Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 237263 keer)

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: De Rode Duivels
« Reactie #500 Gepost op: oktober 06, 2009, 07:21:17 pm »
Stijnen is en blijft nen dikke wanker. Meneer ziet zijn positie in gevaar komen (EN TERECHT) en hij begint met modder te gooien. Franky wel niet zo slim om op sporza.be te liegen over het feit als ware hij niet op Moeskroen-Club aanwezig. Hij was er dus wel.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: De Rode Duivels
« Reactie #501 Gepost op: oktober 06, 2009, 07:29:56 pm »
Als Stijnen meent wat hij zegt, maakt hij zichzelf weer beschikbaar voor de Rode Duiven. Vraag mij af of Dick daar staat op te wachten... Hij blijft een enorme mongool dat hij op deze manier de eer aan zichzelf houdt, en het zegt veel over de voetbalbond dat het onprofessionalisme (is dat een woord ?) van Francky VDD zo aan het licht moet komen.

Terecht dat VDD moet oprotten. In Moeskroen toont hij zich minstens even onprofessioneel als bepaalde spelers. Op die spelers wordt gekakt tegen 100 per uur, dus het verhaal van VDD in Moeskroen moet volgens mij niet uit de pers gehouden worden. Dat was de mening van een aantal mensen die ik sprak vandaag... Spelers die hun das niet knopen, spelers die gaan stappen na een nederlaag, ... is nog net iets minder erg dan te staan tetteren over de tactiek...

Moest Gianni Devos morgen in Kortrijk gaan vertellen dat Sammy eigenlijk doof en blind is aan een kant, zal Dury ook niet twijfelen & mag onze keeperstrainer de volgende dag voltijds beginnen met wegenwerken.

Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

svzw sup

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #502 Gepost op: oktober 06, 2009, 09:37:28 pm »
Carcela kiest voor Marokko
Legt uitnodiging van Dick Advocaat naast zich neer

Mehdi Carcela, die zowel de Belgische als Marokkaanse nationaliteit heeft, zal voor de Marokkaanse nationale ploeg kiezen. Dat hebben intimi van de Standard-middenvelder gezegd. Het zou om ?een keuze van het hart? gaan. Intussen werd het nieuws onze redactie bevestigd.
De 19-jarige middenvelder werd opgeroepen door de nieuwe Belgische bondscoach Dick Advocaat voor de interlands tegen Turkije en Estland en moet dus kleur bekennen. Hij kiest nu voor Marokko en legt de Belgische uitnodiging naast zich neer.

Carcela wordt al sinds zijn debuut bij Standard nauw gevolgd door Marokkaanse supporters. Vrienden die zondag bij hem waren, weten dat Carcela voor Marokko zou kiezen. In een reactie laat bondswoordvoerder Nicolas Cornu weten dat Carcela nog bedenktijd heeft gevraagd. 'Mehdi heeft nog geen definitieve beslissing kunnen nemen en heeft nog wat bedenktijd gevraagd. Op dit moment kan hij de keuze nog niet maken. Deze week zal hij er hoe dan ook nog niet bij zijn', zo reageert de voetbalbond.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: De Rode Duivels
« Reactie #503 Gepost op: oktober 07, 2009, 01:17:56 pm »
Franky VDD was een kleine garnaal. Vond zijn aanstelling als keeperstrainer al vreemd, maar nu is hij dus slachtoffer geworden van de machtspelletjes bij de Rode Duivels.
Jammer, hij wordt nu overal afgeschilderd als de boosdoener maar heeft zich nauwelijks kunnen verdedigen. Hij kreeg een mes in de rug geplant na een 'briljant' samenspel tussen media, bond en Stijnen. VDD was een gemakkelijk slachtoffer...

