Auteur Topic: [NB] Club Brugge - SVZW  (gelezen 15548 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tanguy

  • Gast
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #40 Gepost op: oktober 30, 2008, 01:07:39 pm »
Welk nen stomme regel vindt den bond nu weer uit. Ze zeggen dat Mutombo niet mag spelen wegens 'speeldag 2' ( niet spelgerechtigd ) en dan schorsen ze Lutte alsof de inhaalmatch een gewone match is. Ofwel laat je Lutte niet meedoen en Mutombo wel en zie je dit als een gewone match, ofwel laat je Lutte meedoen en
Mutombo niet en zie je dit als een inhaalmatch, maar toch niet de 2 regels door elkaar ?! Snap ik niet goed ze.
Machtige sfeer !

Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #41 Gepost op: oktober 30, 2008, 01:22:48 pm »
Over de penalty: die was zeker onterecht, maar dat bepaalt de match niet denk ik. Na de 1-0 zag ik ons sowieso niet meer in staat nog terug te slaan. In de eerste helft creeerden we al geen kansen bij gelijke stand, dus als Brugge voor staat en ons laat komen (niet ons favoriete spel) zag ik dat zeker niet meer gebeuren.
Als het 1-0 staat kan alles nog h?, een goal kan uit de lucht vallen aan ons kant en dan staat het 1-1.
Ook als het 1-0 staat dan geloof je er nog meer in dan dat het 2-0 staat.
Die onterechte penalty deed de das om bij SVZW.

En toch geloof ik niet dat die goal er nog zou gekomen zijn, maar dat doet er nu niet echt toe. Mijn punt was gewoon dat het te gemakkelijk is de nederlaag op de scheids te steken. We waren gewoon niet goed genoeg om aanspraak op de 3 punten te maken. Club was ook niet goed, maar zoals zo vaak bij topploegen kunnen ze ook slecht spelen en de punten pakken op efficientie (kijk bvb ook maar een niveautje hoger bij een Belgie-Spanje of Standard-Liverpool).



Welk nen stomme regel vindt den bond nu weer uit. Ze zeggen dat Mutombo niet mag spelen wegens 'speeldag 2' ( niet spelgerechtigd ) en dan schorsen ze Lutte alsof de inhaalmatch een gewone match is. Ofwel laat je Lutte niet meedoen en Mutombo wel en zie je dit als een gewone match, ofwel laat je Lutte meedoen en
Mutombo niet en zie je dit als een inhaalmatch, maar toch niet de 2 regels door elkaar ?! Snap ik niet goed ze.
Machtige sfeer !

Volledig akkoord! Dit is regelrechte competitievervalsing en getuigt (alweer!) van de grootste incompetentie bij de bond!!



fox

  • Gast
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #42 Gepost op: oktober 30, 2008, 01:31:53 pm »
Welk nen stomme regel vindt den bond nu weer uit. Ze zeggen dat Mutombo niet mag spelen wegens 'speeldag 2' ( niet spelgerechtigd ) en dan schorsen ze Lutte alsof de inhaalmatch een gewone match is. Ofwel laat je Lutte niet meedoen en Mutombo wel en zie je dit als een gewone match, ofwel laat je Lutte meedoen en
Mutombo niet en zie je dit als een inhaalmatch, maar toch niet de 2 regels door elkaar ?! Snap ik niet goed ze.
Machtige sfeer !

Ivm Lutte. Op de 2e speeldag was hij inderdaad speelgerechtigd, maar stel dat hij dan nu in de wedstrijd geel pakt dan had hij zogezegd reeds geschorst moeten zijn na de wedstrijd tegen Genk waar hij zijn 2e pakte (dus in feite zijn 3e) . Dat kun je dus moeilijk doen. Met Mutombo ligt dit anders. Het is een spijtige zaak maar ik vind niet dat de bond hier iets stoms doet.

