn’ Zulte Waregem. Dat kreeg op zondag 23 april een klap die lang is blijven nazinderen.

“Die dag herinner ik me maar al te goed”, zegt de voorzitter. “Op het einde van de match was de degradatie een feit, al hadden we ons evengoed kunnen redden. Het was een vreemde wedstrijd, ook om een andere reden: het was de allereerste keer sedert de laatste uitbreiding van het stadion in 2017 dat we erin geslaagd waren om alles uit te verkopen. Dat wil zeggen dat er 12.500 toeschouwers waren. Ik denk dat de hele entourage van Zulte Waregem nadien enkele weken lang in een collectieve depressie gezeten heeft. Daarna hebben we met zijn allen gezegd dat we opnieuw vooruit moesten kijken.”

Het helpt natuurlijk wel dat de aandeelhouders diep in de buidel hebben getast.

“We blijven hen dankbaar dat ze bereid waren om een kapitaalsverhoging van zestien miljoen euro door te voeren. Ik vermeld daarom graag nog eens Frank Tijtgat, Philippe Detaellenaere en zeker ook hoofdaandeelhouder Tony Beeuwsaert, die dit hebben mogelijk gemaakt. Een andere heel aangename vaststelling is dat er op dit ogenblik meer dan 4.000 abonnementen verkocht zijn, meer dan op hetzelfde moment vorig seizoen, zo kort voor de start. Het moet mee helpen om van de komende voetbalcompetitie een tussenseizoen te maken.”

Het verbaast me dat ondernemer Tony Beeuwsaert voor deze club kiest, terwijl hij toch in Zedelgem woont en dat is zowat in de achtertuin van Club Brugge.

“Tony is dan ook een man van deze streek, geboren en getogen in Meulebeke. Hij ging naar school in het VTI van Waregem vooraleer hij in Oostende ging verder studeren voor ingenieur. Nu woont hij inderdaad in Zedelgem, maar hij had al veel zakelijke connecties bij de club en blijft Zulte Waregem trouw, iets waar we enorm blij om zijn.”

Je bent een van de mensen die mee Zulte Waregem hebben opgericht, ruim twintig jaar geleden. Had je voordien iets met de club te maken?

“Ik was geen bestuurslid, maar ben wel al mijn hele leven lang supporter. Ik was er al bij toen Essevee zijn eerste match in de eerste klasse afwerkte, in 1966. Ik heb Prudent Bettens het allereerste doelpunt voor Waregem in de eerste klasse zien scoren, tegen Anderlecht. Prudent is een man voor wie ik altijd veel respect heb behouden. Hij was ook de laatste trainer van het oude Essevee.”

Over trainers gesproken: heb je nog contact met Francky Dury?

“Ik heb hem niet zo lang geleden nog eens gezien aan de zee. Ook Francky blijft mijn respect genieten. Ik ben hem ook tot het einde van zijn carrière bij Zulte Waregem blijven steunen, al was het op het laatste toch wat op. Sportief liep het moeilijk en een deel van de supporters was wat uitgekeken op hem. Een belangrijke les die we daaruit getrokken hebben is dat langlopende contracten, zoals Francky er een had, niet altijd goed zijn voor een sportclub.”

Ben je zelf sportief?

“Ja, absoluut. Als jonge kerel had ik enig talent als voetballer, en nu ga ik vooral graag fietsen. Jaarlijks rijd ik toch 2.000 tot 3.000 kilometer, meestal in een kleine groep. Ik houd me ver van wielertoeristenclubs, die vaak veel te competitief zijn ingesteld – met alle risico’s van dien. Ik heb er altijd angstvallig over gewaakt dat ik geen blessures zou oplopen door mijn sportactiviteiten. Ik had het niet graag meegemaakt dat ik daardoor mijn activiteit als CEO van Balko een tijdlang had moeten staken.”

Je runt met Balko een confectiebedrijf in dameskledij. Hoelang wil je nog doorgaan?

“Zolang ik me goed blijf voelen, ga ik verder. Ik hou van mijn job en zie ook wel verbanden tussen mijn job in de modesector en het voetbal. In beide gevallen wordt er met seizoenen gewerkt. Je mag zowel in het voetbal als in de modesector een goed seizoen achter de rug hebben, het is nooit een garantie dat je het het jaar nadien even goed gaat doen.”
Zulte Waregem – Francs Borains, zondag 13 augustus om 19.15 uur in de Elindus Arena.



https://kw.be/sport/zulte-waregem-voorzitter-carl-balliere-is-ambitieusdit-moet-voor-ons-een-tussenseizoen-worden/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter&utm_campaign=kw_waregem

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Voorbereiding Challenger Pro League 2023 - 2024
« Reactie #286 Gepost op: augustus 04, 2023, 07:14:13 am »
Zulte Waregem-voorzitter Carl Ballière is ambitieus:“Dit moet voor ons een tussenseizoen worden”

Carl Ballière ziet in de abonnementenverkoop en de kapitaalsverhoging gunstige voortekenen. © Hein Demeyer
Freddy Vermoere
Freddy Vermoere
Medewerker KW
gisteren om 11:57
Eerst degraderen om daarna ruim 4.000 abonnementen te verkopen, meer dan vorig seizoen: dat is de stand van zaken bij Zulte Waregem aan het begin van de voetbalcompetitie. “De supporters waarderen het dat we inspanningen hebben geleverd om enkele topspelers te behouden”, zegt voorzitter Carl Ballière.

