Auteur Topic: Meert moet Essevee verlaten  (gelezen 20181 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #40 Gepost op: juni 16, 2011, 01:22:20 am »
meertie was natuurlijk "niet meer van de jongste" en had nu ook wat pech met blessures. in dat opzicht is het natuurlijk objectief gezien logischer dat hij niet meer mag meespelen dan dat ze hem pakweg uit sympahtie nog een 3-jarig contract   geven om misschien af en toe es 30 minuten op te warmen en dan 10 minuten te mogen meespelen. enkel minne schiet nu trouwens nog over van de "oude garde" . dat is nu eenmaal eigen aan voetbal, er moet steeds nieuw (jong) bloed bijkomen. stilstaan is achteruitgaan.  de manier waarop dat allemaal gecommuniceert werd/wordt is natuurlijk iets anders ...

we zullen natuurlijk meertie nooit vergeten, binnen 30 jaar kennen de echte esseveesupporters hem nog . of het huidig bestuur dit nog gaat weten binnen 10 jaar is natuurlijk iets anders ...

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #41 Gepost op: juni 16, 2011, 07:17:18 am »
Waar zit Arne om dit in een positief kleedje te stoppen zoals de uitspraken van vorige week?

Graag een reactie.

Offline Folle

  • Leden
  • Berichten: 19
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #42 Gepost op: juni 16, 2011, 07:19:37 am »
....misschien eens bellen naar VTM om een nieuwe soapserie te maken.... Het begint er hier anders ferm op te gelijken!

Offline dirk vandenabeele

  • Leden
  • Berichten: 298
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #43 Gepost op: juni 16, 2011, 07:43:17 am »
Schandalig. Meer hoeft hierover niet gezegd te worden.

De manier waarop we nu bezig zijn, ik versta het niet meer.

wat hier nu op zijn plaats is: "waar zimme wilder mee bezig???"

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #44 Gepost op: juni 16, 2011, 08:45:51 am »
Der zullen al hele straffe transfers en dikke resultaten moeten komen om dit naar de achtergrond te doen verdwijnen...
SHAME ON YOU, BESTUUR!!!
 >:(
?
Ik zal Stijn missen. Voor mij (en blijkbaar h??l veel) h?t clubicoon bij uitstek. Hopelijk vindt hij nog een leuke club (Essevee2 alias Oudenaarde, misschien)!
In ieder geval veel succes gewenst !!!!
« Laatst bewerkt op: juni 16, 2011, 08:51:45 am door Massaker »

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #45 Gepost op: juni 16, 2011, 09:03:22 am »
Dat Stijn naar het einde van zijn carri?re toe aan het gaan is, weet iedereen. dat er hoogstwaarschijnlijk geen plaats meer zou zijn voor hem in het elftal, zal ook niemand verwonderen.
Maar de manier waarop dit gebeurt, is ontoelaatbaar en op het randje van onethisch.

Wel moeten er hier toch een paar mensen opletten met altijd op PDC te schieten. Dergelijke beslissingen zijn de beslissing van het bestuur, en niet van 1 man. Had onze voorzitter gezegd Stijn blijft, dan bleef hij. Ik ben ervan overtuigd dat indien Mannaert nog op die stoel zat, hetzelfde gebeurd was, maar dan waarschijnlijk iets eleganter, hoewel,...

Het voltallige bestuur moet wel snappen dat wij als supporters nu ferm op onze honger zitten. momenteel hebben we met voorsprong de slechtste transfertperiode van alle eersteklassers. Een inhaalbeweging is dringend nodig.

Beste bestuur, wij willen geen toptransfers, wij willen goeie transfers! hard werkende voetballers zonder veel spel aan hun gat, dat is de Waregemse (sorry zulte-waregemse) mentaliteit! Zoek zo'n spelers, en liefst snel, want met het vertrek van Stijn zijn we er zo nog ??n kwijt!

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #46 Gepost op: juni 16, 2011, 10:02:37 am »
Dat Stijn naar het einde van zijn carri?re toe aan het gaan is, weet iedereen. dat er hoogstwaarschijnlijk geen plaats meer zou zijn voor hem in het elftal, zal ook niemand verwonderen.
Maar de manier waarop dit gebeurt, is ontoelaatbaar en op het randje van onethisch.

Wel moeten er hier toch een paar mensen opletten met altijd op PDC te schieten. Dergelijke beslissingen zijn de beslissing van het bestuur, en niet van 1 man. Had onze voorzitter gezegd Stijn blijft, dan bleef hij. Ik ben ervan overtuigd dat indien Mannaert nog op die stoel zat, hetzelfde gebeurd was, maar dan waarschijnlijk iets eleganter, hoewel,...