Offline Rainbow Warrior

  • Leden
  • Berichten: 76
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #43 Gepost op: oktober 30, 2008, 02:15:23 pm »
Welk nen stomme regel vindt den bond nu weer uit. Ze zeggen dat Mutombo niet mag spelen wegens 'speeldag 2' ( niet spelgerechtigd ) en dan schorsen ze Lutte alsof de inhaalmatch een gewone match is. Ofwel laat je Lutte niet meedoen en Mutombo wel en zie je dit als een gewone match, ofwel laat je Lutte meedoen en
Mutombo niet en zie je dit als een inhaalmatch, maar toch niet de 2 regels door elkaar ?! Snap ik niet goed ze.
Machtige sfeer !

Ivm Lutte. Op de 2e speeldag was hij inderdaad speelgerechtigd, maar stel dat hij dan nu in de wedstrijd geel pakt dan had hij zogezegd reeds geschorst moeten zijn na de wedstrijd tegen Genk waar hij zijn 2e pakte (dus in feite zijn 3e) . Dat kun je dus moeilijk doen. Met Mutombo ligt dit anders. Het is een spijtige zaak maar ik vind niet dat de bond hier iets stoms doet.

Mja, maar als je dan die lijn doortrekt in verband met schorsingen, zou je Jacky Mathijssen ook moeten op de tribune zetten, want die is ook geschorst door de bond..

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #44 Gepost op: oktober 30, 2008, 02:34:07 pm »
Net de beelden op studio 1 gezien op sporza.

Leye werd eens foutief neegehaalt al dan niet in het strafschop gebied waar er duidelijk fout was maar burie zei van niet.

Die strafschop was er zuiver geen zoals filip joos ook al vermelde.

man man wat erger ik mij hieraan.
SV TILL I DIE

fox

  • Gast
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #45 Gepost op: oktober 30, 2008, 02:58:23 pm »
Welk nen stomme regel vindt den bond nu weer uit. Ze zeggen dat Mutombo niet mag spelen wegens 'speeldag 2' ( niet spelgerechtigd ) en dan schorsen ze Lutte alsof de inhaalmatch een gewone match is. Ofwel laat je Lutte niet meedoen en Mutombo wel en zie je dit als een gewone match, ofwel laat je Lutte meedoen en
Mutombo niet en zie je dit als een inhaalmatch, maar toch niet de 2 regels door elkaar ?! Snap ik niet goed ze.
Machtige sfeer !

Ivm Lutte. Op de 2e speeldag was hij inderdaad speelgerechtigd, maar stel dat hij dan nu in de wedstrijd geel pakt dan had hij zogezegd reeds geschorst moeten zijn na de wedstrijd tegen Genk waar hij zijn 2e pakte (dus in feite zijn 3e) . Dat kun je dus moeilijk doen. Met Mutombo ligt dit anders. Het is een spijtige zaak maar ik vind niet dat de bond hier iets stoms doet.

Mja, maar als je dan die lijn doortrekt in verband met schorsingen, zou je Jacky Mathijssen ook moeten op de tribune zetten, want die is ook geschorst door de bond..

Dat wist ik niet, maar als Jacky inderdaad geschorst is, dan hoorde hij inderdaad op de tribune.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #46 Gepost op: oktober 30, 2008, 03:07:40 pm »
Eigenlijk waren alle 3 de partijen (wij, Brugge en Bury) vrij zwak. Slechts enkelingen konden het goede niveau van de laatste 2 matchen doortrekken.
Het grootste deel van de spelers speelde vooral veel te slordig en/of te paniekerig.
k Moet wel zeggen, sv heeft enkele knappe combinaties getoond, maar de laatste pass kwam nooit aan, wat weer verwijst naar de slordigheid in het spel.
En over Matthys: als hij gisteren 1 ding laten zien heeft, dan is het wel dat hij alweer in een vormcrisis zit.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #47 Gepost op: oktober 30, 2008, 05:14:26 pm »
Wat ik al in de voorbereiding zag, kwam gister ook naar voor. Neumayr is gewoon te slap in de duels en de passing. Meert heeft ongeveer hetzelfde ?gabarie? maar durft tenminste wel in duel gaan.
Persoonlijk ging ik opteren om Reina centraal te zetten en Dhaene een rij naar voor te schuiven. Maar soit praat na de vaak.
En wanneer gaat Subotic nu eens leren van v??r zijn man te komen i.p.v. den bal af te wachten?!
Toch ook nie slim van Leye om na vermeende elleboog, eerst voor dood te blijven liggen, dan gewoon arrogant op te staan en plaats te nemen in het penaltygebied. En dat voor enen met nen diplome an de Sorbonne, lol.
Soit, tegen 14 man kun je nie winnen in een midweekmatch.
Proficiat aan de kop, die toch wat leven brachten in een doods stadion (die meer weg heeft van een tempel met een offerande ip de 23ste minuut onder de regie van 3 seniele hogepriesters)