Zulte Waregem speelt voor het eerst in achttien jaar niet in de hoogste afdeling, maar in de Challenger Pro League. Het is nog even wennen aan het idee dat de tegenstanders deze keer niet Anderlecht, Club Brugge of AA Gent zullen heten, maar Deinze, Lierse of Francs Borains. De Waalse club is de eerste tegenstander voor Zulte Waregem. De bekendste naam van de club is zonder twijfel die van de voorzitter: MR-politicus Georges-Louis Bouchez.

Met Carl Ballière (65) hebben we het evenwel over ‘zijn’ Zulte Waregem. Dat kreeg op zondag 23 april een klap die lang is blijven nazinderen.

“Die dag herinner ik me maar al te goed”, zegt de voorzitter. “Op het einde van de match was de degradatie een feit, al hadden we ons evengoed kunnen redden. Het was een vreemde wedstrijd, ook om een andere reden: het was de allereerste keer sedert de laatste uitbreiding van het stadion in 2017 dat we erin geslaagd waren om alles uit te verkopen. Dat wil zeggen dat er 12.500 toeschouwers waren. Ik denk dat de hele entourage van Zulte Waregem nadien enkele weken lang in een collectieve depressie gezeten heeft. Daarna hebben we met zijn allen gezegd dat we opnieuw vooruit moesten kijken.”

Het helpt natuurlijk wel dat de aandeelhouders diep in de buidel hebben getast.

“We blijven hen dankbaar dat ze bereid waren om een kapitaalsverhoging van zestien miljoen euro door te voeren. Ik vermeld daarom graag nog eens Frank Tijtgat, Philippe Detaellenaere en zeker ook hoofdaandeelhouder Tony Beeuwsaert, die dit hebben mogelijk gemaakt. Een andere heel aangename vaststelling is dat er op dit ogenblik meer dan 4.000 abonnementen verkocht zijn, meer dan op hetzelfde moment vorig seizoen, zo kort voor de start. Het moet mee helpen om van de komende voetbalcompetitie een tussenseizoen te maken.”

Het verbaast me dat ondernemer Tony Beeuwsaert voor deze club kiest, terwijl hij toch in Zedelgem woont en dat is zowat in de achtertuin van Club Brugge.

“Tony is dan ook een man van deze streek, geboren en getogen in Meulebeke. Hij ging naar school in het VTI van Waregem vooraleer hij in Oostende ging verder studeren voor ingenieur. Nu woont hij inderdaad in Zedelgem, maar hij had al veel zakelijke connecties bij de club en blijft Zulte Waregem trouw, iets waar we enorm blij om zijn.”

Je bent een van de mensen die mee Zulte Waregem hebben opgericht, ruim twintig jaar geleden. Had je voordien iets met de club te maken?

“Ik was geen bestuurslid, maar ben wel al mijn hele leven lang supporter. Ik was er al bij toen Essevee zijn eerste match in de eerste klasse afwerkte, in 1966. Ik heb Prudent Bettens het allereerste doelpunt voor Waregem in de eerste klasse zien scoren, tegen Anderlecht. Prudent is een man voor wie ik altijd veel respect heb behouden. Hij was ook de laatste trainer van het oude Essevee.”

Over trainers gesproken: heb je nog contact met Francky Dury?

“Ik heb hem niet zo lang geleden nog eens gezien aan de zee. Ook Francky blijft mijn respect genieten. Ik ben hem ook tot het einde van zijn carrière bij Zulte Waregem blijven steunen, al was het op het laatste toch wat op. Sportief liep het moeilijk en een deel van de supporters was wat uitgekeken op hem. Een belangrijke les die we daaruit getrokken hebben is dat langlopende contracten, zoals Francky er een had, niet altijd goed zijn voor een sportclub.”

Ben je zelf sportief?

“Ja, absoluut. Als jonge kerel had ik enig talent als voetballer, en nu ga ik vooral graag fietsen. Jaarlijks rijd ik toch 2.000 tot 3.000 kilometer, meestal in een kleine groep. Ik houd me ver van wielertoeristenclubs, die vaak veel te competitief zijn ingesteld – met alle risico’s van dien. Ik heb er altijd angstvallig over gewaakt dat ik geen blessures zou oplopen door mijn sportactiviteiten. Ik had het niet graag meegemaakt dat ik daardoor mijn activiteit als CEO van Balko een tijdlang had moeten staken.”

Je runt met Balko een confectiebedrijf in dameskledij. Hoelang wil je nog doorgaan?

“Zolang ik me goed blijf voelen, ga ik verder. Ik hou van mijn job en zie ook wel verbanden tussen mijn job in de modesector en het voetbal. In beide gevallen wordt er met seizoenen gewerkt. Je mag zowel in het voetbal als in de modesector een goed seizoen achter de rug hebben, het is nooit een garantie dat je het het jaar nadien even goed gaat doen.”
Zulte Waregem – Francs Borains, zondag 13 augustus om 19.15 uur in de Elindus Arena.



https://kw.be/sport/zulte-waregem-voorzitter-carl-balliere-is-ambitieusdit-moet-voor-ons-een-tussenseizoen-worden/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter&utm_campaign=kw_waregem

Toch eigenlijk een nietszeggend artikel? ???

