Auteur Topic: [OEF.] Heerenveen - SVZW  (gelezen 9738 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sv74

  • Gast
Re: [OEF.] Heerenveen - SVZW
« Reactie #20 Gepost op: oktober 10, 2008, 10:15:57 pm »
Lutte,Mathijs,Colpaert,Leye en Roelandts speelden niet. 

Opstelling eerste helft


             Bossut,
minne,dachelet,Chapi,Reina
Berrier,Matton,Neumayr,Meert
          Mutumbo
               Barrios

Heel goed combinatiespel van ons, met een heel sterke Berrier, diepteballen, voorzetten,een-twee, noem maar op.  Maar voor de goal missen we de kansen, Mutumbo,Matton paar keer, Leandros.  Heerenveen heeft heel weinig kansen, maar hun voorzetten zijn heel precies.  De eerste goal van Heerenveen werd er een duidelijk fout gemaakt op Neumayr, gevolg bal kwijt en goal, tweede goal stapt Chapi uit maar blijft Dachelet een beetje hangen maar volgens mij toch nog net buitenspel. 
Leandros zijn goal was goed, maar ik heb zo het gevoel dat hij er met zijn gedachten niet bijloopt.

Opstelling tweede helft
 Coppens
minne,Chapi,D'Haene,Buysse
Berrier,Neuymar,Matton,Mutumbo
Leandros,Jelavic 2, ik bedoel Subotic

Berrier,Leandros en Matton werden vervanger door Zerdab,Coppin en Van Zundert

Tweede helft krijgen we enorm veel kansen en halve kansen,vooral Subotic verknalt een eigen schitterende actie door op 10 meter en alleen voor de keeper nog naast te knallen, maar ook matton, Buysse, Leandros missen nog heel wat kansen.  Steppe redt ook nog enkele ballen van o.a. Berrier.  Heerenveen had geen enkele kans de tweede helft (ik kan er mij toch geen enkele voor de geest halen).

Conclusie; we spelen echt wel goed voetbal, maar doordat we de vele kansen missen winnen we weer niet.  Berrier is voor mij de man van de match, ik denk wel dat hij zal spelen tegen Anderlecht net zoals minne(hoop ik).



Offline Lomaes

  • Leden
  • Berichten: 44
Re: [OEF.] Heerenveen - SVZW
« Reactie #21 Gepost op: oktober 10, 2008, 10:17:39 pm »
Ik lig niet wakker van zulke matchen. Beter weer alle kansen missen en weten dat we daaraan moeten blijven werken.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [OEF.] Heerenveen - SVZW
« Reactie #22 Gepost op: oktober 11, 2008, 09:01:07 am »
Ik lig niet wakker van zulke matchen. Beter weer alle kansen missen en weten dat we daaraan moeten blijven werken.

Ja, want als ge kansen hebt en plots lukt de afwerking, dan krijgt ge doelpunten, terwijl dat als ge geen kansen hebt, ge ook geen doelpunten kunt maken. Ik ben blij dat ze er een mooie match van gemaakt hebben en dat we tegen Sollied en VPV een getoon hebben dat Zulte Warezgem aanvallend voetbal speelt.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [OEF.] Heerenveen - SVZW
« Reactie #23 Gepost op: oktober 11, 2008, 10:20:50 am »
Ik lig niet wakker van zulke matchen. Beter weer alle kansen missen en weten dat we daaraan moeten blijven werken.

Ja, want als ge kansen hebt en plots lukt de afwerking, dan krijgt ge doelpunten, terwijl dat als ge geen kansen hebt, ge ook geen doelpunten kunt maken. Ik ben blij dat ze er een mooie match van gemaakt hebben en dat we tegen Sollied en VPV een getoon hebben dat Zulte Warezgem aanvallend voetbal speelt.

? , zerdab nie gespeelt?
« Laatst bewerkt op: oktober 11, 2008, 10:24:13 am door koene »

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [OEF.] Heerenveen - SVZW
« Reactie #24 Gepost op: oktober 11, 2008, 11:01:05 am »
Zerdab viel in en toonde enkele mooie dingen
Webteam SV Zulte Waregem

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: [OEF.] Heerenveen - SVZW
« Reactie #25 Gepost op: oktober 11, 2008, 11:03:19 am »
Als dit zo tegen anderlecht was geweest zou ik zot gekomen zijn. De betere ploeg met tal van kansen en soms niet te missen kansen.  Technisch sterk en snel voetbal, en bij momenten veruit de betere ploeg.  Herenveen kwam 2x over, 2x goal.  Mijn pa zag de match niet, en zegt weer verloren.  Mensen kijken jammergenoeg alleen naar het scorebord en dat telt trouwens.  Maar het is frustro, vorig jaar namen we punten met soms geen te goed voetbal, en werden we soms afgemaakt als rotvoetbal enz... .  Dit jaar spelen we aantrekkelijk voetbal, maar verliezen we, en nu zeggen, ze svzw is zwak dees jaar, en weeral verloren.  Maar geen ??n die nu zegt, die spelen wel knap voetbal, en aanvallend.

