Auteur Topic: Www.11online.be  (gelezen 9292 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Www.11online.be
« Gepost op: februari 13, 2008, 12:57:21 pm »
Op www.11online.be is barrios zijn goal uitverkozen tot de beste van dit weekend.
Je gaat naar video's en dan moments en dan naar 11moments zien van week 21 (je kan van alle weken zien trouwens en ook elke match) maar je moet belgacom hebben als ik mij niet verig :)
SV TILL I DIE

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Www.11online.be
« Reactie #1 Gepost op: februari 13, 2008, 01:08:50 pm »
Op www.11online.be is barrios zijn goal uitverkozen tot de beste van dit weekend.
Je gaat naar video's en dan moments en dan naar 11moments zien van week 21 (je kan van alle weken zien trouwens en ook elke match) maar je moet belgacom hebben als ik mij niet verig :)

T was toch een fantastische goal eh  ;)
Maar is u da nie opgevallen? t zijn der zoveel gescoord dees weekend eh. n stuk of 3-4 dachtk.
Mr idd, de onze was de mooiste :)
No pain, no gain.

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Www.11online.be
« Reactie #2 Gepost op: februari 13, 2008, 01:11:55 pm »
Op www.11online.be is barrios zijn goal uitverkozen tot de beste van dit weekend.
Je gaat naar video's en dan moments en dan naar 11moments zien van week 21 (je kan van alle weken zien trouwens en ook elke match) maar je moet belgacom hebben als ik mij niet verig :)


T was toch een fantastische goal eh  ;)
Maar is u da nie opgevallen? t zijn der zoveel gescoord dees weekend eh. n stuk of 3-4 dachtk.
Mr idd, de onze was de mooiste :)

tzijn dr wa meer ze, stond in de krant een klein artikelke dr over. Dr waren 10 goals geselecteerd waarvan een paar echt prachtgoalen maar als je aan de 8ste goal kwam waren het gwn 'mooie goals'. Met Barrios trouwens op 1. :)

Crudo

  • Gast
Re: Www.11online.be
« Reactie #3 Gepost op: februari 13, 2008, 01:21:23 pm »
kvind het ook een prachtgoal, als je ziet hoe die bal wegdraait perfect in den haak

trouwens wat een nerd-commentatoren daar bij belgacom jezus christus...

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Www.11online.be
« Reactie #4 Gepost op: februari 13, 2008, 01:23:38 pm »
een stuk of 3/4??
Het waren er welgeteld 6:p
Dat is ook de eerste keer dat ik dit zie

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Www.11online.be
« Reactie #5 Gepost op: februari 13, 2008, 01:29:27 pm »
kvind het ook een prachtgoal, als je ziet hoe die bal wegdraait perfect in den haak

trouwens wat een nerd-commentatoren daar bij belgacom jezus christus...
Op die goal van Barrios?
SV TILL I DIE

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Www.11online.be
« Reactie #6 Gepost op: februari 13, 2008, 01:33:44 pm »
nog een kleine bloemlezing ;) (eigenzinnige kijk van Filip Joos,helemaal opt einde):

http://media.vrtnieuws.net/2008/02/IN0YI1SYNONL0802112616726.mxf_wmvhi.wmv


Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Www.11online.be
« Reactie #7 Gepost op: februari 13, 2008, 03:09:23 pm »
kvind 11 moments leuker  ;)
SV TILL I DIE

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Www.11online.be
« Reactie #8 Gepost op: februari 13, 2008, 06:40:01 pm »
kvind 11 moments leuker  ;)

totaal nie e, da vind ik toch.. Filip Joos altijd veel grappiger voor naar te kijken. :)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Www.11online.be
« Reactie #9 Gepost op: februari 14, 2008, 07:53:41 pm »
Is wel een mooi filmke :)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Www.11online.be
« Reactie #10 Gepost op: februari 15, 2008, 10:07:09 am »
Ik moet eerlijk gezegd niet veel weten van die Filip Joos, noch van Frank Raes en die hele Studio 1 zever met Brusselmans voorop. Je zou op de duur terug beginnen hopen op 'Stadion' of 'Goal' van vroeger op de VTM. Dit moet trouwens de eerste keer zijn dat Filip Joos het eens niet over de 'aanhang van Malinwa' heeft in een van z'n filmpjes.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Www.11online.be
« Reactie #11 Gepost op: februari 15, 2008, 10:34:27 am »
Filip Joos is de enige voetbaljournalist in Vlaanderen die wat van niveau haalt (Koen Meulenaere haalt ook niveau, maar die is eigenlijk niet enkel voetbal).

