Auteur Topic: [14] WALSH Sandy  (gelezen 11459 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
[14] WALSH Sandy
« Gepost op: mei 20, 2017, 10:25:42 am »
KW 19/05/2017
Via Ludwig V

« Laatst bewerkt op: juni 29, 2017, 11:01:03 pm door svennay »

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [14] WALSH Sandy
« Reactie #1 Gepost op: mei 20, 2017, 10:33:50 am »
KW 19/05/2017
Via Ludwig V

Copy paste artikel van alle artikels die over Walsh te vinden waren zeker? :p
« Laatst bewerkt op: juni 20, 2017, 08:51:19 am door Zigzag »

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [14] WALSH Sandy
« Reactie #2 Gepost op: juni 30, 2017, 01:26:10 pm »
Walsh ziet het zitten bij Essevee: "Ik kan veel leren van Davy, het wordt een gezonde concurrentiestrijd"
30 juni 2017 09:20 via voetbalkrant.com

Sandy Walsh maakte deze zomer de overstap van Racing Genk naar Zulte Waregem op zoek naar speelminuten. De verdediger geeft in een gesprek met Voetbalkrant.com zijn eerste indrukken mee.

"De eerste paar weken is het natuurlijk altijd een beetje wennen, maar die drie, vier dagen teambuilding hebben echt goed hun werk gedaan", aldus de kersverse Nederlandse aanwinst van de troepen van Francky Dury.

"We geraken ingespeeld op elkaar en zulke oefenmatchen (in Harelbeke, nvdr.) zorgen ervoor dat we elkaar steeds beter vinden." De 22-jarige Walsh is overtuigd van zijn keuze. "Vanaf de eerste dag werd er hard gewerkt en dat doe ik graag."

Korte cong?
"Het is ook een club die hoge ambities heeft. Daar moet je heen als je je persoonlijke ambities wil halen. Ik kan veel leren van jongens als Davy De fauw, het zal een gezonde concurrentie zijn." De cong? was alvast kort. "Met Genk moest ik langer spelen en nu komt die Supercup er al snel aan."

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2017-06-30/sandy-walsh-begint-met-goesting-aan-zijn-avontuur-bij-essevee?amp

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [14] WALSH Sandy
« Reactie #3 Gepost op: september 22, 2017, 03:16:43 pm »
Via Ludwig V. uit Krant van West-Vlaanderen
22 september 2017

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [14] WALSH Sandy
« Reactie #4 Gepost op: januari 02, 2018, 04:39:00 pm »
Uitsluiting tegen Chareloi was voldoene. Geen verdere schorsing voor Walsh

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [14] WALSH Sandy
« Reactie #5 Gepost op: januari 02, 2018, 05:00:15 pm »
Gezond verstand heeft gezegevierd. Vond het zelfs een goedkope rode kaart.in wedstrijd van stvv-antwerp maakt de keeper van STVV ook n bewuste fout op een doorgebroken speler.kwam er met geel van af.twee maten,twee gewichten.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [14] WALSH Sandy
« Reactie #6 Gepost op: januari 05, 2018, 02:40:07 pm »
zal je altijd blijven hebben
jammer maar helaas

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [14] WALSH Sandy
« Reactie #7 Gepost op: mei 28, 2018, 05:28:10 pm »
Via Ludwig V. uit Het Belang Van Limburg
28 mei 2018

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [14] WALSH Sandy
« Reactie #8 Gepost op: februari 20, 2021, 08:48:56 am »
Het blijft toch knagen hoe goed Walsh presteert bij Mechelen.
Vertrouwen,  vertrouwen vertrouwen..

Ja, velen gaan hier nu zeggen dat zijn contract te zwaar was en ie niet wou inleveren.
Maar denk eens in de omgekeerde richting
Hadden we die jongen alle vertrouwen gegeven en ipv De fauw gezet, dan zouden we met plezier zijn contract verlengd hebben.

Sandy is een moderne back, groot loopvermogen en zal zich altijd 100% smijten.

