Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439592 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2760 Gepost op: oktober 03, 2018, 07:15:04 pm »
Ik hoop dat Tony het schip niet verlaat,zou een Veel grotere ramp zijn,en met al die 'spellekes ' kan dit zomaar.
Ik hoop dat wel zo vlug mogelijk punten pakken en dat ze intern dan alles op een rijtje zetten,ik zou weten wat ik moet doen. 

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2761 Gepost op: oktober 03, 2018, 07:38:07 pm »
mogul, nu ga je toch wel weer erg hard door hoor.

Op welke feiten is dat artikel eigenlijk gebaseerd? De gedachtegang van een journalist gebruikmakend van wat voorvallen uit het verleden? Of feiten van binnen de club?
Frank Buyse kan ook zo goed improviseren en zijn gedachtegoed voor waarheid nemen euh schrijven.

Ik denk eerder het eerste hoor, ik ontken niet alles, maar weiger ook alles te geloven wat in de pers komt.
Waar rook is vuur, ja ... maar als voetbalcoach dat elke week minstens 3 interviews geeft kan er al wel es iets (verkeerd) geïnterpreteerd worden.

En als Dury niet koleriek gaat voor de beste spelers, dan is hij een slechte coach. Net zoals het bestuur de boeman zijn want die moeten het budget onder controle houden.
Artikel is geen gissen en gokken...
veel info komt van binnenuit
reacties uit de kleedkamer zijn volledig juist
het is namelijk niet de eerste keer dat ik dit hoor
en vooral 100% zoals verwoord in het artikel
kan me zelfs inbeelden waar de info vandaan komt :)

Naessens er bvb bijgehaald als ontmijner voor relatie met Dury.

Oja, contract Dury werd verlengd vlak voor de stap opzij van WN
wss niet te verwonderen dat bij ontslag een % naar vrienden van Dury gaat....

Ik las het woord rat hier ergens
en dat vind ik niet correct
Dury deed goed maar denkt nu vooral aan zichzelf
omdat de identiteit (WN) verdwenen is door nieuw bestuur
Eigenlijk
is de strategie van Coucke (taboela rassa) een beter idee
maar....

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2762 Gepost op: oktober 03, 2018, 07:55:51 pm »
Over Marc Coucke gesproken...  Die is wel een fan van Dury.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2763 Gepost op: oktober 03, 2018, 08:32:36 pm »
Francky Dury en Zulte Waregem, van droomhuwelijk naar verstandshuwelijk
03 oktober 20 18 via sportmagazine.knack.be

Francky Dury en Essevee: al zeventien jaar is het liefde met hoofdletter L. Zo leeft althans de perceptie, want al een tijd is de hartstocht weg. Hoe verdween die passie? En dreigt een (ooit ondenkbaar geachte) scheiding?

- knip -


Statement/antwoord van de club : https://www.esseveeforum.be/index.php?topic=3118.msg248069#msg248069

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2764 Gepost op: oktober 03, 2018, 08:52:50 pm »
Ze gaan nergens op in,Ze ontkennen niks,ze bevestigen niks.  Ik had verwacht dat ze zouden zeggen 'we doen voort met Franky Dury'.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2765 Gepost op: oktober 03, 2018, 11:12:35 pm »
Ze gaan nergens op in,Ze ontkennen niks,ze bevestigen niks.  Ik had verwacht dat ze zouden zeggen 'we doen voort met Franky Dury'.
ze roepen op tot rust en kalmte
en zeggen da ze ervoor gaan werken
ze kopen tijd bij sponsors en supporters...
die zoals ik al aangaf een te nauwe band hebben
en een beetje zijn zoals Dury iedereen graag heeft: ja knikkers

ik zeg niet da ze boel moeten gaan maken
maar gesprek met de spelers da ze moeten zweten en werken
om eruit te raken
mogen ze wel keer doen

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2766 Gepost op: oktober 04, 2018, 08:39:52 am »
Degene die dit artikel in twijfel trekken moeten eens nakijken wie het geschreven heeft...
Juist ja, de journalist die ook het plan van decuyper in de pers bracht voor het beklonken was.

We kunnen die gast enkel maar dankbaar zijn.

Tijd dat sommigen hier wakker worden.

Het moment dat een individu zijn persoon boven de club stelt (eerst leye, nu dury) is het voor mij voorbij.
De club gaat boven alles.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2767 Gepost op: oktober 04, 2018, 09:44:06 am »
Dury is inderdaad een vakman.
Dat hij de beste spelers wilt is ook niet meer dan normaal.
maar hij is ook nog een flik....en keiharde persoon waarmee het moeilijk werken is.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2768 Gepost op: oktober 04, 2018, 10:39:28 am »
enige reden waarom hij hier nog is
is zijn riante ontslagvergoeding
5j loon uitbetalen...
Als 2m€ voor Anderlecht veel geld is om
HvH te ontslaan, wat moet dat dan niet zijn
voor ons...

