Auteur Topic: Davy De Fauw naar Essevee  (gelezen 10368 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #20 Gepost op: juni 17, 2011, 10:49:34 pm »
een eerste deftige transfert,maar niet overdrijven h?;ga eens naar de webside van roda;goede speler maar geen top

Maja, als je het forum hier soms mag geloven dan kunnen we met onze ploeg meedoen aan de Paralympics. Feit is dat hij kapitein was bij de ploeg die 6e is ge?indigd in de Eredivisie dit jaar, iets waar Waregem nog niet direct aan zou moeten denken (mocht het in de Nederlandse competitie meespelen).

Offline crayozine

  • Leden
  • Berichten: 61
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #21 Gepost op: juni 17, 2011, 11:03:05 pm »
goeie transfer! terug wat meer ervaring in de ploeg.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #22 Gepost op: juni 17, 2011, 11:22:30 pm »
Ben zeker tevreden over deze transfer... :)  De grote inspanning erachter om hem toch te willen binnenhalen, stemt me absoluut positief!
-SVZW Forever-

Online venez

  • Leden
  • Berichten: 134
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #23 Gepost op: juni 17, 2011, 11:51:48 pm »
Waar is thraso nu??

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #24 Gepost op: juni 18, 2011, 08:27:38 am »
...
 Feit is dat hij kapitein was bij de ploeg die 6e is ge?indigd in de Eredivisie dit jaar, iets waar Waregem nog niet direct aan zou moeten denken (mocht het in de Nederlandse competitie meespelen).
Wie zegt dat? Ons ploegske van over 2 jaar ( niet die van het afgelopen seizoen, akkoord ) kon in een goeie dag winnen van alle eredivisieclubs, als ge't mij vraagt. ( Met uitzondering misschien van de absolute top, zijnde Ajax, Twente en Psv ) Het is nu niet omdat ze in Keezistan aanvallender voetbal spelen dat ze daarom altijd voor ons zouden eindigen, h?. Een goeie organisatie en dito verdediging + effici?ntie zijn minstens even belangrijk en daar wringt het schoentje bij nogal wat Hollandse ploegen.

Soit, on topic : DAVY DE FAUW = DIKKE TRANSFER!
Bekijk het eens op deze manier : onze vrienden van de vuilkarre moeten hun sterkhouders laten gaan naar subtoppers in Nederland en wij gaan een sterkhouder gaan weghalen bij een subtopper in Nederland... Wie is er dan goe bezig?  ( Allez, in dit ene geval dan toch... )

Offline sv till i die

  • Leden
  • Berichten: 223
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #25 Gepost op: juni 18, 2011, 09:32:19 am »
...
 Feit is dat hij kapitein was bij de ploeg die 6e is ge?indigd in de Eredivisie dit jaar, iets waar Waregem nog niet direct aan zou moeten denken (mocht het in de Nederlandse competitie meespelen).
Wie zegt dat? Ons ploegske van over 2 jaar ( niet die van het afgelopen seizoen, akkoord ) kon in een goeie dag winnen van alle eredivisieclubs, als ge't mij vraagt. ( Met uitzondering misschien van de absolute top, zijnde Ajax, Twente en Psv ) Het is nu niet omdat ze in Keezistan aanvallender voetbal spelen dat ze daarom altijd voor ons zouden eindigen, h?. Een goeie organisatie en dito verdediging + effici?ntie zijn minstens even belangrijk en daar wringt het schoentje bij nogal wat Hollandse ploegen.

Soit, on topic : DAVY DE FAUW = DIKKE TRANSFER!
Bekijk het eens op deze manier : onze vrienden van de vuilkarre moeten hun sterkhouders laten gaan naar subtoppers in Nederland en wij gaan een sterkhouder gaan weghalen bij een subtopper in Nederland... Wie is er dan goe bezig?  ( Allez, in dit ene geval dan toch... )


?

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #26 Gepost op: juni 18, 2011, 09:42:33 am »
Yes yes, ik wilde aan meulie alleen maar aantonen dat De Fauw in mijn ogen wel top is. Als je kapitein geweest bent bij de 6e in Nederland kan dat voor Essevee alleen maar een versterking betekenen, zeker na een seizoen als het vorige..

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #27 Gepost op: juni 18, 2011, 10:06:03 am »
Stap 1 is gezet, ik wacht op de volgende stappen...

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #28 Gepost op: juni 18, 2011, 10:13:41 am »
Goede transfer met leiderschapcapaciteiten en iemand die zijn verantwoordelijkheid niet zal ontlopen, uitstekend profiel.
Natuurlijk niet de man die ons op zijn 1'tje in PO 1 zal trappen.