Hier moest ie zowat overal spelen.
Ik ben content voor hem.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: [14] WALSH Sandy
« Reactie #9 Gepost op: februari 20, 2021, 10:44:19 am »
Het blijft toch knagen hoe goed Walsh presteert bij Mechelen.
Vertrouwen,  vertrouwen vertrouwen..

Ja, velen gaan hier nu zeggen dat zijn contract te zwaar was en ie niet wou inleveren.
Maar denk eens in de omgekeerde richting
Hadden we die jongen alle vertrouwen gegeven en ipv De fauw gezet, dan zouden we met plezier zijn contract verlengd hebben.

Sandy is een moderne back, groot loopvermogen en zal zich altijd 100% smijten.

Hier moest ie zowat overal spelen.
Ik ben content voor hem.

Denk dat het groot verschil is dat hij een ander lief heeft dan het exemplaar hij had ten tijde van ons.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [14] WALSH Sandy
« Reactie #10 Gepost op: februari 20, 2021, 10:45:10 am »
Het blijft toch knagen hoe goed Walsh presteert bij Mechelen.
Vertrouwen,  vertrouwen vertrouwen..

Ja, velen gaan hier nu zeggen dat zijn contract te zwaar was en ie niet wou inleveren.
Maar denk eens in de omgekeerde richting
Hadden we die jongen alle vertrouwen gegeven en ipv De fauw gezet, dan zouden we met plezier zijn contract verlengd hebben.

Sandy is een moderne back, groot loopvermogen en zal zich altijd 100% smijten.

Hier moest ie zowat overal spelen.
Ik ben content voor hem.

Denk dat het groot verschil is dat hij een ander lief heeft dan het exemplaar hij had ten tijde van ons.
Verklaar u nader... Waarom zou dit een verschil opleveren op het veld?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [14] WALSH Sandy
« Reactie #11 Gepost op: februari 20, 2021, 10:48:03 am »
Het blijft toch knagen hoe goed Walsh presteert bij Mechelen.
Vertrouwen,  vertrouwen vertrouwen..

Ja, velen gaan hier nu zeggen dat zijn contract te zwaar was en ie niet wou inleveren.
Maar denk eens in de omgekeerde richting
Hadden we die jongen alle vertrouwen gegeven en ipv De fauw gezet, dan zouden we met plezier zijn contract verlengd hebben.

Sandy is een moderne back, groot loopvermogen en zal zich altijd 100% smijten.

Hier moest ie zowat overal spelen.
Ik ben content voor hem.

Denk dat het groot verschil is dat hij een ander lief heeft dan het exemplaar hij had ten tijde van ons.
Verklaar u nader... Waarom zou dit een verschil opleveren op het veld?

Wss imdat Luna Stevens vroeger ook tegen een fusie met Kortrijk was.
Zijn nieuw lief wil een fusie met Beerschot/Antwerp en Mechelen  ::)


Ik zeg het, neem die kerel niet meer serieus...

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: [14] WALSH Sandy
« Reactie #12 Gepost op: februari 20, 2021, 11:28:24 am »
Het blijft toch knagen hoe goed Walsh presteert bij Mechelen.
Vertrouwen,  vertrouwen vertrouwen..

Ja, velen gaan hier nu zeggen dat zijn contract te zwaar was en ie niet wou inleveren.
Maar denk eens in de omgekeerde richting
Hadden we die jongen alle vertrouwen gegeven en ipv De fauw gezet, dan zouden we met plezier zijn contract verlengd hebben.

Sandy is een moderne back, groot loopvermogen en zal zich altijd 100% smijten.

Hier moest ie zowat overal spelen.
Ik ben content voor hem.

En toen hij hier nog zat was hij slechts een 2de optie waard.  ::)

Achteraf klappen is altijd gemakkelijk natuurlijk...


Ik zeg niet dat hij geen plaats meer heeft bij Essevee...ik zeg gewoon dat zijn niveau wat aan het dalen is.we moeten ook denken aan:wat na de fauw?
We hebben Walsh(belg,goeie mentaliteit)maar die kan je moeilijk nog blijven tevreden houden als je zo makkelijk naar de bank vliegt.

