Auteur Topic: [NB] Club Brugge - SVZW  (gelezen 15589 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
[NB] Club Brugge - SVZW
« Gepost op: oktober 29, 2008, 10:27:38 pm »
eindstand  club - svzw 2-0.
eerste goal van Sonck,
tweede was een goedkope 'penalty' die werd omgezet door Leko.
Nu snap ik wat matthijsen bedoelde met die twaalfde man...

« Laatst bewerkt op: oktober 29, 2008, 10:30:36 pm door svzw25 »

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: NB Club Brugge - SVZW
« Reactie #1 Gepost op: oktober 29, 2008, 10:31:54 pm »
Verdiende overwinning denk ik maar toch weer een onterechte penalty voor Club .. de 4de al als ik het nog goed kan bijhouden.
Leye die nog onterecht geel kreeg nadat hij een elleboogstoot moest incasseren...

Chapeau voor de meegereisde supporters, duidelijk meer hoorbaar op Belgacom TV dan de Club supporters! :)

Onze stijntjes de betere mannen: Meert en Minne.

Buysse zei trouwens achteraf dat Brugge een betere 12de man had en dat Essevee dat niet heeft, toch wel opmerkelijk vind ik want je hoorde bijna alleen de onze!

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #2 Gepost op: oktober 29, 2008, 10:42:33 pm »
Verdiende overwinning denk ik maar toch weer een onterechte penalty voor Club .. de 4de al als ik het nog goed kan bijhouden.
Leye die nog onterecht geel kreeg nadat hij een elleboogstoot moest incasseren...

Chapeau voor de meegereisde supporters, duidelijk meer hoorbaar op Belgacom TV dan de Club supporters! :)

Onze stijntjes de betere mannen: Meert en Minne.

Buysse zei trouwens achteraf dat Brugge een betere 12de man had en dat Essevee dat niet heeft, toch wel opmerkelijk vind ik want je hoorde bijna alleen de onze!

ik vrees dat je dan de cynische ondertoon zult gemist hebben... Khebt zelf niet gehoord maar zo te horen nr wat de spelleiding weer gepresteerd heeft vandaag, denk ik eerder dat je het in die context moet opvatten ;)

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #3 Gepost op: oktober 29, 2008, 10:47:43 pm »
Hij sprak over een vol stadion dus ik naam toch aan de supporters. ;)

Offline eric

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #4 Gepost op: oktober 29, 2008, 10:55:48 pm »
ja goedkope strafschop.
Neumayer zwak, dacht toch dat er andere oplossingen waren.
Waarom Coppin niet in de plaats van Subotic?

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #5 Gepost op: oktober 29, 2008, 10:57:17 pm »
Ik vind dat we een gelijkspel verdienden. Bruhhe presteerde, naar mijn gevoel, zeker niet als een topploeg. Veel foute passes, terugspeelballen,... en, vooral, eveneens weinig echte kansen.
Daarenboven krijg je een penalty kado (daar waren ze zowel op BTV, als op Sporza van overtuigd) en incasseren wij enkele gele kaarten die niet verdiend waren (Leye en Buysse). En ga zo maar door.

Beste spelers bij ons waren toch wel Meertje, Berrier en D'Haene.
Matthys vond ik alweer zwak.

Ik baal wel een beetje. Nog eens rustig tot 10 tellen en uitkijken naar zondag..
-SVZW Forever-

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #6 Gepost op: oktober 29, 2008, 11:21:45 pm »
Zoals Jacky het voorspelde...ze hadden steun van "hun 12de man"  :-\

Net hetzelfde met het geel voor Leye WTF


claeys

  • Gast
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #7 Gepost op: oktober 29, 2008, 11:46:33 pm »
net terug: supersfeertje!
ontgoocheld over de match, nog veeeeeel meer over de leiding hoe ze dieje mens kunnen laten matchen fluiten is mij nog een raadsel, nam de ene foute beslissing na de andere ...
zeer goedkope penalty ... al dan niet buitenspel van matton bij zijn afgekeurd doelpunt?
nuja op naar zondag waar we thuis weer voor de volle buit kunnen gaan !!

