Auteur Topic: What if ...  (gelezen 51362 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

13 april 1951

  • Gast
Re: What if ...
« Reactie #20 Gepost op: februari 20, 2013, 11:48:16 am »
Stel je voor zeg, zoals Lokeren in het K. Boudewijnstadion met 4000 man... Sta je met een buitenlander te praten, mag je eerst de play-offs uitleggen, en vooral PO3 dan, word je vierkant uitgelachen, en dan mag je uitleggen dat je Europees haalt en mag gaan voetballen in een ander stadion.

In wat voor apenland leven wij eigenlijk?!

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: What if ...
« Reactie #21 Gepost op: februari 20, 2013, 12:00:16 pm »
Stel je voor zeg, zoals Lokeren in het K. Boudewijnstadion met 4000 man... Sta je met een buitenlander te praten, mag je eerst de play-offs uitleggen, en vooral PO3 dan, word je vierkant uitgelachen, en dan mag je uitleggen dat je Europees haalt en mag gaan voetballen in een ander stadion.

In wat voor apenland leven wij eigenlijk?!

Europees is dat nu niet echt raar in een ander stadion spelen.
Anzhi moet dat volgens mij ook doen, evenals BATE.
Toen wij tegen Austria Wenen speelden, moesten die ook uitwijken naar het Ernst Happel stadion.

13 april 1951

  • Gast
Re: What if ...
« Reactie #22 Gepost op: februari 20, 2013, 12:01:52 pm »
Stel je voor zeg, zoals Lokeren in het K. Boudewijnstadion met 4000 man... Sta je met een buitenlander te praten, mag je eerst de play-offs uitleggen, en vooral PO3 dan, word je vierkant uitgelachen, en dan mag je uitleggen dat je Europees haalt en mag gaan voetballen in een ander stadion.

In wat voor apenland leven wij eigenlijk?!

Europees is dat nu niet echt raar in een ander stadion spelen.
Anzhi moet dat volgens mij ook doen, evenals BATE.
Toen wij tegen Austria Wenen speelden, moesten die ook uitwijken naar het Ernst Happel stadion.

Dat is waar, maar toch, waarom is het zo moeilijk om een stadionplan erdoor te krijgen? We worden voorbij gestoken door zo ongeveer alle andere landen, we hinken kilometers achterop.

Trouwens, even opgezocht, Anzhi traint ook in Moscow (waar de spelers ook wonen), en ze vliegen voor hun thuismatchen de stad in onder zware beveiliging. :o
« Laatst bewerkt op: februari 20, 2013, 12:06:52 pm door 13 april 1951 »

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: What if ...
« Reactie #23 Gepost op: februari 20, 2013, 01:21:57 pm »
Stel je voor zeg, zoals Lokeren in het K. Boudewijnstadion met 4000 man... Sta je met een buitenlander te praten, mag je eerst de play-offs uitleggen, en vooral PO3 dan, word je vierkant uitgelachen, en dan mag je uitleggen dat je Europees haalt en mag gaan voetballen in een ander stadion.

In wat voor apenland leven wij eigenlijk?!

Europees is dat nu niet echt raar in een ander stadion spelen.
Anzhi moet dat volgens mij ook doen, evenals BATE.
Toen wij tegen Austria Wenen speelden, moesten die ook uitwijken naar het Ernst Happel stadion.

Dat is waar, maar toch, waarom is het zo moeilijk om een stadionplan erdoor te krijgen? We worden voorbij gestoken door zo ongeveer alle andere landen, we hinken kilometers achterop.

Trouwens, even opgezocht, Anzhi traint ook in Moscow (waar de spelers ook wonen), en ze vliegen voor hun thuismatchen de stad in onder zware beveiliging. :o

Wist je dat nu pas  :P Ze zijn niet de enige in la Russie die dat doen hoor

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: What if ...
« Reactie #24 Gepost op: februari 20, 2013, 01:35:22 pm »
Mijn 1ste optie is dan toch wel Het Kiel!
Klein en gezellig, en dat kunnen we redelijk vol krijgen denk ik.

In Brugge zouden daar zowat 15.000 lege zitplaatsen zijn en in het Koning Boudewijn stadion zou al helemaal belachelijk zijn. dar zou 3/4 van het stadion gewoon leeg zijn.

Gewoon belachelijk dat het niet in Gent mag, maarja.
Qua stadion is dit beste keuze, maar qua omgeving zeker niet! Zo plezant is het niet om daar uw auto te zetten..
SV TILL I DIE

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: What if ...
« Reactie #25 Gepost op: februari 20, 2013, 01:42:36 pm »
Mijn 1ste optie is dan toch wel Het Kiel!
Klein en gezellig, en dat kunnen we redelijk vol krijgen denk ik.

