Auteur Topic: PO1 Speeldag 01 : 1/04/2016 20:30 : KAA Gent - Essevee  (gelezen 26773 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.752
Re: PO1 Speeldag 01 : 1/04/2016 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #80 Gepost op: april 01, 2016, 10:50:34 pm »
Sammy bossut heeft een groot probleem 😁😁😁. Was in zijn goede tijden maar half zo snel op de lijn qua reflexen dan steppe :D

Kenny - frigo - Steppe?  ;)

Online Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.752
Re: PO1 Speeldag 01 : 1/04/2016 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #81 Gepost op: april 01, 2016, 10:52:22 pm »
Wat deed het deugd om eens een rechtsback te hebben die voorzetten kan tegenhouden! Defensief veel beter dan Henrik!

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: PO1 Speeldag 01 : 1/04/2016 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #82 Gepost op: april 01, 2016, 10:53:02 pm »
One Man. One Name. Mister Steppe!
-SVZW Forever-

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: PO1 Speeldag 01 : 1/04/2016 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #83 Gepost op: april 01, 2016, 11:14:31 pm »
Wat deed het deugd om eens een rechtsback te hebben die voorzetten kan tegenhouden! Defensief veel beter dan Henrik!

?
Hopelijk heeft Dury het nu ook door dat Dalsgaard niet in de verdediging hoort.
Verdedigend weinig weggegeven + Steppe top

Mooie collectieve prestatie, doet deugd na 3 maanden kakvoetbal gezien te hebben.  :)
Met deze ingesteldheid, zonder stress en schrik, zullen we geen slecht figuur slaan in PO1.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: PO1 Speeldag 01 : 1/04/2016 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #84 Gepost op: april 01, 2016, 11:25:20 pm »
?
Hopelijk heeft Dury het nu ook door dat Dalsgaard niet in de verdediging hoort.
Verdedigend weinig weggegeven + Steppe top

Mooie collectieve prestatie, doet deugd na 3 maanden kakvoetbal gezien te hebben.  :)
Met deze ingesteldheid, zonder stress en schrik, zullen we geen slecht figuur slaan in PO1.


We spelen nu inderdaad vrij en vrank. Zijn vanavond al scherprechter geweest en ik denk dat er nog ploegen puntjes gaan verliezen, aan ons. We weten dat we geen hoge ambities moeten hebben maar wat is het fijn, nu al te beseffen dat veel van die 'titelkandidaatjes' toch ongemakkelijk gaan zijn, om tegen ons aan te treden :)
-SVZW Forever-

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: PO1 Speeldag 01 : 1/04/2016 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #85 Gepost op: april 01, 2016, 11:53:06 pm »
Wat deed het deugd om eens een rechtsback te hebben die voorzetten kan tegenhouden! Defensief veel beter dan Henrik!
Vond Baudry te vaak uit positie lopen, gelukkig waren Essikal en Lepoint daar om zijn steken (misschien een te zwaar woord)op te vangen, maar Baudry was wel daar bij onze goal, was trouwens een schitterende aanval.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: PO1 Speeldag 01 : 1/04/2016 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #86 Gepost op: april 02, 2016, 12:01:21 am »
Bossut mag al beginnen uitkijken naar een andere club!  :D :D

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: PO1 Speeldag 01 : 1/04/2016 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #87 Gepost op: april 02, 2016, 12:07:44 am »
Tijdens de rust op TV:

Essevee's eerste wedstrijd in Eerste klasse (seizoen 2005-2006) [HQ]
First aired: 01/04/2016 @ Play Sports ~21u20
ForzaEssevee! www.essevee-forum.be / www.essevee.be

Wat krijg je als je ex-spelers Stefan Leleu, Stijn Meert en Pieter Merlier samenbrengt? Right, een leuke reportage vol anekdotes.

Deze korte reportage gemaakt naar aanleiding van de eerste PO1 wedstrijd van seizoen 2015-2016 KAA Gent (kampioen) - Zulte Waregem op 01/04/2016.

Gaat over de allereerste wedstrijd van Essevee in eerste klasse (seizoen 2005-2006) ook tegen KAA Gent op 6 augustus 2005. Essevee won toen met 1-3 tegen Gent, toen nog op het Jules Ottenstadion.

[youtube]SZ9W8i3e7k8[/youtube]
« Laatst bewerkt op: april 02, 2016, 12:12:05 am door Frederik »

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: PO1 Speeldag 01 : 1/04/2016 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #88 Gepost op: april 02, 2016, 12:35:27 am »
Collectief erg tevreden vandaag, ok iedereen ziet dat Gent de beter ploeg is maar wij stonden er collectief
 Jammer dat die bal op diallo afwijkt of hij valt nooit in kums zijn voeten. Enorm veel strijd lust gezien.

