Auteur Topic: Sfeeractie Bekerfinale  (gelezen 61473 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #60 Gepost op: maart 04, 2014, 11:05:22 pm »
Mensen die willen, stuur pm.
Bij mij is de tijd, goesting verdwenen om me er nog volledig voor te smijten..
Wil wel nog de contacten leggen, aanvragen bespreken..

Actie kan relatief goedkoop + snel gaan..

Eens benieuwd wie er zich geroepen voelt..

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #61 Gepost op: maart 04, 2014, 11:08:36 pm »
punt 1: op dit vlak zijn "wij" amateurs, de mensen die het gewend zijn (en nu niet doen?) kunnen alles veel beter en rapper doen
punt 2: is volgens mij aan een groep (a la funvrienden) om eraan te beginnen niet aan "aparte" mensen op een forum
punt 3: op 18 dagen alles financieren met nog maar 1 thuis match? een grote lap stof kost al geld verf kost geld, en dan nog vuurvrij maken zoals jij zegt kost ook geld
punt 4: ik ben niet echt het mens om initiatieven te nemen maar als iemand iets van plan is mag je gerust PM helpen wil ik altijd doen ;)

Punt 1: spreek dan die mensen aan.
Punt 2: altijd naar dezelfden kijken is makkelijk en dan zagen op internet. Doe het zelf. Die mannen hebben het al druk genoeg met hun organisatie voor de bussen enzo om nog eens hele sfeeractie op touw te zetten.
Punt 3: vergeet groot doek. Financieel serieuze kost, veel te veel rompslomp, noem maar op.
En moest er geen maand gezeverd worden hier maar effectief actie ondernomen worden, was het nog 18 dagen.
Punt 4: das gesproken ;)

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #62 Gepost op: maart 05, 2014, 11:13:43 am »
Mensen die willen, stuur pm.
Bij mij is de tijd, goesting verdwenen om me er nog volledig voor te smijten..
Wil wel nog de contacten leggen, aanvragen bespreken..

Actie kan relatief goedkoop + snel gaan..

Eens benieuwd wie er zich geroepen voelt..

wat is relatief goedkoop en snel?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #63 Gepost op: maart 05, 2014, 01:49:39 pm »
Ik kan M. alleen maar bijstaan.
Een grote doek is niet haalbaar, zowel finacieel als praktisch. Uw doek moet al een groot aantal vierkante meter hebben wil het uitkomen in de Heizel.
En om te reageren omtrent welke prijsklasse we spreken... Voor een relatieve kleinde doek (5m op 20m) mag je snel 350-400 euro rekenen (mits goeie connecties).
Wie zich nog de sfeeractie herinnert enkele jaren terug voor de thuismatch tegen FCB van tribune 2 naar het veld   S - boerhoofd - V, hievoor was de kostprijs meer dan 2300 euro. Dan nog gezwegen over de hoeveelheid werkuren. (2 weken van dagelijks 12 u, paasvakantie)

Kortom, doek = niet haalbaar.
Wat volgens mij wel kan:

Zoek een bedrijf in de buurt die u goedkoop rode en groene plastiek kan bezorgen. Zorg voor 6000 pvc buizen van 3 meter en zaag ze in 3. Versnij de plastiek in stukken van 80 op 90 en met wat plakband bevestigen aan de buis.

 Dit moet lukken op 1 dag met 15 man...

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #64 Gepost op: maart 05, 2014, 01:59:40 pm »
Ik kan M. alleen maar bijstaan.
Een grote doek is niet haalbaar, zowel finacieel als praktisch. Uw doek moet al een groot aantal vierkante meter hebben wil het uitkomen in de Heizel.
En om te reageren omtrent welke prijsklasse we spreken... Voor een relatieve kleinde doek (5m op 20m) mag je snel 350-400 euro rekenen (mits goeie connecties).
Wie zich nog de sfeeractie herinnert enkele jaren terug voor de thuismatch tegen FCB van tribune 2 naar het veld   S - boerhoofd - V, hievoor was de kostprijs meer dan 2300 euro. Dan nog gezwegen over de hoeveelheid werkuren. (2 weken van dagelijks 12 u, paasvakantie)

Kortom, doek = niet haalbaar.
Wat volgens mij wel kan:

Zoek een bedrijf in de buurt die u goedkoop rode en groene plastiek kan bezorgen. Zorg voor 6000 pvc buizen van 3 meter en zaag ze in 3. Versnij de plastiek in stukken van 80 op 90 en met wat plakband bevestigen aan de buis.

 Dit moet lukken op 1 dag met 15 man...


