Auteur Topic: DL Chemicals nieuwe shirt- en broeksponsor  (gelezen 8688 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
DL Chemicals nieuwe shirt- en broeksponsor
« Gepost op: augustus 18, 2011, 11:49:22 pm »
"DL Chemicals bekleedt een vooraanstaande plaats als producent van siliconen en voegkitten", verduidelijkt Philippe Detaellenaere, gedelegeerd bestuurder van de nagelnieuwe Essevee-partner. "Onder de merknaam PARASILICO produceert ons familiebedrijf een volledig gamma hoogwaardige voeg- en lijmkitten voor de vakman. Wij bestaan nu 75 jaar en willen net als Essevee verder groeien. Een voorbeeld van onze snelle groei? Wij verhuizen binnenkort naar een nieuwe stek in Ooigem, want de huidige gebouwen zijn te klein geworden voor de 125 werknemers die ons bedrijf telt."

"Ik volg Zulte Waregem al jaren als supporter. Maar er is nog een link met het voetbal. Josip Weber werkt al jaren in enkele ex-Joegoslavische landen voor ons", dixit Detaellenaere.

"We zijn bijzonder fier dat we opnieuw een grote firma uit de streek aan ons hebben kunnen koppelen. We kunnen met hen verder onze steile ambities waarmaken?, aldus Dieter Devooght, commercieel afgevaardigde van Essevee. ?Vanaf zondag zal DL Chemicals reeds op de uitrusting prijken.?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: DL Chemicals nieuwe shirt- en broeksponsor
« Reactie #1 Gepost op: augustus 19, 2011, 08:45:25 am »
Schiet die YU-card dan toch niet uit zijn voegen? Worden de sponsors gecombineerd of verdwijnt het betaalkaartje? Het logo van DL Chemicals bevat groen, dat is wel positief voor de kleurencombinatie  :)

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: DL Chemicals nieuwe shirt- en broeksponsor
« Reactie #2 Gepost op: augustus 19, 2011, 11:21:20 am »
Alweer een bewijs dat meneer Decuyper niet goed bezig is.  Eerst met veel tam tam "Yu card" als trui en broeksponsor aankondigen, we zijn nog maar 3 speeldagen ver en hop, er moet al een andere shirt en broeksponsor komen.  Zou het dan toch waar zijn dat hij in "vieze papieren zit" ?  Een aanwijzing zou ook kunnen zijn dat zijn grootspraak voor het seizoen nog totaal niet is gerealiseerd en dat de "grote" transfers nog steeds niet gerealiseerd zijn.  Ik vraag mij af of wij ons hart niet moeten vasthouden voor wat nog komen gaat ...

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: DL Chemicals nieuwe shirt- en broeksponsor
« Reactie #3 Gepost op: augustus 19, 2011, 11:25:07 am »
Alweer een bewijs dat meneer Decuyper niet goed bezig is.  Eerst met veel tam tam "Yu card" als trui en broeksponsor aankondigen, we zijn nog maar 3 speeldagen ver en hop, er moet al een andere shirt en broeksponsor komen.  Zou het dan toch waar zijn dat hij in "vieze papieren zit" ?  Een aanwijzing zou ook kunnen zijn dat zijn grootspraak voor het seizoen nog totaal niet is gerealiseerd en dat de "grote" transfers nog steeds niet gerealiseerd zijn.  Ik vraag mij af of wij ons hart niet moeten vasthouden voor wat nog komen gaat ...

Leest ne keer u gazetten e vent

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: DL Chemicals nieuwe shirt- en broeksponsor
« Reactie #4 Gepost op: augustus 19, 2011, 11:45:01 am »
Net gelezen: Het zou onderaan het shirt komen(achterkant) en op de achterkant van de broek.

Offline Djelo

  • Leden
  • Berichten: 65
Re: DL Chemicals nieuwe shirt- en broeksponsor
« Reactie #5 Gepost op: augustus 19, 2011, 11:57:11 am »
@neutraal: waarom weer zo een reactie ? We hebben momenteel geen enkele reden om te klagen. Altijd maar terugkomen op die uitspraak van 5 grote transfers is zielig !

Ik versta ni daje nu moet klagen. We spelen goed en ons stadion is veel beter van sfeer. PDC wou ook Kalezic of ga je dat ook nog als miskoop beschouwen ? Ge hebt zo van die mensen die altijd iets hebben om op te k*kken.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: DL Chemicals nieuwe shirt- en broeksponsor
« Reactie #6 Gepost op: augustus 19, 2011, 12:03:53 pm »
All? hup een nieuwe sponsor erbij is ook al slecht nieuws blijkbaar en de schuld van Decuyper.. man man ::)
En we hebben zeker nog geen toptransfers gedaan h?, alleja.. tis nu niet dat de ploeg goed bezig ofzo met de nieuwe jongens.

