Auteur Topic: [NB] Westerlo-SVZW  (gelezen 14986 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
[NB] Westerlo-SVZW
« Gepost op: oktober 04, 2008, 09:54:39 pm »
Einde van de wedstrijd 3-2.
Zulte Waregem kwam nogtans 2 keer op voorsrong. Ook bossut heeft een paar knappe pogingen van westerlo gepakt. Na 8 minuten kwamen we nogtans op voorsprong via Leye. Maar net voor tijd mocht Wils gelijk maken via een strafschop. Na 10 spelen in de tweede helft maakte D'haene er 1-2. Maar D'Haene versloeg  zijn eigen doelman 1-2. En Ruiz maakte er net voor net 3-2 in.
« Laatst bewerkt op: oktober 04, 2008, 10:02:59 pm door snopke »



Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Westerlo-SVZW
« Reactie #1 Gepost op: oktober 04, 2008, 09:55:55 pm »
Spijtige zaak... >:(

We hebben deze 3 punten op een domme manier zelf uit handen gegeven...Een dwaze penalty en een own-goal.
Echter, Westerlo was wel beter, dat is een feit. We hadden ons countermomentjes maar verbleekten toch bij de nette combinaties van de thuisploeg.
Sammy behoedde ons voor enkele tegengoals, waarbij hij alweer bewees dat hij er steevast staat nu. Beste speler op het veld, zonder meer!

Verder vielen mij vooral Neumayr en Berrier op, die hun invalbeurt meer dan benut hebben.

Dury ging waarschijnlijk tevreden zijn met 1 puntje, het konden er meer zijn. Jammer,jammer. Ik ben teleurgesteld.

-SVZW Forever-

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: [NB] Westerlo-SVZW
« Reactie #2 Gepost op: oktober 04, 2008, 10:00:11 pm »
Einde van de wedstrijd 3-2.
Zulte Waregem kwam nogtans 2 keer op voorsrong. Ook bossut heeft een paar knappe pogingen van westerlo gepakt. Na 8 minuten kwamen we nogtans op voorsprong via Leye. Maar net voor tijd mocht Wils gelijk maken via een strafschop. Na 10 spelen in de tweede helft maakte D'haene er 1-2. Maar Neumayr verslog  zijn eigen doelman 1-2. En Ruiz maakte er net voor net 3-2 in.
.twas dhaene die zijn eigen keeper versloeg, heel jammer voor hem!!!

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Westerlo-SVZW
« Reactie #3 Gepost op: oktober 04, 2008, 10:02:14 pm »
Einde van de wedstrijd 3-2.
Zulte Waregem kwam nogtans 2 keer op voorsrong. Ook bossut heeft een paar knappe pogingen van westerlo gepakt. Na 8 minuten kwamen we nogtans op voorsprong via Leye. Maar net voor tijd mocht Wils gelijk maken via een strafschop. Na 10 spelen in de tweede helft maakte D'haene er 1-2. Maar Neumayr verslog  zijn eigen doelman 1-2. En Ruiz maakte er net voor net 3-2 in.
.twas dhaene die zijn eigen keeper versloeg, heel jammer voor hem!!!

Op sporza radio hoorde ik Colpaert

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
Re: [NB] Westerlo-SVZW
« Reactie #4 Gepost op: oktober 04, 2008, 10:04:56 pm »
Einde van de wedstrijd 3-2.
Zulte Waregem kwam nogtans 2 keer op voorsrong. Ook bossut heeft een paar knappe pogingen van westerlo gepakt. Na 8 minuten kwamen we nogtans op voorsprong via Leye. Maar net voor tijd mocht Wils gelijk maken via een strafschop. Na 10 spelen in de tweede helft maakte D'haene er 1-2. Maar Neumayr verslog  zijn eigen doelman 1-2. En Ruiz maakte er net voor net 3-2 in.
.twas dhaene die zijn eigen keeper versloeg, heel jammer voor hem!!!

Op sporza radio hoorde ik Colpaert

ik hoorde op sporza radio dat neumayr was



Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Westerlo-SVZW
« Reactie #5 Gepost op: oktober 04, 2008, 10:05:47 pm »
Einde van de wedstrijd 3-2.
Zulte Waregem kwam nogtans 2 keer op voorsrong. Ook bossut heeft een paar knappe pogingen van westerlo gepakt. Na 8 minuten kwamen we nogtans op voorsprong via Leye. Maar net voor tijd mocht Wils gelijk maken via een strafschop. Na 10 spelen in de tweede helft maakte D'haene er 1-2. Maar Neumayr verslog  zijn eigen doelman 1-2. En Ruiz maakte er net voor net 3-2 in.
.twas dhaene die zijn eigen keeper versloeg, heel jammer voor hem!!!