Individueel sterke essikal, lepoint doet het weeral erg goed als CV maar ga je dit de hele playoffs vol houden? Offensief is het toch heel wat minder dan.
Steppe heel erg goed en bevestigd het vertrouwen die hij krijgt. Hoop nu al hem volgend jaar onder de lat te zien.
Offensief vond ik de ridder het zwakst al had hij natuurlijk ook veel verdedigend werk.

Hoop dat mijn gevoel blijft en dat Gent vandaag echt wel sterk was, zeker 2de helft. Maar dat wij iets collectief kunnen neer zetten en de groten pijn doen.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: PO1 Speeldag 01 : 1/04/2016 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #89 Gepost op: april 02, 2016, 12:47:31 am »
Sammy bossut heeft een groot probleem 😁😁😁. Was in zijn goede tijden maar half zo snel op de lijn qua reflexen dan steppe :D
Schitterende prestatie van Steppe.
Maar ik heb Bossut in het verleden ook al zulke matchen weten spelen hoor. We moeten hem nu ook niet slechter maken dan hij was. Ik ben wel volledig akkoord dat het de laatste twee seizoenen minder was en dat Dury al vroeger had moeten wisselen.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: PO1 Speeldag 01 : 1/04/2016 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #90 Gepost op: april 02, 2016, 01:05:58 am »
Schitterende prestatie van Steppe.
Maar ik heb Bossut in het verleden ook al zulke matchen weten spelen hoor. We moeten hem nu ook niet slechter maken dan hij was. Ik ben wel volledig akkoord dat het de laatste twee seizoenen minder was en dat Dury al vroeger had moeten wisselen.

Vrees dat Bossut andere oorden mag gaan opzoeken. En ik ben er echt niet rouwig om. Kenny lijkt me nu in optima forma om de scepter over te nemen.
-SVZW Forever-

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: PO1 Speeldag 01 : 1/04/2016 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #91 Gepost op: april 02, 2016, 01:07:52 am »
Vrees dat Bossut andere oorden mag gaan opzoeken. En ik ben er echt niet rouwig om. Kenny lijkt me nu in optima forma om de scepter over te nemen.
Ik ga vooral blij zijn dat we dan eindelijk van zijn irritante fanclub verlost zijn.
Op zich vind ik het jammer, want normaal heb ik tonnen respect voor spelers die zo lang bij Zulte Waregem blijven, maar zijn fanclub/familie/vrienden hebben er echt voor gezorgd dat ik een hekel aan hem gekregen heb. Zijn eigen reacties naar de fans toe hebben natuurlijk ook niet geholpen.
« Laatst bewerkt op: april 02, 2016, 01:09:48 am door JSPR_G »

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: PO1 Speeldag 01 : 1/04/2016 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #92 Gepost op: april 02, 2016, 01:59:08 am »
Goeie wedstrijd met een mooie uitslag.
heel goed: Leye bewoog heel goed, Steppe natuurlijk....
alleen bij de goal werd wel zwak verdedigd. wel veel inzet en toch mooie dingen gezien!

Hein: wat een onfaire reactie!!!! hij vond 5 minuten veel te weinig omdat onze spelers zogezegd constant op de grond lagen om blessures te faken en tijd te winnen.
Hein, jij hebt wellicht uw spelers de opdracht gegeven om zich constant te laten vallen om een vrije schop of strafschop te krijgen....scheids floot veel voor heel kleine fouten die perfect niet moesten gefloten worden en die meestal in jullie voordeel waren..maar ja, spelers van Gent (Boussoufa neemt de rol van Dejaegher perfect over) zijn dat wellicht opgedragen door de coach die 90 minuten langs de zijlijn theatraal staat te doen....Foket beheerst dit aspect ook heel goed.
Hein heeft tijdens het interview achter de match de indruk alsof we weggespeeld zijn, 0 kansen hebben gehad en Steppe die massa's wereldsaves heeft verricht...wuk a zever!!!!! Steppe heeft enkele heel goeie reddingen gedaan maar massa's reddingen kon hij ook niet doen omdat Gent niet zoveel kansen heeft gehad.
het zou onterecht geweest zijn maar aan de rust konden we 0-2 voor staan.
Hein, je had veldoverwicht maar corners zijn voor mij geen kansen....en de goal die voor jullie viel is omdat we een speler volledig alleen lieten staan.
jullie waren wel beter (zou erg zijn met zo'n spelers als het niet zo is). eerste 30 minuten waar wij nergens (zonder kansen weg te geven), maar nadien was het een leuke match.
soit, als iemand zo reageert heb ik geleerd dat het meestal uit onmacht is!!!


Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: PO1 Speeldag 01 : 1/04/2016 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #93 Gepost op: april 02, 2016, 05:08:36 am »
2!!!

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: PO1 Speeldag 01 : 1/04/2016 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #94 Gepost op: april 02, 2016, 08:36:21 am »
Idd, heel zwakke reactie van dikke Hein!