Dedju da moe toch een ambetant leven zijn als ge alles negatief bekijkt..

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: DL Chemicals nieuwe shirt- en broeksponsor
« Reactie #7 Gepost op: augustus 19, 2011, 12:06:19 pm »
Alweer een bewijs dat meneer Decuyper niet goed bezig is.  Eerst met veel tam tam "Yu card" als trui en broeksponsor aankondigen, we zijn nog maar 3 speeldagen ver en hop, er moet al een andere shirt en broeksponsor komen.  Zou het dan toch waar zijn dat hij in "vieze papieren zit" ?  Een aanwijzing zou ook kunnen zijn dat zijn grootspraak voor het seizoen nog totaal niet is gerealiseerd en dat de "grote" transfers nog steeds niet gerealiseerd zijn.  Ik vraag mij af of wij ons hart niet moeten vasthouden voor wat nog komen gaat ...

Ons transferbeleid is met Decuyper inderdaad sterk teleurstellend. Kalezic, Milunovic, Trajkovski, De Fauw zijn al 4 toptransfers. Skulason kan dat ook worden en er komen er nog bij..

Boer Boerie

  • Gast
Re: DL Chemicals nieuwe shirt- en broeksponsor
« Reactie #8 Gepost op: augustus 19, 2011, 12:11:46 pm »
Ne sponsor bij is in mijn ogen toch geen slecht nieuws???
Da bewijst toch dat de mensen geloven in het project of zie ik het verkeerd???

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: DL Chemicals nieuwe shirt- en broeksponsor
« Reactie #9 Gepost op: augustus 19, 2011, 01:15:50 pm »
Schiet die YU-card dan toch niet uit zijn voegen? Worden de sponsors gecombineerd of verdwijnt het betaalkaartje? Het logo van DL Chemicals bevat groen, dat is wel positief voor de kleurencombinatie  :)
of het gaat de truitjes juist verkloten met dat groen. is maar hoeje het bekijkt :)

Offline Mathieu_

  • Leden
  • Berichten: 31
Re: DL Chemicals nieuwe shirt- en broeksponsor
« Reactie #10 Gepost op: augustus 19, 2011, 01:45:27 pm »
All? hup een nieuwe sponsor erbij is ook al slecht nieuws blijkbaar en de schuld van Decuyper.. man man ::)
En we hebben zeker nog geen toptransfers gedaan h?, alleja.. tis nu niet dat de ploeg goed bezig ofzo met de nieuwe jongens.

Dedju da moe toch een ambetant leven zijn als ge alles negatief bekijkt..

Neutraal is waarschijnlijk de Stijn Stijnen van het forum hier, uit op PDC z'n baantje  :D. Maar zo zijn er nog wel meerdere hier op het forum..  ::)

fox

  • Gast
Re: DL Chemicals nieuwe shirt- en broeksponsor
« Reactie #11 Gepost op: augustus 19, 2011, 01:45:38 pm »
Ne sponsor bij is in mijn ogen toch geen slecht nieuws???
Da bewijst toch dat de mensen geloven in het project of zie ik het verkeerd???

Uiteraard, maar voor een shirtsponsor had ik toch wel wat meer verwacht dan een Westvlaamse KMO met 40 miljoen omzet. Ik vraag me ten zeerste af hoe je op 3 jaar je budget op 25 miljoen gaat krijgen als je zo een bedrijf als shirtsponsor hebt. Het is natuurlijk al beter dan het tot op heden fictieve bedrijf dat er op stond.

Je hebt ook gelijk dat elke nieuwe sponsor goed nieuws genoemd mag worden.

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: DL Chemicals nieuwe shirt- en broeksponsor
« Reactie #12 Gepost op: augustus 19, 2011, 02:28:36 pm »
Hopelijk verdwijnen de namen niet van de truitjes. Want dat zou heel spijtig zijn.
Een volledig reclamebord om mee te spelen oogt ook niet, maarja het is het geld dat telt.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: DL Chemicals nieuwe shirt- en broeksponsor
« Reactie #13 Gepost op: augustus 19, 2011, 06:42:09 pm »
Financieel is elke nieuwe sponsor een goede zaak natuurlijk, maar ik vrees dat onze truitjes er niet mooier op gaan worden...

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: DL Chemicals nieuwe shirt- en broeksponsor
« Reactie #14 Gepost op: augustus 19, 2011, 07:06:22 pm »
Ne sponsor bij is in mijn ogen toch geen slecht nieuws???
Da bewijst toch dat de mensen geloven in het project of zie ik het verkeerd???

Uiteraard, maar voor een shirtsponsor had ik toch wel wat meer verwacht dan een Westvlaamse KMO met 40 miljoen omzet. Ik vraag me ten zeerste af hoe je op 3 jaar je budget op 25 miljoen gaat krijgen als je zo een bedrijf als shirtsponsor hebt. Het is natuurlijk al beter dan het tot op heden fictieve bedrijf dat er op stond.