Het voltallige bestuur moet wel snappen dat wij als supporters nu ferm op onze honger zitten. momenteel hebben we met voorsprong de slechtste transfertperiode van alle eersteklassers. Een inhaalbeweging is dringend nodig.

Beste bestuur, wij willen geen toptransfers, wij willen goeie transfers! hard werkende voetballers zonder veel spel aan hun gat, dat is de Waregemse (sorry zulte-waregemse) mentaliteit! Zoek zo'n spelers, en liefst snel, want met het vertrek van Stijn zijn we er zo nog ??n kwijt!

Ja durf je die vent wel nog tegen te spreken??
Als je het doet risceer je dat hij zich erugtrekt en daar sta je dan, me al zijn plannen en zijn zogezegde connecties in de bedrijvenwereld.

Wees ook maar zeker dat Willy ook niet volledig achter de komst stond van Darije, hij had liever zijn oude vriend terug gezien.

Vandaag in HNB bevestigt Meert dat hij telefoon kreeg van Dhondt(niet zijn taak) en dat hij om 22u een mail in zijn inbox had. Een dag later kreeg hij een brief.

Ook zegt hij dat hij ferm op zijn tanden moet bijten om te zwijgen.

RESPECT= 0

Offline svthesharks

  • Leden
  • Berichten: 100
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #47 Gepost op: juni 16, 2011, 10:31:21 am »
MEERTIE bedankt voor de super'jaren en het ga je goed.
Hopelijk kunnen we nog een deftig afscheid geven.

En de manier waar op, een echte SCHANDE....

verder wens ik er niet op te reageren of tzou te grof worden :-)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #48 Gepost op: juni 16, 2011, 10:33:48 am »
1) De manier waarop alles aan Meert werd meegedeeld is ongelooflijk laag bij de grond en kan niet.
2) Meert ging, net als Roelandts, niet veel gespeeld hebben (soms moet een speler beseffen dat hij, hoe nuttig hij ook moge geweest zijn ooit, over zijn hoogtepunt heen is)
3) Moesten ze het hem laten weten in Vegas? Zouden jullie dan ook gezaagd hebben dat ze zijn reis verkloot hebben?
4) Meertistuta, merci voor de prachtige seizoenen aan de Gaverbeek. Je bent een echte SV-boy!

Offline quinten

  • Leden
  • Berichten: 4
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #49 Gepost op: juni 16, 2011, 10:47:03 am »
Degene die denken dat we poI gaan spelen door de harde economische wetten te laten gelden hebben het verkeerd voor... Voetbal is een ploegsport.  Het bestuur bewijst totaal geen respect te hebben voor hun spelers.  Dit kan zeker zich vertalen naar het veld... (cfr beerschot vorig jaar als bewijs dat bestuur wel zeker een invloed kan hebben op spelers) Ik maak mij grote zorgen :'(

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #50 Gepost op: juni 16, 2011, 11:38:10 am »
Citaat

Naessens: "Als Francky had toegehapt, was hij nu weer onze trainer"


Francky Dury was vorige maand dicht bij een akkoord met Zulte Waregem, maar dat ging uiteindelijk niet door.

"Patrick Decuypere (algemeen manager, nvdr.) heeft met Francky Dury gepraat", zegt Zulte Waregem-voorzitter Willy Naessens aan S/V Magazine. "'Als je akkoord gaat aan die en die voorwaarde', zei Patrick, 'moet je vanavond tekenen.'"

"Francky vroeg echter extra bedenktijd. Op dat moment is Patrick in een andere richting gaan denken. Hapt Francky die dag toe, is hij vandaag weer trainer van Zulte Waregem. Zeker weten."

En dan hadden wij nu niet moeten klagen dat Roelandts en Meert weg waren.


Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #51 Gepost op: juni 16, 2011, 11:51:58 am »
Dat Stijn naar het einde van zijn carri?re toe aan het gaan is, weet iedereen. dat er hoogstwaarschijnlijk geen plaats meer zou zijn voor hem in het elftal, zal ook niemand verwonderen.
Maar de manier waarop dit gebeurt, is ontoelaatbaar en op het randje van onethisch.

Wel moeten er hier toch een paar mensen opletten met altijd op PDC te schieten. Dergelijke beslissingen zijn de beslissing van het bestuur, en niet van 1 man. Had onze voorzitter gezegd Stijn blijft, dan bleef hij. Ik ben ervan overtuigd dat indien Mannaert nog op die stoel zat, hetzelfde gebeurd was, maar dan waarschijnlijk iets eleganter, hoewel,...

Het voltallige bestuur moet wel snappen dat wij als supporters nu ferm op onze honger zitten. momenteel hebben we met voorsprong de slechtste transfertperiode van alle eersteklassers. Een inhaalbeweging is dringend nodig.

