Auteur Topic: [NB] roeselare 0-3 SVZW  (gelezen 13416 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Fredje

  • Leden
  • Berichten: 77
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #20 Gepost op: oktober 26, 2008, 09:35:50 am »
Met de vingers in de neus gewonnen toch?
Roeselare was echt zwak en kdenk zelfs da essevee zelfs nognie eens doorgeduwd heeft.
De onzen zullen alleszinds met veel vertrouwen naar Clup afreizen. Ik zie het zitten!

Niet beginnen zweven, ma een portie gezond zelfvertrouwen mag wel na deze twee matchen!

Offline Fredje

  • Leden
  • Berichten: 77
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #21 Gepost op: oktober 26, 2008, 09:37:23 am »
het ligt aan de kbvb of lutte nu tegen brugge of gent zal geschorst zijn ... de clubleiding zelf wist het nog niet ...

hij zal jammergenoeg geschorst zijn tegen Bruhhe!

Ik vraag mij af wie Dury uit z'n hoed zal toveren als vervanger...

Neumayr zeker, lijkt me voor de hand liggende keuze.
En ben je echt zeker dat tegen Clup is die schorsing?

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #22 Gepost op: oktober 26, 2008, 09:37:45 am »
Ik denk dan vooral aan Markus, zie geen andere oplossing!
Teznij Dhaene of Colkpaert een rij naar voor geschoven wordt en Reina dan Centraal in de verdediging!

Gisteren goede match op Roeselare, dat toch echt zwak was, Leye wordt stilaan weer de oude en ook Matton komt er weer door(was  al 2?3weken niet echt denderend bezig)
Ook de sfeer was fantastisch, zou graag eens het filmpje zien van Forza SV ;)

Offline stubru

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #23 Gepost op: oktober 26, 2008, 09:58:20 am »
het ligt aan de kbvb of lutte nu tegen brugge of gent zal geschorst zijn ... de clubleiding zelf wist het nog niet ...

hij zal jammergenoeg geschorst zijn tegen Bruhhe!

Ik vraag mij af wie Dury uit z'n hoed zal toveren als vervanger...

Neumayr zeker, lijkt me voor de hand liggende keuze.
En ben je echt zeker dat tegen Clup is die schorsing?
Mutumbo kan ook op die positie spelen en verdient wel een selectie na wat hij al liet zien in de weinige speelminuten die hij kreeg. Alhoewel we dan misschien net iets t? aanvallend ingesteld zullen zijn.

Offline rikkie

  • Leden
  • Berichten: 79
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #24 Gepost op: oktober 26, 2008, 09:59:30 am »
het ligt aan de kbvb of lutte nu tegen brugge of gent zal geschorst zijn ... de clubleiding zelf wist het nog niet ...

hij zal jammergenoeg geschorst zijn tegen Bruhhe!

Ik vraag mij af wie Dury uit z'n hoed zal toveren als vervanger...

Neumayr zeker, lijkt me voor de hand liggende keuze.
En ben je echt zeker dat tegen Clup is die schorsing?
ik denk dat hij geschorst tegen gent

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #25 Gepost op: oktober 26, 2008, 10:00:26 am »
Ik denk dat Mutombo niet speelgerechtigd is ( uitgestelde match van de 2de speeldag)

Offline stubru

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #26 Gepost op: oktober 26, 2008, 10:06:18 am »
Ik denk dat Mutombo niet speelgerechtigd is ( uitgestelde match van de 2de speeldag)
Ah, ja, daar had ik niet aan gedacht :) Jammer want hij verdient ook wel om eens te starten. Ongelooflijk hoeveel (offensieve) weelde we dit jaar hebben, terwijl we vorig jaar zonder Leye of Roelands aanvallend niks voorstelden.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #27 Gepost op: oktober 26, 2008, 10:14:39 am »
Ik denk dat Mutombo niet speelgerechtigd is ( uitgestelde match van de 2de speeldag)
Ah, ja, daar had ik niet aan gedacht :) Jammer want hij verdient ook wel om eens te starten. Ongelooflijk hoeveel (offensieve) weelde we dit jaar hebben, terwijl we vorig jaar zonder Leye of Roelands aanvallend niks voorstelden.

Offensieve weelde maar ook oerdegelijke defensieve kwaliteiten. Reeds 5 clean sheets, dat kan tellen! Wat staat er ons nog allemaal te wachten...?? Op naar FC Loppem!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #28 Gepost op: oktober 26, 2008, 10:17:12 am »
Colpaert, Roelandts, Berrier, Matton, Leye staken er voor mij bovenuit.
Was dit al niet bijna de volledige ploeg? :p
Buysse en Meert vond ik iets minder vandaag.