We hebben nog nodig:
- goeie centrale verdediger
- Linksmidden (back-up habibou?)
- Iemand die de laatste pass kan geven / en spitsen in kanspositie kan zetten (creatieveling)
- Spits

Dan komen we aan de beloofde 5 van PDC.

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #29 Gepost op: juni 18, 2011, 10:53:01 am »
4 zullen er niet meer bijkomen. een rechtsmidden en een goaltjesdief hebben we nog nodig, meer niet.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #30 Gepost op: juni 18, 2011, 11:18:43 am »
Goede transfer met leiderschapcapaciteiten en iemand die zijn verantwoordelijkheid niet zal ontlopen, uitstekend profiel.
Natuurlijk niet de man die ons op zijn 1'tje in PO 1 zal trappen.

We hebben nog nodig:
- goeie centrale verdediger
- Linksmidden (back-up habibou?)
- Iemand die de laatste pass kan geven / en spitsen in kanspositie kan zetten (creatieveling)
- Spits

Dan komen we aan de beloofde 5 van PDC.

Andreas Lasnik voor de creatieveling:) zie topic transfers..

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #31 Gepost op: juni 18, 2011, 11:19:28 am »
4 zullen er niet meer bijkomen. een rechtsmidden en een goaltjesdief hebben we nog nodig, meer niet.

2

Voor is dit ook het belangrijkste. Het feit dat we spelers als Bossut, Colpaert en Hyland hier nog hebben is ook al erg belangrijk. Een extra middenvelder mag eventueel, maar hoeft niet. Delaplace was er aan het doorkomen, Sterckx vond ik ook erg sterk vorig jaar en dan hebben we nog een paar jonge gasten die kunnen proeven van de A-kern.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #32 Gepost op: juni 18, 2011, 12:19:19 pm »
4 zullen er niet meer bijkomen. een rechtsmidden en een goaltjesdief hebben we nog nodig, meer niet.
Goaltjesdief = Teddy?
Ik zou Teddy niet meer op de flank zetten maar in een 2-spitsensysteem, want dat is eigelijk zijn positie.
SV TILL I DIE

Offline dirk vandenabeele

  • Leden
  • Berichten: 298
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #33 Gepost op: juni 18, 2011, 12:34:44 pm »
laa
4 zullen er niet meer bijkomen. een rechtsmidden en een goaltjesdief hebben we nog nodig, meer niet.
Goaltjesdief = Teddy?
Ik zou Teddy niet meer op de flank zetten maar in een 2-spitsensysteem, want dat is eigelijk zijn positie.

laat teddy maar den bank warm houden. heeft ons helemaal niets bijgebracht vorig seizoen. meer lopen zagen dan wat anders.

Rik de Flik

  • Gast
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #34 Gepost op: juni 18, 2011, 01:07:05 pm »
Feit!

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #35 Gepost op: juni 18, 2011, 01:28:42 pm »
Goede transfer met leiderschapcapaciteiten en iemand die zijn verantwoordelijkheid niet zal ontlopen, uitstekend profiel.
Natuurlijk niet de man die ons op zijn 1'tje in PO 1 zal trappen.

We hebben nog nodig:
- goeie centrale verdediger
- Linksmidden (back-up habibou?)
- Iemand die de laatste pass kan geven / en spitsen in kanspositie kan zetten (creatieveling)
- Spits

Dan komen we aan de beloofde 5 van PDC.
Niet  volledig akkoord.
- Centrale verdediger : met Dhaene, Dachelet, Colpaert en De fauw hebben we 4 jongens die op die positie uit de voeten kunnen voor 2 plaatskes. Daar moet ge volgens mij geen centen meer aan verspillen.
- Linksmidden : Hamalainen, Habibou en Matton = 3 mogelijkheden voor die positie. idem dus.
- Creatieveling : Dat is inderdaad het grootste gemis in onze kern, denk ik. Sterckx, Matton, Delaplace en zelfs Hyland hebben met wisselend succes op die positie gespeeld, maar een echte nummer 10 hebben we nog altijd niet op het middenveld.
- Spits : Een echte goalgetter kan iedereen uiteraard gebruiken.
Nog 2 degelijke transfers dus en ik zou al best tevreden zijn.

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #36 Gepost op: juni 18, 2011, 01:52:25 pm »
Goede transfer met leiderschapcapaciteiten en iemand die zijn verantwoordelijkheid niet zal ontlopen, uitstekend profiel.
Natuurlijk niet de man die ons op zijn 1'tje in PO 1 zal trappen.