Dus hoop ik met knap voetbal anderlecht de mond te snoeren volgende week.

Ik zie ons nog mooie dingen doen, op papier hebben we een prachtige kern, die zeker bij de eerste 7 van belgie mag zitten.  Dury heeft een luxe.  En dat is msh ng wat het probleem.

Berrier was top!
« Laatst bewerkt op: oktober 11, 2008, 11:05:04 am door essevee007 »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [OEF.] Heerenveen - SVZW
« Reactie #26 Gepost op: oktober 11, 2008, 11:26:51 am »
Ik kwam gisteren thuis en mijn ma vraagt: en? ik zeg ja 1-2 en ze zei ook: ah weer verloren, ze zijn goed bezig...
SV TILL I DIE

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.029
Re: [OEF.] Heerenveen - SVZW
« Reactie #27 Gepost op: oktober 11, 2008, 11:44:29 am »
Ik kwam gisteren thuis en mijn ma vraagt: en? ik zeg ja 1-2 en ze zei ook: ah weer verloren, ze zijn goed bezig...
Aangezien uw ma nog geen seconde gezien heeft van het Essevee dit jaar zegt deze opmerking dan ook zeer weinig h?...

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [OEF.] Heerenveen - SVZW
« Reactie #28 Gepost op: oktober 11, 2008, 12:07:31 pm »
De match was zowat een kopie van de partij tegen Genk. Goed voetballen, druk zetten, kansen afdwingen ... missen en uiteindelijk (terug) den boot ingaan.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [OEF.] Heerenveen - SVZW
« Reactie #29 Gepost op: oktober 11, 2008, 12:59:35 pm »
Man man man, wat heb ik gisteren genoten van Berrier. Wat een pass, vista, loopvermogen en schot. Zet dienen maar rap int eerste elftal!!!!

Was blij voor hem dat ie et meeste applaus kreeg tijdens zijn wissel, zal hem veel vertrouwen geven!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [OEF.] Heerenveen - SVZW
« Reactie #30 Gepost op: oktober 11, 2008, 01:13:46 pm »
Berrier Was FAN-TAS-TISCH
Echt een schitterende voetballer, loopvermogen, perfecte lange bal en goed schot!
Neumayr ook goed!
Die 2 moeten gewoon altijd in de basis!

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [OEF.] Heerenveen - SVZW
« Reactie #31 Gepost op: oktober 11, 2008, 01:38:32 pm »
Berrier inderdaad heel sterk gespeeld. Niet alleen zijn voorzetten waren goed, hij gaf ook heel goeie diepe ballen over de grond (lijkt wel goed te kunnen samenspelen met Leandro)
De linkerkant vond ik wat ontgoochelend: veel slordigheden van Meert en Reina (de 0-2 was niet Dachelet die niet uitstapte, maar volgens mij wel eentje voor Reina; al ben ik niet zeker)
Verder was ik wel onder de indruk van zowel Mutombo als Chapi. Beide hebben een heel verdienstelijke partij gespeeld. Mutombo moet enkel nog leren zijn bal af te geven (heeft veel goede acties maar loopt te lang met de bal) Onze Spanjaard is ronduit indrukwekkend in de duels (heeft er volgens mij maar 1 of 2 verloren, en dat tegen mannen als Kalou en Sibon...)
Wat me wel mateloos enerveerde, waren de commentaren op Bossut. Hier en daar hoorde ik achter mij dat hij 'weeral' te laat was op een bal, terwijl hij gisteren welgeteld 1 bal kon gepakt hebben, was volstrekt kansloos bij de 2 goals en die ene keer tikte hij met een knappe beenveeg de bal naast. Is het een Waregemse sport om op de keeper te kakken misschien? Ik vind het alvast zielig! Dankzij Sammy hebben we al 7 punten (remember zijn reddingen tegen Tubeke en Mechelen?)