Walsh blijft eigenlijk al een tijdje hangen. Boektenin Genk geen progressie meer, en hier eigenlijk ook niet. Is niet slecht, meer een ideale 2de optie.


Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [14] WALSH Sandy
« Reactie #13 Gepost op: februari 20, 2021, 11:35:20 am »
Het blijft toch knagen hoe goed Walsh presteert bij Mechelen.
Vertrouwen,  vertrouwen vertrouwen..

Ja, velen gaan hier nu zeggen dat zijn contract te zwaar was en ie niet wou inleveren.
Maar denk eens in de omgekeerde richting
Hadden we die jongen alle vertrouwen gegeven en ipv De fauw gezet, dan zouden we met plezier zijn contract verlengd hebben.

Sandy is een moderne back, groot loopvermogen en zal zich altijd 100% smijten.

Hier moest ie zowat overal spelen.
Ik ben content voor hem.

En toen hij hier nog zat was hij slechts een 2de optie waard.  ::)

Achteraf klappen is altijd gemakkelijk natuurlijk...


Ik zeg niet dat hij geen plaats meer heeft bij Essevee...ik zeg gewoon dat zijn niveau wat aan het dalen is.we moeten ook denken aan:wat na de fauw?
We hebben Walsh(belg,goeie mentaliteit)maar die kan je moeilijk nog blijven tevreden houden als je zo makkelijk naar de bank vliegt.

Walsh blijft eigenlijk al een tijdje hangen. Boektenin Genk geen progressie meer, en hier eigenlijk ook niet. Is niet slecht, meer een ideale 2de optie.


Maar vraag je eens af waarom dat zo was....
Je moet verder kijken/denken dan je neus lang is e.
Zoals ik zei, vertrouwen!!! Dat heeft ie van Dury nooit gehad.
Je moet hem niet afrekenen op zijn basisplaatsen centraal achterin, op de linksback of op de 6, ja zelfs de 8 e.
Walsh is een rechtsback, maar daar kreeg een kwakkelende De fauw altijd de voorkeur. Dan zit het in het kopje ook niet meer goed na verloop van tijd.

Waarom is Humphreys nu zo goed? Vertrouwen he. Die jongens kunnen het, dat zie je aan bepaalde dingen, je mag ze gewoon niet direct afschrijven

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [14] WALSH Sandy
« Reactie #14 Gepost op: februari 20, 2021, 01:03:19 pm »
En zo zijn er veel spelers die hier geen vertrouwen kregen en op hun favoriete plek te weinig mochten spelen,Walsh,Tardieu, Faik, Zarandia,nu Srarfi en Sissako en imo Dompé ook en nog veel meer.
Dat gebeurt bij iedere coach weleens,kijk maar naar een Kaya bij Lokeren en Maes,alleen valt het hier meer op omdat Dury hier al lang  zit en er de laatste jaren teveel goeie spelers (voor een club zoals Essevee)de club na 1 jaar moeten verlaten.
Het valt op dat veel van die 'slecht presterende spelers' nu wel succesvol zijn bij een andere club,Walsh, Tardieu,Faik,Muhren,enz.    Vroeger had je dat minder.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: [14] WALSH Sandy
« Reactie #15 Gepost op: februari 20, 2021, 01:39:54 pm »
En zo zijn er veel spelers die hier geen vertrouwen kregen en op hun favoriete plek te weinig mochten spelen,Walsh,Tardieu, Faik, Zarandia,nu Srarfi en Sissako en imo Dompé ook en nog veel meer.
Dat gebeurt bij iedere coach weleens,kijk maar naar een Kaya bij Lokeren en Maes,alleen valt het hier meer op omdat Dury hier al lang  zit en er de laatste jaren teveel goeie spelers (voor een club zoals Essevee)de club na 1 jaar moeten verlaten.
Het valt op dat veel van die 'slecht presterende spelers' nu wel succesvol zijn bij een andere club,Walsh, Tardieu,Faik,Muhren,enz.    Vroeger had je dat minder.

