Auteur Topic: [NB] Cercle 2-0 SVZW  (gelezen 11974 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
[NB] Cercle 2-0 SVZW
« Gepost op: november 07, 2008, 10:21:20 pm »
Essevee heeft zijn wedstrijd vanavond verloren met 2-0 doelpunten De Smet en Nyoni
Hopelijk kunnen we dinsdag winnen op oostende en kunnen we de 3 punten thuis houden als GBA op bezoek komt.
En brengen we zondagavond 23 november de 3 punten mee vanuit kortrijk
« Laatst bewerkt op: november 07, 2008, 10:25:22 pm door snopke »



Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Cercle 1-0 SVZW
« Reactie #1 Gepost op: november 07, 2008, 10:23:34 pm »
Het is 2-0

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #2 Gepost op: november 07, 2008, 10:38:16 pm »
Cercle heeft verdiend de 3 puntjes mee.
Veel overwicht hadden ze echter niet maar hun aanvallende kansen waren dreigender dan de onze.
Na de 1-0 begon de thuisploeg te berusten en kropen wij meer in de match. Maar alweer bleek dat er geen 'pressure' vooraan is bij ons :(
Dury gooide al z'n pionnen erin (Matthys, Mutumbo, Subotic) en haalde Buysse en Minne eraf.
De 2e tegengoal was niet verbazend want onze verdediging had niks meer om het lijf op dat moment.
Rekening mee houdende dat we in de 1e helft reeds een penalty konden tegen gekregen hebben,   zijn de punten ginder verdiend gebleven...tja.
Beste prestaties bij SV waren voor mij: Bossut, Matton en Minne (alhoewel die z'n "peere" zag met De Smet).
Zwak: Leye en Matthys (wat een mooi pass gaf die naar Buffel...).

0/9 :(  geen grote schande doch want 2x op Jan Breydel en thuis tegen AA Gent.
Maar tegen GBA volgende week moet de volle buit toch gehaald worden!


« Laatst bewerkt op: november 07, 2008, 10:40:30 pm door Glitch. »
-SVZW Forever-

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.366
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #3 Gepost op: november 07, 2008, 11:30:28 pm »
Ongelooflijk zwak zwak! Dat er dan nog mensen zijn in tribune die hiervoor applaudisseren na de match. Jammer van mijn 17 euro!

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #4 Gepost op: november 07, 2008, 11:42:20 pm »
Gelukkig dat het gratis was maar toch met 2 verdedigende middenvelders op Cercle gaan spelen dat voor de match 11de stond. Ja, hoe bang kan je als trainer zijn. Mss eens tijd voor een trainer met wat lef!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #5 Gepost op: november 07, 2008, 11:48:22 pm »
Als we nu verloren en er was veel inzet dan deed het minder pijn, maar ze tonen dus niks maar ook niks van inzet tkan hen gelijk al niet schelen.

Leye moet eens leren lopen achter nen bal.
Minne, Dhaene, Buysse, Slechte passes  :o
Matton, Roelandts waren ook nergens.
Ik heb mij vandaag ook ge?rgerd aan Mutombo, Slechte acties, schieten van afstand waar er veel meer mogelijk heden lagen. Amai ze.
Enige man op niveau was Bossut.

Ik hoop dat Dury eens ferm op tafel zal slaan want tzal nodig zijn, als wij zo spelen tegen Oostende zie ik ons nog uitgeschakeld worden.
« Laatst bewerkt op: november 07, 2008, 11:55:30 pm door Pringless »
SV TILL I DIE

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #6 Gepost op: november 08, 2008, 12:05:20 am »
Gelukkig dat het gratis was maar toch met 2 verdedigende middenvelders op Cercle gaan spelen dat voor de match 11de stond. Ja, hoe bang kan je als trainer zijn. Mss eens tijd voor een trainer met wat lef!

all?, toch niet weer beginnen met 'Dury buiten' e... Kheb dat na de 4-0 tegen Anderlecht en 0-3 op Roeselare niemand horen zeggen..

