Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439881 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.778
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2040 Gepost op: september 05, 2015, 08:48:22 am »
ALS dury ooit mocht vertrekken
dan krijgen we een nieuw bestuur :)

Online Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2041 Gepost op: september 05, 2015, 06:57:50 pm »
Idem,

Pak voetbalkrant er ook maar bij.
Verre van journalistiek werk daar.

De helft van de artikels wordt dan nog eens gespekt met meningen van op dit forum.
Waarna die Aernoudt Van Lint, de 'journalist' dan zelf nog eens zijn artikels gaan posten of Essevee Fan Page (fb). Triestige praktijk vind ik dat

Voetbalnieuws.be, Nr10.be, voetbal24.be en toestanden. Ik lees dat allemaal niet.

Ik moet daarvan kotsen.

Over transfer N'Diaye naar Antwerp: "Toptransfer voor Antwerp: middenvelder met CL-ervaring."
Omdat je er toch maar op zou klikken. Ik doe dat dan expres ni?t.
Ik weiger pertinent om dat soort sites aan te klikken en hen hun zin te geven.

"Yanninck Ferrera nieuwe trainer Standard."
"Francky Dury verlaat Zulte Waregem voor een andere club in Belgi?."
 :-X :-[

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2042 Gepost op: september 07, 2015, 08:46:43 am »
Citaat
'Dury heeft beslist over Standard'

Er blijven nog drie kandidaten over bij Standard voor de vacature van T1, zo zei Axel Lawar?e bij de RTBF. Aleksandar Jankovic kreeg al een aanbod van de Luikse club, maar opnieuw weigerde de coach van KV Mechelen om Standard onder zijn hoede te nemen.

Opvallend was dat La Derni?re Heure vorige week liet blijken dat Francky Dury een alternatief was en Het Nieuwsblad bevestigt de interesse van Standard. Volgens die laatste krant heeft de trainer van Zulte Waregem inmiddels een beslissing genomen. Standard zou gepolst hebben bij Dury, maar die zou een overgang naar de Rouches niet zien zitten.

Verder meldt Het Nieuwsblad dat Yannick Ferrera een kandidaat blijft en dat er gesproken werd met Guy Hellers, die momenteel technisch directeur is van de Luxemburgse voetbalbond. Het clubicoon van Standard - Hellers speelde er van 1983 tot 2000 - was eerder nog Luxemburgs bondscoach.

Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/190065/Dury_heeft_beslist_over_Standard#ixzz3l23Z0yaX

De titels van de artikels zijn mss irritant en worden zo gemaakt omdat je er zou op klikken, maar heel soms staat de inhoud van die artikels blijkbaar ook gewoon in de gazetten ;)

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2043 Gepost op: september 07, 2015, 12:57:04 pm »
Duchatelet heeft van Standard op 5 jaar tijd van een topclub in "zelfs geen suptopper meer" gemaakt. Het is gewoon droef hoe hij Standard uitgemolken heeft (kapitaalverminderingen naar zijn eigen vennootschap). Ge moet goed zot zijn voor Waregem daarvoor te verlaten!

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2044 Gepost op: oktober 30, 2015, 10:53:24 am »
Dury heeft opvallend wilde plannen met Zulte Waregem
30 Oktober 2015 10:29 via: voetbalnieuws.be
 
Wordt het opnieuw een spannende titelstrijd in Play-Off I? Het zou goed kunnen, want voorlopig is er geen ploeg die er bovenuit steekt en het gat tussen de eerste en de vijfde bedraagt vijf punten. Zulte Waregem prijkt intussen op de vierde stek en dat is opvallend na een moeizaam seizoen.

Francky Dury lijkt dus opnieuw zijn ploeg gelanceerd te hebben en volgens hem kan Essevee op termijn meespelen om de landstitel. "We moeten de sportieve ambitie en de ontwikkelingsfase met mekaar verzoenen", zegt Dury over de verbouwingen aan het stadion en het nieuwe oefencentrum.

"Een nieuw kader verhoogt de omzet. Ik ben overtuigd dat als alle elementen gunstig zijn, dat we kunnen winnen met een budget van 15 miljoen euro. Dus ja, Zulte Waregem op een dag kampioen, dat is mogelijk", klinkt het bij de RTBF.

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/194724/Dury_heeft_opvallend_wilde_plannen_met_Zulte_Waregem

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2045 Gepost op: oktober 30, 2015, 11:00:32 am »
Op een dag kan het zeker als je weet dat we er 3 jaar geleden zo dicht bij zaten. Alleen hadden we toen ook wel heel erg veel kwaliteit in de ploeg. Maar het is goed om te zien dat Dury terug ambitieus is naar de toekomst toe. Het is ten slotte belangrijk wil een ploeg groeien dat er een uitstraling naar buiten toe is met een toekomst visie en Dury is daar de geschikte persoon voor. Maar voor dit seizoen ben ik al meer dan tevreden met play-off 1 minimum vereiste moet top 8 blijven minder heeft men opnieuw gefaald in mijn ogen.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2046 Gepost op: oktober 30, 2015, 12:53:34 pm »
Hier het volledige originele interview:
https://www.rtbf.be/sport/football/belgique/jupilerproleague/detail_francky-dury-zulte-waregem-champion-oui-c-est-possible?id=9122396

Dury wel pak krediet verloren bij mij door die uitspraken over Deschacht.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.285
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2047 Gepost op: oktober 30, 2015, 01:15:18 pm »
Hier het volledige originele interview:
https://www.rtbf.be/sport/football/belgique/jupilerproleague/detail_francky-dury-zulte-waregem-champion-oui-c-est-possible?id=9122396

Dury wel pak krediet verloren bij mij door die uitspraken over Deschacht.
Ma jongens toch   ;D
SV TILL I DIE

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2048 Gepost op: oktober 30, 2015, 01:16:45 pm »
Ben geen Deschacht of RSCA-fan, maar de reden dat hij jaar na jaar in de basis staat wil toch wel wat zeggen.


Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2049 Gepost op: oktober 30, 2015, 01:51:21 pm »
Ben geen Deschacht of RSCA-fan, maar de reden dat hij jaar na jaar in de basis staat wil toch wel wat zeggen.

Het is een beetje zoals Lepoint, was ook een speler die je nooit bij de tegenstander wilt zien. Werd hier vroeger ook vaak uitgefloten toen hij nog bij Gent zat. Mocht Deschacht ooit naar hier gekomen zijn zou je hem ook veel beter vinden dan dat hij nu is.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2050 Gepost op: oktober 30, 2015, 02:10:11 pm »
Het is een beetje zoals Lepoint, was ook een speler die je nooit bij de tegenstander wilt zien. Werd hier vroeger ook vaak uitgefloten toen hij nog bij Gent zat. Mocht Deschacht ooit naar hier gekomen zijn zou je hem ook veel beter vinden dan dat hij nu is.

Denk dat je mij verkeerd begrijpt.
Olli is een meerwaarde voor RSCA, hoe kan hij anders jaar na jaar in de basis staan.
Vandaar ik Dury's mening begrijp.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2051 Gepost op: oktober 30, 2015, 03:16:09 pm »
Ik vind Deschacht een goeie speler. Maakt zelden een fout...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2052 Gepost op: oktober 30, 2015, 05:52:45 pm »
Ik vind Deschacht een goeie speler. Maakt zelden een fout...
Je drie puntjes zeggen alles. Hopelijk is dit ironie.

Fout tegen Monaco die doelpunt inleidt, moet rood krijgen tegen Genk, moet rood krijgen tegen Club Brugge, loopt te pas en te onpas uit positie omdat hij vooraan de held wil uithangen, maakt altijd fouten en weet nooit van niets,...

En ik heb het dan nog maar enkel over dit seizoen. Walgelijke figuur die bij iedereen op een goed blaadje probeert te staan.
Waanzin dat mensen die goed kunnen vinden.

Even hier naar kijken... https://vid.me/gJrW/compilatie-olivier-deschacht
Maakt zelden een fout  ;D ;D

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2053 Gepost op: oktober 30, 2015, 06:33:22 pm »
En deze (gemaakt door Anderlechtsupporters nota bene):

http://olivierdeschacht.weebly.com/

 ;D

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2054 Gepost op: oktober 31, 2015, 10:35:05 am »
Vergis je niet. Anderlechtsupporters die nog weten waar Anderlecht voor zou moeten staan kotsen Deschacht uit.

Staat ook voor alles wat Anderlecht eigenlijk niet zou moeten zijn.

Soit, ik ken er een paar die dagen zat gaan zijn wanneer Deschacht zijn laatste wedstrijd speelt.  ;D

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2055 Gepost op: november 01, 2015, 06:33:48 am »
Wat een gelul over Deschacht eigenlijk...
Sinds mensenheugnis proberen ze in Anderlecht een ander te vinden voor zijn positie en keer op keer speelt ie ze terug op de bank.
En bovendien niet onder 1 enkele oefenmeester, maar ondertussen waarschijnlijk wel onder 5 of 6 verschillende coaches!
Il faut le faire!
Neen, je moet er geen fan van zijn wat mij betreft, maar RESPECT is hier wel op zijn plaats.
Ik volg Dury hierin.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2056 Gepost op: november 01, 2015, 07:41:15 am »
Wat een gelul over Deschacht eigenlijk...
Sinds mensenheugnis proberen ze in Anderlecht een ander te vinden voor zijn positie en keer op keer speelt ie ze terug op de bank.
En bovendien niet onder 1 enkele oefenmeester, maar ondertussen waarschijnlijk wel onder 5 of 6 verschillende coaches!
Il faut le faire!
Neen, je moet er geen fan van zijn wat mij betreft, maar RESPECT is hier wel op zijn plaats.
Ik volg Dury hierin.

2

Ook al kan je het een lul vinden en ben ik er zelf geen fan van... zoals hierboven beschreven kan je er enkel maar respect voor hebben.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2057 Gepost op: november 11, 2015, 11:14:39 am »
http://voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=101642

Kan iemand bevestigen dat dit echt in SVM staat?
Wat is jullie mening ivm Caers? Heb er weinig zicht op

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2058 Gepost op: november 11, 2015, 11:57:32 am »
http://voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=101642

Kan iemand bevestigen dat dit echt in SVM staat?
Wat is jullie mening ivm Caers? Heb er weinig zicht op
Nog geen SVM gehad deze week...Morgen wss meer nieuws.

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2059 Gepost op: november 11, 2015, 05:20:31 pm »
Staat er idd in. En huyzentruyt zou voorzitter worden..