Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 438852 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Frennie

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2600 Gepost op: oktober 04, 2017, 10:53:48 am »
Iemand die het artikel van de vloek van dury op het forum kan zetten. Komt uit sportmagazine. Alvast bedankt!

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2601 Gepost op: oktober 06, 2017, 04:04:46 pm »
Via Ludwig V. uit Krant van West-Vlaanderen
06 oktober 2017

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2602 Gepost op: oktober 11, 2017, 12:01:55 pm »
Viert vandaag zijn 60e verjaardag. De ideale dag om eens na te denken hoe we Franky kunnen vereeuwigen in/rond het stadion. (Want dat verdient hij wel!)
Iemand suggesties?
- borstbeeld in nieuwe tribune?
- nieuwe feestzaal in hoektribune naar hem noemen?
-...

Poll?

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2603 Gepost op: oktober 11, 2017, 12:19:04 pm »
Volgens Voetbalmagazine heeft Dury een paar weken geleden onderhandeld  met Herman Van Holsbeek over de definitieve aankoop of  eventueel verlengde huurperiode van Doumbia en Leya Iseka ( artikelke met  Cordier)

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2604 Gepost op: oktober 11, 2017, 01:29:02 pm »
Viert vandaag zijn 60e verjaardag. De ideale dag om eens na te denken hoe we Franky kunnen vereeuwigen in/rond het stadion. (Want dat verdient hij wel!)
Iemand suggesties?
- borstbeeld in nieuwe tribune?
- nieuwe feestzaal in hoektribune naar hem noemen?
-...

Poll?

Ik zet pas een standbeeld als iemand definitief met pensioen gaat. Sommigen hadden hier vorig jaar na de beker ook al een standbeeld van Leye gezet. Het kan soms snel gaan...

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2605 Gepost op: oktober 11, 2017, 01:37:35 pm »
Viert vandaag zijn 60e verjaardag. De ideale dag om eens na te denken hoe we Franky kunnen vereeuwigen in/rond het stadion. (Want dat verdient hij wel!)
Iemand suggesties?
- borstbeeld in nieuwe tribune?
- nieuwe feestzaal in hoektribune naar hem noemen?
-...

Poll?

Ik zet pas een standbeeld als iemand definitief met pensioen gaat. Sommigen hadden hier vorig jaar na de beker ook al een standbeeld van Leye gezet. Het kan soms snel gaan...

Oei...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2606 Gepost op: oktober 11, 2017, 06:18:10 pm »
Proficiat coach!








We weten dat je meeleest.  8)

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2607 Gepost op: oktober 11, 2017, 10:19:56 pm »
Dury = Essevee = Dury

Verdient zonder meer een standbeeld in Waregem, laat dat duidelijk zijn.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2608 Gepost op: oktober 11, 2017, 11:40:34 pm »
Viert vandaag zijn 60e verjaardag. De ideale dag om eens na te denken hoe we Franky kunnen vereeuwigen in/rond het stadion. (Want dat verdient hij wel!)
Iemand suggesties?
- borstbeeld in nieuwe tribune?
- nieuwe feestzaal in hoektribune naar hem noemen?
-...

Poll?

Bij ManU hebben ze ook een tribune naar een zekere Alex Ferguson vernoemd.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2609 Gepost op: oktober 20, 2017, 12:00:57 pm »
Gisteren wat opgevangen van iemand van het bestuur..

Blijkbaar zijn er toch wat strubbelingen. Zo zou Dury niet content geweest zijn met de contractverlenging van Baudry, hij had liever een andere verdediger gehaald.

Derijck is minder gemotiveerd na zijn gemiste transfers, die was graag weggegaan.

Dury had ook liever wat andere spelers zien komen die hij had aangebracht, maar moet het nu doen met alternatieven.
SV TILL I DIE

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2610 Gepost op: oktober 20, 2017, 01:07:27 pm »
tja, ge kunt niet altijd alles krijgen ?.
wel raar van Baudry.
hoe zit het met de scouting van essevee? volgt Dury zijn scouts?
hoe verzeilde die speler van Israel hier?

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.113
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2611 Gepost op: oktober 20, 2017, 05:37:28 pm »
In vind dat raar gisteren hoorde ik dat Marvin bijgetekend heeft voor 2j net als kaya dus denk dat u verhaal ........is !

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2612 Gepost op: oktober 21, 2017, 10:01:41 am »
Derijck is minder gemotiveerd na zijn gemiste transfers, die was graag weggegaan.

Naar waar zou Derijck dan gaan?

Is uitgelachen bij PSV. We begrijpen nu waarom. (na anderhalf seizoen Derijck kennen we zijn beperkingen)

Is gewoon een goede cv voor Zulte Waregem. Niets meer.
Spijtig dat die gasten dat zelf niet altijd beseffen.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2613 Gepost op: oktober 21, 2017, 10:14:35 am »
Moest dury dat allemaal zo overbrengen op zijn spelers Balboa halen ze zelfs het niveau niet van een eersteklasser, want ze worden constant afgebroken.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2614 Gepost op: oktober 21, 2017, 01:04:18 pm »
Moest dury dat allemaal zo overbrengen op zijn spelers Balboa halen ze zelfs het niveau niet van een eersteklasser, want ze worden constant afgebroken.