De titel is eigenlijk bijna alle wat er over Essevee gezegd wordt. Voor de rest gaat het over de afkomst van Tony, Franky Dury, dameskledij en of Carl sport.  ;D

Offline Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 959
  • 4451
Re: Voorbereiding Challenger Pro League 2023 - 2024
« Reactie #287 Gepost op: augustus 04, 2023, 07:31:57 am »
Zulte Waregem-voorzitter Carl Ballière is ambitieus:“Dit moet voor ons een tussenseizoen worden”

Carl Ballière ziet in de abonnementenverkoop en de kapitaalsverhoging gunstige voortekenen. © Hein Demeyer
Freddy Vermoere
Freddy Vermoere
Medewerker KW
gisteren om 11:57
Eerst degraderen om daarna ruim 4.000 abonnementen te verkopen, meer dan vorig seizoen: dat is de stand van zaken bij Zulte Waregem aan het begin van de voetbalcompetitie. “De supporters waarderen het dat we inspanningen hebben geleverd om enkele topspelers te behouden”, zegt voorzitter Carl Ballière.

Zulte Waregem speelt voor het eerst in achttien jaar niet in de hoogste afdeling, maar in de Challenger Pro League. Het is nog even wennen aan het idee dat de tegenstanders deze keer niet Anderlecht, Club Brugge of AA Gent zullen heten, maar Deinze, Lierse of Francs Borains. De Waalse club is de eerste tegenstander voor Zulte Waregem. De bekendste naam van de club is zonder twijfel die van de voorzitter: MR-politicus Georges-Louis Bouchez.

Met Carl Ballière (65) hebben we het evenwel over ‘zijn’ Zulte Waregem. Dat kreeg op zondag 23 april een klap die lang is blijven nazinderen.

“Die dag herinner ik me maar al te goed”, zegt de voorzitter. “Op het einde van de match was de degradatie een feit, al hadden we ons evengoed kunnen redden. Het was een vreemde wedstrijd, ook om een andere reden: het was de allereerste keer sedert de laatste uitbreiding van het stadion in 2017 dat we erin geslaagd waren om alles uit te verkopen. Dat wil zeggen dat er 12.500 toeschouwers waren. Ik denk dat de hele entourage van Zulte Waregem nadien enkele weken lang in een collectieve depressie gezeten heeft. Daarna hebben we met zijn allen gezegd dat we opnieuw vooruit moesten kijken.”

Het helpt natuurlijk wel dat de aandeelhouders diep in de buidel hebben getast.

“We blijven hen dankbaar dat ze bereid waren om een kapitaalsverhoging van zestien miljoen euro door te voeren. Ik vermeld daarom graag nog eens Frank Tijtgat, Philippe Detaellenaere en zeker ook hoofdaandeelhouder Tony Beeuwsaert, die dit hebben mogelijk gemaakt. Een andere heel aangename vaststelling is dat er op dit ogenblik meer dan 4.000 abonnementen verkocht zijn, meer dan op hetzelfde moment vorig seizoen, zo kort voor de start. Het moet mee helpen om van de komende voetbalcompetitie een tussenseizoen te maken.”

Het verbaast me dat ondernemer Tony Beeuwsaert voor deze club kiest, terwijl hij toch in Zedelgem woont en dat is zowat in de achtertuin van Club Brugge.

“Tony is dan ook een man van deze streek, geboren en getogen in Meulebeke. Hij ging naar school in het VTI van Waregem vooraleer hij in Oostende ging verder studeren voor ingenieur. Nu woont hij inderdaad in Zedelgem, maar hij had al veel zakelijke connecties bij de club en blijft Zulte Waregem trouw, iets waar we enorm blij om zijn.”

Je bent een van de mensen die mee Zulte Waregem hebben opgericht, ruim twintig jaar geleden. Had je voordien iets met de club te maken?

“Ik was geen bestuurslid, maar ben wel al mijn hele leven lang supporter. Ik was er al bij toen Essevee zijn eerste match in de eerste klasse afwerkte, in 1966. Ik heb Prudent Bettens het allereerste doelpunt voor Waregem in de eerste klasse zien scoren, tegen Anderlecht. Prudent is een man voor wie ik altijd veel respect heb behouden. Hij was ook de laatste trainer van het oude Essevee.”

Over trainers gesproken: heb je nog contact met Francky Dury?

“Ik heb hem niet zo lang geleden nog eens gezien aan de zee. Ook Francky blijft mijn respect genieten. Ik ben hem ook tot het einde van zijn carrière bij Zulte Waregem blijven steunen, al was het op het laatste toch wat op. Sportief liep het moeilijk en een deel van de supporters was wat uitgekeken op hem. Een belangrijke les die we daaruit getrokken hebben is dat langlopende contracten, zoals Francky er een had, niet altijd goed zijn voor een sportclub.”

Ben je zelf sportief?

“Ja, absoluut. Als jonge kerel had ik enig talent als voetballer, en nu ga ik vooral graag fietsen. Jaarlijks rijd ik toch 2.000 tot 3.000 kilometer, meestal in een kleine groep. Ik houd me ver van wielertoeristenclubs, die vaak veel te competitief zijn ingesteld – met alle risico’s van dien. Ik heb er altijd angstvallig over gewaakt dat ik geen blessures zou oplopen door mijn sportactiviteiten. Ik had het niet graag meegemaakt dat ik daardoor mijn activiteit als CEO van Balko een tijdlang had moeten staken.”

