Auteur Topic: 1/16e finale Croky Cup : 31/10/2023 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee  (gelezen 9207 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.785
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 31/10/2023 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: oktober 31, 2023, 11:24:42 pm »
Dit moet ons toch ook een enorme boost geven!!!!
sure
boost essevee - KVO 1-1

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.785
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 31/10/2023 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #61 Gepost op: oktober 31, 2023, 11:25:22 pm »
STUNT!
kunt ge wel zeggen
tegen de seizoensrevelatie in 1a 💪

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 31/10/2023 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #62 Gepost op: oktober 31, 2023, 11:26:57 pm »
En morgen de ratten winnen op Standard en ze dan loten voor een leuke nieuwe derby ;-)

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 31/10/2023 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #63 Gepost op: oktober 31, 2023, 11:28:34 pm »
En morgen de ratten winnen op Standard en ze dan loten voor een leuke nieuwe derby ;-)
homecoming van Sammy! zou heel mooi zijn

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 757
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 31/10/2023 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #64 Gepost op: oktober 31, 2023, 11:33:53 pm »
Willen was blijkbaar kapitein

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.932
Re: 1/16e finale Croky Cup : 31/10/2023 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #65 Gepost op: november 01, 2023, 12:07:31 am »
Hoe was palumets?

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 391
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 31/10/2023 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #66 Gepost op: november 01, 2023, 12:37:30 am »
Net terug ,wat een deugddoende zege.PROFICIAT aan het ganse team.De 11 starters deden het prima.Speciale vermelding wel voor Derijck (speelde zijn beste match voor SV sinds de bekerfinale),Palumets,Willen en Tambedou.Onze spitsen waren ook dik OK,met hun snelheid brachten ze Cercle meermaals aan het wankelen.Eigenlijk mogen onze andere 4 starters ook gehuldigd worden.Er waren geen slechte bij vandaag.PROFICIAT en op naar vrijdag!!!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.234
Re: 1/16e finale Croky Cup : 31/10/2023 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #67 Gepost op: november 01, 2023, 07:42:45 am »
Toch straf om je te plaatsen in Cercle.
Volgens Sporza wel pompen of verzuipen, maar die leken mij ook partijdig (zeker radiostem Johan De Caluwe)
Content voor Ennio, dat die ook eens de held is.

Iemand zal hier wel nog een uitgebreid verslag zetten hoop ik 😁

Dat de VRT wel veelden heeft van Knokke-Mechelen, maar niet van Cercle-Essevee dat vind ik dan ook weer belachelijk

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 528
Re: 1/16e finale Croky Cup : 31/10/2023 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #68 Gepost op: november 01, 2023, 08:11:09 am »
Normaal gezien samenvatting te zien op wtv vanavond...

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: 1/16e finale Croky Cup : 31/10/2023 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #69 Gepost op: november 01, 2023, 08:29:30 am »
Toch straf om je te plaatsen in Cercle.
Volgens Sporza wel pompen of verzuipen, maar die leken mij ook partijdig (zeker radiostem Johan De Caluwe)
Content voor Ennio, dat die ook eens de held is.

Iemand zal hier wel nog een uitgebreid verslag zetten hoop ik 😁

Dat de VRT wel veelden heeft van Knokke-Mechelen, maar niet van Cercle-Essevee dat vind ik dan ook weer belachelijk
Ben gaan kijken. Was ook pompen of verzuipen. Kon makkelijk 5 2 geweest zijn. Nog weinig gezien dat we zoveeel geluk op 1 match hadden.

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 794
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 31/10/2023 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #70 Gepost op: november 01, 2023, 08:42:16 am »
Hoe was palumets?

Ook match niet gezien en de vraag is idd of Palumets/ndour/bruls niet beter zijn dan Vormer/Vossen/Gano

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.234
Re: 1/16e finale Croky Cup : 31/10/2023 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #71 Gepost op: november 01, 2023, 09:11:10 am »
Hoe was palumets?