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: De Rode Duivels
« Reactie #504 Gepost op: oktober 08, 2009, 03:23:42 pm »
Stijnen is en blijft nen dikke wanker. Meneer ziet zijn positie in gevaar komen (EN TERECHT) en hij begint met modder te gooien. Franky wel niet zo slim om op sporza.be te liegen over het feit als ware hij niet op Moeskroen-Club aanwezig. Hij was er dus wel.
Er is gelekt na Moeskroen-A'lecht. Drie weken voor zijn eerste interland zou Advocaat al de volgorde van de keepers bepaald hebben? Ofwel weet hij (net als ons) dat Stijnen een rotte appel is.
Ik ben eens benieuwd of Stijnen weer veel noten op zijn zang zal hebben in De Zevende Dag. Een gesprek met Franky VDD, die journalist en Stijnen zou wel eens interessant kunnen worden. Wedden dat Stijnen niet komt?

svzw sup

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #505 Gepost op: oktober 08, 2009, 05:05:35 pm »
Stijnen is en blijft nen dikke wanker. Meneer ziet zijn positie in gevaar komen (EN TERECHT) en hij begint met modder te gooien. Franky wel niet zo slim om op sporza.be te liegen over het feit als ware hij niet op Moeskroen-Club aanwezig. Hij was er dus wel.
Er is gelekt na Moeskroen-A'lecht. Drie weken voor zijn eerste interland zou Advocaat al de volgorde van de keepers bepaald hebben? Ofwel weet hij (net als ons) dat Stijnen een rotte appel is.
Ik ben eens benieuwd of Stijnen weer veel noten op zijn zang zal hebben in De Zevende Dag. Een gesprek met Franky VDD, die journalist en Stijnen zou wel eens interessant kunnen worden. Wedden dat Stijnen niet komt?

ik denk persoonlijk dat typen als bailly, vliegenvanger puur sang btw -> speelt dit seizoen redelijk rampzalig, meer rotte appels zijn dan stijnen. Hij mag dan wel limburger zijn en arrogant, hij was er toch maar altijd. (zie kirincup, pocognoli,  ect.)

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: De Rode Duivels
« Reactie #506 Gepost op: oktober 08, 2009, 06:43:29 pm »
Stijnen is en blijft nen dikke wanker. Meneer ziet zijn positie in gevaar komen (EN TERECHT) en hij begint met modder te gooien. Franky wel niet zo slim om op sporza.be te liegen over het feit als ware hij niet op Moeskroen-Club aanwezig. Hij was er dus wel.
Er is gelekt na Moeskroen-A'lecht. Drie weken voor zijn eerste interland zou Advocaat al de volgorde van de keepers bepaald hebben? Ofwel weet hij (net als ons) dat Stijnen een rotte appel is.
Ik ben eens benieuwd of Stijnen weer veel noten op zijn zang zal hebben in De Zevende Dag. Een gesprek met Franky VDD, die journalist en Stijnen zou wel eens interessant kunnen worden. Wedden dat Stijnen niet komt?

ik denk persoonlijk dat typen als bailly, vliegenvanger puur sang btw -> speelt dit seizoen redelijk rampzalig, meer rotte appels zijn dan stijnen. Hij mag dan wel limburger zijn en arrogant, hij was er toch maar altijd. (zie kirincup, pocognoli,  ect.)
Amai, aanwezig zijn is voor u al voldoende !

svzw sup

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #507 Gepost op: oktober 09, 2009, 12:41:55 am »
Stijnen is en blijft nen dikke wanker. Meneer ziet zijn positie in gevaar komen (EN TERECHT) en hij begint met modder te gooien. Franky wel niet zo slim om op sporza.be te liegen over het feit als ware hij niet op Moeskroen-Club aanwezig. Hij was er dus wel.
Er is gelekt na Moeskroen-A'lecht. Drie weken voor zijn eerste interland zou Advocaat al de volgorde van de keepers bepaald hebben? Ofwel weet hij (net als ons) dat Stijnen een rotte appel is.
Ik ben eens benieuwd of Stijnen weer veel noten op zijn zang zal hebben in De Zevende Dag. Een gesprek met Franky VDD, die journalist en Stijnen zou wel eens interessant kunnen worden. Wedden dat Stijnen niet komt?

ik denk persoonlijk dat typen als bailly, vliegenvanger puur sang btw -> speelt dit seizoen redelijk rampzalig, meer rotte appels zijn dan stijnen. Hij mag dan wel limburger zijn en arrogant, hij was er toch maar altijd. (zie kirincup, pocognoli,  ect.)
Amai, aanwezig zijn is voor u al voldoende !

liever miraculeuze genezingen & lege bedden dan? Of spelers die lak hebben aan de sponsers en koppig hun eigen 'merken' gaan dragen..
Ik doelde op het feit dat hij als ??n van de weinigen, volgens mijn mening natuurlijk, toch wel ietwat van een vaderlands gevoel had. Over zijn kwaliteiten en uitlatingen ben ik minder te spreken maar puur op 'teamgeist' niet veel op aan te merken me dunkt.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: De Rode Duivels
« Reactie #508 Gepost op: oktober 09, 2009, 03:27:22 pm »
Ik lees net dat Laundry Day Mulemo is opgeroepen als vervanger van Deschacht. Met Wilmots erbij een ongelukkige keuze!