Je runt met Balko een confectiebedrijf in dameskledij. Hoelang wil je nog doorgaan?

“Zolang ik me goed blijf voelen, ga ik verder. Ik hou van mijn job en zie ook wel verbanden tussen mijn job in de modesector en het voetbal. In beide gevallen wordt er met seizoenen gewerkt. Je mag zowel in het voetbal als in de modesector een goed seizoen achter de rug hebben, het is nooit een garantie dat je het het jaar nadien even goed gaat doen.”
Zulte Waregem – Francs Borains, zondag 13 augustus om 19.15 uur in de Elindus Arena.



https://kw.be/sport/zulte-waregem-voorzitter-carl-balliere-is-ambitieusdit-moet-voor-ons-een-tussenseizoen-worden/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter&utm_campaign=kw_waregem

Toch eigenlijk een nietszeggend artikel? ???

De titel is eigenlijk bijna alle wat er over Essevee gezegd wordt. Voor de rest gaat het over de afkomst van Tony, Franky Dury, dameskledij en of Carl sport.  ;D
Meeste artikels gaan over niets. Meestal gaat het altijd over hetzelfde. Veel leren van ervaring van Vormer en Vossen, uitgesproken ambitie om kampioen te spelen of te promoveren,...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Voorbereiding Challenger Pro League 2023 - 2024
« Reactie #288 Gepost op: augustus 04, 2023, 10:19:51 am »
Ligt ook grotendeels aan de reporter e
Durf toch eens kritische vragen stellen. En er kunnen er heel wat gesteld worden.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Voorbereiding Challenger Pro League 2023 - 2024
« Reactie #289 Gepost op: augustus 04, 2023, 10:34:23 am »
Ligt ook grotendeels aan de reporter e
Durf toch eens kritische vragen stellen. En er kunnen er heel wat gesteld worden.


Zeker, maar dan riskeren ze misschien om de 'contacten' kwijt te raken.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.639
  • Essevee!
Re: Voorbereiding Challenger Pro League 2023 - 2024
« Reactie #290 Gepost op: augustus 04, 2023, 10:45:15 am »
Zulte Waregem-voorzitter Carl Ballière is ambitieus:“Dit moet voor ons een tussenseizoen worden”

Carl Ballière ziet in de abonnementenverkoop en de kapitaalsverhoging gunstige voortekenen. © Hein Demeyer
Freddy Vermoere
Freddy Vermoere
Medewerker KW
gisteren om 11:57
Eerst degraderen om daarna ruim 4.000 abonnementen te verkopen, meer dan vorig seizoen: dat is de stand van zaken bij Zulte Waregem aan het begin van de voetbalcompetitie. “De supporters waarderen het dat we inspanningen hebben geleverd om enkele topspelers te behouden”, zegt voorzitter Carl Ballière.

Zulte Waregem speelt voor het eerst in achttien jaar niet in de hoogste afdeling, maar in de Challenger Pro League. Het is nog even wennen aan het idee dat de tegenstanders deze keer niet Anderlecht, Club Brugge of AA Gent zullen heten, maar Deinze, Lierse of Francs Borains. De Waalse club is de eerste tegenstander voor Zulte Waregem. De bekendste naam van de club is zonder twijfel die van de voorzitter: MR-politicus Georges-Louis Bouchez.

Met Carl Ballière (65) hebben we het evenwel over ‘zijn’ Zulte Waregem. Dat kreeg op zondag 23 april een klap die lang is blijven nazinderen.

“Die dag herinner ik me maar al te goed”, zegt de voorzitter. “Op het einde van de match was de degradatie een feit, al hadden we ons evengoed kunnen redden. Het was een vreemde wedstrijd, ook om een andere reden: het was de allereerste keer sedert de laatste uitbreiding van het stadion in 2017 dat we erin geslaagd waren om alles uit te verkopen. Dat wil zeggen dat er 12.500 toeschouwers waren. Ik denk dat de hele entourage van Zulte Waregem nadien enkele weken lang in een collectieve depressie gezeten heeft. Daarna hebben we met zijn allen gezegd dat we opnieuw vooruit moesten kijken.”

Het helpt natuurlijk wel dat de aandeelhouders diep in de buidel hebben getast.

“We blijven hen dankbaar dat ze bereid waren om een kapitaalsverhoging van zestien miljoen euro door te voeren. Ik vermeld daarom graag nog eens Frank Tijtgat, Philippe Detaellenaere en zeker ook hoofdaandeelhouder Tony Beeuwsaert, die dit hebben mogelijk gemaakt. Een andere heel aangename vaststelling is dat er op dit ogenblik meer dan 4.000 abonnementen verkocht zijn, meer dan op hetzelfde moment vorig seizoen, zo kort voor de start. Het moet mee helpen om van de komende voetbalcompetitie een tussenseizoen te maken.”

Het verbaast me dat ondernemer Tony Beeuwsaert voor deze club kiest, terwijl hij toch in Zedelgem woont en dat is zowat in de achtertuin van Club Brugge.

“Tony is dan ook een man van deze streek, geboren en getogen in Meulebeke. Hij ging naar school in het VTI van Waregem vooraleer hij in Oostende ging verder studeren voor ingenieur. Nu woont hij inderdaad in Zedelgem, maar hij had al veel zakelijke connecties bij de club en blijft Zulte Waregem trouw, iets waar we enorm blij om zijn.”

