Auteur Topic: [VB] Lokeren - Zulte Waregem  (gelezen 9698 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
[VB] Lokeren - Zulte Waregem
« Gepost op: januari 15, 2009, 10:26:30 am »
Zaterdag opnieuw aan de bak. Als ze maar niet de vermoeidheid inroepen als excuus. Hopelijk is Meert terug maar dat is zeer twijfelachtig.

Offline Standje

  • Leden
  • Berichten: 9
Re: [VB] Lokeren - Zulte Waregem
« Reactie #1 Gepost op: januari 15, 2009, 10:35:46 am »
Wat is er eigenlijk me Meertie?

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [VB] Lokeren - Zulte Waregem
« Reactie #2 Gepost op: januari 15, 2009, 10:45:48 am »
Wat is er eigenlijk me Meertie?
Irritatie aan de knie dus dat kan wel even aanslepen.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: [VB] Lokeren - Zulte Waregem
« Reactie #3 Gepost op: januari 15, 2009, 01:32:51 pm »
Verliezen. Ze gaan moe zijn  ::)
SV TILL I DIE

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: [VB] Lokeren - Zulte Waregem
« Reactie #4 Gepost op: januari 15, 2009, 01:53:30 pm »
Zaterdag opnieuw aan de bak. Als ze maar niet de vermoeidheid inroepen als excuus. Hopelijk is Meert terug maar dat is zeer twijfelachtig.

Vermoeidheid van een match dat ze gespeeld hebben aan het tempo van een derdeklasser. Ze zouden da eens moeten durven zeggen!!!
« Laatst bewerkt op: januari 15, 2009, 02:20:37 pm door DMQ »
essevee till i die!!!

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Lokeren - Zulte Waregem
« Reactie #5 Gepost op: januari 15, 2009, 02:12:12 pm »
Ze hebben iets goed te maken, 0-1.

Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: [VB] Lokeren - Zulte Waregem
« Reactie #6 Gepost op: januari 15, 2009, 03:00:16 pm »
Na de midweek-wandeling moet er gewoon gewonnen worden als revanche, en het zal met meer dan 2 goals verschil moeten zijn om de snertvertoning van gisteren enigzins goed te maken...

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [VB] Lokeren - Zulte Waregem
« Reactie #7 Gepost op: januari 15, 2009, 03:48:11 pm »
Ik maak me geen illusies. Hooguit een drawke. We mogen er onzen kop voorleggen deze keer. Lokeren zal dat ook doen en heeft vooral voorin meer kwaliteiten.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Lokeren - Zulte Waregem
« Reactie #8 Gepost op: januari 15, 2009, 05:53:43 pm »
Ik maak me geen illusies. Hooguit een drawke. We mogen er onzen kop voorleggen deze keer. Lokeren zal dat ook doen en heeft vooral voorin meer kwaliteiten.
idd,idd hooguit een drawke, maar ik gok 2-0 den boot in.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [VB] Lokeren - Zulte Waregem
« Reactie #9 Gepost op: januari 15, 2009, 07:04:42 pm »
Ik gok ook op een nederlaag. De 120 minuten van gisteren zullen nog goed in de benen zitten, plus we missen ??n van onze belangrijkste spelers (zeker in matchen tegen kleinere ploegjes): Stijn Meert, op dit moment de enige die de ploeg op sleeptouw kan nemen

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Lokeren - Zulte Waregem
« Reactie #10 Gepost op: januari 15, 2009, 07:43:08 pm »
Na de midweek-wandeling moet er gewoon gewonnen worden als revanche, en het zal met meer dan 2 goals verschil moeten zijn om de snertvertoning van gisteren enigzins goed te maken...

Er hebben dit seizoen nog maar 2 ploegen kunnen winnen van Lokeren, dus als we winnen ben ik al heel content en is dat al heel goed. Is dat met 2 goalen verschil, zoveel te beter, maar ze zouden beter niet verliezen, want dan loopt Lokeren tot 6 punten uit.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: [VB] Lokeren - Zulte Waregem
« Reactie #11 Gepost op: januari 15, 2009, 08:48:11 pm »
beter dan tegen racing mechln ??? !!!! 

tzal wel moeten
Geen excus voor de woensdag !

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: [VB] Lokeren - Zulte Waregem
« Reactie #12 Gepost op: januari 16, 2009, 12:18:55 am »
Hopelijk beseffen onze spelers nu wel dat het geen oefenmatch is.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Lokeren - Zulte Waregem
« Reactie #13 Gepost op: januari 16, 2009, 01:00:00 am »
90min weer niks te zien en weer van ni willen wss
1-0
Maakt mij momenteel ook weinig uit eigenlijk
kwil liever da ze tegen Club de puntjes op de I zetten.
Kwil Jakkie zijne kop zien rollen.
« Laatst bewerkt op: januari 16, 2009, 01:01:35 am door Boer Boerie »