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Www.11online.be
« Reactie #12 Gepost op: februari 15, 2008, 05:46:34 pm »
ik vind diene vandenbempt ook nie slecht

forza essevee

  • Gast
Re: Www.11online.be
« Reactie #13 Gepost op: februari 15, 2008, 07:25:49 pm »
Inderdaad! Peter Vandenbempt vind ik al jarenlang een steengoede verslaggever. Je kan de wedstrijden die hij verslaat perfect via sporza radio volgend zonder maar ??n detail te missen... Knap! ;)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Www.11online.be
« Reactie #14 Gepost op: februari 15, 2008, 07:36:22 pm »
Klopt, had die wat over het hoofd gezien. In de serie legendarische radio-commentatoren wil ik toch ook even Jos Willems vermelden. Iedere saaie match in het Kuipje in Westerlo wordt daar een thriller dankzij de Jos. Waarvoor dank! :)

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Www.11online.be
« Reactie #15 Gepost op: februari 15, 2008, 08:49:57 pm »
Filip joos draagt waarschijnlijk iedere dag een rood onderbroekje met gele strepen ::)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Www.11online.be
« Reactie #16 Gepost op: februari 16, 2008, 09:50:10 am »
Filip joos draagt waarschijnlijk iedere dag een rood onderbroekje met gele strepen ::)

Joos is inderdaad supporter, maar dan wel van VW Hamme en van niemand anders. Al verdenk ik hem soms van paars-witte sympathie?n, maar hij kan het heel goed wegsteken (in tegenstelling tot Raes-Beerschot, Demarez en heel VTM-FCB, Wijnants-STVV, Coninckx-RSCA, ...)

BTV commentator en presentator bij Stubru Bram Vandendriescche zou dan weer supporter zijn van svzw, tis maar dat we het weten he ;)

Rafa

  • Gast
Re: Www.11online.be
« Reactie #17 Gepost op: februari 16, 2008, 12:01:23 pm »
Ik vind Vandenbempt de beste. Hij maakt wel duidelijk (buiten zijn verslaggeving) dat hij licht Anderlechtfan is, maar binnen zijn job houdt hij dat goed buiten. In tegenstelling tot Filip Joos die ?ltijd de kant kiest van Standard of Mechelen. Wist het niet van Hamme, maar van Standard en Mechelen is dit toch geweten ?

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Www.11online.be
« Reactie #18 Gepost op: februari 16, 2008, 01:09:27 pm »
Filip joos draagt waarschijnlijk iedere dag een rood onderbroekje met gele strepen ::)

BTV commentator en presentator bij Stubru Bram Vandendriescche zou dan weer supporter zijn van svzw, tis maar dat we het weten he ;)

http://www.stubru.be/user/53

ziet er meer anderlecht-fan uit  ;)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Www.11online.be
« Reactie #19 Gepost op: februari 16, 2008, 03:28:19 pm »
Filip joos draagt waarschijnlijk iedere dag een rood onderbroekje met gele strepen ::)

BTV commentator en presentator bij Stubru Bram Vandendriescche zou dan weer supporter zijn van svzw, tis maar dat we het weten he ;)

http://www.stubru.be/user/53

ziet er meer anderlecht-fan uit  ;)

Hij kwam echter een paar weken geleden aan het woord op stubru en liet daar hij zich wel heel lovend uit over ons clubje. Zeker ben ik dit echter niet, vandaar dat ik mijn zin ook in de voorwaardelijke wijs schreef...