Auteur Topic: [16] SKULASON Olafur - ex speler  (gelezen 30937 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Langen999

  • Leden
  • Berichten: 18
[16] SKULASON Olafur - ex speler
« Gepost op: maart 24, 2015, 11:41:31 am »
Ik ben altijd fan geweest fan Olli vooral omwille van zijn tomeloze inzet voor de club, iets waar veel spelers een voorbeeld kunnen aan nemen en ja, ook ik stond soms naast de zijlijn te roepen om hem in te brengen, maar hoe je het ook draait of keert, Skulason is geen play-off 1 materiaal (net als een deel van de huidige kern).

Colpaert zou ik zeker niet afschrijven bij Essevee, maar na zijn blessure (en zelfs ervoor) was zijn niveau toch niet meer wat het geweest is. En eerlijk gezegd mocht een andere speler dezelfde fouten gemaakt hebben als clubmonument D'haene dit seizoen, hij werd met de grond gelijkgemaakt. En ja voor mijn part mag D'haene hier zijn carri?re afsluiten, graag zelfs, maar in het huidige voetbal ben je niet veel met emoties, vooral niet als het op transfers aankomt.

Het voorbije seizoen was rampzalig, dus niet onlogisch toch dat ze op zoek gaan naar andere spelers...

Ok, shoot!
« Laatst bewerkt op: mei 30, 2017, 07:49:31 pm door Frederik »

Offline Langen999

  • Leden
  • Berichten: 18
Re: [16] SKULASON Olafur - speler
« Reactie #1 Gepost op: maart 25, 2015, 02:04:02 pm »
Was nu niet mijn bedoeling om hier een hele discussie over op te zetten... Wou gewoon mijn mening geven op reeds gegeven commentaren...
Ik ben altijd fan geweest fan Olli vooral omwille van zijn tomeloze inzet voor de club, iets waar veel spelers een voorbeeld kunnen aan nemen en ja, ook ik stond soms naast de zijlijn te roepen om hem in te brengen, maar hoe je het ook draait of keert, Skulason is geen play-off 1 materiaal (net als een deel van de huidige kern).

Colpaert zou ik zeker niet afschrijven bij Essevee, maar na zijn blessure (en zelfs ervoor) was zijn niveau toch niet meer wat het geweest is. En eerlijk gezegd mocht een andere speler dezelfde fouten gemaakt hebben als clubmonument D'haene dit seizoen, hij werd met de grond gelijkgemaakt. En ja voor mijn part mag D'haene hier zijn carri?re afsluiten, graag zelfs, maar in het huidige voetbal ben je niet veel met emoties, vooral niet als het op transfers aankomt.

Het voorbije seizoen was rampzalig, dus niet onlogisch toch dat ze op zoek gaan naar andere spelers...

Ok, shoot!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: [16] SKULASON Olafur - speler
« Reactie #2 Gepost op: maart 25, 2015, 02:11:26 pm »
Ah, Skulason is nooit echt een basisspeler geweest in de ogen van Dury.
Verkoos eerste Malanda-Delaplace, daarna Malanda-Kums en het 2de deel van vorig seizoen soms de voorkeur aan N'diaye.

Nu, moet er zo'n heisa zijn dat Ollie vertrekt? Neen.
Zou men hetzelfde doen moest dit bvb gebeuren met N'diaye (Die in mijn ogen beter zal worden)? Neen.
Dus waarom dit allemaal?

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: [16] SKULASON Olafur - speler
« Reactie #3 Gepost op: maart 25, 2015, 02:57:44 pm »
tja mixed feelings, veel inzet, aangename kerel, maar heeft ons al vaak in steek gelaten met rood.
Ik maak me meer zorgen als er nog "anciens' weg gaan, sebiet spelen we weer met een volledig nieuw elftal.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: [16] SKULASON Olafur - speler
« Reactie #4 Gepost op: maart 25, 2015, 05:37:07 pm »
tja mixed feelings, veel inzet, aangename kerel, maar heeft ons al vaak in steek gelaten met rood.
Ik maak me meer zorgen als er nog "anciens' weg gaan, sebiet spelen we weer met een volledig nieuw elftal.

Er zal idd nen man of 3 moeten bijkomen met ervaring, die tevens leidertypes zijn

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [16] SKULASON Olafur - speler
« Reactie #5 Gepost op: april 30, 2015, 06:55:32 pm »
Dan staat er deze week toch weer in de krant dat de supporters Skulason willen houden?

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: [16] SKULASON Olafur - speler
« Reactie #6 Gepost op: april 30, 2015, 07:11:50 pm »
Dan staat er deze week toch weer in de krant dat de supporters Skulason willen houden?
De supps hebben,volgens mij, niets te zeggen wat spelers betreft.Heb oli persoonlijk gesproken,hij vindt het spijtig maar zit intussen meer dan 10j in het profvoetbal en weet hoe die wereld in elkaar steekt.Ze willen blijkbaar vooral jongeren...Gesprek was in het Vlaams trouwens  :)

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [16] SKULASON Olafur - speler
« Reactie #7 Gepost op: april 30, 2015, 07:26:50 pm »
Dan staat er deze week toch weer in de krant dat de supporters Skulason willen houden?
Waar ergens?

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [16] SKULASON Olafur - speler
« Reactie #8 Gepost op: april 30, 2015, 07:49:12 pm »

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [16] SKULASON Olafur - speler
« Reactie #9 Gepost op: april 30, 2015, 09:11:49 pm »
Op gebied van communicatie can SVZW als voorbeeld gesteld worden...
Yeah right, enkel mensen hun ego omhoog halen doe je daarmee,
tot ze in hun kop krijgen dat zij gaan beslissen welke spelers mogen blijven
of vertrekken....

