Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 236102 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De Rode Duivels
« Reactie #120 Gepost op: augustus 23, 2007, 08:14:06 pm »
mooi resultaat, maar als je al kweenie hoe lang nie kunt winnen, is het logsch dat je vroeg of laat eens zal/kan winnen. nu hopen op beterschap naar de toekomst toe, maw hopen dat het geen ??nmalige heropstanding was.

Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: De Rode Duivels
« Reactie #121 Gepost op: augustus 23, 2007, 09:32:58 pm »
Iemand nr Vrt Journaal 19u gekeken?
Daarin kwam de match van de -17 in Zuid Korea .. echt sterke ploeg die -17 :)
[ Henri Lloyd ]

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De Rode Duivels
« Reactie #122 Gepost op: augustus 23, 2007, 11:27:44 pm »
-17 jarigen sterk?

waarschijnlijk wel, maar die -17 hebben wel met 2-4 verloren van tunesie, en met 0-1 verloren van voetbalgrootheid tadjikistan na een handspel in de 92e minuut  :)

svzw sup

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #123 Gepost op: augustus 24, 2007, 12:57:15 am »
-17 jarigen sterk?

waarschijnlijk wel, maar die -17 hebben wel met 2-4 verloren van tunesie, en met 0-1 verloren van voetbalgrootheid tadjikistan na een handspel in de 92e minuut  :)

feit. Ze zijn zeker nie de efficienste ploeg lol! VOlgende match moeten ze winnen tegen de "groepsfavoriet" , die zijn favorieten rol wel niet waar maakt , de vs. Zal nog spannend worden..

ps: doe mij voor volgend seizoen maar een dembeleke en een mirallaske derbij in onze kern ;)

Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: De Rode Duivels
« Reactie #124 Gepost op: augustus 24, 2007, 10:31:31 am »
Waarom ni n busje in leggen voor de volgende thuismatch op de Heizel :)
[ Henri Lloyd ]

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: De Rode Duivels
« Reactie #125 Gepost op: augustus 24, 2007, 11:13:14 am »
-17 jarigen sterk?

waarschijnlijk wel, maar die -17 hebben wel met 2-4 verloren van tunesie, en met 0-1 verloren van voetbalgrootheid tadjikistan na een handspel in de 92e minuut  :)

Naar mijn bescheiden mening hebben ze GEWONNEN in de 92e minuut?

Rafa

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #126 Gepost op: augustus 24, 2007, 01:20:36 pm »
-17 jarigen sterk?

waarschijnlijk wel, maar die -17 hebben wel met 2-4 verloren van tunesie, en met 0-1 verloren van voetbalgrootheid tadjikistan na een handspel in de 92e minuut  :)

Naar mijn bescheiden mening hebben ze GEWONNEN in de 92e minuut?
Ze hebben gewonnen... Ge kunt het volgen op Eurosport, maar ze zenden nooit de matchen van de Belgen uit, altijd groep van Duitsland volgens mij. Duitsland is h??l sterk daar, gezien uit samenvattingen want om een volledige match te kijken is het de moeite niet...

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
Re: De Rode Duivels
« Reactie #127 Gepost op: augustus 24, 2007, 02:15:23 pm »
als belgi? speelt tonen ze het soms op VT 4 , Kanaal 2 of canvas



salout?

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #128 Gepost op: augustus 24, 2007, 02:22:35 pm »
op fifa.com kan je alle matchen live bekijken aan uitstekende kwaliteit en gratis

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: De Rode Duivels
« Reactie #129 Gepost op: augustus 24, 2007, 06:25:33 pm »
ok :) bedankt voor de tip !

forza essevee

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #130 Gepost op: augustus 24, 2007, 09:10:21 pm »
op fifa.com kan je alle matchen live bekijken aan uitstekende kwaliteit en gratis
Thx,, vooral dat gratis inspireert me wel ;)

Crudo

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #131 Gepost op: augustus 24, 2007, 11:29:15 pm »
op fifa.com kan je alle matchen live bekijken aan uitstekende kwaliteit en gratis
Thx,, vooral dat gratis inspireert me wel ;)
altijd al geweten dat er hollanders op t forum zaten  :P

forza essevee

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #132 Gepost op: augustus 26, 2007, 01:40:28 pm »
op fifa.com kan je alle matchen live bekijken aan uitstekende kwaliteit en gratis
Thx,, vooral dat gratis inspireert me wel ;)
altijd al geweten dat er hollanders op t forum zaten  :P
Nee, Kben volledig belg/boer en kben der trots op ;)

Rafa

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #133 Gepost op: september 12, 2007, 06:46:47 pm »
Eviva Belgica...
0-2 voor ( Geraerts, Mirallas ) en nu ( 86' ) 2-2 tegen Kazachstan.

