Auteur Topic: [43] COOPMAN Sander  (gelezen 52679 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #40 Gepost op: juni 09, 2017, 12:12:29 am »
Ik vrees dat Leko Coopman kansen zal geven,was misschien beter voor ons indien Brugge  voor een buitenlandse coach koos.  We zullen het vlug weten.

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.111
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #41 Gepost op: juni 09, 2017, 04:23:43 am »
Is Leko belg dan ?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #42 Gepost op: juni 09, 2017, 05:12:28 am »
Is Leko belg dan ?
Domme opmerking!  Ge weet heel goed wat ik bedoel,maar moest je het toch niet verstaan, ik doelde op een buitenlandse trainer die de Belgische competitie niet zo goed kent. 

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #43 Gepost op: juni 09, 2017, 07:11:33 am »
yup exit Coopman vrees ik 😑

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #44 Gepost op: juni 09, 2017, 07:53:35 am »
Coopman zal njet zijn, en ook aan Mechele moeten we niet meer denken vrees ik.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #45 Gepost op: juni 23, 2017, 12:10:57 pm »
Gewezen speler blauw-zwart twijfelt: "Coopman heeft de kwaliteiten om het te maken bij Club Brugge, maar..."
23 juni 2017 11:06 via voetbalkrant.com

Waar speelt Sander Coopman (22) volgend seizoen? De aanvallende middenvelder verlengde onlangs zijn contract bij Club Brugge en vatte daar ook de voorbereiding aan. Bij Club Brugge blijven of toch nog even rijpen bij Zulte Waregem? Een moeilijke knoop om door te hakken...
Gewezen Club Brugge-speler Peter Van der Heyden zag Coopman vorig seizoen excelleren aan de Gaverbeek. ?Coopman onderging een enorm positieve evolutie, waardoor de vraag natuurlijk rijst of Club Brugge hem een kans moet geven?, steekt Van der Heyden van wal in een gesprek met Voetbalkrant.com.

?Persoonlijk denk ik dat Coopman de capaciteiten heeft om het te maken bij Club Brugge. Maar aan spelen toekomen bij Zulte Waregem, dat is nog altijd iets anders dan spelen bij Club Brugge. En na een goed half seizoen bij Essevee kan je niet met zekerheid zeggen of die jongen klaar is om hetzelfde te doen bij Club.?

"Beter veel wedstrijden bij Zulte Waregem, dan af en toe speelminuten bij Club Brugge"
- Peter Van der Heyden

Van der Heyden is van mening dat het talent van blauw-zwart beter nog een seizoen rijpt onder de vleugels van Francky Dury. ?Ik zou voorstellen dat Coopman nog een jaartje bij Zulte Waregem blijft en verder doet zoals hij vorig seizoen bezig was. En dan zien we aan het einde van het seizoen wel of hij klaar is voor de stap hogerop naar Club Brugge.?

?Het is in het geval van Coopman belangrijk dat hij progressie kan blijven boeken. In dat opzicht is het wellicht beter om veel wedstrijden te spelen bij Zulte Waregem, dan voor Club te kiezen en daar maar af en toe speelminuten te maken. Bovendien: als Club hem straks een kans geeft en het lukt niet meteen, dan sta je daar ook, h酔, besluit Van der Heyden.

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2017-06-23/peter-van-der-heyden-sander-coopman-heeft-de-kwaliteiten-om-het-te-maken-bij-club-brugge-maar

Offline essevee;)

  • Leden
  • Berichten: 65
  • Essevee!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #46 Gepost op: juni 24, 2017, 09:46:33 pm »
Club Brugge speelde vandaag hun eerste oefenmatch met toch een opvallend feit, er was in de opstellingen geen Sander Coopman te bespeuren.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #47 Gepost op: juni 24, 2017, 09:50:38 pm »
Club Brugge speelde vandaag hun eerste oefenmatch met toch een opvallend feit, er was in de opstellingen geen Sander Coopman te bespeuren.
Waarom opvallend?
Zolang de gesprekken met ons lopende zijn zullen ze hem niet opstellen he.
Ze gaan dan uiteraard de voorkeur geven aan spelers die wel zeker blijven...

Offline essevee;)

  • Leden
  • Berichten: 65
  • Essevee!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #48 Gepost op: juni 24, 2017, 10:14:14 pm »
Club Brugge speelde vandaag hun eerste oefenmatch met toch een opvallend feit, er was in de opstellingen geen Sander Coopman te bespeuren.
Waarom opvallend?
Zolang de gesprekken met ons lopende zijn zullen ze hem niet opstellen he.
Ze gaan dan uiteraard de voorkeur geven aan spelers die wel zeker blijven...