In Brugge zouden daar zowat 15.000 lege zitplaatsen zijn en in het Koning Boudewijn stadion zou al helemaal belachelijk zijn. dar zou 3/4 van het stadion gewoon leeg zijn.

Gewoon belachelijk dat het niet in Gent mag, maarja.
Qua stadion is dit beste keuze, maar qua omgeving zeker niet! Zo plezant is het niet om daar uw auto te zetten..

Voor de bezoekers idd niet, ik veronderstel dat er wel parkings zijn voor de 'thuisploeg'

Eigenlijk stel u nu eens voor dat het De Heizel wordt, en we krijgen dat wel vol (onmogelijk) maar da zou toch de max zijn :D
Oproepke doen aan enkele (bevriende) supportersclans. Stel u voor ruim 40.000 man die een forza SV schreeuwt, een mens mag toch een (onrealistisch) dromen he :P
« Laatst bewerkt op: februari 20, 2013, 01:49:52 pm door San Iker »

13 april 1951

  • Gast
Re: What if ...
« Reactie #26 Gepost op: februari 20, 2013, 01:49:43 pm »
Stel je voor zeg, zoals Lokeren in het K. Boudewijnstadion met 4000 man... Sta je met een buitenlander te praten, mag je eerst de play-offs uitleggen, en vooral PO3 dan, word je vierkant uitgelachen, en dan mag je uitleggen dat je Europees haalt en mag gaan voetballen in een ander stadion.

In wat voor apenland leven wij eigenlijk?!

Europees is dat nu niet echt raar in een ander stadion spelen.
Anzhi moet dat volgens mij ook doen, evenals BATE.
Toen wij tegen Austria Wenen speelden, moesten die ook uitwijken naar het Ernst Happel stadion.

Dat is waar, maar toch, waarom is het zo moeilijk om een stadionplan erdoor te krijgen? We worden voorbij gestoken door zo ongeveer alle andere landen, we hinken kilometers achterop.

Trouwens, even opgezocht, Anzhi traint ook in Moscow (waar de spelers ook wonen), en ze vliegen voor hun thuismatchen de stad in onder zware beveiliging. :o

Wist je dat nu pas  :P Ze zijn niet de enige in la Russie die dat doen hoor

Wist inderdaad niet dat ze trainden op 1000km van hun thuishaven... :P

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: What if ...
« Reactie #27 Gepost op: februari 20, 2013, 01:55:44 pm »
Jammer dat Gent niet gaat, ze zijn daar blijkbaar bang geworden van ons  :)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: What if ...
« Reactie #28 Gepost op: februari 20, 2013, 03:05:19 pm »
pfff check wie ons al allemaal voorbijgestoken heeft.  Ongeloofelijk la Belgique en dit voor sport num?ro uno.


http://www.stadionwelt.de/

Geen enkel maar geen enkel stadion is met glans geslaagd buiten Genk (en dan nog spreken we maar over een stadion van 24000).  Het nationale stadion is niet enkel meer ongezellig en sfeerloos maar ook nog eens te klein.  Als een thuismatch tegen macedoni? al van maanden op voorhand is uitverkocht, dan is dit ook wel duidelijk.
« Laatst bewerkt op: februari 20, 2013, 03:07:14 pm door essevee007 »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: What if ...
« Reactie #29 Gepost op: februari 20, 2013, 03:41:12 pm »
Het mag niet in Gent omwille van de veiligheid? Wat als Gent Europees haalt via de play offs 2? Gaat het dan wel mogen..?
SV TILL I DIE

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: What if ...
« Reactie #30 Gepost op: februari 20, 2013, 07:18:03 pm »
Het mag niet in Gent omwille van de veiligheid? Wat als Gent Europees haalt via de play offs 2? Gaat het dan wel mogen..?
Denkt dat het niet meer mag aan het Ottenstadion , wel in dat nieuw , maar dat gaan ze natuurlijk nooit toelaten .

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: What if ...
« Reactie #31 Gepost op: februari 20, 2013, 07:53:26 pm »
Het mag niet in Gent omwille van de veiligheid? Wat als Gent Europees haalt via de play offs 2? Gaat het dan wel mogen..?
Denkt dat het niet meer mag aan het Ottenstadion , wel in dat nieuw , maar dat gaan ze natuurlijk nooit toelaten .

Een regelrechte schande.  De vlaamse overheid betaalt immers miljoenen euro's om de toegangswegen rondom het stadion te voorzien, met belastingsgeld.