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #7 Gepost op: november 08, 2008, 12:06:22 am »
bossuyt was toch ook nie supper hoor in cercle paar keer rare en onzekere dingen zien doen enige op niveau was in mijn colpaert ver derest 1 woord ZWAK

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #8 Gepost op: november 08, 2008, 12:23:57 am »
Net terug van de match...

Veel slechte passes...geen geluk voor een onverdiend puntje te stelen.
Slechte prestaties van al onze veldspelers

Van mijn part mag Leye gerust ff op de bank om zich te bezinnen !

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #9 Gepost op: november 08, 2008, 01:40:24 am »
Net terug van de match...

Veel slechte passes...geen geluk voor een onverdiend puntje te stelen.
Slechte prestaties van al onze veldspelers

Van mijn part mag Leye gerust ff op de bank om zich te bezinnen !

Dat zal hij ook doen, want pakte zijn 3e geel, dus geschorst...

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #10 Gepost op: november 08, 2008, 07:46:20 am »
Aan Dury ligt het deze keer niet. Deze match wilde hij winnen, dat was voor de match duidelijk, maar vooral na de match, zijn gezicht sprak boekdelen. Hij bracht al vroeg in de tweede helft wat extra aanvallende kracht in de ploeg, maar deze rendeerden nauwelijks... Dan nog eens Subotic er in, maar opnieuw zonder succes. Samen met Lokeren was dit de saaiste match van het seizoen. Maar kop op, iets meer inzet en gedrevenheid en we komen er wel!

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #11 Gepost op: november 08, 2008, 08:42:10 am »
de supporters houden de kop op (sommigen toch),en gedreven zijn wij ook,het zijn de spelers die het moeten waarmaken,zwak,zwak,triestig,kan maar da zeggen,ik ben een zwartkijker,ik weet het,wat gaat het in oostende worden ?pff,ben er al ban g voor,weeral verliezen ? >:(

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #12 Gepost op: november 08, 2008, 08:51:56 am »
misschien moeten ze toch weer een goed biefstuk eten ipv al dat vezel-gedoe en andere di?ten....
tis maar een idee.....

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #13 Gepost op: november 08, 2008, 08:52:20 am »
Zwak enorm.
Ons middenveld is echt nergens meer.
Roelandts vervalt in een oude ziekte: den anderen zalt wel doen.
Matton: valt echt zwak uit momenteel, sedert Brugge al
Lutte: we spelen echt met 10, veel goeie wil mo veel brengt het niet op.
Berrier: den enigen die dan loopt word dan ook nog keer vervangen.

Kheb niks tegen dury, verre van, tis den besten trainer van 1ste
ma aub 1ste helft meer spelers die ni op hun normale plaats staan dan wel.
Colpaert, Matton, Reina speelden op plaatsen waar ze weinig staan (na de rust possitiewissels)
mo beteren deed het echter ni zooooo veel.
Berrier en Buyse vervangen.  Buysse akkoord is ni zo goe bezig de laatsten tijd,
mo Berrier???? Da kan der echt ni in.  Kevin Thomas of Lutte trekken al paar
weken op weinig, mo toch weer diezelfde wissels.

Leye loopt veel te frustree.  Pak zijn 3de geel opnieuw na zich op te winden.
Word tijd datem keer op de bank zit.  Ma let op wie datem volgende week in de spits zet,
voor hetzelfde geld "again" Matthys.  Nee, kheb der echt efkes genoeg van.
0 op 9 is zwak 3 matchen ni scoren nog zwakker en als ge dan zag "hoe" dan ist triestig.

Matthys der dan nog maar keer inbrengen.  Tegen Bruhhe 25 passen proberen te geven
vanop de flanken en 4 die er toekomen, mo soit, we gaan nog keer ons "zelfde"
spelers wisselen.

Volgende keer beter zeker, ma ik vrees da we zullen uit den beker gekegeld worden.
Tegen GBA mogen ze godverdikke iets presteren.