Je bent een van de mensen die mee Zulte Waregem hebben opgericht, ruim twintig jaar geleden. Had je voordien iets met de club te maken?

“Ik was geen bestuurslid, maar ben wel al mijn hele leven lang supporter. Ik was er al bij toen Essevee zijn eerste match in de eerste klasse afwerkte, in 1966. Ik heb Prudent Bettens het allereerste doelpunt voor Waregem in de eerste klasse zien scoren, tegen Anderlecht. Prudent is een man voor wie ik altijd veel respect heb behouden. Hij was ook de laatste trainer van het oude Essevee.”

Over trainers gesproken: heb je nog contact met Francky Dury?

“Ik heb hem niet zo lang geleden nog eens gezien aan de zee. Ook Francky blijft mijn respect genieten. Ik ben hem ook tot het einde van zijn carrière bij Zulte Waregem blijven steunen, al was het op het laatste toch wat op. Sportief liep het moeilijk en een deel van de supporters was wat uitgekeken op hem. Een belangrijke les die we daaruit getrokken hebben is dat langlopende contracten, zoals Francky er een had, niet altijd goed zijn voor een sportclub.”

Ben je zelf sportief?

“Ja, absoluut. Als jonge kerel had ik enig talent als voetballer, en nu ga ik vooral graag fietsen. Jaarlijks rijd ik toch 2.000 tot 3.000 kilometer, meestal in een kleine groep. Ik houd me ver van wielertoeristenclubs, die vaak veel te competitief zijn ingesteld – met alle risico’s van dien. Ik heb er altijd angstvallig over gewaakt dat ik geen blessures zou oplopen door mijn sportactiviteiten. Ik had het niet graag meegemaakt dat ik daardoor mijn activiteit als CEO van Balko een tijdlang had moeten staken.”

Je runt met Balko een confectiebedrijf in dameskledij. Hoelang wil je nog doorgaan?

“Zolang ik me goed blijf voelen, ga ik verder. Ik hou van mijn job en zie ook wel verbanden tussen mijn job in de modesector en het voetbal. In beide gevallen wordt er met seizoenen gewerkt. Je mag zowel in het voetbal als in de modesector een goed seizoen achter de rug hebben, het is nooit een garantie dat je het het jaar nadien even goed gaat doen.”
Zulte Waregem – Francs Borains, zondag 13 augustus om 19.15 uur in de Elindus Arena.



https://kw.be/sport/zulte-waregem-voorzitter-carl-balliere-is-ambitieusdit-moet-voor-ons-een-tussenseizoen-worden/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter&utm_campaign=kw_waregem

Toch eigenlijk een nietszeggend artikel? ???

De titel is eigenlijk bijna alle wat er over Essevee gezegd wordt. Voor de rest gaat het over de afkomst van Tony, Franky Dury, dameskledij en of Carl sport.  ;D
idd.zoals de Politiek,veel babbelen en niets zeggen

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Voorbereiding Challenger Pro League 2023 - 2024
« Reactie #291 Gepost op: augustus 09, 2023, 12:28:09 pm »
Zulte Waregem droomt van herhaling van kampioenenseizoen 2004-2005, maar ex-assistent Eddy Van den Berge beseft dat Essevee de titel niet cadeau zal krijgen: “Hoofd koel houden als het eens minder gaat”
via hnb


ZULTE / WAREGEM - Na de pijnlijke degradatie uit de Jupiler Pro League begint Zulte Waregem zondag in de thuismatch tegen het gepromoveerde Francs Borains als één van de titelfavorieten aan het nieuwe seizoen in de Challenger Pro League. Aan de Gaverbeek droomt iedereen van een herhaling van het seizoen 2004-2005, toen Essevee afgetekend kampioen werd in de toenmalige tweede klasse. Op 17 april 2005 barstte een groots volksfeest los, ondanks een 0-2-nederlaag tegen Antwerp. Boegbeeld Eddy Van den Berge, destijds assistent van trainer Francky Dury, geeft zijn ex-club tips om binnen enkele maanden opnieuw de titel te veroveren.

“Het kampioenenjaar in 2005 was pas mijn tweede seizoen bij Essevee”, blikt Eddy Van den Berge terug. “We trainden toen enkel maar in de vooravond en hadden een technische staf die slechts drie personen telde, met Francky Dury als hoofdcoach. Na de titel en promotie zetten we de stap naar het profbestaan en we wonnen warempel meteen de Beker van België dankzij een 2-1-overwinning in de finale tegen Moeskroen.”

Maar terug naar het kampioenenjaar. Essevee begon in de zomer van 2004 voortvarend aan het seizoen en het was dan ook geen verrassing dat het team van Dury de eerste periodetitel veroverde. “We waren toen ook de grote titelfavoriet. Die eerste periodetitel betekende toch al een eerste geruststelling”, weet Eddy Van den Berge nog. “Antwerp werd wel herfstkampioen, maar na Nieuwjaar zetten we een enorme reeks neer. De 1-2-overwinning tegen rechtstreeks concurrent Geel op vijf speeldagen van het einde was doorslaggevend. De week nadien verloren we wel met 0-2 van Antwerp, maar door de nederlaag van Geel in Roeselare, was de titel toch een feit. Uiteindelijk sloten we het seizoen af met 13 punten voorsprong op Roeselare, 17 op Geel en 23 op Antwerp en Waasland. Ik vind dat je dan mag stellen dat we echt wel de verdiende kampioen waren. Zo’n voorsprong liegt er niet om.”