Offline Rainbow Warrior

  • Leden
  • Berichten: 76
Re: [OEF.] Heerenveen - SVZW
« Reactie #32 Gepost op: oktober 11, 2008, 01:46:58 pm »
Zeer jammer dat ik niet in Waregem woon.. Ik heb duidelijk al een hoop goed voetbal gemist...  :)

Wat ik kan afleiden aan de reacties die hier al gepost werden is dat Berrier toch wel eens een basisplaats verdient, en Chapi ook (hoewel ik voorzichtig moet zijn, commentaren zijn altijd subjectief).

Wat echter niet valt te ontkennen, is dat de afwerking beter kan... Misschien is Leye hier onze redding (hij heeft toch wel een zeker tor-instinct), maar aangezien hij gisteren niet meespeelde, weten we dit niet zeker.

Hopelijk gaan ze er toch eens beginnen invliegen, we hebben punten nodig!

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [OEF.] Heerenveen - SVZW
« Reactie #33 Gepost op: oktober 11, 2008, 04:19:25 pm »
Matton is een goede voetballer he, dat weet iedereen, maar zijn koelbloedigheid voor de goal....
Moest hij dat wat meer hebben zouden we gisteren meer goals gemaakt hebben, en gisteren niet alleen
Wat Berrier betreft, als die nu niet start tegen Anderelcht vraag ik mij af wat die jongen nog moet doen!

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [OEF.] Heerenveen - SVZW
« Reactie #34 Gepost op: oktober 11, 2008, 08:03:33 pm »
Matton is een goede voetballer he, dat weet iedereen, maar zijn koelbloedigheid voor de goal....
Moest hij dat wat meer hebben zouden we gisteren meer goals gemaakt hebben, en gisteren niet alleen
Wat Berrier betreft, als die nu niet start tegen Anderelcht vraag ik mij af wat die jongen nog moet doen!


Dat zal nog niet zolang zijn , dat iedereen dat weet...... ;)

Als hij nu veel doelpunten gaat maken , zijn we hem zeker kwijt eind dit seizoen .

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [OEF.] Heerenveen - SVZW
« Reactie #35 Gepost op: oktober 11, 2008, 09:44:30 pm »
Mja Matton als hij de kans heeft om te scoren zou ik toch liever hebben dat hij het ook doet.
SV TILL I DIE

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [OEF.] Heerenveen - SVZW
« Reactie #36 Gepost op: oktober 12, 2008, 10:32:15 am »
Stond Berrier op rechts mss?

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [OEF.] Heerenveen - SVZW
« Reactie #37 Gepost op: oktober 12, 2008, 10:35:51 am »
Stond Berrier op rechts mss?

Ja, stond op rechts en deed dat meer dan voortreffelijk!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [OEF.] Heerenveen - SVZW
« Reactie #38 Gepost op: oktober 13, 2008, 10:18:55 am »
Aangenaam matchke, maar laat ons eerlijk zijn: als die mannen hadden willen doorduwen na de 0-2, dan waren we er gewoonweg niet meer aan te pas gekomen.
Wat een spitsenduo, zeg!!!  :o
De ganse ploeg trouwens: grote, sterke, snelle en technisch onderlegde spelers.
Laat die gasten in onze klotecompetitie spelen en ze eindigen altijd in de eerste 3.
Enfin, van onze ploeg inderdaad een pluim voor Berrier en verder goeie prestaties van Neumayr en Minne.
Dat Matton kan voetballen wisten we al langer, maar die afwerking??? Daar moet toch nog serieus aan geschaafd worden!
Onze centrale verdediging moet D'haene-Colpaert blijven, dat lijkt me nu toch ook wel duidelijk.
Meert was niet echt in zijn dagje; Mutombo blijft voor mij een talent, maar het is toch allemaal zo oneffici?nt wat ie doet op het plein en hij verovert op zijn centrale positie naar mijn goesting te weinig ballen; van Barrios tenslotte moet ge mij niet meer spreken, dat wordt voor mij stilaan een hopeloos geval.
Voor mij mag dit bijgevolg de ploeg zijn tegen Anderlecht:
------------ Bossut -------------
Mine - D'haene - Colpaert - Reina
-------- Neumayr - Lutte --------
---- Berrier - Matton - Meert ----
------------- Leye -------------

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [OEF.] Heerenveen - SVZW
« Reactie #39 Gepost op: oktober 13, 2008, 11:46:19 am »
Elke match word er gezegt: Meert had zn match niet of had zn dag niet. Stillekes aan begint dit toch een flauw excuus te worden, ok ik geef toe hij vecht voor elke bal en kan soms wel eens een goeie actie doen.
SV TILL I DIE