Ook match niet gezien en de vraag is idd of Palumets/ndour/bruls niet beter zijn dan Vormer/Vossen/Gano

Zet er nog Demuynck bij.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: 1/16e finale Croky Cup : 31/10/2023 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #72 Gepost op: november 01, 2023, 09:11:35 am »
Intussen bekomen...

Essevee ten top. Eerst vooral: de supporters!
Brugge away zoals vanouds. een parking vol bussen, over goed gevuld uitvak. 75% van de supporters rechtstaand ene hele match lang. Deed me denken aan de beginjaren van essevee in eerste klasse, toen we op (Club) Brugge speelden.
Onze supporters toonden zich meer dan ooit eersteklasse waardig. Hadden de ruime vocale bovenhand in het stadion en zijn klaar om volgend jaar terug die stap hoger te zetten!

De match zelf dan... Op voorhand geweten dat dit een hele moeilijke ging zijn en het spelbeeld was er ook naar. Cercle heeft intrinsiek een betere ploeg. Onze verdedigers hadden het moeilijk met de individuele klasse van enkele Cercle spitsen en middenvelders.
Wij daarintegen moesten het hebben van de wils- en duelkracht. In balverlies stonden we gewoon heel goed en vochten we voor iedere morzel grasgrond.
In balbezit vond ik ons dan weer opvallend rustig. We probeerden er al voetballend uit geraken (al lukte dit niet altijd).
We speelden de juiste mensen op de juiste manier aan: Diablo in de ruimtes, Machatto (of hoe je het ook schrijft) eerder in de voet. Dylan die overal een teen tussen stak. Bruls die de bal kon bijhouden en vooral vanop link cercle kon pijn doen.

Het was een spannende wedstrijd waar wij net iets meer zin hadden om te winnen dan Cercle.

En ja, penalty's zijn een loterij... Of misschien niet helemaal.
Het deed me plezier te zien onze spelersgroep en trainersstaf de bekerfinale tegen Oostende niet vergeten was. Onze rij spelers stond net iets hoger dan die van Cercle en onze staf net hetzelfde.
Het mentale spelletje perfect gespeeld, met dank aan Derijck die er in bekerfinale ook bij was en vermoedelijk den boel heeft opgepept.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.669
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 31/10/2023 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #73 Gepost op: november 01, 2023, 09:20:49 am »
Intussen bekomen...

Essevee ten top. Eerst vooral: de supporters!
Brugge away zoals vanouds. een parking vol bussen, over goed gevuld uitvak. 75% van de supporters rechtstaand ene hele match lang. Deed me denken aan de beginjaren van essevee in eerste klasse, toen we op (Club) Brugge speelden.
Onze supporters toonden zich meer dan ooit eersteklasse waardig. Hadden de ruime vocale bovenhand in het stadion en zijn klaar om volgend jaar terug die stap hoger te zetten!

De match zelf dan... Op voorhand geweten dat dit een hele moeilijke ging zijn en het spelbeeld was er ook naar. Cercle heeft intrinsiek een betere ploeg. Onze verdedigers hadden het moeilijk met de individuele klasse van enkele Cercle spitsen en middenvelders.
Wij daarintegen moesten het hebben van de wils- en duelkracht. In balverlies stonden we gewoon heel goed en vochten we voor iedere morzel grasgrond.
In balbezit vond ik ons dan weer opvallend rustig. We probeerden er al voetballend uit geraken (al lukte dit niet altijd).
We speelden de juiste mensen op de juiste manier aan: Diablo in de ruimtes, Machatto (of hoe je het ook schrijft) eerder in de voet. Dylan die overal een teen tussen stak. Bruls die de bal kon bijhouden en vooral vanop link cercle kon pijn doen.

Het was een spannende wedstrijd waar wij net iets meer zin hadden om te winnen dan Cercle.

En ja, penalty's zijn een loterij... Of misschien niet helemaal.
Het deed me plezier te zien onze spelersgroep en trainersstaf de bekerfinale tegen Oostende niet vergeten was. Onze rij spelers stond net iets hoger dan die van Cercle en onze staf net hetzelfde.
Het mentale spelletje perfect gespeeld, met dank aan Derijck die er in bekerfinale ook bij was en vermoedelijk den boel heeft opgepept.