Gemakkelijke wedstrijden, het klungelen aan de kant van roeselare was wel hilarisch bij momenten.

claeys

  • Gast
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #29 Gepost op: oktober 26, 2008, 10:28:57 am »
kdenk dat berrier niet snel naast de ploeg zal vallen indien hij zijn prestaties kan doortrekken :D

Offline den versten

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #30 Gepost op: oktober 26, 2008, 10:39:09 am »
ZOu me nog niet verwonderen als Lutte geschorst is tegen brugge dat Dachelet of Chapi op die plaats komt, Neumayer is een prima voetballer maar toch een mindere verdediger vind ik, want dachelet speelde in de voorbereiding ook regelmatig op die plaats.

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #31 Gepost op: oktober 26, 2008, 11:15:08 am »
http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/eersteklasse/matchfiche?atid=103844&sid=475&compid=48&htid=103847#

Man die commentator op studio 1 van onze match, zo nen slechten, tkon niet saaier denkik...

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #32 Gepost op: oktober 26, 2008, 11:39:11 am »
tis vandenbempt. hij is altijd zo, valt nog mee in feite.
kan em wel nie ?cht af, het is een g5-reporter die enkel maar de g5 bedient.
opnieuw proficiat aan de spelers en de staff! keep on the good work.

noot1: de reporter van btv zag zijn eigen belachelijkheid in ?n excuseerde zich laat in de 2helft -toen hij overstemd werd door jullie spreekkoren - over het feit dat hij in't begin zei dat er slechts 100 supp van Essevee mee waren.

noot2: geeraerd is ?cht belachelijk: bla bla bla "in het belang van de vereniging" ... vereniging, vereniging ?n dan serieuze 'slip of the tongue': "club"... yeah right, er is maar 1 roeselare... ga daar maar solliciteren lol.

Offline Maddux

  • Leden
  • Berichten: 163
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #33 Gepost op: oktober 26, 2008, 11:42:43 am »
Dat is Vandenbempt niet :o Vandenbempt doet enkel radio, en zijn stem is heel anders en is totaal geen G5

Offline eric

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #34 Gepost op: oktober 26, 2008, 12:00:54 pm »
normaal is lutte geschorst tegen gent, brugge is een inhaal wedstrijd. En spelers die toen nog niet aangesloten waren, komn niet in aanmerking voor selectie.
is normaal het bondsreglement.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #35 Gepost op: oktober 26, 2008, 12:15:24 pm »
Dat is Vandenbempt niet :o Vandenbempt doet enkel radio, en zijn stem is heel anders en is totaal geen G5

Da is Dirk Van den Abeele


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

svzw sup

  • Gast
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #36 Gepost op: oktober 26, 2008, 12:34:20 pm »
normaal is lutte geschorst tegen gent, brugge is een inhaal wedstrijd. En spelers die toen nog niet aangesloten waren, komn niet in aanmerking voor selectie.
is normaal het bondsreglement.

inderdaad. ;)

forza essevee

  • Gast
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #37 Gepost op: oktober 26, 2008, 12:59:31 pm »
Het leek precies of essevee alles op het gemak deed en volledig met de handrem opspeelde. En terecht, heb nog nooit zo'n zwakke ploeg gezien in eerste klasse! Controles,passes,afwerking, niets lukt er...

Dirkske Geeraerd, morgen aan den dop ;D

Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #38 Gepost op: oktober 26, 2008, 01:01:55 pm »
- Oververdiende overwinning van ZW. Niets op aan te merken. Uitblinker bij jullie vond ik Matton die zijn sterke match met een mooi doelpunt bekroond zag. ZW vond ik in het algemeen heel volwassen en opbouwend spelen. Een pak beter dan vorig seizoen. Het zat goed ineen allemaal.

- Dit KSVR is absoluut veel te zwak om ook nog maar aanspraak te kunnen maken op de barragematchen. Het ligt niet aan de motivatie, maar kwalitatief volstaat deze kern absoluut niet. Het wordt een lang en slopend seizoen. En dat doet verdorie pijn aan het supportershart.

- Vrij veel volk mee van ZW en goeie sfeer, wat nu ook wel niet onlogisch is gezien het matchverloop ;-)

Zeg Roslar, zou je niet beter voor Zulte Waregem komen supporteren. :)
Misschien volgend jaar of zo...

Jamais! Het gedacht alleen al...  :o




;-)

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 449
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #39 Gepost op: oktober 26, 2008, 01:03:40 pm »
vier tegen anderlecht,drie tegen roeselare,dus nu twee tegen brugge logisch,toch. ;)