Je hebt ook gelijk dat elke nieuwe sponsor goed nieuws genoemd mag worden.
Wees gerust, YU Card is geen fictief bedrijf. Wanneer gaat die zever eens stoppen?

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: DL Chemicals nieuwe shirt- en broeksponsor
« Reactie #15 Gepost op: augustus 19, 2011, 07:31:33 pm »
Voor alle duidelijkheid : ik ben zeker niet uit op de job van Decuyper.  En ja, in vergelijking met vorig seizoen is het verschil dit seizoen heel duidelijk.  En inderdaad, er zijn goede inkomende transfers gedaan.  Alleen weeg ik alles af tegen de sterk uitgesproken ambities van Decuyper.  Het kan heel goed zijn dat ik op het einde van het seizoen moet bekennen dat ik verkeerd was.  En dan zal ik de eerste zijn om dat toe te geven.  Ik hoop alleen maar dat de ambitie van de club geen "papieren" ambities zijn.

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.029
Re: DL Chemicals nieuwe shirt- en broeksponsor
« Reactie #16 Gepost op: augustus 19, 2011, 08:01:32 pm »
Voor alle duidelijkheid : ik ben zeker niet uit op de job van Decuyper.  En ja, in vergelijking met vorig seizoen is het verschil dit seizoen heel duidelijk.  En inderdaad, er zijn goede inkomende transfers gedaan.  Alleen weeg ik alles af tegen de sterk uitgesproken ambities van Decuyper.  Het kan heel goed zijn dat ik op het einde van het seizoen moet bekennen dat ik verkeerd was.  En dan zal ik de eerste zijn om dat toe te geven.  Ik hoop alleen maar dat de ambitie van de club geen "papieren" ambities zijn.
Die 'uitgesproken' ambities van Decuyper zijn ook maar hoe je ze interpreteert, dus je kan er alles in zien, ook het slechtste, u doet maar...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: DL Chemicals nieuwe shirt- en broeksponsor
« Reactie #17 Gepost op: augustus 19, 2011, 08:28:58 pm »
Voor alle duidelijkheid : ik ben zeker niet uit op de job van Decuyper.  En ja, in vergelijking met vorig seizoen is het verschil dit seizoen heel duidelijk.  En inderdaad, er zijn goede inkomende transfers gedaan.  Alleen weeg ik alles af tegen de sterk uitgesproken ambities van Decuyper.  Het kan heel goed zijn dat ik op het einde van het seizoen moet bekennen dat ik verkeerd was.  En dan zal ik de eerste zijn om dat toe te geven.  Ik hoop alleen maar dat de ambitie van de club geen "papieren" ambities zijn.

Moest je een beetje luisteren, dan weet je dat die ambities van 5 toptransfers kort erna aangepast zijn naar enkele toppers en enkele talenten. Als ge ziet dat De Fauw het hier schitterend doet, Kalezic een schot in de roos is en de 2 toptalenten Milunovic en Trajkovski het hier echt top doen, dan versta ik uw probleem niet. Ge moogt nog vergelijken met de ambities, en dan ziet ge dat het klopt. O ja, er mankeert nog een transfer. Wel het is duidelijk dat men nu nog bezig is met spelers, vooral in de spits, dus ook dat laatste kan nog in orde komen.

Als ge nadat het hier al veel aan bod gekomen is en het hier echt heel goed gaat nog zo'n berichten uitkraamt, dan is het niet meer dan logisch dat de mensen uw nick 'Neutraal' in twijfel trekken...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: DL Chemicals nieuwe shirt- en broeksponsor
« Reactie #18 Gepost op: augustus 19, 2011, 09:07:01 pm »
Voor alle duidelijkheid : ik ben zeker niet uit op de job van Decuyper.  En ja, in vergelijking met vorig seizoen is het verschil dit seizoen heel duidelijk.  En inderdaad, er zijn goede inkomende transfers gedaan.  Alleen weeg ik alles af tegen de sterk uitgesproken ambities van Decuyper.  Het kan heel goed zijn dat ik op het einde van het seizoen moet bekennen dat ik verkeerd was.  En dan zal ik de eerste zijn om dat toe te geven.  Ik hoop alleen maar dat de ambitie van de club geen "papieren" ambities zijn.

het is van pdc ook niet de bedoeling om binnen 10 maanden landskampioen te zijn he ...

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: DL Chemicals nieuwe shirt- en broeksponsor
« Reactie #19 Gepost op: augustus 20, 2011, 07:50:50 am »
Feit dat wij morgen op Nederlandse tv live worden uitgezonden kunnen niet veel ploegen aan hun sponsors verkopen . . .