Auteur Topic: Speeldag 2 : 16/08/2020 - 16.00u : Beerschot V.A. - Essevee  (gelezen 21570 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.699
Re: Speeldag 2 : 16/08/2020 - 16.00u : Beerschot V.A. - Essevee
« Reactie #180 Gepost op: augustus 17, 2020, 02:36:49 pm »
Soisalo en Sylla moeten weg en toch werden ze opgesteld. Welk spel wordt hier gespeeld en door wie? De argeloze supporter stond erbij en keek ernaar...

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Speeldag 2 : 16/08/2020 - 16.00u : Beerschot V.A. - Essevee
« Reactie #181 Gepost op: augustus 17, 2020, 02:59:05 pm »
Het was inderdaad weer niet goed. Ik ergerde me al aan Soissalo op de rechtsback, nog voor de match gestart was. Was Humpereys dan geen optie? Of kan die dat echt niet? Met 1 uitspraak van FD ben ik het wel eens, en ze klinkt cliché, maar wel waar: We moeten es winnen. Simpelweg. Dan krijg je een klik. Kijk maar naar Gent. Hoeveel miljoenen die gaven die niet uit? Kunnen Depoitre en Kums ineens niet meer voetballen? Is Kaminski een slechte keeper? Nee toch??? Vossen, dat komt wel goed. 1 voorwaarde: goals maken, dan is Jelle vertrokken. Hij scoorde al bij elke club, ook bij vb Cercle en de nationale ploeg. Maar ik hoop echt dat men nu inziet dat de kern te klein is (geen back-up voor Oparé), een aanjager op het middelveld, met werkkracht en vista (Hallo, Brechtje Dejaeghere). En een extra diepe spits. 1 soort is er tekort: euro's ! Kijk maar eens naar Deizne, wat een ploeg die hebben! Nog niks verloren, maar eigenlijk moet je nu 6 op 6 halen! Dan zou het er al helemaal anders uitzien!

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 2 : 16/08/2020 - 16.00u : Beerschot V.A. - Essevee
« Reactie #182 Gepost op: augustus 17, 2020, 04:15:59 pm »
Het was inderdaad weer niet goed. Ik ergerde me al aan Soissalo op de rechtsback, nog voor de match gestart was. Was Humpereys dan geen optie? Of kan die dat echt niet? Met 1 uitspraak van FD ben ik het wel eens, en ze klinkt cliché, maar wel waar: We moeten es winnen. Simpelweg. Dan krijg je een klik. Kijk maar naar Gent. Hoeveel miljoenen die gaven die niet uit? Kunnen Depoitre en Kums ineens niet meer voetballen? Is Kaminski een slechte keeper? Nee toch??? Vossen, dat komt wel goed. 1 voorwaarde: goals maken, dan is Jelle vertrokken. Hij scoorde al bij elke club, ook bij vb Cercle en de nationale ploeg. Maar ik hoop echt dat men nu inziet dat de kern te klein is (geen back-up voor Oparé), een aanjager op het middelveld, met werkkracht en vista (Hallo, Brechtje Dejaeghere). En een extra diepe spits. 1 soort is er tekort: euro's ! Kijk maar eens naar Deizne, wat een ploeg die hebben! Nog niks verloren, maar eigenlijk moet je nu 6 op 6 halen! Dan zou het er al helemaal anders uitzien!
Ik blijf het aandoenlijk vinden hoe je zo positief kunt blijven Fredje...
Chapeau daarvoor, maar ik kan het na 3 snertjaren echt niet meer opbrengen.
Iedereen ziet al jaren wat er moet gebeuren, maar niemand kan/wil/durft de enige logische beslissing te nemen...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.216
Re: Speeldag 2 : 16/08/2020 - 16.00u : Beerschot V.A. - Essevee
« Reactie #183 Gepost op: augustus 17, 2020, 04:27:27 pm »
Het was inderdaad weer niet goed. Ik ergerde me al aan Soissalo op de rechtsback, nog voor de match gestart was. Was Humpereys dan geen optie? Of kan die dat echt niet? Met 1 uitspraak van FD ben ik het wel eens, en ze klinkt cliché, maar wel waar: We moeten es winnen. Simpelweg. Dan krijg je een klik. Kijk maar naar Gent. Hoeveel miljoenen die gaven die niet uit? Kunnen Depoitre en Kums ineens niet meer voetballen? Is Kaminski een slechte keeper? Nee toch??? Vossen, dat komt wel goed. 1 voorwaarde: goals maken, dan is Jelle vertrokken. Hij scoorde al bij elke club, ook bij vb Cercle en de nationale ploeg. Maar ik hoop echt dat men nu inziet dat de kern te klein is (geen back-up voor Oparé), een aanjager op het middelveld, met werkkracht en vista (Hallo, Brechtje Dejaeghere). En een extra diepe spits. 1 soort is er tekort: euro's ! Kijk maar eens naar Deizne, wat een ploeg die hebben! Nog niks verloren, maar eigenlijk moet je nu 6 op 6 halen! Dan zou het er al helemaal anders uitzien!
Ik blijf het aandoenlijk vinden hoe je zo positief kunt blijven Fredje...
Chapeau daarvoor, maar ik kan het na 3 snertjaren echt niet meer opbrengen.
Iedereen ziet al jaren wat er moet gebeuren, maar niemand kan/wil/durft de enige logische beslissing te nemen...

