Auteur Topic: [NB] KVM 0-2 SVZW  (gelezen 17489 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

forza essevee

  • Gast
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #80 Gepost op: september 05, 2008, 06:56:24 pm »
CB / SV5381 moeten niet voor foto's zorgen. Er is telkens minstens ??n fotograaf van SVZW aanwezig, foto's moeten van hem komen.

zei iemand dat ze moesten?
Nee, maar er zei iemand dat er nergens  foto's stonden.(bericht op vorige pagina)
Twee sites daarvan werk ik aan mee, mag mij toch een beetje aangevallen voelen zeker ?
Het was zeker niet als aanval naar jou toe bedoeld, maar ik hoopte gewoon dat er foto's van ons vak op ??n van die twee sites zouden staan. M'n excuses ;)

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #81 Gepost op: september 05, 2008, 07:09:38 pm »
CB / SV5381 moeten niet voor foto's zorgen. Er is telkens minstens ??n fotograaf van SVZW aanwezig, foto's moeten van hem komen.

zei iemand dat ze moesten?
Nee, maar er zei iemand dat er nergens  foto's stonden.(bericht op vorige pagina)
Twee sites daarvan werk ik aan mee, mag mij toch een beetje aangevallen voelen zeker ?
Het was zeker niet als aanval naar jou toe bedoeld, maar ik hoopte gewoon dat er foto's van ons vak op ??n van die twee sites zouden staan. M'n excuses ;)

De offici?le site heeft duidelijk foto's getrokken van ons vak, waarom deze niet op de site staan is mij een groot raadsel.

Rafa

  • Gast
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #82 Gepost op: september 16, 2008, 11:43:01 am »
Past hier misschien best :


Vrancken: "Tubeke speelt betonvoetbal"

Wouter Vrancken kon zijn eerste offici?le wedstrijd met KV Mechelen niet winnend afsluiten. Thuis tegen Tubeke bleef 'Malinwa' steken op een 0-0 gelijkspel. "Ze speelden betonvoetbal", sakkert Vrancken in HNB.

"Ze durfden niets laten zien, zelfs zonder druk van ons speelden ze terug op hun doelman. We hebben hen negentig minuten van het veld gespeeld. Alleen zouden we in zulke wedstrijden meer kansen moeten afdwingen", beseft Vrancken. "Moeskroen pakte twaalf op twaalf en als Zulte Waregem die lucky goal niet maakt, bleef het gelijk of wonnen we. Voor hetzelfde geld hadden we nu zes punten. Het publiek zag dat we er voor wilden gaan. Dat is positief", vindt Vrancken. "We moeten nu vooruitkijken. In wedstrijden als tegen AA Gent zullen er meer openingen komen."


Onnozel stuk... Al wie niet wint, spreekt van beton. En dan nog zeggen dat ze tegen ons een punt verdienden ? Gelukkig dat we hem dit jaar hoogstens 1x kunnen treffen. Zonder twijfel de meest hatelijke speler in Belgi? en ver daar buiten...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #83 Gepost op: september 16, 2008, 05:29:01 pm »
akkoord tubeke speelt beton voetbal maar svzw heeft wel verdiend gewonnen in Mechelen, tis nen jaloersen zak
SV TILL I DIE

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #84 Gepost op: september 16, 2008, 06:29:00 pm »
laag-bij-de-grondse Vrancken speelde niet eens mee tegen ons
hoe kan hij dan zo reageren ??

simpele duif volgens mij



Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #85 Gepost op: september 16, 2008, 07:12:23 pm »
Dat wordt thuis :
vrancken jannet!