Auteur Topic: Naamsverandering Zulte Waregem  (gelezen 44246 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #20 Gepost op: augustus 27, 2012, 09:11:31 am »
Omdat al mijn Essevee vrienden zeker ja zouden gestemd hebben op deze poll, en ik achtte die min of meer representatief voor het grote publiek. Verkeerd gedacht dus.

En voor mij is dat geen kwestie om mee te leren leven, tgaat gewoon over het feit dat Essevee meer uitstraling heeft imo dan "zulte waregem"

Essevee W(aregemse) C(lub)

Op zo'n beerschots!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #21 Gepost op: augustus 27, 2012, 09:40:25 am »
Omdat al mijn Essevee vrienden zeker ja zouden gestemd hebben op deze poll, en ik achtte die min of meer representatief voor het grote publiek. Verkeerd gedacht dus.

En voor mij is dat geen kwestie om mee te leren leven, tgaat gewoon over het feit dat Essevee meer uitstraling heeft imo dan "zulte waregem"

Essevee W(aregemse) C(lub)

Op zo'n beerschots!

Essevee WC.

Vooral, ze zouden dan nogal een beetje lachen zeker.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #22 Gepost op: augustus 27, 2012, 10:33:53 am »
Omdat al mijn Essevee vrienden zeker ja zouden gestemd hebben op deze poll, en ik achtte die min of meer representatief voor het grote publiek. Verkeerd gedacht dus.

En voor mij is dat geen kwestie om mee te leren leven, tgaat gewoon over het feit dat Essevee meer uitstraling heeft imo dan "zulte waregem"

Essevee W(aregemse) C(lub)

Op zo'n beerschots!
Kdacht al dat op zoiets zou uitdraaien, da ge
voorstander waart van WAREGEM alleen in de naam.
Laat vergane glorieen alla Beerschot maar bij de oude
koebeesten in het verleden rusten.
Probeer keer om u eigen mening en ideeen niet
door de mensen hun strot te draaien.
De wereld heeft nu eenmaal ook mensen die NEE zeggen
tegen bepaalde ideeen van bepaalde mensen.
Mee ja knikkers zijde niks, daar gade ni mee vooruit

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #23 Gepost op: augustus 27, 2012, 10:48:13 am »
Omdat al mijn Essevee vrienden zeker ja zouden gestemd hebben op deze poll, en ik achtte die min of meer representatief voor het grote publiek. Verkeerd gedacht dus.

En voor mij is dat geen kwestie om mee te leren leven, tgaat gewoon over het feit dat Essevee meer uitstraling heeft imo dan "zulte waregem"

Essevee W(aregemse) C(lub)

Op zo'n beerschots!

Essevee WC.

Vooral, ze zouden dan nogal een beetje lachen zeker.
Te gek voor woorden, WC..
Bojaan, ik begin er spontaan zelf met lachen en geen klein beetje. Je kan al raden wat andere ploegen zouden doen..
One Essevee!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #24 Gepost op: augustus 27, 2012, 11:00:52 am »
wc is inderdaad misschien een wat ongelukkig voorstel ja  :)

en uw vriendenkring is inderdaad niet echt respresantatief tot wat pakweg 12 500 mensen vinden (laat ons zeggen dat er ongeveer zoveel supporters ons minstens een paar keer in het seizoen zien spelen) . raar maar waar , maar voor velen maakt de naam en het stamnummer of de kleuren zo heel veel niet uit hoor. ze willen eerste klasse voetbal zien, niet ver van hun thuis, met hun kameraden pintje pakken en voetbal zien .  en trouwens ondertussen heeft een ganse generatie al geen voeling meer met bv. sv waregem.

ik begrijp dus je voorstel wat enigszins, maar er lijkt me daar geen draagvlak (meer) voor ; niet bij bestuur of sponors en zelfs niet bij de meeste supporters (al moet je er daar meer voor ondervragen dan die paar hier op het forum natuurlijk)
« Laatst bewerkt op: augustus 27, 2012, 11:03:08 am door svzw81 »

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #25 Gepost op: augustus 27, 2012, 11:01:55 am »
Ikzelf heb nee gestemd omdat ik zoiets gewoon randactiviteit vind die alleen maar de aandacht zou afleiden van waarover het echt draait: voetbal. Als het topic toch ooit nog zou opgerakeld worden door de mensen die er echt iets over te zeggen hebben (niet mezelf, een simpele forumganger), dan hoop ik toch dat ze met iets beter afkomen dan Essevee WC met een geurtje aan  ;) Pak dan Essevee WZ ofzo. Topic mag gesloten worden van mijn part.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #26 Gepost op: augustus 27, 2012, 11:04:18 am »
het gaat weer goed sportief binnen de club. Het sein voor sommige om terug een totaal overbodig topic aan te halen wegens niets anders om op te mekkeren...

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #27 Gepost op: augustus 27, 2012, 11:08:05 am »
Ik ben een oud SV supporter, ik ben nog gaan kijken als kind op het leeuwke in derde klasse (met Piet Vandebossche, Cras, Rigolle, Van Weymelbeke, Wyckhuyse, Jimmy Coorevidts, Demeester, Bettens, Freddy Chaves  enz. , maar 12 jaar geleden was SV ten dode opgeschreven en heeft Zulte ons uit het moeras gehaald. Het oude essevee bestaat niet meer. Daar kunt ge niet vanonder en zijn we ook als fusieploeg terug begonnen met het stamnummer van Zulte, het is dus maar normaal dat de naam van Zulte in de benaming voorkomt. Ik had het ook liever anders gehad, maar het is een realiteit en ik heb er geen problemen mee.