Offline Anti Rood Wit!

  • Leden
  • Berichten: 27
Re: De Rode Duivels
« Reactie #509 Gepost op: oktober 10, 2009, 11:33:15 pm »
Ol? 2-0 gewonnen  :)
Benieuwd of onze vriend Tarmo meedoet bij Estland, onze tegenstander volgende match

WAEREGHEM

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #510 Gepost op: oktober 10, 2009, 11:34:37 pm »
Anti Rood Wit? ??? >:(

Offline Anti Rood Wit!

  • Leden
  • Berichten: 27
Re: De Rode Duivels
« Reactie #511 Gepost op: oktober 10, 2009, 11:41:38 pm »
Anti Rood Wit? ??? >:(

Ik ben, net als elke andere svZw'er veronderstel ik, ANTI-kvk  ;)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: De Rode Duivels
« Reactie #512 Gepost op: oktober 10, 2009, 11:42:10 pm »
Mooi resultaat, we zijn er nog niet, maar allesinds een goed begin.
SV TILL I DIE

WAEREGHEM

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #513 Gepost op: oktober 10, 2009, 11:54:20 pm »
Anti Rood Wit? ??? >:(

Ik ben, net als elke andere svZw'er veronderstel ik, ANTI-kvk  ;)

En alleen de 'Z' in drukletter. Beetje respect voor het verleden mag wel, deugniet.

Mods, do your thing please.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: De Rode Duivels
« Reactie #514 Gepost op: oktober 11, 2009, 02:30:52 pm »
Ze maken de verkeerde heilig in Rome vandaag, Sint Dick moest het geweest zijn!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De Rode Duivels
« Reactie #515 Gepost op: oktober 11, 2009, 08:03:37 pm »
mooi resultaat,

ook met veel dank aan onze franstalige landgenoten Logan Bailly , Daniel Van Buyten , Marouane Fellaini , Roland Lamah, Kevin Mirallas , Emile Mpenza , Eden Hazard , ...

al is het natuurlijk afwachten op de kwalificatie voor ek 2012 .

svzw sup

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #516 Gepost op: oktober 11, 2009, 08:18:38 pm »
1 vogel maakt de lente nog niet.. ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: De Rode Duivels
« Reactie #517 Gepost op: oktober 11, 2009, 09:45:52 pm »
1 vogel maakt de lente nog niet.. ;)
Dat is waar. Vorig jaar speelden ze ook een goede match tegen de Turken en zelfs tegen Spanje. Nu is er een nieuwe coach, dus willen ze zich extra bewijzen. Het is leuk en hoopgevend dat deze match goed was, maar we gaan het verschil toch maar echt zien op termijn denk ik. De match van woensdag is al een goed begin. Eens zien wat ze daar doen.

Offline superjood 3

  • Leden
  • Berichten: 3
Re: De Rode Duivels
« Reactie #518 Gepost op: oktober 12, 2009, 05:13:09 pm »
Anti Rood Wit? ??? >:(

Ik ben, net als elke andere svZw'er veronderstel ik, ANTI-kvk  ;)

En alleen de 'Z' in drukletter. Beetje respect voor het verleden mag wel, deugniet.

Mods, do your thing please.

Die gaan ze niet bannen, dat is ??n van dezelfde clan...  ;)

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: De Rode Duivels
« Reactie #519 Gepost op: oktober 12, 2009, 06:02:57 pm »
Anti Rood Wit? ??? >:(

Ik ben, net als elke andere svZw'er veronderstel ik, ANTI-kvk  ;)
>:(
Toch blijft het een totaal ongepaste nick.
Hoe zou jij het vinden mocht hier iemand de klojo komen uithangen door een Anti Groen-Geel als nick te kiezen?
Aanpassen of ophoepelen!