Op sporza radio hoorde ik Colpaert

ik hoorde op sporza radio dat neumayr was

't was D'Haene :(
-SVZW Forever-

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: [NB] Westerlo-SVZW
« Reactie #6 Gepost op: oktober 04, 2008, 10:05:53 pm »
op belgacom duidelijk dhaene.....
wie het ook is tis altijd heel jammer

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Westerlo-SVZW
« Reactie #7 Gepost op: oktober 04, 2008, 10:37:29 pm »
Godverdomme,
nu wetek echt ni wa ik moe denken zulle
we doen gene goeie start.
Vandaag heel slordig en sommige die geen zin hadden derin.
We gaan rond de plaats blijven handen vresek waar we nu staan.
Gelukkig al de andere matchen zowa drawkes.
Den enigen die iets was vandaag was Sammy
de rest pfff

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: [NB] Westerlo-SVZW
« Reactie #8 Gepost op: oktober 04, 2008, 11:30:42 pm »
1 iets:  :-\

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] Westerlo-SVZW
« Reactie #9 Gepost op: oktober 05, 2008, 12:01:02 am »
Vanaf nu MOET Minne starten, vanzundert gvd waarom daar tackelen?
Waarom Barrios laten starten waarom geen Berrier??

Bossut man v/d match bij ons
SV TILL I DIE

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: [NB] Westerlo-SVZW
« Reactie #10 Gepost op: oktober 05, 2008, 12:18:21 am »
wanneer gaat dury eens inzien dat hij vanzundert niet moet laten starten maar minne terug of chapi!!!
in d tweede helft zag ik bijne geen middenveld meer er was geen aansluiting genoeg van de onzen!  spijtige zaak daar de punten verloren te hebben na nog niet eens een zo slecht partij, weer het nodige pech maarja dat is voetbal! op naar rsca
Liberta per gli ultras!

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [NB] Westerlo-SVZW
« Reactie #11 Gepost op: oktober 05, 2008, 12:27:26 am »
Nederlaag mag op de rekening van Dury geschreven worden dit keer, vind ik... Doet koppige en rare dingen met sommige spelers.

carine

  • Gast
Re: [NB] Westerlo-SVZW
« Reactie #12 Gepost op: oktober 05, 2008, 12:34:24 am »
Nederlaag mag op de rekening van Dury geschreven worden dit keer, vind ik... Doet koppige en rare dingen met sommige spelers.

Hoezo?

Offline lide

  • Leden
  • Berichten: 237
Re: [NB] Westerlo-SVZW
« Reactie #13 Gepost op: oktober 05, 2008, 12:36:25 am »
Dit was een slechte match. Een punt zou gestolen geweest zijn.
Ieder zijn mening, maar wat mij betreft zou Van Zundert er nooit meer instaan (kan niet verdedigen, kan niet uitvoetballen en kan niet tackelen) en mag Barrios direct terug naar afzender (kan een beetje voetballen, maar dat kunnen ze in 4de klasse ook).
Bossut was voor mij vandaag het enige lichtpunt, hoewel Neumayer en Berrier ook vrij goed zijn ingevallen.

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 517
Re: [NB] Westerlo-SVZW
« Reactie #14 Gepost op: oktober 05, 2008, 01:43:53 am »
verdiende neederlaag vandaag....Westerlo was doorlopend de betere ploeg....Bezinning is nu aan de orde....Markus sterke invalbeurt...Onze keeper was heel goed maar voor de rest....?????Heb toch mijn bedenkingen bij enkele spelers;of bij bepaalde tacktische beslissingen....Zo gaat het moeilijk worden dit seizoen...

CB06_boy

  • Gast
Re: [NB] Westerlo-SVZW
« Reactie #15 Gepost op: oktober 05, 2008, 01:48:17 am »
twas verdiend voor westerlo, 21 doelpogingen tov 9 voor ons zegt genoeg.
Van zundert slechte match, gewisseld tijdens de rust door minne alhoewel hij ook niet echt bij de zaak was bij de 3de goal.

versta nog altijd niet wrm berrier eens niet mag starten en neumayer enzo... tja dury zalt wel beter weten zeker  ::)

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: [NB] Westerlo-SVZW
« Reactie #16 Gepost op: oktober 05, 2008, 07:23:21 am »
Met 9 tegen 11 kunt u niet winnen Barios en Roelandt waren totaal afwezig ,ons middenveld was na 15min al aan het verzuipen. Ik vraag me af of Dury dat nu niet ziet of niet wilt zien. >:(

samson

  • Gast
Re: [NB] Westerlo-SVZW
« Reactie #17 Gepost op: oktober 05, 2008, 08:21:19 am »
ONZE TRAINER GROOTSTE PROBLEEM. PLOEG STEEDS VERANDEREN, BLIJVEN SPELEN MET VAN ZUNDERT....
JAMMER VAN LUDWIN MAAR HIJ OOK SLECHTS EEN SCHIM VAN VROEGER.
ZIET ER NIET GOED UIT !!!!

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [NB] Westerlo-SVZW
« Reactie #18 Gepost op: oktober 05, 2008, 08:50:26 am »
Ik blijf erbij, Dury heeft hier fantastische dingen gedaan maar het is altijd Dury die aan het hoofd staat.
Ik zeg al een tijd dat er nood is aan een frisse wind. Je mag Dury niet bekijken op zijn geheel maar wel op hedendaagse resultaten en die zijn er niet. Das mijn mening.

samson

  • Gast
Re: [NB] Westerlo-SVZW
« Reactie #19 Gepost op: oktober 05, 2008, 09:01:00 am »
VOLLEDIG AKKOORD. HEEFT ONS TERUG GEBRACHT WAAR WE THUIS HOREN....EUROPESE SUCCESSEN...BEKER GEWONNEN....ONVERGETELIJK ALLEMAAL.
TOCH MAG ER IETS NIEUW ZIJN VANAF NU.