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #48 Gepost op: oktober 30, 2008, 05:16:26 pm »
Leuke sfeer gisteren, geen topmatch van SVZW, maar we mochten mss 1 punt meegepakt hebben. Al kan dat natuurlijk niet met zo'n arbitrage, 'k deed er raar van dat Burie niet mee liep in 'het ererondje' van Kluup (allez ja ererondje waar we ze gewoon wegzongen en wa peuters ieks terugdeden) ...

Burie, diejen naam vergeet ik allessinds niet meer ...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #49 Gepost op: oktober 30, 2008, 05:35:43 pm »
Ik vind Fcb Supporters echt zielig.
Ze staan 2-0 voor en 5 min voor tijd gaan er al mensen naar de kantine/ naar huis. Wat een supporters zijn me dat  ???
SV TILL I DIE

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #50 Gepost op: oktober 30, 2008, 05:36:14 pm »
2minuten van onoplettenheid en tis prijs. Koud gepakt maw

Matton zijn zwakste match zien spelen, beetje onder de indruk vermoed ik.
Roelandts idem, vrij zwak en slordig.
Neumayr was echt ni goe amai, ie krijgt nu keer een kans.
Meert was top, evenals Colpaert, Dhaene, Minne, Leye.

De rest matig tot zwak.


3 keer afzwaaien voor offside die er geen zijn
Geel geven da ni nodig is
Elleboogstoot niet zien
Tot 3x toe gesprek met Sonck dat hij kalm moet zijn (Meert 2x, Buysse)
Demets in de eerste minuut al rood kaartje verdient
Geen strafschop in geen 100jaar
Schwalbe van Sonck
Aanslag van Simaes tot 2x toe op Leye en Meert, gevolg 1 kaartje.

Ge kunt keer een foutje maken, maar zo blijven opstapelen is toch wel heel erg.


Dan nog die halve oerwoudgeluiden,
wie neutraal was zag dat Leye een elleboog krijgt en dan moede ni zagen
ma content zijn da de scheids het niet wilde zien

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #51 Gepost op: oktober 30, 2008, 05:45:43 pm »
Ik heb zonet een rare opmerking gedaan, gisteren stond er op www.jupilerproleague.be duidelijk dat Bruhhe een budget van 21 miljoen euro had, als ik vandaag kijk is dat aangepast naar 20 miljoen euro, nochtans mogen er geen transfers worden gedaan, waar is dat geld nu opeens naar toe?  ;D

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #52 Gepost op: oktober 30, 2008, 06:02:29 pm »
Ik heb zonet een rare opmerking gedaan, gisteren stond er op www.jupilerproleague.be duidelijk dat Bruhhe een budget van 21 miljoen euro had, als ik vandaag kijk is dat aangepast naar 20 miljoen euro, nochtans mogen er geen transfers worden gedaan, waar is dat geld nu opeens naar toe?  ;D

Waardevermindering in de DEXIA-aandelen?
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #53 Gepost op: oktober 30, 2008, 06:07:29 pm »
Ik heb zonet een rare opmerking gedaan, gisteren stond er op www.jupilerproleague.be duidelijk dat Bruhhe een budget van 21 miljoen euro had, als ik vandaag kijk is dat aangepast naar 20 miljoen euro, nochtans mogen er geen transfers worden gedaan, waar is dat geld nu opeens naar toe?  ;D

Waardevermindering in de DEXIA-aandelen?
:D

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #54 Gepost op: oktober 30, 2008, 06:15:41 pm »
Volgens de Belgacom analisten was Thomas Matton de beste speler van Z.Waregem.