Offline mike

  • Leden
  • Berichten: 98
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #14 Gepost op: november 08, 2008, 09:43:22 am »
waarom coppin niet coppin eens de kans geven in de spits??
scoort toch bij de beloften.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #15 Gepost op: november 08, 2008, 09:57:18 am »
Ik hoorde plots het liedje 'Aux armes' aan ons kant,  :-[ :-[ :-[
SV TILL I DIE

Offline Tisten

  • Leden
  • Berichten: 135
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #16 Gepost op: november 08, 2008, 10:07:35 am »
Wat voor mij toch onduidelijk is is het het opschuiven van colpaert na het middenveld de eerste helft...
Colpaert is een rasechte verdediger, de combinatie Lutte en Colpaert in het middenveld is toch wat teveel voor mij. Aan inzet beide geen gebrek maar voetbaltechnisch komen ze voor mij wat tekort op het middenveld.
Daar versta ik toch de keuze van Dury niet. Uit noodzaak Colpaert opschuiven naar het middenveld en spelers zoals Neumayer zelfs niet selecteren. Man man man...

Soit op naar de volgende match. En Dury... ik heb gisteren veel ontgoochelde gezichten gezien op de tribunes....

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #17 Gepost op: november 08, 2008, 10:49:26 am »
spijtig dat niet meer mensen de wedstrijd gratis konden bijwonen.  er waren nochtans mensen uit de supportersraad met das en maatpak (hun lokaal ligt ergens in oost-vlaanderen) die hun overschot aan tickets liever op zak hielden.  Anderen daarentegen (klauwaert-halftime en nog enkele lokalen) stonden de eigen aanhang op te wachten aan de loketten om hun overschot aan tickets weg te schenken ; zoals het hoort ! kleingeestig om zulke feiten te moeten zien gebeuren ! alvast mijn dank aan Euphony voor de anders zeer geslaagde actie !

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #18 Gepost op: november 08, 2008, 11:02:00 am »
Trok op niets.  Idd waarom applaudisseren sommigen daarvoor nog.  De weeral veel meegereisde supporters dropen gewoon af, en versta dan echt niet waarom er moet geklapt worden voor hen.

Zwak, zwak.  Weet nog toen men zei. ZWaregem op dreef 7 goals 0 tegen in 2 duels incl anderlecht.  En swingend voetbal gebracht.  Dacht toen ook dat we vertrokken waren voor een opmars.

NUL op 9. 0x gescoord 6 tegen in 3 matchen. Zwak tegen Gent, en op Cercle een pure ramp.
De overwinning tegen anderlecht verdwijnt stillaan in het niets.

We kregen plots terug veel aandacht, z waregem kwam eventjes en begon terug HOT te worden.  En kregen vol lof van velen.  Maar in plaats we dat doorzetten, neen! 3x op de bek na elkaar en zwak spelen en geen doelpunten en er 6 in de mand.

Ik versta het niet.  Typisch z waregem zeker.  Wanneer we goede zaken kunnen doen, doen we het niet.  En de prestaties en het spel doortrekken naar de volgende weken lukt ook niet.

Dit z waregem kan veel beter.  Op papier hebben we zeker een kern die zich zeker op zijn minst bij de top8 mag wanen.

Die laatste passes, de druk, de aanvallen, de snelheid.  De schwung om het eens anders te zeggen.  Waar is dat naartoe.

6 op 6 is een must (met daarbij kortrijk). En oostende moet ook gewonnen worden.

ZWAK.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #19 Gepost op: november 08, 2008, 11:29:06 am »
khad beter thuis gebleven gisteren. zo zwak. ik denk niet dat we iemand de schuld moeten geven want heel de ploeg was gewoon zwak. ik denk dat dury eens moet kijken in ons B-elftal, want daar lopen er meer spelers rond met inzit en kwaliteit dan in ons eerste elftal. die mannen vechten iedere week om een plaatsje te veroveren in de eerste ploeg dat trouwens zou verdiend zijn. ik zou eens opteren voor een mix van A en B spelers te opstellen wat zeker ten goede zou komen. en laat dury daar maar eens zijn lessen uittrekken. want met de ingesteldheid en futloosheid dat we nu spelen zullen we nog veel op onze bek gaan hoor. ik zou toch eens kuising houden hoor. laat de mensen spelen die het verdienen, is dat nu een speler van de eerste ploeg of tweede, er moet terug inzet en vechtlust op het plein komen. ;)