“Een vlot scorende spits, zoals Ibrahim Tankary destijds, is onmisbaar als je de titel ambieert. Net als een goede sfeer en een echte vriendengroep in de kleedkamer”

Eddy Van den Berge

Een belangrijk wapen in die promotiestrijd was zonder enige twijfel Ibrahim Tankary. De spits uit Niger was goed voor achttien goals en had zo een groot aandeel in de titel van Zulte Waregem. “Jammer dat hij op het einde op training een zware knieblessure opliep, maar het zegt genoeg dat hij toch topschutter werd. Zijn doelpunten waren enorm belangrijk. Zo’n vlot scorende spits is onmisbaar als je de titel ambieert”, beseft Van den Berge.

Toch vormde een opvallend Vlaams getinte centrale as tijdens dat onvergetelijke seizoen dé ruggengraat van Zulte Waregem. “Jongens als Minne, Leleu, D’Haemers, Meert, Sergeant en Van Nieuwenhuyze zouden ook in eerste klasse het mooie weer maken. Vergeet echter niet dat ook ene Frederik D’Hollander (de huidige hoofdtrainer, red) toen actief was bij Zulte Waregem”, glimlacht Van den Berge. “Hij zorgde toen zelfs voor de winning goal in die cruciale match op Geel. Onze lokale verankering was toen ook typisch voor de club en volgens mij is dat essentieel voor een vereniging zoals Zulte Waregem. Het zorgde voor een enorme sfeer in de kleedkamer. Noem het gerust één grote vriendengroep.”

Geloven in je team
Eddy Van den Berge weet dus als ervaringsdeskundige hoe lastig het is om de poorten naar het hoogste niveau open te beuken. “Je moet rustig blijven als het eens minder gaat. Wij hadden toen ook een mindere periode, maar dan moet je het hoofd koel houden en blijven geloven in je team. Dat is essentieel om een titel te grijpen in tweede klasse, want je krijgt het echt niet cadeau.”

Afgesloten hoofdstuk
Eddy Van den Berge beleefde zeventien jaar lang lief en leed aan de Gaverbeek. In volle coronacrisis eindigde dat verhaal op een valse noot. “Voor mij is het nog altijd onbegrijpelijk dat we zo uit elkaar gingen”, zegt de voormalige assistent. “Ik had een mondeling akkoord met Eddy Cordier over een contractverlenging, maar uiteindelijk stond ik wel op straat. Ik heb heel mooie momenten meegemaakt in Waregem, enkel het einde is een smet op die periode. Maar voor mij is dat nu een afgesloten hoofdstuk”, zegt Van den Berge, die nog altijd actief is bij Free Pro Players. “Ik geef training aan jongens die op zoek zijn naar een club. We spelen ook regelmatig matchen, zoals onlangs tegen Cercle Brugge, Antwerp en Wetteren.”

Bron: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230809_93169408
« Laatst bewerkt op: augustus 09, 2023, 12:36:29 pm door Zigzag »

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 998
  • Essevee!
Re: Voorbereiding Challenger Pro League 2023 - 2024
« Reactie #292 Gepost op: augustus 10, 2023, 01:17:32 pm »
Uw gids voor de Challenger Pro League: veranderingen, titelkandidaten en smaakmakers
via Sporza

Twee weken na de eersteklassers trappen vrijdag ook de profteams in de Challenger Pro League hun seizoen op gang. Onbekend is vaak onbemind in deze competitie. Daarom een handleiding over de veranderingen dit seizoen, de titel- en degradatiekandidaten en de potentiële smaakmakers.

1. Het format
Zowel de Jupiler Pro League als de Challenger Pro League hebben dit seizoen (alweer) een gedaanteverandering ondergaan. 

Wat de duidelijkheid wel ten goede komt: beide competities bestaan vanaf dit seizoen uit 16 clubs.

De JPL ging van 18 naar 16 clubs (twee clubs minder dus).
De Challenger Pro League heeft er dit seizoen 4 clubs bij. Van 12 clubs gaat het naar 16, waaronder 4 belofteteams.

Wie die beslissing alvast toejuicht, is Jeroen Roppe, ook dit seizoen vaste commentator in de Challenger Pro League bij Eleven DAZN.

"Vergeet niet dat we twee seizoenen geleden nog een competitie in 1B hadden met 8 ploegen. Vorige seizoen waren het 12, nu is de Challenger Pro League een normale, volwaardige competitie geworden."

Eenvoudig: 2 rechtstreekse stijgers, 2 rechtstreekse zakkers
In vergelijking met de JPL heeft de Challenger Pro League het voordeel van de eenvoud.

De promotie- en degradatieplay-offs zijn afgeschaft in vergelijking met het vorige seizoen en in vergelijking met de JPL is er nergens sprake van halvering van de punten.

Er is een normale competitie met 30 speeldagen. Daarna is de kampioen bekend.

Twee ploegen promoveren rechtstreeks naar de JPL: de kampioen en
de nummer twee.

Twee ploegen zakken rechtstreeks naar de amateurklasse: nummer 15 en 16. Twee ploegen uit de amateurklasse stijgen.

De vier belofteteams kunnen wel zakken, maar niet promoveren. Ze kunnen ook niet deelnemen aan de enige play-off-formule die er wel nog overblijft in de Challenger Pro League (zie verder).