Ik dacht dat Leko hem nu eerst ging gebruiken tijdens de voorbereiding bij Club maar zal dit dan mis op hebben.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #49 Gepost op: juni 24, 2017, 10:22:06 pm »
Club Brugge speelde vandaag hun eerste oefenmatch met toch een opvallend feit, er was in de opstellingen geen Sander Coopman te bespeuren.
Waarom opvallend?
Zolang de gesprekken met ons lopende zijn zullen ze hem niet opstellen he.
Ze gaan dan uiteraard de voorkeur geven aan spelers die wel zeker blijven...

Ik dacht dat Leko hem nu eerst ging gebruiken tijdens de voorbereiding bij Club maar zal dit dan mis op hebben.
Klopt, het heeft inderdaad in ??n of andere gazet gestaan dat hij, indien hij niet nog een jaar naar ons komt, eventueel zijn kans zou kunnen krijgen als de voorbereiding goed verloopt en hij zich kan tonen maar daar zou niet veel van aan zijn volgens andere bronnen...

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #50 Gepost op: juni 25, 2017, 11:35:46 am »
Nieuwe uitleenbeurt van Sander Coopman aan ons komt zeker in orde.

Bron: zijn broer

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #51 Gepost op: juni 25, 2017, 12:51:52 pm »
Dury zou op slag 50% gelukkiger zijn

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #52 Gepost op: juni 25, 2017, 02:26:14 pm »
Nieuwe uitleenbeurt van Sander Coopman aan ons komt zeker in orde.

Bron: zijn broer

Top, beste nieuws van het weekend.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #53 Gepost op: juni 25, 2017, 03:13:02 pm »
Nieuwe uitleenbeurt van Sander Coopman aan ons komt zeker in orde.

Bron: zijn broer

Top, beste nieuws van het weekend.
Mja, no offence, maar ja "zijn broer".  :-X
Die jongen heeft daar op zich niks in te zeggen he.

Ik hoor dan bijvoorbeeld ook dat de ma van Coopman slechtgezind is richting Club Brugge dat ze hare Sander niet laten gaan naar Essevee.

Ik hoop dat het snel in orde komt, want was hier vorig jaar ook al dus 'kent het huis' en ik zag hem pas dit seizoen tot volle wasdom komen.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #54 Gepost op: juli 07, 2017, 11:14:28 am »

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #55 Gepost op: juli 07, 2017, 01:16:32 pm »
Club-talent legt keuze voor Essevee uit: "Die Europa League"
SANDER COOPMAN KEERT MET VOLLE GOESTING TERUG BIJ ZULTE WAREGEM
07 juli 2017 12:31 via voetbalkrant.com

Er was al de hele tijd twijfel over, maar sinds gisteren weten we waar Sander Coopman dit seizoen zal spelen. Het werd niet Antwerp, noch Club Brugge, maar opnieuw Zulte Waregem.

"Ik had het hier vorig seizoen enorm naar mijn zin. We speelden Play-Off 1 en wonnen de beker van Belgi?", opende Coopman. ?Dat ik nu een verlengstuk kan breien aan het succesvolle bekerverhaal in de Europa League maakt me heel gelukkig."

Hij twijfelde niet, zo blijkt. "Mijn keuze om dit seizoen opnieuw voor Essevee te spelen was snel gemaakt. Ik ken de club, de coach de mensen die hier werken, de supporters, ? wat ervoor zorgt dat ik me niet meer moet aanpassen. Ik kan me meteen 100% focussen op het voetbal."

Er vertrokken sterkhouders, maar intussen kwamen er ook al sterke transfers bij -Sander Coopman
Intussen is er wel het een en ander veranderd. "Met Me?t?, Lerager en Dalsgaard zijn een aantal sterkhouders vertrokken maar intussen heeft Essevee al sterke transfers gerealiseerd. Ik wil Zulte Waregem bedanken voor de inspanningen die het heeft gedaan om mij terug naar het Regenboogstadion te halen."

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2017-07-07/sander-coopman-keert-met-volle-goesting-terug-bij-zulte-waregem

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #56 Gepost op: juli 07, 2017, 02:32:31 pm »
Onze manager begint precies serieuze wallen onder zijn ogen te krijgen...

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #57 Gepost op: juli 11, 2017, 01:02:09 pm »
Het Nieuwsblad 11/07/2017
Via Patrick VDH


Offline sv till i die

  • Leden
  • Berichten: 223
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #58 Gepost op: augustus 07, 2017, 06:30:30 am »

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: [43] COOPMAN Sander
« Reactie #59 Gepost op: augustus 07, 2017, 07:29:34 am »
It is all about the money....