Auteur Topic: Persconferentie  (gelezen 17244 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Persconferentie
« Reactie #100 Gepost op: juli 09, 2008, 08:51:40 pm »
een dikke proficiat aan iedereen die hieraan heeft meegewerkt,tof !(het is beter of op de officiele site !) :) :)

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Persconferentie
« Reactie #101 Gepost op: juli 09, 2008, 09:25:39 pm »
Idd , t'is echt klasse.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Persconferentie
« Reactie #102 Gepost op: juli 09, 2008, 09:40:48 pm »
Bedankt, het is met plezier gedaan. We zijn er om de supporters te informeren dus dat doen we dan ook. Zo'n persconferentie is een hoogdag voor ons ?n voor alle andere supporters. Dan mag er wel eens een tandje bij gestoken worden :).

svzw sup

  • Gast
Re: Persconferentie
« Reactie #103 Gepost op: juli 10, 2008, 12:46:55 am »
Puik werk mannen. ;)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Persconferentie
« Reactie #104 Gepost op: juli 10, 2008, 08:02:12 am »
Bedankt crew van SV5381.be  :D

Uit de foto's die op de site staan kan ik tevens afleiden dat de offici?le clubsite prachtig wordt.

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: Persconferentie
« Reactie #105 Gepost op: juli 10, 2008, 10:29:40 am »
Zeer goed gedaan.
Hoe lang heeft die persconferentie geduurd en hoelang Breeza heb je gewerkt om alle info op de site te zetten.



Rafa

  • Gast
Re: Persconferentie
« Reactie #106 Gepost op: juli 10, 2008, 10:40:43 am »
Zeer goed gedaan.
Hoe lang heeft die persconferentie geduurd en hoelang Breeza heb je gewerkt om alle info op de site te zetten.
Breeza en ik waren aanwezig van 18.15 tot 23.30, walking dinner inbegrepen ;)
Breeza heeft nog na de persconferentie een groot stuk van de foto's online gezet. Misschien wordt het tijd dat ik mijn 180 foto's eens op het web plaats  :-[

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Persconferentie
« Reactie #107 Gepost op: juli 10, 2008, 12:01:52 pm »
Zeer goed gedaan.
Hoe lang heeft die persconferentie geduurd en hoelang Breeza heb je gewerkt om alle info op de site te zetten.
Breeza en ik waren aanwezig van 18.15 tot 23.30, walking dinner inbegrepen ;)
Breeza heeft nog na de persconferentie een groot stuk van de foto's online gezet. Misschien wordt het tijd dat ik mijn 180 foto's eens op het web plaats  :-[

ahaa, nog foto's  :D

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Persconferentie
« Reactie #108 Gepost op: juli 10, 2008, 01:23:22 pm »
Zeer goed gedaan.
Hoe lang heeft die persconferentie geduurd en hoelang Breeza heb je gewerkt om alle info op de site te zetten.

In totaal zo'n 2 uur denk ik. Tegen wanneer alle info er was, ik enkele foto's gekregen had,...

salout?

  • Gast
Re: Persconferentie
« Reactie #109 Gepost op: juli 10, 2008, 08:16:37 pm »
Breeza,

ik zit momenteel in Zuid-Frankrijk en heb het enkel en alleen aan JOU en je team te danken dat ik op de hoogte word gehouden over het reilen en zeilen binnen de club. als ik iets wil weten over onze club klik ik als eerste JOUW site aan. Echt ne dikke chapeau.

Zonnige groeten ( haha)

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Persconferentie
« Reactie #110 Gepost op: juli 10, 2008, 08:29:10 pm »
Breeza,

ik zit momenteel in Zuid-Frankrijk en heb het enkel en alleen aan JOU en je team te danken dat ik op de hoogte word gehouden over het reilen en zeilen binnen de club. als ik iets wil weten over onze club klik ik als eerste JOUW site aan. Echt ne dikke chapeau.

Zonnige groeten ( haha)

Ook ik klik nog steeds eerst SV5381 aan en daarna pas de offici?le site. Wat ik tevens zeer apprecieer is het feit dat er ook eens een 'kritische' letter tussen kan...
-SVZW Forever-

CB06_boy

  • Gast
Re: Persconferentie
« Reactie #111 Gepost op: juli 10, 2008, 08:31:06 pm »
Breeza,

ik zit momenteel in Zuid-Frankrijk en heb het enkel en alleen aan JOU en je team te danken dat ik op de hoogte word gehouden over het reilen en zeilen binnen de club. als ik iets wil weten over onze club klik ik als eerste JOUW site aan. Echt ne dikke chapeau.

Zonnige groeten ( haha)

 >:( :P

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Persconferentie
« Reactie #112 Gepost op: juli 10, 2008, 08:55:00 pm »
Breeza,

ik zit momenteel in Zuid-Frankrijk en heb het enkel en alleen aan JOU en je team te danken dat ik op de hoogte word gehouden over het reilen en zeilen binnen de club. als ik iets wil weten over onze club klik ik als eerste JOUW site aan. Echt ne dikke chapeau.

Zonnige groeten ( haha)

 >:( :P

Tis toch nog gene cong?. Hou de zon nog maar efkes in de kast, kan ze over 2 weken des te meer werken :)
-SVZW Forever-

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Persconferentie
« Reactie #113 Gepost op: juli 10, 2008, 09:38:37 pm »
Breeza,

ik zit momenteel in Zuid-Frankrijk en heb het enkel en alleen aan JOU en je team te danken dat ik op de hoogte word gehouden over het reilen en zeilen binnen de club. als ik iets wil weten over onze club klik ik als eerste JOUW site aan. Echt ne dikke chapeau.

Zonnige groeten ( haha)

 >:( :P

Tis toch nog gene cong?. Hou de zon nog maar efkes in de kast, kan ze over 2 weken des te meer werken :)

Ik heb nu al twee weken cong?, en tis gelijk al heeltijd slecht weer... Gelukkig heb ik nog zes weken voor de boeg ;)

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Persconferentie
« Reactie #114 Gepost op: juli 10, 2008, 09:48:14 pm »
nog 2 maand een alf hier :D

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Persconferentie
« Reactie #115 Gepost op: juli 10, 2008, 09:50:17 pm »
Breeza,

ik zit momenteel in Zuid-Frankrijk en heb het enkel en alleen aan JOU en je team te danken dat ik op de hoogte word gehouden over het reilen en zeilen binnen de club. als ik iets wil weten over onze club klik ik als eerste JOUW site aan. Echt ne dikke chapeau.

Zonnige groeten ( haha)

 >:( :P

Tis toch nog gene cong?. Hou de zon nog maar efkes in de kast, kan ze over 2 weken des te meer werken :)

Ik heb nu al twee weken cong?, en tis gelijk al heeltijd slecht weer... Gelukkig heb ik nog zes weken voor de boeg ;)

Onderwijs, Wouter??
Komt wel goed..Vanaf de oefenmatch tegen Lille wordt het magnifiek weer :)
-SVZW Forever-

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Persconferentie
« Reactie #116 Gepost op: juli 11, 2008, 12:34:19 am »
Breeza,

ik zit momenteel in Zuid-Frankrijk en heb het enkel en alleen aan JOU en je team te danken dat ik op de hoogte word gehouden over het reilen en zeilen binnen de club. als ik iets wil weten over onze club klik ik als eerste JOUW site aan. Echt ne dikke chapeau.

Zonnige groeten ( haha)

Damn, das leuk om horen. Wat trouwens nog niet op de site staat maar wel hier op het forum: Rudison trekt voor een jaar naar Oostende (op huurbasis). Prettige cong? verder :)