Auteur Topic: Wekelijks Nieuws  (gelezen 13546 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #60 Gepost op: augustus 08, 2008, 03:10:13 pm »
Als hij de nummer twee uit onze competitie aan de slag gezien heeft woensdag, dan zal hij nu stiekem al dromen van de titel, denk ik...

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #61 Gepost op: september 12, 2008, 10:03:14 pm »
Mooi artikel over Christophe Yabre!
speelde 5jaar in SVZW en speelt nu voor genk!

Ken hem persoonlijk, het is echt een fantastische voetballer

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #62 Gepost op: september 13, 2008, 11:35:35 am »
ik vind nochtans dat em een slechte keuze heeft gemaakt met hier weg te gaan.
toont tevens de hypocrisie aan van vaesen. zelf zitten trunten over dufour maar zelf wel 15-jarigen hun kop gaan zot maken bij een andere ploeg.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #63 Gepost op: september 13, 2008, 11:53:33 am »
tevens kort interview met ons stadionomroeper.
in de juridische wereld werd het vonnis (die meer weg heeft van goeikope flairlectuur) inmiddels opgemerkt... hopelijk maakt men sommigen nog eens duidelijk dat we hier in een rechtstaat leven ?n niet in een politiestaat!

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #64 Gepost op: november 03, 2008, 02:38:58 pm »
In de week voor de wedstrijd op 23/11 tegen kvk komen er een aantal pagina's in het wekelijks nieuws over de derby. Waaronder een dubbel interview met CB*06 en de red lions van kvk.

Normaal moesten we samen komen voor dit interview met de gasten van de red lions en samen op de foto met hen. Maar we hebben dit geweigerd, een interview ok maar te samen zitten zagen we niet echt zitten en al zeker niet met hen op de foto  :o :o  Dus hebben ze ons maar apart geinterviewd.

Maar volgens de journalist zal het de moeite zijn de aantal extra pagina's over den deby!
essevee till i die!!!

sv74

  • Gast
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #65 Gepost op: november 03, 2008, 10:31:28 pm »
In de week voor de wedstrijd op 23/11 tegen kvk komen er een aantal pagina's in het wekelijks nieuws over de derby. Waaronder een dubbel interview met CB*06 en de red lions van kvk.

Normaal moesten we samen komen voor dit interview met de gasten van de red lions en samen op de foto met hen. Maar we hebben dit geweigerd, een interview ok maar te samen zitten zagen we niet echt zitten en al zeker niet met hen op de foto  :o :o  Dus hebben ze ons maar apart geinterviewd.

Maar volgens de journalist zal het de moeite zijn de aantal extra pagina's over den deby!


Nog maar weinig meegemaakt dat iets de moeite was in dat brolgazetje van derderangsgarnituur !

Ik veronderstel dat je die brolgazette niet leest dus.  Iedere week staat er tenminste 1 interview/artikel in met spelers/entourage van svzw, staat er 1 pagina over de jeugd van svzw.  Dus dat is de moeite niet waard voor u.   Die krant is bijzonder belangrijk voor de verenigingen van onze streek.  Er is daar in mijn ogen niets brols en niets derderangs aan.

CB06_boy

  • Gast
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #66 Gepost op: november 04, 2008, 04:54:54 pm »
In de week voor de wedstrijd op 23/11 tegen kvk komen er een aantal pagina's in het wekelijks nieuws over de derby. Waaronder een dubbel interview met CB*06 en de red lions van kvk.

Normaal moesten we samen komen voor dit interview met de gasten van de red lions en samen op de foto met hen. Maar we hebben dit geweigerd, een interview ok maar te samen zitten zagen we niet echt zitten en al zeker niet met hen op de foto  :o :o  Dus hebben ze ons maar apart geinterviewd.

Maar volgens de journalist zal het de moeite zijn de aantal extra pagina's over den deby!


Nog maar weinig meegemaakt dat iets de moeite was in dat brolgazetje van derderangsgarnituur !

Ik veronderstel dat je die brolgazette niet leest dus.  Iedere week staat er tenminste 1 interview/artikel in met spelers/entourage van svzw, staat er 1 pagina over de jeugd van svzw.  Dus dat is de moeite niet waard voor u.   Die krant is bijzonder belangrijk voor de verenigingen van onze streek.  Er is daar in mijn ogen niets brols en niets derderangs aan.

ik geef u volledig gelijk sv74, nog nooit geweten dat er daar iets 'brols' instond!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #67 Gepost op: november 05, 2008, 08:57:16 am »
Ja, ik lees die krant ook altijd graag

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #68 Gepost op: november 05, 2008, 08:49:26 pm »
Ja, ik lees die krant ook altijd graag

bij ons heet dat gazetje De Weekbode
en da's inderdaad brol
staat wekelijks vol met gissingen en onjuistheden

hoe dat bij jullie zit weet ik niet
maar het is wel dezelfde uitgeverij

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #69 Gepost op: november 07, 2008, 08:30:03 am »
Ja, ik lees die krant ook altijd graag

bij ons heet dat gazetje De Weekbode
en da's inderdaad brol
staat wekelijks vol met gissingen en onjuistheden

hoe dat bij jullie zit weet ik niet
maar het is wel dezelfde uitgeverij

Dat gazetje is wel een hele dikke gazet :) en er staan toch altijd wel minstens 2 pagina's aan interviews en dergelijke in.