Offline JelleG

  • Leden
  • Berichten: 22
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #8 Gepost op: oktober 29, 2008, 11:48:55 pm »
net terug van Brugge en voor 3e jaar op rij een gevoel dat er meer in zat ondanks dat we niet super speelden ( 2jaar geleden net voor rust dien balaban, vorig jaar djokic stomme goal en nu net na rust meteen goal);

vond ons na 2-0 pas echt aanvallend spelen, matthijs die goed inviel en paar voorzetten goed voor doel bracht, ervoor gaven we bijna niets weg maar was brugge toch licht baas,

schandalig hoe alcaraz leye uitdaagde en leye daarvoor dan geel kreeg...

zat te ver om te oordelen of het penalty was maar volgens mij was het heel licht... knap hoe matton op de radio de schuld op zich nam voor voorafgaand balverlies

vond den duits alweer niet echt goed, jammer dat we hiervoor landerke kwijt gespeeld zijn

fox

  • Gast
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #9 Gepost op: oktober 30, 2008, 12:09:57 am »
net terug van Brugge en voor 3e jaar op rij een gevoel dat er meer in zat ondanks dat we niet super speelden ( 2jaar geleden net voor rust dien balaban, vorig jaar djokic stomme goal en nu net na rust meteen goal);

vond ons na 2-0 pas echt aanvallend spelen, matthijs die goed inviel en paar voorzetten goed voor doel bracht, ervoor gaven we bijna niets weg maar was brugge toch licht baas,

schandalig hoe alcaraz leye uitdaagde en leye daarvoor dan geel kreeg...

zat te ver om te oordelen of het penalty was maar volgens mij was het heel licht... knap hoe matton op de radio de schuld op zich nam voor voorafgaand balverlies

vond den duits alweer niet echt goed, jammer dat we hiervoor landerke kwijt gespeeld zijn

Mathijs die goed speelde en goeie voorzetten afleverde? Welke match heb jij gezien? De ene foute actie na de andere en van zijn 6 a 7 voorzetten was er eentje dat halvelings ok genoemd kan worden. Wat een snertprestatie van hem. Hij heeft zich hier alleszins niet in de ploeg gespeeld, integendeel.

Voor de rest ook weer een slecht gevoel na deze wedstrijd. Mits een beetje geluk was hier iets te rapen zoals alle voorgaande jaren. Het zit ons gewoon niet mee. Berrier man van de match. fantastisch wat die gast heeft gedaan. Onze verdediging stond er ook weer. Jammergenoeg werd Buysse in de 2e helft dolgedraaid door Dirar. Als je dan nog een penalty in cadeauverpakking tegenkrijgt en alle discutabele fases tegenkrijgt dan weet je het wel weer.

Geen wereldprestatie van onze jongens, maar toch een pluim voor een goeie wedstrijd. Hopelijk trekken ze de lijn door naar zondag.  BTW, Vanzundert zal niet snel meer van die bank komen ;)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #10 Gepost op: oktober 30, 2008, 12:30:08 am »
Als Brugge goed speelde en goals maakte door een mooie actie dan kon ik ermee leven, maar als ze een penalty kregen dat zeker GEEN was jah dan is dit zuur. Als het 1-0 blijft is er meer geloof maar dan de 2-0 dan zakt het vertrouwen weg.

Chapeau voor iedereen die meezong en deed in het bezoekersvak het was op bepaalde momenten heel goed hoorbaar.
Jacky bedoelde zeker NIET de supporters die als 12de man moesten dienen, want die waren nauwelijks hoorbaar, ok mss bij de 1-0 eventjes en dan bij de 2-0. De 12de man voor Brugge was overduidelijk weer de scheidsrechter hoe frustrerend dit soms is  :-\

Ahja soit, ik had er mss meer van verwacht maarja, we zitten op schema en we staan op een mooie 9de plaats al bij al mogen we content zijn  :)
SV TILL I DIE

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #11 Gepost op: oktober 30, 2008, 12:50:40 am »
Ook terug.. goeie sfeer bij ons, penalty was er geen, vaak wel goeie combinaties.
Ik miste Lutte wel erg, vond Neumayr de zwakste man.
Laten we die wedstrijd tegen flauw zwart maar vlug vergeten, zondag tegen Gent belangrijker!
Hopelijk de puntjes thuis houden.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #12 Gepost op: oktober 30, 2008, 12:58:06 am »
Back in the real word...

Opnieuw een leuke avond gehad. Dat we verloren is een jammerlijke zaak, maar toch weer dolle fun beleeft in 'het hol van de leeuw'

Echt triestige sfeer daar in Brugge. Zelfs bij 2-0 voorsprong zongen we meer (en luider) dan de Bruges boys...