Toch eigenlijk verschrikkelijk wat de club al al die jaren toegestaan heeft.
Transfers lauter op voorspraak van een makelaar, imdat Francky er geld kan aan verdienen
Spelers gehaald door Cordier (Ankersen, Johan Bjordal) weigeren op te stellen
Het niet kunnen vinden met bepaalde personen waardoor zij logen opkrassen (Meert, Van den Buijs)

Jaren om speler x en y vragen, die stukken van mensen kosten, en nog geen goed geheel kunnen vormen.


Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Speeldag 2 : 16/08/2020 - 16.00u : Beerschot V.A. - Essevee
« Reactie #184 Gepost op: augustus 17, 2020, 04:34:45 pm »
Het was inderdaad weer niet goed. Ik ergerde me al aan Soissalo op de rechtsback, nog voor de match gestart was. Was Humpereys dan geen optie? Of kan die dat echt niet? Met 1 uitspraak van FD ben ik het wel eens, en ze klinkt cliché, maar wel waar: We moeten es winnen. Simpelweg. Dan krijg je een klik. Kijk maar naar Gent. Hoeveel miljoenen die gaven die niet uit? Kunnen Depoitre en Kums ineens niet meer voetballen? Is Kaminski een slechte keeper? Nee toch??? Vossen, dat komt wel goed. 1 voorwaarde: goals maken, dan is Jelle vertrokken. Hij scoorde al bij elke club, ook bij vb Cercle en de nationale ploeg. Maar ik hoop echt dat men nu inziet dat de kern te klein is (geen back-up voor Oparé), een aanjager op het middelveld, met werkkracht en vista (Hallo, Brechtje Dejaeghere). En een extra diepe spits. 1 soort is er tekort: euro's ! Kijk maar eens naar Deizne, wat een ploeg die hebben! Nog niks verloren, maar eigenlijk moet je nu 6 op 6 halen! Dan zou het er al helemaal anders uitzien!
Ik blijf het aandoenlijk vinden hoe je zo positief kunt blijven Fredje...
Chapeau daarvoor, maar ik kan het na 3 snertjaren echt niet meer opbrengen.
Iedereen ziet al jaren wat er moet gebeuren, maar niemand kan/wil/durft de enige logische beslissing te nemen...

Toch eigenlijk verschrikkelijk wat de club al al die jaren toegestaan heeft.
Transfers lauter op voorspraak van een makelaar, imdat Francky er geld kan aan verdienen
Spelers gehaald door Cordier (Ankersen, Johan Bjordal) weigeren op te stellen
Het niet kunnen vinden met bepaalde personen waardoor zij logen opkrassen (Meert, Van den Buijs)

Jaren om speler x en y vragen, die stukken van mensen kosten, en nog geen goed geheel kunnen vormen.

Klopt volledig , en nog erger: achteraf in de media dan nog uithalen naar ‘het bestuur’ terwijl hijzelf 200 % verantwoordelijk is voor het samenstellen van de kern...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.252
  • Essevee!
Re: Speeldag 2 : 16/08/2020 - 16.00u : Beerschot V.A. - Essevee
« Reactie #186 Gepost op: augustus 17, 2020, 05:14:58 pm »
Wat een wedstrijd van onze mannen! Alles klopte gewoon, onze meester tacticus met een meesterzet om Saaisolo rechtsachter te posteren, de verdediging van Beerschot werd overlopen door onze blonde God.
Jammer genoeg moest hij echter in de eerste helft naar de kant, keerpunt in de wedstrijd.

En dit niet alleen, een goed samenhangend geheel vechtend voor elke morzel grond, wat een teamspirit ! Je ziet hier duidelijk het werk van onze nieuwe assistenten, een nieuwe frisse wind. Essevee 2.0 is duidelijk te zien.