Iedereen zal daarover een ander mening hebben uiteraard. Maar wat wel een feit is dat een voetballer met vertrouwen, en zonder vertrouwen een wéreld van verschil is.
Imo was Faik en is Zarandia te plat.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [14] WALSH Sandy
« Reactie #16 Gepost op: februari 20, 2021, 02:18:43 pm »
En zo zijn er veel spelers die hier geen vertrouwen kregen en op hun favoriete plek te weinig mochten spelen,Walsh,Tardieu, Faik, Zarandia,nu Srarfi en Sissako en imo Dompé ook en nog veel meer.
Dat gebeurt bij iedere coach weleens,kijk maar naar een Kaya bij Lokeren en Maes,alleen valt het hier meer op omdat Dury hier al lang  zit en er de laatste jaren teveel goeie spelers (voor een club zoals Essevee)de club na 1 jaar moeten verlaten.
Het valt op dat veel van die 'slecht presterende spelers' nu wel succesvol zijn bij een andere club,Walsh, Tardieu,Faik,Muhren,enz.    Vroeger had je dat minder.

Iedereen zal daarover een ander mening hebben uiteraard. Maar wat wel een feit is dat een voetballer met vertrouwen, en zonder vertrouwen een wéreld van verschil is.
Imo was Faik en is Zarandia te plat.

Het valt bij ons fel op omdat we gefocust zijn op onze club.

Bij andere clubs is het niet meer en niet minder.
Ik heb het al 1.000x gezegd, het is niet alleen de voetbalkwaliteit dat telt...
Ook hun mentaliteit, karakter, werkethiek, werkernst, communicatie, inburgering, ... spelen een rol.



Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [14] WALSH Sandy
« Reactie #17 Gepost op: februari 20, 2021, 05:34:35 pm »
En zo zijn er veel spelers die hier geen vertrouwen kregen en op hun favoriete plek te weinig mochten spelen,Walsh,Tardieu, Faik, Zarandia,nu Srarfi en Sissako en imo Dompé ook en nog veel meer.
Dat gebeurt bij iedere coach weleens,kijk maar naar een Kaya bij Lokeren en Maes,alleen valt het hier meer op omdat Dury hier al lang  zit en er de laatste jaren teveel goeie spelers (voor een club zoals Essevee)de club na 1 jaar moeten verlaten.
Het valt op dat veel van die 'slecht presterende spelers' nu wel succesvol zijn bij een andere club,Walsh, Tardieu,Faik,Muhren,enz.    Vroeger had je dat minder.

Iedereen zal daarover een ander mening hebben uiteraard. Maar wat wel een feit is dat een voetballer met vertrouwen, en zonder vertrouwen een wéreld van verschil is.
Imo was Faik en is Zarandia te plat.

Het valt bij ons fel op omdat we gefocust zijn op onze club.

Bij andere clubs is het niet meer en niet minder.
Ik heb het al 1.000x gezegd, het is niet alleen de voetbalkwaliteit dat telt...
Ook hun mentaliteit, karakter, werkethiek, werkernst, communicatie, inburgering, ... spelen een rol.

Niet akkoord.
De trainer heeft het voor u of niet.
Godeau bvb, daar was Dury geen fan van, stuurde hem naar de B-kern. Bruno was en is op en top prof.

Habibou het omgekeerde. Van de 6 trainingen deed ie er 3 mee en kwam helft van de keren te laat, die kreeg dan wel altijd zijn kans.

Een kennis van mij speelde enkele jaren geleden mee in de voorbereiding bij Essevee.
Kreeg speelgelegenheid in de eerste oefenmatchen. Deed het naar mijn mening niet slecht op een plaats dat niet de zijne was.
Als Dury je na die oefenmatchen komt zeggen “je bent teveel ideale schoonzoon” Tjah, wat ben je daar dan mee. Het was prompt gedaan e, niet meer meetrainen of iets. Geen tips/ raad... twas gedaan...