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: [VB] Lokeren - Zulte Waregem
« Reactie #14 Gepost op: januari 16, 2009, 07:12:15 am »
Het zal niet makkelijk worden, want Lokeren staat op papier toch iets sterker dan Essevee. Al mag je niet vergeten dat het de laatste weken bij hen niet meer zo goed draaide als ervoor. Kijk maar naar Mazou, de laatste matchen scoorde hij niet meer. Ze worden kwetsbaar, en zo heeft Genk ze eergisteren kunnen uitschakelen. Ik stel voor dat het team er 100% voor gaat en ook wint  ;)(zelfs al missen we onze patron).
« Laatst bewerkt op: januari 17, 2009, 12:37:15 pm door Murre »

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [VB] Lokeren - Zulte Waregem
« Reactie #15 Gepost op: januari 16, 2009, 09:08:24 am »
Het zal niet makkelijk worden, want Lokeren staat op papier toch iets sterker dan Essevee. Al mag je niet vergeten dat het de laatste weken bij hen niet meer zo goed draaide als ervoor. Kijk maar naar Mazou, de laatste matchen scoorde hij niet meer. Ze worden kwetsbaar, en zo heeft Genk ze eergisteren kunnen uitschakelen. Ik stel voor dat het team er 100% voor gaat en ook wint  ;) (zelfs al missen we onze patron).

Mazou is weer een typisch geval van zotmakerij!  Hoeveel keer is het nu al voorgevallen dat dergelijke atleten schitterend presteren in een omgeving waarin ze zich goedvoelen maar eens derden met grote budgetten beginnen te zwaaien gaan de prestaties naar beneden.  We kunnen er waarschijnlijk allemaal een paar dozijn opnoemen voor de vuistweg.  Eigenlijk kunnen we Leye daar ook al aan toevoegen want zijn niveau van vorig jaar haalt hij toch maar mondjesmaat.
Nochtans is Leye nog niet van omgeving veranderd. Mss is hij het slachtoffer van zelfzotmakerij. Ook van hem verwacht ik in de terugronde geen woorden maar daden.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Lokeren - Zulte Waregem
« Reactie #16 Gepost op: januari 16, 2009, 09:09:42 am »
Het zal niet makkelijk worden, want Lokeren staat op papier toch iets sterker dan Essevee. Al mag je niet vergeten dat het de laatste weken bij hen niet meer zo goed draaide als ervoor. Kijk maar naar Mazou, de laatste matchen scoorde hij niet meer. Ze worden kwetsbaar, en zo heeft Genk ze eergisteren kunnen uitschakelen. Ik stel voor dat het team er 100% voor gaat en ook wint  ;) (zelfs al missen we onze patron).

Mazou is weer een typisch geval van zotmakerij!  Hoeveel keer is het nu al voorgevallen dat dergelijke atleten schitterend presteren in een omgeving waarin ze zich goedvoelen maar eens derden met grote budgetten beginnen te zwaaien gaan de prestaties naar beneden.  We kunnen er waarschijnlijk allemaal een paar dozijn opnoemen voor de vuistweg.  Eigenlijk kunnen we Leye daar ook al aan toevoegen want zijn niveau van vorig jaar haalt hij toch maar mondjesmaat.

Wat Leye betreft vind ik dat dat niet waar is. Op het einde van het seizoen, wanneer er constant sprake was van transfereren en dergelijke heeft hij in de laatste 11 matchen dat hij speelde 8 keer gescoord. Eigenlijk is het bijna omgekeerd. Voor de winter vorig jaar heeft hij 7 keer gescoord, nu 6 keer en hij is wat geblesseerd geweest en dergelijke. Met Oostende bijgerekend heeft hij de voorbije maanden gemiddeld 164 minuten nodig per doellpunt. Dat is dus een goal in nog geen 2 matchen. Dus hij is goed op weg om er 15 te maken dit seizoen en dan mogen we eigenlijk niet klagen he. :)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: [VB] Lokeren - Zulte Waregem
« Reactie #17 Gepost op: januari 16, 2009, 10:56:40 am »
Njah, weet niet wat ik moet zeggen over die match.  Interesseert me blijkbaar niet echt.

Door die wanvertoning op racing mechelen en de uitschakeling en paar weken ervoor verliezen tegen kortrijk met dezelfde kutmentaliteit.

Tjah, winnen we daar kan ik al terug beetje mij focusen op den essevee.

En dan winnen thuis tegen brugge, en kan ik racing wat wegschrappen uit het geheugen.  Alhoewel dit zal blijven zitten to de rest van het seizoen.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.028
Re: [VB] Lokeren - Zulte Waregem
« Reactie #18 Gepost op: januari 16, 2009, 11:12:29 am »
Njah, weet niet wat ik moet zeggen over die match.  Interesseert me blijkbaar niet echt.

Door die wanvertoning op racing mechelen en de uitschakeling en paar weken ervoor verliezen tegen kortrijk met dezelfde kutmentaliteit.

Tjah, winnen we daar kan ik al terug beetje mij focusen op den essevee.

En dan winnen thuis tegen brugge, en kan ik racing wat wegschrappen uit het geheugen.  Alhoewel dit zal blijven zitten to de rest van het seizoen.
Kzou u da nog eens willen horen zeggen na een overwinning op Lokeren en thuis tegen Klup!

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: [VB] Lokeren - Zulte Waregem
« Reactie #19 Gepost op: januari 16, 2009, 01:34:34 pm »
Ik ga mee ondanks het een beetje tegen mn zin is.
SV TILL I DIE