Auteur Topic: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!  (gelezen 31583 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rik de Flik

  • Gast
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #20 Gepost op: juni 25, 2011, 05:43:05 pm »
Ik vraag niet dat ze ook maar iets uit de doeken doen. Ik stel me gewoon vragen bij de nieuwe sponsors. Als je de tijd van SV Waregem hebt meegemaakt kan het je wel schelen waar het geld vandaan komt.

En blijkbaar mag men op dit forum de zaken al niet meer kritisch bekijken of je wordt bestempeld als negativist.

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #21 Gepost op: juni 25, 2011, 05:47:47 pm »
In de mededeling op de site staat er dat door de nieuwe sponsor het budget gevoelig verhoogd wordt. Maar hoeveel is het budget dan?

En ik vraag me af hoe gevoelig een nieuwbakken firma het budget kan doen verhogen? Iets dat nog niet eens bestaat zou meteen al een pak geld aan sponsoring uitgeven? En net zoals hierboven heb ik ook eens de whois bekeken en is dit inderdaad van een bestuurder van Enfinity, net zoals dat bij de andere nieuwe "internationale" aankoopfirma het geval is. Beiden net nieuwe firma's die geld in voetbal pompen. Louche?

Ik vind het toch allemaal zeer raar.

Tevens staat er vandaag in het nieuwsblad dat PDC samen met Willy Naessens op 1 juli de meerderheid krijgt in cvba SVZW.

Sinds wanneer zouden zij alles uit de doeken moeten doen? Deden ze toch vroeger ook niet?
Dit zal allemaal wel door de bevoegde instanties gecheckt worden, en als alles legaal is kan het me eerlijk gezegd geen fluit schelen waar het geld vandaan komt!

Er is hier trouwens dringend een beetje meer positiviteit nodig op het forum me dunkt. Het seizoen is nog niet begonnen, er zijn nog op geen enkel vlak problemen gerezen, ook niet financieel. Dus zie ik eerlijk gezegd enkele reden om zoals velen negatief te doen. Van mij krijgen ze het voordeel van de twijfel.


't zou spijtig zijn mochten er nu al financi?le problemen zijn...

Laat ons hopen dat er geen wiel afloopt en dat de ambities min of meer kunnen waargemaakt worden, met een gezonde club op langere termijn.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #22 Gepost op: juni 25, 2011, 06:04:34 pm »
Ik vraag niet dat ze ook maar iets uit de doeken doen. Ik stel me gewoon vragen bij de nieuwe sponsors. Als je de tijd van SV Waregem hebt meegemaakt kan het je wel schelen waar het geld vandaan komt.

En blijkbaar mag men op dit forum de zaken al niet meer kritisch bekijken of je wordt bestempeld als negativist.

Wat was nu eigenlijk het probleem vroeger bij sv Waregem? (ik ben niet van die tijd). Volgens wat ik hoorde, werden er spelers aangetrokken met dure contracten, die men niet kon betalen. Dit is een situatie die op dit moment nog helemaal niet aan de orde is. De lonen zullen nog niet overweldigend gestegen zijn (wetende dat ook bv Roelandts een duur contract had). Het budget daarentegen is wel ferm gestegen blijkbaar, dus we zitten in een omgekeerde situatie. Dit is de reden waarom ik me geen zorgen maak.

Wat ik wel vreemd vind, is dat PDC het ene bedrijf na het andere opricht, gelijk mijn moeder taarten bakt. Maar zolang hij de sponsoring van zijn vorig bedrijf verbetert door te sponsoren met zijn nieuwe bedrijven, is het voor mij al goed. ;)

Offline Bartez

  • Leden
  • Berichten: 19
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #23 Gepost op: juni 25, 2011, 06:08:57 pm »
Als ge weet dat er per transactie een bepaald procent naar SVZW gaat dan kan je niet zeggen dat PDC
slechte bedoelingen heeft zeker.
Als ik mij niet vergis kan het ook een tankkaart worden bij Total....

Hoe ver wilde nog gaan? Wanneer gatie genoeg doen voor SVZW???
Alstie doe lijk die koekskesfabriekant van Mechelen geweest en bijna heel zijn vermogen erinsteekt????

Nen beteren dan PDC konden we ni vinden, of tzou Duchatelet moeten zijn.....