Ik vind dat die mensen wel verstand hebben van voetbal . ;)

Vond zelfs Tim niet slecht , invallen is nooit gemakkelijk .
« Laatst bewerkt op: oktober 30, 2008, 06:27:16 pm door giba »

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #55 Gepost op: oktober 30, 2008, 06:33:22 pm »
matton is volgens mij de beste transfer dat ze gedaan hebben dit jaar,man,man,dat is een pareltje om na te kijken,pracht van een stijl,en wat een loopvermogen(ik ga veel lopen op de piste,en zie ze soms bezig)hij loopt al zijn collega's omver,niet normaal...gistern was wel ??n van zijn mindere matchen...op na zondag en we gaan winnen,ik voel het  ;)

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #56 Gepost op: oktober 30, 2008, 06:38:10 pm »

Overigens is de penalty (samen met de kaart voor Leye misschien) de enige foute beslissing van de scheids. Ik vond hem deze keer niet constant in het voordeel van de 'topploeg' fluiten, zoals velen hier beweren.

ik heb denk ik een andere match gezien gisteren...

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #57 Gepost op: oktober 30, 2008, 06:45:07 pm »
matton is volgens mij de beste transfer dat ze gedaan hebben dit jaar,man,man,dat is een pareltje om na te kijken,pracht van een stijl,en wat een loopvermogen(ik ga veel lopen op de piste,en zie ze soms bezig)hij loopt al zijn collega's omver,niet normaal...gistern was wel ??n van zijn mindere matchen...op na zondag en we gaan winnen,ik voel het  ;)

Voetbal is niet enkel voor mensen die er niets van verstaan , de anderen zijn ook toegelaten hoor. ;)

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #58 Gepost op: oktober 30, 2008, 06:52:47 pm »
Van het Buffalo Forum:


Geplaatst: Do 30 Okt 2008 11:59    Onderwerp:     

--------------------------------------------------------------------------------
 
Gisteren via een maat van mij (ja hij is bruggesupporter) meegeweest naar brugge tegen zulte... Eerst even lachen met de "sfeer" van Jan Breydel... het is nog erger als je er tussen zit. 10 man die de hele tijd zingen maar slecht 3 of 4 keer dat ze den hoop meekrijgen...

Soit, was een mooie scouting van Zulte weliswaar. Mannen waar we moeten voor opletten:
- Matton: my god, die jongen heeft vleugels op dit moment en is ontzettend moeilijk te verdedigen
- Tim Mathys: viel zeer scherp in en heeft denk ik terug een goeie vorm te pakken, vond ik zeer dreigend...
- Meert: een goeie regulator op het middenveld.
- Leye: Kan weliswaar niets anders dan scoren, maar duikt altijd wel mooi op in de zestien...

Maar waar we mss het meest moeten van opletten is een zeer goed systeem. Ze spelen met 2 linies van vier man en weten precies waar ze moeten staan en hoe ze de ruimte moeten afdekken...
De manier om te spelen is tussen de linies voetballen. Een Ruiz die tussen de linies naar binnen snijdt of een Foley die eindelijk van mij eens mag afhaken om de bal dan naar de flanken te leggen... That's the way to go. Maar ik zal wel niet de enigste zijn die dat beseft zeker 

Trouwens achterkomen daar zal dodelijk zijn... Voorkomen en ze weten blijkbaar niet meer waar ze moeten lopen...
_________________
Buffalo 4-ever!


PS : volgens mij heeft hij niet zitten slapen. ;D

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Club Brugge - SVZW
« Reactie #59 Gepost op: oktober 30, 2008, 06:58:30 pm »
Goeie scout :D