Beste bestuur, wij willen geen toptransfers, wij willen goeie transfers! hard werkende voetballers zonder veel spel aan hun gat, dat is de Waregemse (sorry zulte-waregemse) mentaliteit! Zoek zo'n spelers, en liefst snel, want met het vertrek van Stijn zijn we er zo nog ??n kwijt!

Ja durf je die vent wel nog tegen te spreken??
Als je het doet risceer je dat hij zich erugtrekt en daar sta je dan, me al zijn plannen en zijn zogezegde connecties in de bedrijvenwereld.

Wees ook maar zeker dat Willy ook niet volledig achter de komst stond van Darije, hij had liever zijn oude vriend terug gezien.

Vandaag in HNB bevestigt Meert dat hij telefoon kreeg van Dhondt(niet zijn taak) en dat hij om 22u een mail in zijn inbox had. Een dag later kreeg hij een brief.

Ook zegt hij dat hij ferm op zijn tanden moet bijten om te zwijgen.

RESPECT= 0

De Cuyper reageert in HNB en zegt dat Meert geen speler is om op de bank te zitten. Het is een speler die wilt voetballen en als hij geen vaste plaats meer heeft in het elftal, is het beter dat hij vertrekt en ergens anders gaat spelen. Over de wijze en tijdstip waarop men het hem gezegd heeft valt er natuurlijk veel over te zeggen.

Offline sv till i die

  • Leden
  • Berichten: 223
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #52 Gepost op: juni 16, 2011, 11:56:50 am »
Blijkbaar communiceert Decuyper beter met de pers dan met zijn eigen spelers, shame on you! Dikke Blaaskaak!

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #53 Gepost op: juni 16, 2011, 11:58:29 am »
http://www.focus-wtv.tv/programma/de-liga/de-liga-met-stijn-meert

Dat is gewoon liefde voor Zulte Waregem!!
En luister maar eens extra goed vanaf 5:25!!!

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.263
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #54 Gepost op: juni 16, 2011, 12:15:39 pm »
De manier waarop dit gebeurt, da's echt allesbehalve! De visie waarin (los van de persoon Stijn Meert) kan ik enigzins nog verstaan: eerst uitgaande transfers op zaken stellen, kijken wat hierdoor budgettair vrijkomt en dan pas voortdoen met inkomende transfers. Het feit dat P.D. altijd de man is die het in de pers verwoordt, lijkt natuurlijk in de hand te werken dat hij en hij alleen alles beslist...Als je het voorbije seizoen bekijkt, dan merk je dat vb Lutte op de terugweg is, dat Roelandts niet meer effici?nt is/was (hoeveel keer werd "diene mens" niet uitgefloten wegens te lam, te traag, te leeg...) en was Stijntje Meert niet meer dan de invaller bij een applausvervanging (mede door blessures). Dus al van vorig seizoen had Stijn niet echt zijn plaats meer in het elftal, h?...Zijn inzet was altijd 200%, maar als je vb weet dat Habib op zijn positie speelde, dan weet je gewoon dat hij volgend seizoen wellicht opnieuw vaste bankzitter zou zijn. Maar dit neemt niet weg dat het allemaal wat menselijker zou mogen gebeurd zijn. t Zij natuurlijk geen zonnepanelen die je moet vervangen, en waar je nieuwe in de plaats zet, maar w?l mensen h?...Toch vind ik dat je P.D. het voordeel van de twijfel mag/moet geven. Evalueer eens de werking/transfers aan de winterstop aub. Dan ga je weten of hij al dan niet in zijn opzet aan het slagen is. Hem afschieten nog voor de eerste training, lijkt me wat te kort door de bocht, daarmee haal je trouwens Meert niet terug...nog dit: Meertje verklaarde vorig seizoen wel meermaals dat hij het steeds lastiger kreeg om terug te keren na blessures, hopelijk voor hem slaagt hij erin een nieuwe club te vinden waar het welkom is en vooral waar hij een vaste stek binnen de ploeg kan versieren! Bedankt Stijn voor je inzet, de voorbije jaren!