Zoeken hoe sommige zaken op korte tijd opgelost kunnen worden,
hoeveel elke persoon aan intentie heeft om te willen meewerken
is nu nodig.
Lukt meewerken niet, dan moet je ingrijpen.
neuzen zelfde richting maw....

Dury zijn band met een louwagie en ZEKER met een coucke
zijn goed tot zeer goed... Louwagie wil voor buitenlandse trainer
gaan, Anderlecht voor een Belgische
Let wel, de club geeft geen weet van interesse van een of andere club,
maar je weet nooit het telefoongebruik van een Dury  ::)

Offline 4ever

  • Leden
  • Berichten: 142
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2769 Gepost op: oktober 04, 2018, 04:54:34 pm »
kunnen we als supporters
dury prikkelen en motiveren
we kennen allemaal zijn kwaliteiten

een oplossing bij een andere trainer zal nooit zo goed zij als dury die er zijn hoofd voor legt

franky heeft ons al zo veel gegeven
laat ons hem iets teruggeven om voor te vechten


Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2770 Gepost op: oktober 04, 2018, 05:26:17 pm »
kunnen we als supporters
dury prikkelen en motiveren
we kennen allemaal zijn kwaliteiten

een oplossing bij een andere trainer zal nooit zo goed zij als dury die er zijn hoofd voor legt

franky heeft ons al zo veel gegeven
laat ons hem iets teruggeven om voor te vechten

Ik sluit mij hierbij volledig aan, Francky moet ook opnieuw gaan voor de automatismen uit de eerste 3 wedstrijden! Met De Fauw op rechts, Buffel van rechts naar de 10, Faik op de 8 en onze 6 die eens ballen verovert. Harbaoui, Bongonda en centraal Baudry met ???.

Ze moeten het met deze spelers doen en niet moeilijker maken dan het is. Soisalo kan hopelijk wat forceren en De Pauw, Demir,... kunnen hopelijk hun niveau terug optrekken. 🙏

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2771 Gepost op: oktober 04, 2018, 05:36:24 pm »
Degene die dit artikel in twijfel trekken moeten eens nakijken wie het geschreven heeft...
Juist ja, de journalist die ook het plan van decuyper in de pers bracht voor het beklonken was.

We kunnen die gast enkel maar dankbaar zijn.

Tijd dat sommigen hier wakker worden.

Het moment dat een individu zijn persoon boven de club stelt (eerst leye, nu dury) is het voor mij voorbij.
De club gaat boven alles.
Je gaat bevestiging zoeken bij mensen die tegen Dury zijn, luister ook eens naar de kant van de mensen die pro Dury zijn. Het artikel van Decuyper, toen kwam ik hier ook al mee lopen die periode, Dury heeft die vent tegen gehouden, gelukkig of we waren failliet. Dury houdt van controle, door de man met het geld heeft hij het niet meer, hij moet nu voor transfers toestemming vragen aan de rijke man. Cordier voelt dat er een einde kan komen aan Dury, en hij staat te springen om de macht over te nemen. Voor vele wellicht bekend. Genoeg voorbeelden in het bedrijfsleven van mensen die ineens de andere kant gaan steunen om een plaatsje hoger op te komen. Hondjes noem ik dat. Dury merkt dat, irriteert zich er aan omdat dat achterbaks is wat er aan het gebeuren is. Wat logisch is in mijn ogen. Het gaat allemaal om macht, nieuwe mensen komen en Dury wordt beetje bij beetje weggeduwd. Getuigt van weinig respect. Ook hoe sommige hier over praten, ik snap dat soms niet. Respect en het onthouden van prestaties wat hij verwezenlijkt heeft. Net wij, als gewone supporters, moeten Dury net steunen i.p.v. al die hoge pieten die staan te wachten om hem bij het grofvuil te zetten. Ik sta soms enorm raar te kijken naar hoe bepaalde mensen zich kunnen keren tegen iemand die zoveel voor deze club heeft gedaan, waar NIEMAND aan kan tippen. Ik steun die man, heb het de voorbije 18 jaar gedaan, toen het bijna altijd goed ging, ook in deze periode dan. En als hij vertrekt, ben ik nog steeds Essevee supporter hoor met alles wat ik heb. Maar dit heeft meer met normen en waarden te maken.
« Laatst bewerkt op: oktober 04, 2018, 05:38:23 pm door wOaregem »

Offline 4ever

  • Leden
  • Berichten: 142
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2772 Gepost op: oktober 04, 2018, 05:58:29 pm »
zoals franky zou zeggen
we pakken ze allemaal 1 voor 1
nu allemaal achter franky en de ploeg staan
ons longen kapot schreeuwen
en laten ziet dat wij  supporters van zulte waregem als 1 achter onze ploeg staan
tope kunnen we alles aan

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2773 Gepost op: oktober 04, 2018, 06:19:06 pm »
zoals franky zou zeggen
we pakken ze allemaal 1 voor 1
nu allemaal achter franky en de ploeg staan
ons longen kapot schreeuwen
en laten ziet dat wij  supporters van zulte waregem als 1 achter onze ploeg staan
tope kunnen we alles aan
1e vraag is vooral
wil Dury dit nog zelf....