Enkel play-off voor (eventueel) 3e promotieticket
Het enige “moeilijke” waar je rekening mee moet houden is de play-off voor
een eventueel derde promotieticket. De nummers 3 t.e.m. 6 in de stand na 30 speeldagen spelen nog een play-off in de vorm van een knock-outfase (zoals de eindfase op een WK of EK).

De nummer 3 speelt daarin tegen nummer 6. Nummer 4 tegen nummer 5. De winnaars van die “halve finales” spelen de "finale" van de play-off.

De uiteindelijke winnaar van de play-off in de Challenger Pro League speelt een dubbele barragematch tegen de derde laatste uit de degradatie-play-off van de Jupiler Pro League voor een plaats in de JPL het volgende seizoen.


2. Titelkandidaten
De Challenger Pro League draagt het etiket van Wild West van het Belgische voetbal: er hangt een nerveuze sfeer, want iedereen kan iedereen kloppen in een rechtstreeks duel.

Met drie ploegen die iets goed te maken hebben na hun degradatie uit de JPL (Zulte Waregem, KV Oostende en Seraing) en traditieclubs Beveren en Beerschot die terug willen naar het hoogste toneel, belooft de titelstrijd én de strijd om promotie opnieuw spannend te worden.

De glazen bol van commentator Jeroen Roppe werkte ondanks die moeilijk te voorspellen context uitstekend de afgelopen drie seizoenen.

Met respectievelijk Union, Westerlo en RWDM wees Roppe in zijn voorbeschouwingen bij Sporza de vorige seizoenen telkens de juiste topfavoriet voor de titel aan.

Alle ogen op Zulte Waregem
"Dit seizoen zijn alle ogen gericht op Zulte Waregem. Met het behouden van Ruud Vormer, Jelle Vossen en Christian Brüls maakte de club een statement."

"Essevee heeft misschien wat minder ervaring met de zenuwachtigheid en de emoties in de Challenger Pro League, maar het aantrekken van spelers als Rubin Seigers (Westerlo) en Nicolas Rommens (vorige zomer overgekomen van RWDM) , vind ik slimme transfers. Zij hebben die ervaring wel."

"In een langere competitie met 30 wedstrijden is constant presteren ook belangrijker en is er meer tijd om een misstap recht te zetten."

Beveren, Lommel en Deinze als uitdagers
Vorig seizoen strandde Beveren uiteindelijk op 1 punt van kampioen RWDM. Ook dit seizoen ziet Jeroen Roppe een belangrijke rol weggelegd voor de club uit het Waasland.

"Hun kern is opnieuw sterk, alleen zijn ze met Thierno Barry en mogelijk ook Dieumerci Mbokani hun aanvalslinie kwijt. Mbokani heeft nog geen andere club, misschien duikt hij wel gewoon opnieuw op aan de Freethiel."

"Beveren wordt mijns inziens samen met Lommel en Deinze de voornaamste uitdager van Zulte Waregem", zegt Roppe.

Hij verwacht dat het algemene niveau in de Challenger Pro League dit seizoen zal stijgen.

"Verschillende ploegen zijn de laatste weken erg actief geweest op de transfermarkt. Ploegen als Deinze en Lommel zullen een mondje meepraten."

Deinze verloor weinig spelers en versterkte zich gericht met onder meer het definitief aantrekken van Steve De Ridder (foto), Guillaume De Schryver (overgekomen van Lierse) en Laurent Lemoine (overgekomen van Lommel).

Lommel teerde jaren op jonge talenten, in functie van de samenwerking met Manchester City. "Nu heeft de club veel ervaren Belgen opgenomen in zijn ploeg", wijst Roppe naar de transfers van onder meer Igor Vetokele en Dries Wouters.

"Beerschot en KVO zijn het aan hun status verplicht om zo hoog mogelijk mee te draaien, maar niemand die verwacht dat er voor de titel zullen meedoen."

"Bij KV Oostende beginnen ze aan een nieuw hoofdstuk. De club heeft een nieuwe identiteit, staff en kern. Beerschot is dan weer een club die te koop staat."


3. Luik als epicentrum van het degradatiegevaar?
De Challenger Pro League verwelkomt drie nieuwkomers uit de amateurklasse:

Patro Eisden Maasmechelen, waar Stijn Stijnen de plak zwaait, traditieclub FC Luik, dat met Gaëtan Englebert ook al een ex-speler van Club Brugge als trainer heeft, en Francs Borains, de trots van Georges Louis Boichez, de voorzitter van de Franstalige liberale partij.

Stuk voor stuk meerwaardes voor de competitie vindt Jeroen Roppe. "Clubs met traditie en ambitie."

Roppe ziet de nieuwkomers niet in de problemen komen. "Volgens mij ligt het epicentrum van het degradatiegevaar in Luik."

Twee ploegen die vrijdagavond de Challenger Pro League mogen aftrappen moeten zich volgens de commentator veel meer zorgen maken.

Seraing ontvangt thuis SL16 FC (het belofteteam van Standard). "Voor beide clubs voorspel ik een moeilijk seizoen. Seraing rekent op steun van moederclub Metz, maar van die kant komt er na de degradatie uit de JPL niet veel meer."

"De beloften van Standard zijn vorig seizoen bijna miraculeus ontsnapt aan degradatie. Ik vrees voor eenzelfde scenario dit seizoen."