Onze keeper staat ook als een huis, hij ranselt iedere kans uit zijn doel, zoveel zelfvertrouwen heeft hij.

Vraag mij ook af waarom Club Brugge hun spits Vossen liet gaan, hij laat het team op zijn eentje draaien, kaatsen, dieplopen, afwerken, werkelijk alles kan hij!

Ik vraag mij af waar dit gaat eindigen, als we de ploeg kunnen samenhouden en zo blijven verder spelen dan is PO1 zeker mogelijk.

Woorden schieten me te kort om onze prestatie te benoemen.

We werden echter gepakt door de scheidsrechter, indien hij een correcte match fluit, dan winnen we dit met sprekend gemak.


MERCI ESSEVEE !!

Als ge moderator wil zijn, moet ge toch een beetje geloofwaardig blijven
Al gehoord van sarcasme?  ::)

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Speeldag 2 : 16/08/2020 - 16.00u : Beerschot V.A. - Essevee
« Reactie #187 Gepost op: augustus 17, 2020, 11:22:46 pm »
De club staat op een kantelpunt, en tis te hopen dat ze het zo stilaan beginnen in te zien.

De huidige situatie is niet meer werkbaar, al 3-4 jaar niet meer, en daar gaan 2 nieuwe hulpjes onderaan het organogram niets aan veranderen. Ligt het aan Cordier, ligt het aan Dury, moeilijk te zeggen als je de interne keuken niet kent, al is het voor mij al een hele tijd over en out voor Dury, heeft meer weg van een gepensioneerde parkeerwachter dan een trainer.

0 motivatie, 0 power, 0 voetbal, niets zit er in de ploeg, mede dankzij de door en door rotte transferpolitiek, vriendjespolitiek en zijn ridicule opstellingen.

De grove borstel erdoor, zo snel mogelijk, of het is recht naar 1B.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.926
Re: Speeldag 2 : 16/08/2020 - 16.00u : Beerschot V.A. - Essevee
« Reactie #188 Gepost op: augustus 18, 2020, 03:21:19 pm »
Titeca were op fb reageren van 'dat we eerst de waarheid moeten weten'

Dat ze die dan communiceren!
Maja schoon voorbeeld van zijn plaatsje dicht bij het bestuur en meelopen met de rest..

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Speeldag 2 : 16/08/2020 - 16.00u : Beerschot V.A. - Essevee
« Reactie #189 Gepost op: augustus 18, 2020, 03:45:09 pm »
Titeca were op fb reageren van 'dat we eerst de waarheid moeten weten'

Dat ze die dan communiceren!
Maja schoon voorbeeld van zijn plaatsje dicht bij het bestuur en meelopen met de rest..

‘De waarheid moeten weten’,  ::). De waarheid ligt voor een voetbalclub op het veld en die waarheid is dat we al heel 2020 er niets van bakken.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.216
Re: Speeldag 2 : 16/08/2020 - 16.00u : Beerschot V.A. - Essevee
« Reactie #190 Gepost op: augustus 18, 2020, 04:02:13 pm »
Titeca were op fb reageren van 'dat we eerst de waarheid moeten weten'

Dat ze die dan communiceren!
Maja schoon voorbeeld van zijn plaatsje dicht bij het bestuur en meelopen met de rest..

‘De waarheid moeten weten’,  ::). De waarheid ligt voor een voetbalclub op het veld en die waarheid is dat we al heel 2020 er niets van bakken.

Hela, hoe durf je dat te zeggen, de transferperiode loopt nog tot 5oktober.  :D

Hohoho, die SF, zo een bende gatlekkers, hebben die dan geen greintje zelfrespect.
Het is soms op het zielige af hoor

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.772
Re: Speeldag 2 : 16/08/2020 - 16.00u : Beerschot V.A. - Essevee
« Reactie #191 Gepost op: augustus 19, 2020, 06:55:12 pm »
S gekeken naar de startopstelling van Beerschot.
Weinig tot geen spelers met eersteklasse ervaring.
Als ze wat ervaring hadden in eerste klasse was het bij alles behalve hoogvliegers....en dan ook nog niet veel.
Geen jong elftal ook.bijna allemaal 25+ bij de starters.
behalve Holzhauser kunnen ze eigenlijk weinig tot geen adelbrieven voorleggen.
Kortom,Losada slaagt er in om daar n PLOEG van te maken die duidelijk beter speelt dan hun individuele kwaliteiten.