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2774 Gepost op: oktober 04, 2018, 06:33:01 pm »
Normen en waarden die Dury al lang niet meer bezit.  Ik heb het duizend keer geschreven,zonder Dury waren we zo ver niet gekomen,daarvoor eeuwige dank,daardoor kreeg hij een vetbetaald contract tot 2024 (te zot voor woorden,vooral die 10jaar!)maar blind zijn moet men ook niet zijn!
Men kan veel toedekken met de mantel der liefde, alleen is die mantel stilaan veel te groot.  Maar goed,het is allemaal fake news,net zoals het PDC verhaal voor velen ook was.
Dury wist,net als het toenmalig bestuur (WN en co) wat de plannen waren van PDC.  Niet Dury maar de journalist van VM. openbaarde die plannen. Die moeten we bedanken,net als Tony nu (de schulden die we hadden kwamen niet alleen door PDC,ook van daarna,Plet,Jorgensen,etc).  Het is dan ook NORMAAL dat onze sterkste man controle wil houden.
Met hetgeen we nu weten kan deze situatie niet verder,zelfs wanneer we nu 10 of 11 punten hadden,dan nog kunnen we zo niet verder werken binnen de club.  Er zijn geen duizend oplossingen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2775 Gepost op: oktober 04, 2018, 06:35:55 pm »
zoals franky zou zeggen
we pakken ze allemaal 1 voor 1
nu allemaal achter franky en de ploeg staan
ons longen kapot schreeuwen
en laten ziet dat wij  supporters van zulte waregem als 1 achter onze ploeg staan
tope kunnen we alles aan
1e vraag is vooral
wil Dury dit nog zelf....
Klopt.  Zijn ambities stroken niet meer met de gezonde ambities van deze club (vorige zomer was dit reeds zo).  We gaan het binnenkort weten.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2776 Gepost op: oktober 04, 2018, 08:32:29 pm »
Normen en waarden die Dury al lang niet meer bezit.  Ik heb het duizend keer geschreven,zonder Dury waren we zo ver niet gekomen,daarvoor eeuwige dank,daardoor kreeg hij een vetbetaald contract tot 2024 (te zot voor woorden,vooral die 10jaar!)maar blind zijn moet men ook niet zijn!
Men kan veel toedekken met de mantel der liefde, alleen is die mantel stilaan veel te groot.  Maar goed,het is allemaal fake news,net zoals het PDC verhaal voor velen ook was.
Dury wist,net als het toenmalig bestuur (WN en co) wat de plannen waren van PDC.  Niet Dury maar de journalist van VM. openbaarde die plannen. Die moeten we bedanken,net als Tony nu (de schulden die we hadden kwamen niet alleen door PDC,ook van daarna,Plet,Jorgensen,etc).  Het is dan ook NORMAAL dat onze sterkste man controle wil houden.
Met hetgeen we nu weten kan deze situatie niet verder,zelfs wanneer we nu 10 of 11 punten hadden,dan nog kunnen we zo niet verder werken binnen de club.  Er zijn geen duizend oplossingen.
Grote vriend, ik kwam hier op het forum met de eerste verhalen over de plannen van PDC, zoek het terug op, ik vertelde bullshit, wou paniek zaaien. Maar uiteindelijk ;) Geloof mij nu maar als ik zeg dat Dury daar een stokje heeft voorgestoken of deze club was failliet. Tony moet je ook bedanken natuurlijk want hij heeft de centen op tafel gelegd, maar Dury was de eerste die in opstand kwam tegen PDC. Het is duidelijk dat jij pro ontslag bent, ik tegen. Maar jouw redeneringen kloppen langs geen kanten, dan kan ik sommige andere mensen die voor het ontslag zijn nog meer begrijpen dan jij.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2777 Gepost op: oktober 04, 2018, 08:59:18 pm »
Normen en waarden die Dury al lang niet meer bezit.  Ik heb het duizend keer geschreven,zonder Dury waren we zo ver niet gekomen,daarvoor eeuwige dank,daardoor kreeg hij een vetbetaald contract tot 2024 (te zot voor woorden,vooral die 10jaar!)maar blind zijn moet men ook niet zijn!
Men kan veel toedekken met de mantel der liefde, alleen is die mantel stilaan veel te groot.  Maar goed,het is allemaal fake news,net zoals het PDC verhaal voor velen ook was.
Dury wist,net als het toenmalig bestuur (WN en co) wat de plannen waren van PDC.  Niet Dury maar de journalist van VM. openbaarde die plannen. Die moeten we bedanken,net als Tony nu (de schulden die we hadden kwamen niet alleen door PDC,ook van daarna,Plet,Jorgensen,etc).  Het is dan ook NORMAAL dat onze sterkste man controle wil houden.
Met hetgeen we nu weten kan deze situatie niet verder,zelfs wanneer we nu 10 of 11 punten hadden,dan nog kunnen we zo niet verder werken binnen de club.  Er zijn geen duizend oplossingen.
Grote vriend, ik kwam hier op het forum met de eerste verhalen over de plannen van PDC, zoek het terug op, ik vertelde bullshit, wou paniek zaaien. Maar uiteindelijk ;) Geloof mij nu maar als ik zeg dat Dury daar een stokje heeft voorgestoken of deze club was failliet. Tony moet je ook bedanken natuurlijk want hij heeft de centen op tafel gelegd, maar Dury was de eerste die in opstand kwam tegen PDC. Het is duidelijk dat jij pro ontslag bent, ik tegen. Maar jouw redeneringen kloppen langs geen kanten, dan kan ik sommige andere mensen die voor het ontslag zijn nog meer begrijpen dan jij.
Terwijl dat die andere juist hetzelfde zeggen zoals ik.  Maar goed,ben al een grote vriend,gaat de goede richting uit.  Uw andere grote vriend,Dury,heeft zondag een unieke kans om Anderlecht te verslaan,ik hoop dat het lukt.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2778 Gepost op: oktober 04, 2018, 10:35:45 pm »
Hopelijk zet hij nu een haalbaar plan op het veld
want momenteel is het zelfvertrouwen in Anderlecht
niet veel groter dan dat van ons
ik blijf erbij, zondag kunnen we een gouden zaak doen...