4. Potentiële smaakmakers
De ontbolstering van doelman Bart Verbruggen, de terugkeer naar België van Mbokani of the coming of age van Kylian Hazard: de Challenger Pro League wordt elk seizoen gepepperd door mooie persoonlijke prestaties en verhalen.

Jeroen Roppe pikt er drie uit voor dit seizoen.

De terugkeer van Teddy Chevalier
Iedereen kent de Franse spits nog van zijn periodes bij Zulte Waregem en KV Kortrijk. Na een jaartje in het amateurvoetbal bij Francs Borains is Teddy Chevalier - 36 jaar ondertussen - terug in het Belgische profvoetbal.

"Een kleurrijke figuur en vroegere smaakmaker. In het amateurvoetbal scoorde hij nog altijd aan de lopende band. Ik ben erg benieuwd naar zijn prestaties in de Challenger Pro League."

Krijgt 15-jarige Konstantinos Karetsas speelminuten?
Vanaf dit seizoen mogen spelers vanaf 15 jaar meespelen in de Challenger Pro League. Zo krijgen we misschien nog sneller een blik op de onversneden toptalenten van onze grote clubs.

"Konstantinos Karetsas is zo een naam die over de tongen gaat. Hij moet nog 16 jaar worden en keerde in januari terug van Anderlecht naar Racing Genk. Het is altijd mooi om in de Challenger Pro league de eerste flitsen van een talent te zien. Zoals we dat zagen van Bart Verbruggen of Noah Mbamba."

Haalt Club Brugge Alejandro Granados?
Sinds vorige maand wordt druk gespeculeerd dat Club Brugge op het punt zou staan om Alejandro Granados weg te plukken bij Orlando in de MLS. Het zou enkel nog wachten zijn op het papierwerk dat op de bureaus van de FIFA ligt. De centrale middenvelder is pas 17 jaar en speelt voor de nationale jeugdploegen van Spanje.

"Club zet al langer in op jong talent aantrekken voor Club NXT, met het oog op de toekomst. Ik laat me vertellen dat Granados een absolute smaakmaker kan worden in België."


5. Alle wedstrijden dan toch te zien op Eleven DAZN
Dinsdag - drie dagen voor de start van de Challenger Pro League - hebben de Pro League en betaalzender Eleven DAZN een akkoord gevonden over het uitzenden van alle wedstrijden van de Challenger Pro League.

Lang zag het er naar uit dat de thuiswedstrijden van de belofteteams niet te zien zouden zijn, omdat er discussie was over wie de kosten moest dragen om die wedstrijden in beeld te brengen.

De zender en de Pro League zullen uiteindelijk de kosten delen zodat de thuiswedstrijden van de belofteteams - bij fans van de grote clubs populaire matchen -  toch te zien zullen zijn op televisie. Net als alle andere matchen in de Challenger Pro League.

Bron: https://sporza.be/nl/2023/08/08/uw-gids-voor-de-challenger-pro-league-veranderingen-titelkandidaten-en-smaakmakers~1691487292529/

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Voorbereiding Challenger Pro League 2023 - 2024
« Reactie #293 Gepost op: augustus 11, 2023, 09:53:57 am »
Deinze zal er in elk geval niet ver van zitten.
Cordier zegt dat er alvast nog iets bijkomt!

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Voorbereiding Challenger Pro League 2023 - 2024
« Reactie #294 Gepost op: augustus 11, 2023, 11:01:47 am »
Ik vind dender ook wel outside..
Hebben nu Ali Akman overgenomen van Frankfurt..  toch ee´ Turks talent.. hebben nsimba die vorig jaar goed was bij beveren..

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Voorbereiding Challenger Pro League 2023 - 2024
« Reactie #295 Gepost op: augustus 11, 2023, 11:12:58 am »
Daarnet eens gestopt aan training. Geen Ndour te bespeuren.
Ook el tourabie en haerinck niet, trainden mee met beloften.
Wel Gano en Miroschi.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Voorbereiding Challenger Pro League 2023 - 2024
« Reactie #296 Gepost op: augustus 11, 2023, 11:15:22 am »
Ik blijf het vreemd vinden van Ndour..

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: Voorbereiding Challenger Pro League 2023 - 2024
« Reactie #297 Gepost op: augustus 11, 2023, 11:20:03 am »
Daarnet eens gestopt aan training. Geen Ndour te bespeuren.
Ook el tourabie en haerinck niet, trainden mee met beloften.
Wel Gano en Miroschi.
Ja, wordt dan weer met Gano en Vossen...

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.583
  • Essevee!
Re: Voorbereiding Challenger Pro League 2023 - 2024
« Reactie #298 Gepost op: augustus 11, 2023, 11:52:30 am »
Ik blijf het vreemd vinden van Ndour..
Transferitis?

Offline Zias bastiaen

  • Leden
  • Berichten: 358
  • Essevee!
Re: Voorbereiding Challenger Pro League 2023 - 2024
« Reactie #299 Gepost op: augustus 11, 2023, 11:59:02 am »
Ik blijf het vreemd vinden van Ndour..
Transferitis?

Ndour traint al hele tijd binnen in de fitness en wil dit jaar nog voor ons spelen.
Stop met stressen.
« Laatst bewerkt op: augustus 11, 2023, 12:31:16 pm door svennay »