Na?viteit doet geen zeer hoop ik  :-\

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #24 Gepost op: juni 25, 2011, 06:31:37 pm »
Ik had ook gehoopt op een nieuwe sponsor toch onafhankelijk van PDC. Beetje raar dat onze hoofdsponsor nu een bedrijf is dat momenteel eigenlijk nog niet bestaat.. maar da kan binnen enkele weken wel vlug duidelijk worden als den boel daar gelanceerd wordt. Laat ons hopen op alweer een succesverhaal dan.

De naam klink alleszins nie slecht.. kben weg ? .. YU  :P

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #25 Gepost op: juni 25, 2011, 07:08:15 pm »
Er zit wel geen " X " in de naam  ::)

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #26 Gepost op: juni 25, 2011, 08:18:17 pm »
Damn, ik had net een post klaar om alle negatievelingen even van repliek te dienen.

Kort dan: aan de heren panikeurs, als den Essevee in september hoog geklasseerd staat en in juni budgettair gegroeid is, staan jullie allemaal op tafel te dansen...

Leer er misschien al mee leven dat we misschien wel eens de grote stap richting professionalisme gezet hebben. Op alle gebieden.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #27 Gepost op: juni 25, 2011, 08:33:33 pm »
Damn, ik had net een post klaar om alle negatievelingen even van repliek te dienen.

Kort dan: aan de heren panikeurs, als den Essevee in september hoog geklasseerd staat en in juni budgettair gegroeid is, staan jullie allemaal op tafel te dansen...

Leer er misschien al mee leven dat we misschien wel eens de grote stap richting professionalisme gezet hebben. Op alle gebieden.
akkoord, maar wat als het toch tegenslaat?

Offline crayozine

  • Leden
  • Berichten: 61
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #28 Gepost op: juni 25, 2011, 08:36:08 pm »
als als als, als men ma wielen had wast nen fiets.
laat ze gewoon werken en heb vertrouwen! we zijn juist in een mooi avontuur gestapt. laat ons nu eerst naar de start van de competitie kijken en daarna de rest. stap voor stap!

Offline sv till i die

  • Leden
  • Berichten: 223
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #29 Gepost op: juni 25, 2011, 10:54:25 pm »
Ik vraag niet dat ze ook maar iets uit de doeken doen. Ik stel me gewoon vragen bij de nieuwe sponsors. Als je de tijd van SV Waregem hebt meegemaakt kan het je wel schelen waar het geld vandaan komt.

En blijkbaar mag men op dit forum de zaken al niet meer kritisch bekijken of je wordt bestempeld als negativist.

Geloof me vrij, mensen die  me kennen weten dat ik de tijd van KSV Waregem heb meegemaakt van w?l h??l dichtbij!

Offline sv till i die

  • Leden
  • Berichten: 223
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #30 Gepost op: juni 25, 2011, 10:56:47 pm »
Damn, ik had net een post klaar om alle negatievelingen even van repliek te dienen.

Kort dan: aan de heren panikeurs, als den Essevee in september hoog geklasseerd staat en in juni budgettair gegroeid is, staan jullie allemaal op tafel te dansen...

Leer er misschien al mee leven dat we misschien wel eens de grote stap richting professionalisme gezet hebben. Op alle gebieden.
Touch? ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #31 Gepost op: juni 26, 2011, 07:57:35 am »
Damn, ik had net een post klaar om alle negatievelingen even van repliek te dienen.

Kort dan: aan de heren panikeurs, als den Essevee in september hoog geklasseerd staat en in juni budgettair gegroeid is, staan jullie allemaal op tafel te dansen...

Leer er misschien al mee leven dat we misschien wel eens de grote stap richting professionalisme gezet hebben. Op alle gebieden.
akkoord, maar wat als het toch tegenslaat?
Tja, contracten zijn contracten. Een sponsor kan hooguit overkop gaan en zijn verplichtingen niet nakomen, maar dat kan met elk bedrijf. Sportief kan het altijd misgaan, maar er wordt nu zwaar ge?nvesteert in de ploeg om dat juist te vermijden. Mijn conclusie is dus dat we er alleen maar beter van kunnen worden.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #32 Gepost op: juni 26, 2011, 08:53:25 am »
als de 2 sponsors die voor de budgetverhogingen moeten zorgen, nog op te richten bedrijven zijn dan kan het toch niet anders dat er mensen hun bedenkingen hebben?

