Auteur Topic: Speeldag 03 : 11/08/2018 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen  (gelezen 11517 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Speeldag 03 : 11/08/2018 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #40 Gepost op: augustus 13, 2018, 08:32:58 am »
Was gewoon goed dominant voetbal.
Ergerde mij wel aan mensen achter mij die kritiek hadden op De pauw (mooie assist) en Marcq (zeker vd betere gisteren) maar die dan stevig klapten toen Tardieu op kwam...terwijl ze die gast wellicht nog nooit hebben zien spelen.vree subjectief.
Enige kritiek die ik heb zijn de vervangingen.....Je staat 3-0 voor....awel dan moet die tweede vervanging eigenlijk al id 75ste minuut gebeuren.die Fin valt laat in,krijgt nog 3 minuten theorieles en mag dan invallen.te belachelijk voor woorden vooral omdat hij een hele goeie voorbereiding speelde.
Mij ook serieus aan geërgerd. 3-0 voor eindelijk eens de tijd om (nieuwe) jonge jongens aan het werk te zien of een Walsh wedstrijdritme te geven voor wanneer hij moet starten.
Nee, wachten tot minuut 88 om dan nog 'theorie' te geven.
Maar goed, koning Dury zal wel genoeg praten met die jongens dat ze dat niet verkeerd opvatten.

Online Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 03 : 11/08/2018 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #41 Gepost op: augustus 13, 2018, 10:00:22 am »
Was gewoon goed dominant voetbal.
Ergerde mij wel aan mensen achter mij die kritiek hadden op De pauw (mooie assist) en Marcq (zeker vd betere gisteren) maar die dan stevig klapten toen Tardieu op kwam...terwijl ze die gast wellicht nog nooit hebben zien spelen.vree subjectief.
Enige kritiek die ik heb zijn de vervangingen.....Je staat 3-0 voor....awel dan moet die tweede vervanging eigenlijk al id 75ste minuut gebeuren.die Fin valt laat in,krijgt nog 3 minuten theorieles en mag dan invallen.te belachelijk voor woorden vooral omdat hij een hele goeie voorbereiding speelde.
Mij ook serieus aan geërgerd. 3-0 voor eindelijk eens de tijd om (nieuwe) jonge jongens aan het werk te zien of een Walsh wedstrijdritme te geven voor wanneer hij moet starten.
Nee, wachten tot minuut 88 om dan nog 'theorie' te geven.
Maar goed, koning Dury zal wel genoeg praten met die jongens dat ze dat niet verkeerd opvatten.

Ze worden genoeg betaald om daar mee om te gaan...

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 11/08/2018 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #42 Gepost op: augustus 13, 2018, 10:37:32 am »
Zou dat geen problemen met zich meebrengen dat enkele spelers na 70 minuten leeg gespeeld zijn ?
Bij een voorsprong , moet die toch altijd verdedigd worden tot het laatste fluitsignaal. Het is dan toch belangrijk dat er nog wat frisse spelers op het plein staan, anders raken we die voorsprong misschien kwijt of verliezen we de match.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 03 : 11/08/2018 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #43 Gepost op: augustus 13, 2018, 10:42:08 am »
Zou dat geen problemen met zich meebrengen dat enkele spelers na 70 minuten leeg gespeeld zijn ?
Bij een voorsprong , moet die toch altijd verdedigd worden tot het laatste fluitsignaal. Het is dan toch belangrijk dat er nog wat frisse spelers op het plein staan, anders raken we die voorsprong misschien kwijt of verliezen we de match.

Tuurlijk is dat een probleem, één van de redenen waarom veel supporters zich ergeren aan de late vervangingen van Dury.

Ik herinner me ons 'bijna' kampioenenjaar nog dat we toen 95 minuten onuitputbaar waren. Hadden we toen een andere physical coach? Wat is er nu anders met toen? Te vroeg op het seizoen? ...

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 11/08/2018 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #44 Gepost op: augustus 13, 2018, 10:57:50 am »
Zou dat geen problemen met zich meebrengen dat enkele spelers na 70 minuten leeg gespeeld zijn ?
Bij een voorsprong , moet die toch altijd verdedigd worden tot het laatste fluitsignaal. Het is dan toch belangrijk dat er nog wat frisse spelers op het plein staan, anders raken we die voorsprong misschien kwijt of verliezen we de match.

Tuurlijk is dat een probleem, één van de redenen waarom veel supporters zich ergeren aan de late vervangingen van Dury.

Ik herinner me ons 'bijna' kampioenenjaar nog dat we toen 95 minuten onuitputbaar waren. Hadden we toen een andere physical coach? Wat is er nu anders met toen? Te vroeg op het seizoen? ...
Bram De Winne was toen ook al physical coach...

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 11/08/2018 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #45 Gepost op: augustus 13, 2018, 11:29:02 am »
Interessant!

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Speeldag 03 : 11/08/2018 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #46 Gepost op: augustus 13, 2018, 11:53:09 am »
Vreemd genoeg krijgen we in die eerste 2 matchen geen goals binnen ondanks de vermoeide spelers op het veld.  Pas nadat Dury dan eindelijk vervangt, krijgen we goals binnen en verspelen we punten.  Dus mij lijkt niet dat de fysiek het probleem is maar het gebrek aan tactiekkennis van de invallers?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 03 : 11/08/2018 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #47 Gepost op: augustus 13, 2018, 12:20:05 pm »
Vreemd genoeg krijgen we in die eerste 2 matchen geen goals binnen ondanks de vermoeide spelers op het veld.  Pas nadat Dury dan eindelijk vervangt, krijgen we goals binnen en verspelen we punten.  Dus mij lijkt niet dat de fysiek het probleem is maar het gebrek aan tactiekkennis van de invallers?

ja, maar toch ... we zijn fysiek nog niet optimaal ... andere training? nog congé in de benen?

Goal tegen in de vorige match was volgens mij echt concentratieverlies na de vervanging van Kaya.
Spijtig maar dit toont aan dat je tot minuut 95 scherp moet zijn.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Speeldag 03 : 11/08/2018 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #48 Gepost op: augustus 13, 2018, 06:35:00 pm »
Je kan spelers ook maar fysiek tot op hun maximale hoogte brengen hé... zijn niet allemaal loopwonders zoals bvb een Thorgan...

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 11/08/2018 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #49 Gepost op: augustus 13, 2018, 10:32:51 pm »
Via Ludwig V. uit Het Laatste Nieuws en Het Nieuwsblad
13 augustus 2018