Dat de leiding ondermaats was dat zag het kleinste kind... Maar wat daar gebeurde met Leye??? Leye ligt op de grond. De scheids gaat na lang treuzelen naar Leye toe. Wanneer de Mr. Bury bijna bij Leye is, staat hij recht en loopt hij hem voorbij. Bury kan dat precies niet verdragen en gaat hem achterna en begint als het ware 'boel te zoeken ' tegen onze Leye... 

Of heb ik dit zo verkeerd gezien van op mijn (zit)plaats?!

Al bij al een leuke avond...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #13 Gepost op: oktober 30, 2008, 01:03:24 am »
idd Burie zocht Leye dan zelf op, btw chance dat ze in br*hhe nog de 23ste minuut hebben of t'was er windstil.

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #14 Gepost op: oktober 30, 2008, 01:05:00 am »
goeie sfeer, dat is duidelijk. maar wat een arbitrage, waarom gaan we eigenlijk nog gaan spelen daar? uitslag ligt toch al vast...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #15 Gepost op: oktober 30, 2008, 01:15:37 am »
Dat de leiding ondermaats was dat zag het kleinste kind... Maar wat daar gebeurde met Leye??? Leye ligt op de grond. De scheids gaat na lang treuzelen naar Leye toe. Wanneer de Mr. Bury bijna bij Leye is, staat hij recht en loopt hij hem voorbij. Bury kan dat precies niet verdragen en gaat hem achterna en begint als het ware 'boel te zoeken ' tegen onze Leye... 

Of heb ik dit zo verkeerd gezien van op mijn (zit)plaats?!

Al bij al een leuke avond...
Ik heb dat ook gezien, twas zo Leye ligt op de grond Buri kijkt, Leye gaat naar het strafschopgebied en gaat naar een speler van Fcb en Buri duwt Leye in de rug ofzo waardoor Leye natuurlijk gefrustreerd geraakt.
SV TILL I DIE

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #16 Gepost op: oktober 30, 2008, 01:23:37 am »
Dat de leiding ondermaats was dat zag het kleinste kind... Maar wat daar gebeurde met Leye??? Leye ligt op de grond. De scheids gaat na lang treuzelen naar Leye toe. Wanneer de Mr. Bury bijna bij Leye is, staat hij recht en loopt hij hem voorbij. Bury kan dat precies niet verdragen en gaat hem achterna en begint als het ware 'boel te zoeken ' tegen onze Leye... 

Of heb ik dit zo verkeerd gezien van op mijn (zit)plaats?!

Al bij al een leuke avond...
Ik heb dat ook gezien, twas zo Leye ligt op de grond Buri kijkt, Leye gaat naar het strafschopgebied en gaat naar een speler van Fcb en Buri duwt Leye in de rug ofzo waardoor Leye natuurlijk gefrustreerd geraakt.

Deze actie verdient zeker een staartje!

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #17 Gepost op: oktober 30, 2008, 08:22:11 am »
goeie sfeer, dat is duidelijk. maar wat een arbitrage, waarom gaan we eigenlijk nog gaan spelen daar? uitslag ligt toch al vast...
Omdat Essevee, net zoals tegen Anderlecht, een superdag kan hebben waarbij het niet uitmaakt of we de arbiter tegen hebben of niet (laatst tegen Anderslecht: offside van Leye).
Helaas hadden ze deze keer geen superdag en gaf de ref een kadootje aan ??n van de 'grote 3' van Belgi?...
Spijtig.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #18 Gepost op: oktober 30, 2008, 08:30:58 am »
Eerste goal niet gezien wegens nog in de kantine, maar verder dan die actie van Akpala in de eerste helft (waw Sammy!!) heb ik geen enkele kans gezien van klupje. Als die 26000 uitzinnige fans daar 17 matchen per jaar hun papje mee moeten koelen, dan wens ik hen van harte proficiat...
Onze nederlaag 100% op de scheids steken is een flauw excuus, maar het is inderdaad wel zo dat hij op een ongelukkig moment een kapitale fout maakt. SVZW kon nooit echt aanspraak maken op een overwinning, want ook wij kregen weinig echte kansen (op het einde wel nog wat, maar toen was het kalf al verdronken)
Ik vond Berrier, Meert en de achterlijn heel sterk. Neumayr en Matthys HEEL zwak!

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #19 Gepost op: oktober 30, 2008, 08:31:18 am »
Burie heeft ons al meermaals genekt. twee jaar terug penalty op standard (hands van chris janssens) en een paar weken terug thuis tegen genk ook discutabele beslissingen. t'is ne klootzak.