Jenske is back :)

Misschien gewoon nog deftig tekstdoek tussen de 2 ringen en voil?: leuke actie die klaar is :)

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #65 Gepost op: maart 05, 2014, 02:49:40 pm »
Ik kan M. alleen maar bijstaan.
Een grote doek is niet haalbaar, zowel finacieel als praktisch. Uw doek moet al een groot aantal vierkante meter hebben wil het uitkomen in de Heizel.
En om te reageren omtrent welke prijsklasse we spreken... Voor een relatieve kleinde doek (5m op 20m) mag je snel 350-400 euro rekenen (mits goeie connecties).
Wie zich nog de sfeeractie herinnert enkele jaren terug voor de thuismatch tegen FCB van tribune 2 naar het veld   S - boerhoofd - V, hievoor was de kostprijs meer dan 2300 euro. Dan nog gezwegen over de hoeveelheid werkuren. (2 weken van dagelijks 12 u, paasvakantie)

Kortom, doek = niet haalbaar.
Wat volgens mij wel kan:

Zoek een bedrijf in de buurt die u goedkoop rode en groene plastiek kan bezorgen. Zorg voor 6000 pvc buizen van 3 meter en zaag ze in 3. Versnij de plastiek in stukken van 80 op 90 en met wat plakband bevestigen aan de buis.

 Dit moet lukken op 1 dag met 15 man...


welke bedrijven hebben begod rode en groene plastiek?

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #66 Gepost op: maart 05, 2014, 04:02:14 pm »
Heb zelf zo'n 150 vlaggen in elkaar geknutseld (1.5m op 1.5m) die ik in Brussel ga verkopen, aan iedereen uitdelen heeft geen zin, want de helft zou ik toch niet terug zien.
SV TILL I DIE

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #67 Gepost op: maart 05, 2014, 04:19:39 pm »
Heb zelf zo'n 150 vlaggen in elkaar geknutseld (1.5m op 1.5m) die ik in Brussel ga verkopen, aan iedereen uitdelen heeft geen zin, want de helft zou ik toch niet terug zien.
Nice! Super :)!!
Hoeveel kost zo'n vlag trouwens?
« Laatst bewerkt op: maart 05, 2014, 04:30:12 pm door Bert4 »

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #68 Gepost op: maart 05, 2014, 04:44:28 pm »
Jenske is back :)

Misschien gewoon nog deftig tekstdoek tussen de 2 ringen en voil?: leuke actie die klaar is :)

waarom niet een oude sfeeractie van die boer terug boven halen of ligt die al in de vuilbak?

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #69 Gepost op: maart 05, 2014, 05:01:58 pm »
ik heb even info gevraagd voor die pvc buizen vnvnd weet ik normaal wat meer in welke priijscategorie we werken, of weet iemand hier hoeveel dat ongeveer kost ?

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #70 Gepost op: maart 05, 2014, 05:14:12 pm »
Geen euro het stuk normaal.
En je haalt er 3 uit een buis dus dat valt goed mee..

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #71 Gepost op: maart 05, 2014, 05:23:49 pm »
Geen euro het stuk normaal.
En je haalt er 3 uit een buis dus dat valt goed mee..

geen euro, maar als het nog 0.5? is is het nog 3000? lijkt me toch veel om te verzamelen

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #72 Gepost op: maart 05, 2014, 05:54:30 pm »
We hebben nu inderdaad toch al voldoende tifo's en overige sfeeracties met bandiries gedaan. Waar is al.dat materiaal naartoe? Ik in kan me nog een aantal schitterende doeken herinneren in tijde van vak T... Zou leuk zijn moesten een aantal doeken meegebracht kunnen worden naar de Heizel. Het zou ons heel wat tijd en kosten sparen...
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #73 Gepost op: maart 05, 2014, 06:19:40 pm »
Nice! Super :)!!
Hoeveel kost zo'n vlag trouwens?
10 euro.
SV TILL I DIE

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #74 Gepost op: maart 05, 2014, 07:46:07 pm »
Waar is dat mega grote truitje van base, die ooit in vak Q,P over de supporters passeerde? Of de tiffos van vroeger? Zou iemand dit nog hebben?

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #75 Gepost op: maart 05, 2014, 07:53:49 pm »
en de.grote vlaggen?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #76 Gepost op: maart 05, 2014, 11:10:12 pm »
Naar mijn mening gebruik je nooit 2 maal dezelfde doek. Een modale supporter zal dit misschien moeilijk begrijpen maar dit is nu eenmaal een ingestelheid.
... Hoe mooi sommige acties ook waren  ;)
« Laatst bewerkt op: maart 06, 2014, 08:41:32 am door jenske »

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #77 Gepost op: maart 05, 2014, 11:12:27 pm »
welke bedrijven hebben begod rode en groene plastiek?

Misschien eens aankloppen bij de vakbonden (die lopen ook altijd rond met groen en rode zakken)

Voor de rest vind je er ook via ultras-shop maar wanneer die geleverd kunnen worden is een vraagteken...

Zorg er vooral voor dat je geen verpakkingsplatiek hebt...

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #78 Gepost op: maart 06, 2014, 08:32:13 am »
Waar is dat mega grote truitje van base, die ooit in vak Q,P over de supporters passeerde? Of de tiffos van vroeger? Zou iemand dit nog hebben?
Tifo's zijn ergens vernietigd normaal..

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #79 Gepost op: maart 06, 2014, 09:20:39 am »
ik heb even info gevraagd voor die pvc buizen vnvnd weet ik normaal wat meer in welke priijscategorie we werken, of weet iemand hier hoeveel dat ongeveer kost ?

komt volgens mij iets te duur uit ...