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #55 Gepost op: juni 16, 2011, 12:18:14 pm »
De manier waarop dit gebeurt, da's echt allesbehalve! De visie waarin (los van de persoon Stijn Meert) kan ik enigzins nog verstaan: eerst uitgaande transfers op zaken stellen, kijken wat hierdoor budgettair vrijkomt en dan pas voortdoen met inkomende transfers. Het feit dat P.D. altijd de man is die het in de pers verwoordt, lijkt natuurlijk in de hand te werken dat hij en hij alleen alles beslist...Als je het voorbije seizoen bekijkt, dan merk je dat vb Lutte op de terugweg is, dat Roelandts niet meer effici?nt is/was (hoeveel keer werd "diene mens" niet uitgefloten wegens te lam, te traag, te leeg...) en was Stijntje Meert niet meer dan de invaller bij een applausvervanging (mede door blessures). Dus al van vorig seizoen had Stijn niet echt zijn plaats meer in het elftal, h?...Zijn inzet was altijd 200%, maar als je vb weet dat Habib op zijn positie speelde, dan weet je gewoon dat hij volgend seizoen wellicht opnieuw vaste bankzitter zou zijn. Maar dit neemt niet weg dat het allemaal wat menselijker zou mogen gebeurd zijn. t Zij natuurlijk geen zonnepanelen die je moet vervangen, en waar je nieuwe in de plaats zet, maar w?l mensen h?...Toch vind ik dat je P.D. het voordeel van de twijfel mag/moet geven. Evalueer eens de werking/transfers aan de winterstop aub. Dan ga je weten of hij al dan niet in zijn opzet aan het slagen is. Hem afschieten nog voor de eerste training, lijkt me wat te kort door de bocht, daarmee haal je trouwens Meert niet terug...nog dit: Meertje verklaarde vorig seizoen wel meermaals dat hij het steeds lastiger kreeg om terug te keren na blessures, hopelijk voor hem slaagt hij erin een nieuwe club te vinden waar het welkom is en vooral waar hij een vaste stek binnen de ploeg kan versieren! Bedankt Stijn voor je inzet, de voorbije jaren!

?


Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #56 Gepost op: juni 16, 2011, 12:32:05 pm »
De manier waarop dit gebeurt, da's echt allesbehalve! De visie waarin (los van de persoon Stijn Meert) kan ik enigzins nog verstaan: eerst uitgaande transfers op zaken stellen, kijken wat hierdoor budgettair vrijkomt en dan pas voortdoen met inkomende transfers. Het feit dat P.D. altijd de man is die het in de pers verwoordt, lijkt natuurlijk in de hand te werken dat hij en hij alleen alles beslist...Als je het voorbije seizoen bekijkt, dan merk je dat vb Lutte op de terugweg is, dat Roelandts niet meer effici?nt is/was (hoeveel keer werd "diene mens" niet uitgefloten wegens te lam, te traag, te leeg...) en was Stijntje Meert niet meer dan de invaller bij een applausvervanging (mede door blessures). Dus al van vorig seizoen had Stijn niet echt zijn plaats meer in het elftal, h?...Zijn inzet was altijd 200%, maar als je vb weet dat Habib op zijn positie speelde, dan weet je gewoon dat hij volgend seizoen wellicht opnieuw vaste bankzitter zou zijn. Maar dit neemt niet weg dat het allemaal wat menselijker zou mogen gebeurd zijn. t Zij natuurlijk geen zonnepanelen die je moet vervangen, en waar je nieuwe in de plaats zet, maar w?l mensen h?...Toch vind ik dat je P.D. het voordeel van de twijfel mag/moet geven. Evalueer eens de werking/transfers aan de winterstop aub. Dan ga je weten of hij al dan niet in zijn opzet aan het slagen is. Hem afschieten nog voor de eerste training, lijkt me wat te kort door de bocht, daarmee haal je trouwens Meert niet terug...nog dit: Meertje verklaarde vorig seizoen wel meermaals dat hij het steeds lastiger kreeg om terug te keren na blessures, hopelijk voor hem slaagt hij erin een nieuwe club te vinden waar het welkom is en vooral waar hij een vaste stek binnen de ploeg kan versieren! Bedankt Stijn voor je inzet, de voorbije jaren!

Goed verwoord wat ik er ook van denk. Niettemin was een pak meer respect op zijn plaats geweest. Hopelijk krijgt hij een waardig afscheid van de supporters deze zomer. Iets organiseren op de markt ofzo?

Offline roodkapje

  • Leden
  • Berichten: 41
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #57 Gepost op: juni 16, 2011, 12:54:09 pm »
schandalig !!!! >:(
Dit is onze ploeg onwaardig !

Stijn bedankt ! als supporter zal ik altijd respect voor je hebben, en zeker voor je vechtlust !

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #58 Gepost op: juni 16, 2011, 01:00:55 pm »
Zonder Van Nieuwenhuyze, Meert en Roelandts zal het hetzelfde essevee niet meer zijn. Hopelijk komt meert toch nog naar SV Oudenaarde (sv Zulte-Waregem bis)en kunnen we hem daar samen met Van Nieuwenhuyze, Merlier en Arne Houtekier (onze pr-man) nog aan het werk zien.  Ik woon in Oudenaarde.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #59 Gepost op: juni 16, 2011, 01:18:04 pm »
Tim Matthys
 Ze zijn goed bezig bij essevee :( een mooi waardig afscheid voor een clubicoon ... @Stijn Meert ... Van respect hebben ze blijkbaar nog niet veel kaas gegeten :( . Kom naar Bergen meertje :p ! Altijd plaats voor u :)


Aldus Tim Matthys via facebook