Penalty’s zijn nooit een loterij. Zie gewonnen bekerfinale ;)

Online Tibo01

  • Leden
  • Berichten: 504
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 31/10/2023 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #74 Gepost op: november 01, 2023, 10:29:44 am »
Top. De starting 11 verdienen ook krediet. Derijck was o zo goed gisteren, je zag zijn vertrouwen groeien.

Offline Zias bastiaen

  • Leden
  • Berichten: 361
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 31/10/2023 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #75 Gepost op: november 01, 2023, 10:40:22 am »
Hoe was palumets?

Ook match niet gezien en de vraag is idd of Palumets/ndour/bruls niet beter zijn dan Vormer/Vossen/Gano

Ik vond palumets wel echt goed .
Hij heeft zijn kans zeker gepakt die hij kreeg .
Mag zeker meer kansen krijgen.


Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.785
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 31/10/2023 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #76 Gepost op: november 01, 2023, 11:01:04 am »
Cercle beter en pompen en verzuipen al goe en wel
maar
palumets, bruls, demuynck, Ennio zijn geen basisspelers e…
die heb je vooral op wilskracht dan, en tonen wa ze waard zijn
die prikkel hebben we nodig,
elke match…

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 391
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 31/10/2023 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #77 Gepost op: november 01, 2023, 11:20:14 am »
Dat pompen of verzuipen was enkel in de tweede verlenging,vond ik.
We hadden kunnen de 1-2 maken via Derijck.We hebben in de eerste en tweede helft echt weinig weggegeven.Fantastische mentaliteit van onze spelers,ze wilden net iets meer dan die van Cercle en zijn daarvoor beloond.Dit nu nog even vasthouden en de zeges binnenrijven vrijdag en volgende week.
De spelers bewezen stuk voor stuk dat we eigenlijk een 17 tal basisspelers hebben,dus mag en kan er gewisseld worden wanneer iemand eens iets minder is zonder kwaliteitsverlies.
Cercle toch wel goede ploeg,maar wat een duikers zijn dat toch.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: 1/16e finale Croky Cup : 31/10/2023 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #78 Gepost op: november 01, 2023, 11:23:35 am »
Tis simpel.
Over 90 minuten speelden we heel goed mee tegen de nummer 4 in 1 A.
Verlengingen was Cercle veel beter en was het pompen of verzuipen.
Palumets was best wel goed.
Tambedou zie ik liever als middenvelder spelen hoewel z'n positiespel te wensen overlaat.
Het komt wel goed als Gano in Afrika cup zit.
Er zat veel snelheid in.

Vrijdag terug een nieuwe match maar zal volgens mij niet id kleren zitten want veel spelers die vrijdag zullen starten speelden niet de volledige match.
Allemaal bewust van Euvrard.

Man vd match: Ennio.straalde veel vertrouwen uit.
Derijck...veruit beste match van het jaar.

Man na de match: Traore z'n moves...... :)

Supporters: talrijk aanwezig en positief achter de ploeg!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: 1/16e finale Croky Cup : 31/10/2023 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #79 Gepost op: november 01, 2023, 11:25:03 am »
Dat pompen of verzuipen was enkel in de tweede verlenging,vond ik.
We hadden kunnen de 1-2 maken via Derijck.We hebben in de eerste en tweede helft echt weinig weggegeven.Fantastische mentaliteit van onze spelers,ze wilden net iets meer dan die van Cercle en zijn daarvoor beloond.Dit nu nog even vasthouden en de zeges binnenrijven vrijdag en volgende week.
De spelers bewezen stuk voor stuk dat we eigenlijk een 17 tal basisspelers hebben,dus mag en kan er gewisseld worden wanneer iemand eens iets minder is zonder kwaliteitsverlies.
Cercle toch wel goede ploeg,maar wat een duikers zijn dat toch.
👍