Kritiekspuiers van dat kaliber worden zelfs bij een 4de provincialer buitengeschopt na 3 speeldagen !

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2615 Gepost op: oktober 21, 2017, 02:08:28 pm »
Niet normaal inderdaad, maar dat zijn we ondertussen wel gewend. Ik had gehoopt dat het zou beteren met het vertrek van Leye en Lepoint (en Naessens), maar niet dus.

Het begon al in de transfertopic, je moet dat eens nalezen. Elke maar echt ?lke naam die genoemd (of gehaald) werd was te klein, te traag, te zwak, te licht, te groot,... "Is uitgelachen bij PSV we begrijpen nu waarom", waarom moet je nu zoiets schrijven? Geen schande hoor om niet goed genoeg te zijn voor een club als PSV.

Als je Derijck bent en je speelt een goed seizoen, zoals vorig seizoen, en je voelt interesse van Gent waar je 3x meer kan verdienen, dan is het niet meer dan menselijk en gewoon doodnormaal dat je wat ontgoocheld rondloopt. Zou daar ook perfect meekunnen trouwens en is toch een stap(je) omhoog.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2616 Gepost op: oktober 21, 2017, 03:32:58 pm »
Ik twijfel niet aan de kwaliteiten van Derijck en Hamalainen maar ik vraag mij af hoe het komt dat ze dit jaar zo dramatisch spelen ivm vorig seizoen.  Ge kunt toch niet ontkennen dat ze hun niveau niet meer halen?  Indien uw kind 90 % haalde en nu maar 50 of minder dan ga je toch ook zoeken naar de oorzaak en zeggen dat hij beter kan,hij heeft het reeds bewezen.  Waarom zijn we nu kritisch?  Omdat we weten dat ze beter kunnen.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2617 Gepost op: oktober 21, 2017, 03:33:47 pm »
Niet normaal inderdaad, maar dat zijn we ondertussen wel gewend. Ik had gehoopt dat het zou beteren met het vertrek van Leye en Lepoint (en Naessens), maar niet dus.

Het begon al in de transfertopic, je moet dat eens nalezen. Elke maar echt ?lke naam die genoemd (of gehaald) werd was te klein, te traag, te zwak, te licht, te groot,... "Is uitgelachen bij PSV we begrijpen nu waarom", waarom moet je nu zoiets schrijven? Geen schande hoor om niet goed genoeg te zijn voor een club als PSV.

Als je Derijck bent en je speelt een goed seizoen, zoals vorig seizoen, en je voelt interesse van Gent waar je 3x meer kan verdienen, dan is het niet meer dan menselijk en gewoon doodnormaal dat je wat ontgoocheld rondloopt. Zou daar ook perfect meekunnen trouwens en is toch een stap(je) omhoog.

Het glas is altijd halfleeg, het moet altijd over de beperkingen gaan van een speler, de sterktes worden steeds vakkundig genegeerd.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2618 Gepost op: oktober 21, 2017, 03:46:29 pm »
Ik twijfel niet aan de kwaliteiten van Derijck en Hamalainen maar ik vraag mij af hoe het komt dat ze dit jaar zo dramatisch spelen ivm vorig seizoen.  Ge kunt toch niet ontkennen dat ze hun niveau niet meer halen?  Indien uw kind 90 % haalde en nu maar 50 of minder dan ga je toch ook zoeken naar de oorzaak en zeggen dat hij beter kan,hij heeft het reeds bewezen.  Waarom zijn we nu kritisch?  Omdat we weten dat ze beter kunnen.

Als hij de kans had om 3x zoveel te verdienen in Gent (ik zeg maar iets) maar hij grijpt daar naast, dan kan ik me voorstellen dat het moeilijk is om even gemotiveerd (en goed) te zijn als vorig jaar, wetende dat je weer een jaar ouder wordt en misschien d? kans gemist hebt om nog eens hogerop te gaan.

En "omdat we weten dat ze beter kunnen", wat verwachten jullie precies eigenlijk? We spelen over het algemeen (behalve op Antwerp) positief, verzorgd combinatievoetbal met een 7-8tal Belgen op het plein waaronder nogal wat jeugd, we staan in de subtop, vernederden Standard (na Kortrijk toch ??n van d? rivalen) in eigen huis, zetten deze week onze voet naast een grotere Europese club, en n?g lees je hier 'dramatisch' en zo van die dingen.

Absurd hoor, ?cht absurd. Zoals Will zegt, het glas is hier al-tijd half leeg. Ik dacht dat het vorig jaar lag aan Leye en Lepoint maar blijkbaar zit het hier gewoon vol met negativisten.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2619 Gepost op: oktober 21, 2017, 04:03:52 pm »
Laten we hier deze discussie afronden en het topic terug wijden aan Franky Dury...  8)