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [14] WALSH Sandy
« Reactie #18 Gepost op: februari 20, 2021, 06:38:15 pm »
En zo zijn er veel spelers die hier geen vertrouwen kregen en op hun favoriete plek te weinig mochten spelen,Walsh,Tardieu, Faik, Zarandia,nu Srarfi en Sissako en imo Dompé ook en nog veel meer.
Dat gebeurt bij iedere coach weleens,kijk maar naar een Kaya bij Lokeren en Maes,alleen valt het hier meer op omdat Dury hier al lang  zit en er de laatste jaren teveel goeie spelers (voor een club zoals Essevee)de club na 1 jaar moeten verlaten.
Het valt op dat veel van die 'slecht presterende spelers' nu wel succesvol zijn bij een andere club,Walsh, Tardieu,Faik,Muhren,enz.    Vroeger had je dat minder.

Iedereen zal daarover een ander mening hebben uiteraard. Maar wat wel een feit is dat een voetballer met vertrouwen, en zonder vertrouwen een wéreld van verschil is.
Imo was Faik en is Zarandia te plat.

Het valt bij ons fel op omdat we gefocust zijn op onze club.

Bij andere clubs is het niet meer en niet minder.
Ik heb het al 1.000x gezegd, het is niet alleen de voetbalkwaliteit dat telt...
Ook hun mentaliteit, karakter, werkethiek, werkernst, communicatie, inburgering, ... spelen een rol.

Niet akkoord.
De trainer heeft het voor u of niet.
Godeau bvb, daar was Dury geen fan van, stuurde hem naar de B-kern. Bruno was en is op en top prof.

Habibou het omgekeerde. Van de 6 trainingen deed ie er 3 mee en kwam helft van de keren te laat, die kreeg dan wel altijd zijn kans.

Een kennis van mij speelde enkele jaren geleden mee in de voorbereiding bij Essevee.
Kreeg speelgelegenheid in de eerste oefenmatchen. Deed het naar mijn mening niet slecht op een plaats dat niet de zijne was.
Als Dury je na die oefenmatchen komt zeggen “je bent teveel ideale schoonzoon” Tjah, wat ben je daar dan mee. Het was prompt gedaan e, niet meer meetrainen of iets. Geen tips/ raad... twas gedaan...
Feit is dat er grenzen zijn aan doorzettingsvermogen, mentaliteit, karakter, werkethiek, werkernst, communicatie, inburgering; op den duur worden die spelers zot, en ik kan er in komen dat een speler het dan beu is.   Er zijn veel spelers die plots dan rechtsachter moesten spelen(Tardieu) en dan dit niet goed doen en het was gedaan.  Walsh moest cv,linksachter,op de 6 en af en toe eens als rechtsachter terwijl De fauw match na match slecht was, ja, dan weet die speler ook dat er met zijn voeten wordt gespeeld.   Wanneer zo'n Faik dan plots vanachter moest spelen en dan lukt dat niet en dan was het ook gedaan.  Faik speelde het jaar na zijn vertrek alle wedstrijden bij Heerenveen, toch geen slechte ploeg, was er zelfs kapitein.   
Godeau mocht terug aansluiten bij de A-kern dankzij veel lobbywerk van Leye(stond zelfs in de krant toen), en dankzij dat kregen we nog 800000 euro, maar in feite was dat een speler die hier veel langer kon zitten.   

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [14] WALSH Sandy
« Reactie #19 Gepost op: februari 21, 2021, 12:51:07 pm »
Gelukkig mogen en kunnen meningen verschillen. Maar een Godeau is geen 1A materiaal.
Oja, misschien bij een club die iedere jaar tegen de degradatie speelt. Maar willen we vooruit dan zijn spelers als Godeau geen spek voor onze beK. Altijd al gevonden, en ook na zijn passage bij Moeskroen en nu bij Gent nog steeds dezelfde mening.