Ik hoopte dat onze club nooit (meer) afhankelijk zou worden van 1 mecenas maar nu begint dit er toch wat op te lijken? Of zie ik het hier verkeerd?

Offline moi

  • Leden
  • Berichten: 271
    • essevee.com
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #33 Gepost op: juni 26, 2011, 09:42:44 am »
tja... die ene mecenas....

vroeger was er toch ook WN met enkele mensen waar hij kon op rekenen?
Nu is er WN met PDC en enkele mensen waar ze kunnen op rekenen....

Nu ja stel dat Standard weer te koop komt te staan.... En ze gaan da overkopen.... Wat dan?
Of club?
Of inderdaad als mijn tante wielekes gehad....

Pronostikeer gratis op www.essevee.com

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #34 Gepost op: juni 26, 2011, 11:28:57 am »
Damn, ik had net een post klaar om alle negatievelingen even van repliek te dienen.

Kort dan: aan de heren panikeurs, als den Essevee in september hoog geklasseerd staat en in juni budgettair gegroeid is, staan jullie allemaal op tafel te dansen...

Leer er misschien al mee leven dat we misschien wel eens de grote stap richting professionalisme gezet hebben. Op alle gebieden.

Maar laat tenminste toe dat er mensen zijn die zich hier vragen bij stellen.  Iedereen heeft recht op zijn mening.  PDC zal gecontesteerd blijven.  Zelfs indien de resultaten magnifiek blijken te zijn.  Want als er iets louche aan is aan al zijn zaakskes, dan komt de kat pas uit de mouw na een aantal jaar.  De achterdocht zal dus bij mij pas slijten na jaren.
« Laatst bewerkt op: juni 26, 2011, 11:33:44 am door Misterbio »

Offline Gabriël

  • Leden
  • Berichten: 76
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #35 Gepost op: juni 27, 2011, 12:22:42 pm »
Leer er misschien al mee leven dat we misschien wel eens de grote stap richting professionalisme gezet hebben. Op alle gebieden.
te beginnen met de roodwitte truitjes...eindelijk ben ik het voor ??n keer eens met u  ;D

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #36 Gepost op: juni 27, 2011, 05:51:13 pm »
Leer er misschien al mee leven dat we misschien wel eens de grote stap richting professionalisme gezet hebben. Op alle gebieden.
te beginnen met de roodwitte truitjes...eindelijk ben ik het voor ??n keer eens met u  ;D

Hopelijk zitten er in uw kleerkast niet teveel motten... ;D ;D

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #37 Gepost op: juni 28, 2011, 11:49:19 am »
Dat zeg ik niet, het gaat om een budget dat door de club omschreven wordt als "gevoelige verhoging". Dan is het geen kattepis denk ik. Weet er trouwens iemand wat het budget is?

Budget is nu 8,2 miljoen euro normaalgezien.  Wat het voor dit seizoen zal zijn, dat weet ik niet.  Heb horen vallen inclusief op dit forum dat het naar 14 miljoen euro zou gaan?

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #38 Gepost op: juni 28, 2011, 12:31:49 pm »
Dat zeg ik niet, het gaat om een budget dat door de club omschreven wordt als "gevoelige verhoging". Dan is het geen kattepis denk ik. Weet er trouwens iemand wat het budget is?

Budget is nu 8,2 miljoen euro normaalgezien.  Wat het voor dit seizoen zal zijn, dat weet ik niet.  Heb horen vallen inclusief op dit forum dat het naar 14 miljoen euro zou gaan?

En Gent draait op 16 ? 17 zeker ?
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #39 Gepost op: juni 28, 2011, 12:55:46 pm »
Is normaal dat velen zich vragen stellen. Anderzijds, PDC heeft in een recordtijd een bedrijf van meer dan 400miljoen euro uit de grond gestampt en 5000man. Die zijn "tastbaar" en geen sprookjes zoals ze in Ieper ooit gekend hebben.  Niet door het warm water uit te vinden, maar een opportuniteit te zien en erop in te spelen.  Dit zal met Yu-card hetzelfde worden.  Of hadden ze misschien beter Yu-p??rd van gemaakt...