Offline *steve*

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #28 Gepost op: augustus 27, 2012, 11:17:46 am »
Nog een weekske en tis weer school... :-X

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #29 Gepost op: augustus 27, 2012, 05:10:55 pm »
Nog een weekske en tis weer school... :-X

Proficiat, en naar het hoeveelste leerjaar ga je jongen?

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #30 Gepost op: augustus 27, 2012, 07:03:06 pm »
nu we toch bezig zijn. West-Vlaanderen, daar ben ik eigenlijk ook niet zo content van.

Laten we het veranderen naar Best-Vlaanderen!


Best-Vlaanderen, de rest is parking  8)

13 april 1951

  • Gast
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #31 Gepost op: augustus 27, 2012, 10:08:49 pm »
Ik ben een oud SV supporter, ik ben nog gaan kijken als kind op het leeuwke in derde klasse (met Piet Vandebossche, Cras, Rigolle, Van Weymelbeke, Wyckhuyse, Jimmy Coorevidts, Demeester, Bettens, Freddy Chaves  enz. , maar 12 jaar geleden was SV ten dode opgeschreven en heeft Zulte ons uit het moeras gehaald. Het oude essevee bestaat niet meer. Daar kunt ge niet vanonder en zijn we ook als fusieploeg terug begonnen met het stamnummer van Zulte, het is dus maar normaal dat de naam van Zulte in de benaming voorkomt. Ik had het ook liever anders gehad, maar het is een realiteit en ik heb er geen problemen mee.

Idem. En dit is de enige volwassen, verstandige manier om met deze fusie om te gaan. Essevee leeft nog, alleen in een andere vorm dan vroeger. Daar valt niks aan te doen, dus dan maak je de keuze voor jezelf: kan ik hiermee leven, kan ik mezelf terugvinden in deze club, enzovoort. En ook wat mij betreft: zolang Waregem/Essevee, in het Regenboogstadion, voetbalt, dan zal ik er zijn. In derde, vierde, tweede en eerste klasse. Essevee for life.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #32 Gepost op: augustus 27, 2012, 10:30:02 pm »
Nog een weekske en tis weer school... :-X

Proficiat, en naar het hoeveelste leerjaar ga je jongen?

steekt het echt zo erg dat de meesten je hier geen gelijk geven en dat de poll tegenvalt ? tsss ...

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #33 Gepost op: augustus 27, 2012, 11:37:17 pm »
Is toch geen kwestie van gelijk hebben? Over zo'n zaken kunt ge geen gelijk halen, iedereen heeft daar z'n eigen mening over.

Mijn mening is: Essevee WC >>>>> Zulte Waregem

Maar bon of ze nu de naam veranderen of niet, dit is en blijft mijn club!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #34 Gepost op: augustus 28, 2012, 12:31:27 am »
Essevee WC? Waarom niet. Anders Essevee Heren WC en de vrouwenploeg Essevee Dames WC?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #35 Gepost op: augustus 28, 2012, 01:21:15 am »
Is toch geen kwestie van gelijk hebben? Over zo'n zaken kunt ge geen gelijk halen, iedereen heeft daar z'n eigen mening over.

Mijn mening is: Essevee WC >>>>> Zulte Waregem

Maar bon of ze nu de naam veranderen of niet, dit is en blijft mijn club!

snap je nu echt niet dat uw voorstel met de naam  "WC" erin belachelijk is en dat iedereen je eigenlijk toch wat uitlacht hierover ?

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #36 Gepost op: augustus 28, 2012, 08:25:43 am »
herlees de colum van François Collin van enkele weken terug waar hij het heeft over 'Traditionsvereine'. Beter kan ik niet verwoorden.

Offline esseveer

  • Leden
  • Berichten: 78
  • Essevee!
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #37 Gepost op: augustus 28, 2012, 08:55:26 am »
het beste zou zyn de naam ESSEVEE

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #38 Gepost op: augustus 28, 2012, 09:16:07 am »
Is toch geen kwestie van gelijk hebben? Over zo'n zaken kunt ge geen gelijk halen, iedereen heeft daar z'n eigen mening over.

Mijn mening is: Essevee WC >>>>> Zulte Waregem

Maar bon of ze nu de naam veranderen of niet, dit is en blijft mijn club!

snap je nu echt niet dat uw voorstel met de naam  "WC" erin belachelijk is en dat iedereen je eigenlijk toch wat uitlacht hierover ?

WC staat in deze betekenis voor Waregemse Club en niet voor het gebruikelijke synoniem van toilet. Dat de naam Essevee WC op hoongelach zal onthaald worden door de supporters van andere clubs, zal m'n reet roesten.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Naamsverandering Zulte Waregem
« Reactie #39 Gepost op: augustus 28, 2012, 09:22:59 am »
Dan liever Zulte Waregem blijven dan
uitgelachen worden als WC