Offline dirk vandenabeele

  • Leden
  • Berichten: 298
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2779 Gepost op: oktober 05, 2018, 10:46:54 am »
Normen en waarden die Dury al lang niet meer bezit.  Ik heb het duizend keer geschreven,zonder Dury waren we zo ver niet gekomen,daarvoor eeuwige dank,daardoor kreeg hij een vetbetaald contract tot 2024 (te zot voor woorden,vooral die 10jaar!)maar blind zijn moet men ook niet zijn!
Men kan veel toedekken met de mantel der liefde, alleen is die mantel stilaan veel te groot.  Maar goed,het is allemaal fake news,net zoals het PDC verhaal voor velen ook was.
Dury wist,net als het toenmalig bestuur (WN en co) wat de plannen waren van PDC.  Niet Dury maar de journalist van VM. openbaarde die plannen. Die moeten we bedanken,net als Tony nu (de schulden die we hadden kwamen niet alleen door PDC,ook van daarna,Plet,Jorgensen,etc).  Het is dan ook NORMAAL dat onze sterkste man controle wil houden.
Met hetgeen we nu weten kan deze situatie niet verder,zelfs wanneer we nu 10 of 11 punten hadden,dan nog kunnen we zo niet verder werken binnen de club.  Er zijn geen duizend oplossingen.
Grote vriend, ik kwam hier op het forum met de eerste verhalen over de plannen van PDC, zoek het terug op, ik vertelde bullshit, wou paniek zaaien. Maar uiteindelijk ;) Geloof mij nu maar als ik zeg dat Dury daar een stokje heeft voorgestoken of deze club was failliet. Tony moet je ook bedanken natuurlijk want hij heeft de centen op tafel gelegd, maar Dury was de eerste die in opstand kwam tegen PDC. Het is duidelijk dat jij pro ontslag bent, ik tegen. Maar jouw redeneringen kloppen langs geen kanten, dan kan ik sommige andere mensen die voor het ontslag zijn nog meer begrijpen dan jij.

En waarom kloppen mogul zijn redeneringen langs geen kanten? Heb jij alleen dan de waarheid in pacht?
Als ik jouw reacties hier lees dan kan ik besluiten dat jij pro Dury bent. Je verwijt mogul dat hij niet luistert naar de pro Dury kant, maar luister jij dan wel naar de argumenten tegen Dury? Ik vind je nogal verwaand overkomen eerlijk gezegd.
Maar goed, op dit forum mag iedereen zijn mening posten, net zoals ik dat nu doe.

Ik heb het artikel gelezen in voetbalmagazine en vind het een sterk artikel onderbouwd met goede argumenten. Dit is natuurlijk een artikel dat volledig tegen Dury spreekt. Of het allemaal klopt weet ik niet, maar waar rook is... De situatie met Dury is een tikkende tijdbom en deze staat bijna op ontploffen. Wat mij betreft mag er gerust eens een nieuwe wind waaien.