Ol? ola !

Crudo

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #134 Gepost op: september 12, 2007, 07:06:17 pm »
2-2 mooi mooi ... VDE zal weer wat extra sponsors mogen aanbrengen om niet buitengesmeten te worden...

Mja, t zal wel weer aan t veld en aan de scheidsrechter liggen zeker dat ze geen 3 punten pakken ::)

forza essevee

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #135 Gepost op: september 12, 2007, 07:11:23 pm »
2-2 mooi mooi ... VDE zal weer wat extra sponsors mogen aanbrengen om niet buitengesmeten te worden...

Mja, t zal wel weer aan t veld en aan de scheidsrechter liggen zeker dat ze geen 3 punten pakken ::)
Ze speelden goed voetbal... tot de1-2 vlak voor rust >:( Na de rust enorm zwak :'( We moeten nu gewoon werken naar het  wk 2010 en verder met deze jeugdige ploeg blijven spelen! In 2010 zullen we dan een enorm goede ploeg hebben naar mijn gedacht ;)

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: De Rode Duivels
« Reactie #136 Gepost op: september 12, 2007, 07:46:14 pm »
Domme fout van fellalini, waarom moet hij daar zo vuil verdedigen, zet u gewoon ervoor dat hij geen voorzet kan geven, mar nee, heeltij stampen. Was totaal geen doelgevaar, stond tegen de zijlijn.
Maarja, in Belgi? fluiten ze dat niet, want hij speelt bij standard maffia.

Rafa

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #137 Gepost op: september 12, 2007, 09:09:11 pm »
Ja, we moeten nu volgens mij ook nie massaal kritiek beginnen geven op alles en iedereen dat met de Rode Duivels te maken heeft.. ( uitgezonderd de bond dan mss ::) )

Goed aan het spelen ( omstandigheden : kloteplein, kloteploeg die enkel kan stunten ) tot die tegengoal en alles stuikt in elkaar... Raar dat VDE er dan Mirallas uithaalt, uitgezonderd als hij geblesseerd is natuurlijk, want die kan je perfect gebruiken op de counter !

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: De Rode Duivels
« Reactie #138 Gepost op: september 12, 2007, 09:23:09 pm »
VDE schuift de schuld natuurlijk op die licht gefloten penalty. Er is altijd wel iets om een uitleg te vinden.  ::)

We stonden 0-2 voor op korte tijd. Knappe uitgangspositie om rustig verder te spelen.Als je dan ziet hoe kloteslecht we de 2e helft speelden, verdienden we echter niet meer dan dit gelijkspel.  >:(

Echt onbegrijpelijk waarom hij er Mirallas uithaalde.
-SVZW Forever-

Crudo

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #139 Gepost op: september 12, 2007, 09:25:56 pm »
Ja, we moeten nu volgens mij ook nie massaal kritiek beginnen geven op alles en iedereen dat met de Rode Duivels te maken heeft.. ( uitgezonderd de bond dan mss ::) )

Goed aan het spelen ( omstandigheden : kloteplein, kloteploeg die enkel kan stunten ) tot die tegengoal en alles stuikt in elkaar... Raar dat VDE er dan Mirallas uithaalt, uitgezonderd als hij geblesseerd is natuurlijk, want die kan je perfect gebruiken op de counter !
Geen kritiek ? t is en blijft wel Kazachstan ?, dat moeten gewoon 3 punten zijn. Als we al blij gaan zijn omdat we 1 goede helft hebben gespeeld op t veld van een voetbaldwerg...

VDE moest gewoon niet zo in zijn broek gedaan hebben en Mirallas laten staan. Nuja hij zal t nooit leren vrees ik...