Anderzijds, stel ik mij vragen waarom de regeringen al die voetbalregeltjes gewoon toelaat.  Als er bij ons 10.000man kan en mag komen tegen Anderlecht, waarom is datzelfde stadion dan niet geschikt om een europese match te spelen??
De Uefa jaagt alle clubs op de kosten, terwijl in tijden van crisis enig realisme de regel zou mogen zijn.
Toch te gek, dat je zitjes met hoge rugleuning moet hebben, en gewone zitjes niet voldoen.  Wat heeft dit met veiligheid te maken?



Online Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.064
  • Voice of the voiceless!
Re: What if ...
« Reactie #32 Gepost op: februari 20, 2013, 07:54:41 pm »
Het kiel daar pas ik voor... Daar geraak je toch nooit op tijd na je werk. Dit gaat ons supporters kosten, goed lesje voor het bestuur, nieuw stadion is een MUST!!!

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: What if ...
« Reactie #33 Gepost op: februari 20, 2013, 09:53:46 pm »
Eventjes naar antwerpen rijden voor een Europese match, ik zal natuurlijk wel aanwezig zijn, maar ik kan me inbeelden dat niet iedereen staat te springen voor naar Antwerpen af te reizen.

Het bestuur mag best wel wat pushen, dat vernieuwde stadion pas in 2016 van start? Waarom gaat dit hier zo traag, het stad zou net mee moeten pushen want zo wordt Waregem populairder met (hopelijk) europees voetbal en komt er meer toerisme in onze stad. Maar volgens mij zitten er daar echt wel keikoppen die alles doen vertragen. Burgemeester Kurt, maakt er uw werk van verdomme ! Als je er nu geen aandacht aan besteedt moet je het nooit meer doen.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: What if ...
« Reactie #34 Gepost op: februari 20, 2013, 11:53:10 pm »
Eventjes naar antwerpen rijden voor een Europese match, ik zal natuurlijk wel aanwezig zijn, maar ik kan me inbeelden dat niet iedereen staat te springen voor naar Antwerpen af te reizen.

Het bestuur mag best wel wat pushen, dat vernieuwde stadion pas in 2016 van start? Waarom gaat dit hier zo traag, het stad zou net mee moeten pushen want zo wordt Waregem populairder met (hopelijk) europees voetbal en komt er meer toerisme in onze stad. Maar volgens mij zitten er daar echt wel keikoppen die alles doen vertragen. Burgemeester Kurt, maakt er uw werk van verdomme ! Als je er nu geen aandacht aan besteedt moet je het nooit meer doen.

Triestig van de Kurt.  Voor de verkiezingen zitten zwanzen dat we het eventjes in de koelkast stoppen bij msh een degradatie.  Die eigenlijk nooit akelig dicht is geweest.  Stadionplannen terug boven halen bij terug een normaal seizoen tot degelijk seizoen.  We staan verdomme 2de, spelen de pannen van het dak, en straks msh europees in een andere STAD!  Als burgemeester moet dit toch ook pijn doen? Voor de eer en uitstraling van het stad en de horeca. Of je bent geen echte...  Maar ja, ie is her verkozen, dusja.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: What if ...
« Reactie #35 Gepost op: februari 20, 2013, 11:54:39 pm »
Het mag niet in Gent omwille van de veiligheid? Wat als Gent Europees haalt via de play offs 2? Gaat het dan wel mogen..?
Denkt dat het niet meer mag aan het Ottenstadion , wel in dat nieuw , maar dat gaan ze natuurlijk nooit toelaten .

Het nieuw wordt ook al afgesmeten tegen juli-augustus dit jaar.  Dus het zou sowieso Artevelde zijn.

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: What if ...
« Reactie #36 Gepost op: februari 21, 2013, 02:38:40 am »
Ik DENK dat Moeskroen ook mag; mits gesloten (bezoekende) staantribune.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: What if ...
« Reactie #37 Gepost op: februari 21, 2013, 08:43:26 am »
Ik DENK dat Moeskroen ook mag; mits gesloten (bezoekende) staantribune.

Volgens artikel hebben ze Moeskroen niet opgegeven in licentiedossier, dus misschien mag het wel, maar voor ons kan het alvast niet meer.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: What if ...
« Reactie #38 Gepost op: februari 21, 2013, 10:23:41 am »
Ik DENK dat Moeskroen ook mag; mits gesloten (bezoekende) staantribune.

Zijn daar dan zoveel zitjes met een rugleuning van 30cm? Ik denk van niet.
DE 2 tribunes achter de goal zijn staantribunes.
De tribune waar de kleedkamers zijn zijn allemaal zitjes zoals bij ons de vakken C en D.

En volgens mij staan er op die hoofdtribune ook niet al te veel stoeltjes met rugleuning.

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: What if ...
« Reactie #39 Gepost op: februari 21, 2013, 01:11:28 pm »
Indien we toch naar Brussel moeten, waarom dan niet naar A'lecht?  Toch veel gezelliger + veel meer comfort dan de heizel.