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: [16] SKULASON Olafur - speler
« Reactie #10 Gepost op: april 30, 2015, 10:33:20 pm »
Ik heb het wel voor skulie,maar werd destijds naar hier gehaald in het tijdperk van decuyper,en is blijkbaar ook een zeer dure vogel kwa contract.Dan is de vraag natuurlijk als hij sportief gezien een werkelijke meerwaarde is om dat contract te rechtvaardigen.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [16] SKULASON Olafur - speler
« Reactie #11 Gepost op: mei 01, 2015, 10:38:41 am »
De supps hebben,volgens mij, niets te zeggen wat spelers betreft.Heb oli persoonlijk gesproken,hij vindt het spijtig maar zit intussen meer dan 10j in het profvoetbal en weet hoe die wereld in elkaar steekt.Ze willen blijkbaar vooral jongeren...Gesprek was in het Vlaams trouwens  :)

Dat Vlaams verschiet ik niet van. Supersympathieke gast maar sportief moet primeren h?.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [16] SKULASON Olafur - speler
« Reactie #12 Gepost op: mei 01, 2015, 10:48:28 am »
Inderdaad sportieve moet primeren. Vind het een beetje belachelijk dat supporters gaan beslissen welke spelers we moeten houden. Waar is de logica?
En van die transparantie, daar heb ik ook nog maar bitterweinig van gezien. Hier en daar verschijnt er wel eens dat er een gesprek is geweest, maar zeker niet met de regelmaat waarmee ze zogezegd samen zitten. Je moet het er bijna uitsleuren om te weten wat er gezegd is geweest... Ik klink misschien vrij kritisch, maar als je beweert dat je heel transparant bent moet je meer doen. En dan plots afkomen met: je moet niet alles geloven wat in de kranten staat, ik weet wel beter. Daar zijn wij als supporters niets mee.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [16] SKULASON Olafur - speler
« Reactie #13 Gepost op: mei 01, 2015, 06:19:57 pm »
het contract van ollie is minder dan dat van jesper, maar we krijgen er wel meer voor terug! contract ontbinden van jesper en ollie zijn contract geven in de plaats! ollie is een speler met de juiste mentaliteit die we in de ploeg moeten krijgen! heeft ook zijn ervaring en ook wat gezag in de ploeg, iets wat nu al ontbreekt, want karelke is daarvoor te lichte!

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [16] SKULASON Olafur - speler
« Reactie #14 Gepost op: mei 01, 2015, 07:26:12 pm »
het contract van ollie is minder dan dat van jesper, maar we krijgen er wel meer voor terug! contract ontbinden van jesper en ollie zijn contract geven in de plaats! ollie is een speler met de juiste mentaliteit die we in de ploeg moeten krijgen! heeft ook zijn ervaring en ook wat gezag in de ploeg, iets wat nu al ontbreekt, want karelke is daarvoor te lichte!

Kdenk eerder dat ze samen het contract van jesper niet waard zijn. Ik ben geen fan van ollie, maar van mijn part mag hij blijven tot het einde van zijn carriere.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [16] SKULASON Olafur - speler
« Reactie #15 Gepost op: juni 20, 2015, 12:04:46 pm »
is hij hier nu nog eigenlijk ? blijft hij hier nu ? iemand die iets weet ?

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [16] SKULASON Olafur - speler
« Reactie #16 Gepost op: juni 20, 2015, 12:07:19 pm »
is hij hier nu nog eigenlijk ? blijft hij hier nu ? iemand die iets weet ?

Is er nog, maar mag weg, er is interesse van 2 clubs ...

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [16] SKULASON Olafur - speler
« Reactie #17 Gepost op: juni 20, 2015, 12:36:58 pm »
is hij hier nu nog eigenlijk ? blijft hij hier nu ? iemand die iets weet ?

Liep gisteren nog in de colruyt van Waregem rond dus is hier nog  :)

Offline Prluut

  • Leden
  • Berichten: 18
  • Essevee!
Re: [16] SKULASON Olafur - speler
« Reactie #18 Gepost op: juni 22, 2015, 12:10:30 am »
Ollie heeft een zoontje met Down-syndroom, dat momenteel goed opgevangen wordt in de kleuterschool van Wortegem. Hij is daarom niet erg happig om te vertrekken. Liefst doet hij zijn contract van 1 jaar nog uit en keert dan terug naar IJsland waar hij dan een definitieve oplossing voor zijn zoon kan vinden. Voor Essevee is het natuurlijk voordeliger om te proberen nu nog hem te verkopen, wat toch nog iets zal opbrengen. Volgend jaar is hij transfervrij.
Hopelijk wordt er een compromis gevonden.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [16] SKULASON Olafur - speler
« Reactie #19 Gepost op: juni 22, 2015, 11:10:37 am »
Ollie heeft een zoontje met Down-syndroom, dat momenteel goed opgevangen wordt in de kleuterschool van Wortegem. Hij is daarom niet erg happig om te vertrekken. Liefst doet hij zijn contract van 1 jaar nog uit en keert dan terug naar IJsland waar hij dan een definitieve oplossing voor zijn zoon kan vinden. Voor Essevee is het natuurlijk voordeliger om te proberen nu nog hem te verkopen, wat toch nog iets zal opbrengen. Volgend jaar is hij transfervrij.
Hopelijk wordt er een compromis gevonden.
De prijs zal zo laag zijn dat het bijna de moeite niet is om hem te verkopen,als Oli niet wil vertrekken
zal Essevee wel proberen om het contract 'onderling' te ontbinden,zoals ze met alle spelers doen die ze niet kunnen verkopen (o.a. Duplus).