We hebben nog nodig:
- goeie centrale verdediger
- Linksmidden (back-up habibou?)
- Iemand die de laatste pass kan geven / en spitsen in kanspositie kan zetten (creatieveling)
- Spits

Dan komen we aan de beloofde 5 van PDC.
Niet  volledig akkoord.
- Centrale verdediger : met Dhaene, Dachelet, Colpaert en De fauw hebben we 4 jongens die op die positie uit de voeten kunnen voor 2 plaatskes. Daar moet ge volgens mij geen centen meer aan verspillen.
- Linksmidden : Hamalainen, Habibou en Matton = 3 mogelijkheden voor die positie. idem dus.
- Creatieveling : Dat is inderdaad het grootste gemis in onze kern, denk ik. Sterckx, Matton, Delaplace en zelfs Hyland hebben met wisselend succes op die positie gespeeld, maar een echte nummer 10 hebben we nog altijd niet op het middenveld.
- Spits : Een echte goalgetter kan iedereen uiteraard gebruiken.
Nog 2 degelijke transfers dus en ik zou al best tevreden zijn.

- Centrale verdediger : met Dhaene, Dachelet, Colpaert en De fauw hebben we 4 jongens die op die positie uit de voeten kunnen voor 2 plaatskes. Daar moet ge volgens mij geen centen meer aan verspillen.
idd + ge vergeet nog Pavel Verstraete

- Linksmidden : Hamalainen, Habibou en Matton = 3 mogelijkheden voor die positie. idem dus.
niet akkoord, Hamalainen is eerder linkse vleugel verdediger, waarvan we er samen met Mareval en Niels Vandenbroucke voldoende hebben, Matton is geen echte linkerflank speler (ondanks dat hij daar reeds vaak werd geposteerd) en Habibou zie ik toch ook liever in de spits, al zal alles afhangen van de ploegopstelling die Kalezic hanteert 4-5-1 (4-3-3) of 4-4-2.  Er zou zeker nog een echte linkerflank speler mogen bijkomen met een goede voorzet.
We zijn trouwens op de rechtse flank ook in hetzelfde bedje ziek.

- Creatieveling : Dat is inderdaad het grootste gemis in onze kern, denk ik. Sterckx, Matton, Delaplace en zelfs Hyland hebben met wisselend succes op die positie gespeeld, maar een echte nummer 10 hebben we nog altijd niet op het middenveld.
we missen idd een speler met vista, diepgang, snel in de omschakeling en vooral een goede pas (m.a.w. een type Berrier, Kums, etc.), al zoekt iedereen zo'n speler...

- Spits : Een echte goalgetter kan iedereen uiteraard gebruiken.
ge neemt me de woorden uit de mond

Rik de Flik

  • Gast
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #37 Gepost op: juni 18, 2011, 01:59:10 pm »
Werd er al ergens vermeld voor hoeveel De Fauw gekocht is?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #38 Gepost op: juni 18, 2011, 02:31:30 pm »
Werd er al ergens vermeld voor hoeveel De Fauw gekocht is?

Ik vermoed dat dat (zoals in het verleden) weer gissen zal zijn.

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: Davy De Fauw naar Essevee
« Reactie #39 Gepost op: juni 18, 2011, 07:30:59 pm »
Goede transfer met leiderschapcapaciteiten en iemand die zijn verantwoordelijkheid niet zal ontlopen, uitstekend profiel.
Natuurlijk niet de man die ons op zijn 1'tje in PO 1 zal trappen.

We hebben nog nodig:
- goeie centrale verdediger
- Linksmidden (back-up habibou?)
- Iemand die de laatste pass kan geven / en spitsen in kanspositie kan zetten (creatieveling)
- Spits

Dan komen we aan de beloofde 5 van PDC.
Niet  volledig akkoord.
- Centrale verdediger : met Dhaene, Dachelet, Colpaert en De fauw hebben we 4 jongens die op die positie uit de voeten kunnen voor 2 plaatskes. Daar moet ge volgens mij geen centen meer aan verspillen.
- Linksmidden : Hamalainen, Habibou en Matton = 3 mogelijkheden voor die positie. idem dus.
- Creatieveling : Dat is inderdaad het grootste gemis in onze kern, denk ik. Sterckx, Matton, Delaplace en zelfs Hyland hebben met wisselend succes op die positie gespeeld, maar een echte nummer 10 hebben we nog altijd niet op het middenveld.
- Spits : Een echte goalgetter kan iedereen uiteraard gebruiken.
Nog 2 degelijke transfers dus en ik zou al best tevreden zijn.
De Fauw is toch een rechtback in tegenstelling tot de centrale verdediger die jullie er van maken :)