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: PO1 Speeldag 01 : 1/04/2016 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #95 Gepost op: april 02, 2016, 09:28:40 am »
Het voetbal was echt niet goed. Te weinig de bal in de ploeg gehouden, te snel weg trappen. Maar dit werd ruim gecompenseerd door goede mentaliteit, vechtlust en inzet.
Essikal, de stille kracht die heel veel loopt. Lepoint deed het ook goed.
Kvond Gent ook zwak. In de eerste helft geen enkele kans, dan ben je niet veel met je baloverwicht.
Verder van de rest weer een heel zwakke Verboom gezien. Zowel verdedigend als aanvallend kwam hij te kort en was hij overal te traag.
Toch tevreden met het puntje.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: PO1 Speeldag 01 : 1/04/2016 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #96 Gepost op: april 02, 2016, 09:35:54 am »
Een redelijk Zulte Waregem.

Toch een gemiste kans om met de 3 punten aan de haal te gaan. Met dank aan Steveke De Ridder, ik zal er nooit fan van worden.

Steppe goeie match ja, al moest hij nu ook niet z???veel doen he.

Essikal goed, die jongen is echt gegroeid. Verrast mij positief. Niettegenstaande moet je die bij wat interesse deze zomer onmiddellijk verkopen.

Lepoint zeer sterk achterin, heel secuur.

Wel weer vragen bij opstelling en wissels (of het gebrek daaraan) van Dury.
Waarom Dalsgaard rechtsvoor? Waarom Cordaro op links?
Wat heeft Storm misdaan? Waarom soms zo lang wachten met wisselen (72e minuut, pff) ?

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: PO1 Speeldag 01 : 1/04/2016 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #97 Gepost op: april 02, 2016, 09:40:07 am »
Een redelijk Zulte Waregem.

Toch een gemiste kans om met de 3 punten aan de haal te gaan. Met dank aan Steveke De Ridder, ik zal er nooit fan van worden.

Steppe goeie match ja, al moest hij nu ook niet z???veel doen he.

Essikal goed, die jongen is echt gegroeid. Verrast mij positief. Niettegenstaande moet je die bij wat interesse deze zomer onmiddellijk verkopen.

Lepoint zeer sterk achterin, heel secuur.

Wel weer vragen bij opstelling en wissels (of het gebrek daaraan) van Dury.
Waarom Dalsgaard rechtsvoor? Waarom Cordaro op links?
Wat heeft Storm misdaan? Waarom soms zo lang wachten met wisselen (72e minuut, pff) ?
We pakken een punt op Gent.. Dus denk dat Dury zijn zets zo geen mislukking waren  ;)
South Lane Crew.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: PO1 Speeldag 01 : 1/04/2016 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #98 Gepost op: april 02, 2016, 09:53:18 am »
Het hadden 3 punten kunnen zijn, het hadden er 0 kunnen zijn, het is er 1 geworden.
Met een punt op Gent mag je content zijn.
1ste helft waren we echt nergens, dramatisch zelf. 2 goede aanvallen, waarvan 1 goal, ideaal.

Heintje zijn  commentaar... Ja, Hein is een klein kind als hij verloren heeft he.
Waarom praat hij niet over de 764 schwakbes van Boussoufa, of over de elleboogstoot van Deaux?
Heintje, POI is begonnen, dan haalt hij zijn eierdop weer boven.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: PO1 Speeldag 01 : 1/04/2016 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #99 Gepost op: april 02, 2016, 10:14:49 am »
Een redelijk Zulte Waregem.

Toch een gemiste kans om met de 3 punten aan de haal te gaan. Met dank aan Steveke De Ridder, ik zal er nooit fan van worden.

Steppe goeie match ja, al moest hij nu ook niet z???veel doen he.

Essikal goed, die jongen is echt gegroeid. Verrast mij positief. Niettegenstaande moet je die bij wat interesse deze zomer onmiddellijk verkopen.

Lepoint zeer sterk achterin, heel secuur.

Wel weer vragen bij opstelling en wissels (of het gebrek daaraan) van Dury.
Waarom Dalsgaard rechtsvoor? Waarom Cordaro op links?
Wat heeft Storm misdaan? Waarom soms zo lang wachten met wisselen (72e minuut, pff) ?

Als ik je reactie lees stel ik me toch wat vragen. We halen een punt op het veld van de kampioen, de mentaliteit waar zo over geklaagd werd was er nu wel, Dury zet Dalsgaard waar supporters hem willen zien spelen, de verdediging stond pal .... Maar nee, Dury heeft te lang gewacht met wisselen, Essikal (eindelijk nog eens een jongere die de eerste ploeg haalt) moet verkocht worden, Steppe had niet veel werk, Storm mocht niet meedoen. Zo kan je altijd wel iets vinden om over te zagen.