Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439881 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2780 Gepost op: oktober 05, 2018, 11:38:25 am »
We hebben het 8e budget in 1ste klasse, toch moeten we al 2jaar naar onder kijken.
Je kan toch niet zeggen dat er goed gewerkt is de voorbije 2 jaar?

De europese campagne vorig jaar was dan weer wel goed en PO2 heeft veel verdoezeld.

Offline Sasha

  • Leden
  • Berichten: 14
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2781 Gepost op: oktober 05, 2018, 11:39:52 am »
De inspiratie komt wrs door de nakende poppenkast die de verkiezingen zijn, maar ben ik nu de enige die een "zet die plaat af" gevoel krijgt, als ik de laatste tijd de posts in ieder topic lees? :D

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2782 Gepost op: oktober 05, 2018, 04:49:53 pm »
Normen en waarden die Dury al lang niet meer bezit.  Ik heb het duizend keer geschreven,zonder Dury waren we zo ver niet gekomen,daarvoor eeuwige dank,daardoor kreeg hij een vetbetaald contract tot 2024 (te zot voor woorden,vooral die 10jaar!)maar blind zijn moet men ook niet zijn!
Men kan veel toedekken met de mantel der liefde, alleen is die mantel stilaan veel te groot.  Maar goed,het is allemaal fake news,net zoals het PDC verhaal voor velen ook was.
Dury wist,net als het toenmalig bestuur (WN en co) wat de plannen waren van PDC.  Niet Dury maar de journalist van VM. openbaarde die plannen. Die moeten we bedanken,net als Tony nu (de schulden die we hadden kwamen niet alleen door PDC,ook van daarna,Plet,Jorgensen,etc).  Het is dan ook NORMAAL dat onze sterkste man controle wil houden.
Met hetgeen we nu weten kan deze situatie niet verder,zelfs wanneer we nu 10 of 11 punten hadden,dan nog kunnen we zo niet verder werken binnen de club.  Er zijn geen duizend oplossingen.
Grote vriend, ik kwam hier op het forum met de eerste verhalen over de plannen van PDC, zoek het terug op, ik vertelde bullshit, wou paniek zaaien. Maar uiteindelijk ;) Geloof mij nu maar als ik zeg dat Dury daar een stokje heeft voorgestoken of deze club was failliet. Tony moet je ook bedanken natuurlijk want hij heeft de centen op tafel gelegd, maar Dury was de eerste die in opstand kwam tegen PDC. Het is duidelijk dat jij pro ontslag bent, ik tegen. Maar jouw redeneringen kloppen langs geen kanten, dan kan ik sommige andere mensen die voor het ontslag zijn nog meer begrijpen dan jij.

En waarom kloppen mogul zijn redeneringen langs geen kanten? Heb jij alleen dan de waarheid in pacht?
Als ik jouw reacties hier lees dan kan ik besluiten dat jij pro Dury bent. Je verwijt mogul dat hij niet luistert naar de pro Dury kant, maar luister jij dan wel naar de argumenten tegen Dury? Ik vind je nogal verwaand overkomen eerlijk gezegd.
Maar goed, op dit forum mag iedereen zijn mening posten, net zoals ik dat nu doe.

Ik heb het artikel gelezen in voetbalmagazine en vind het een sterk artikel onderbouwd met goede argumenten. Dit is natuurlijk een artikel dat volledig tegen Dury spreekt. Of het allemaal klopt weet ik niet, maar waar rook is... De situatie met Dury is een tikkende tijdbom en deze staat bijna op ontploffen. Wat mij betreft mag er gerust eens een nieuwe wind waaien.
Ik luister absoluut naar de argumenten die tegen Dury zijn, maar die zijn ook normaal, resultaten zijn slecht, spelers die tegen Dury zijn doen hun mond open, supporters die tegen Dury doen nu ook meer hun mond open dan anders. De journalisten smullen van deze periode, het is ook je recht om een artikel geloofwaardig te vinden. Dus ik snap absoluut de commentaar. En Mogul zijn argumenten kloppen niet omdat ze gewoon niet kloppen, simpel. Ik weet dondersgoed wat ik zeg, anders zet ik het hier niet op het forum, zoals destijds met PDC. En de argumenten zijn allemaal begrijpelijk, alleen heb ik van de ‘pro ontslagen Dury’ nog steeds geen oplossingen gelezen, alleen maar verwijten. En dat is makkelijk natuurlijk.

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.778
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2783 Gepost op: oktober 05, 2018, 05:20:27 pm »
Had dit al eens getikt als antwoord op uw vraag
ik hoor geen alternatieven...

wie zegt dat het niet beter zal zijn?
mss ziet die coach wel de sterktes van speler a of b en speelt
hij die sterktes uit.
Mss is die coach ook fan van theo maar hemelt hem niet zo op
ald de nieuwe messi waardoor theo weet dat er toch gewerkt moet worden
mss is die coach wel begaan met de financien en zorgt hij er voor
dat spelers wel verkocht kunnen worden ipv contractontbinding
mss wil die coach wel speler a en schrijft hij die niet af na “trainingen”
mss heeft die coach wel een nieiwe kans aan uitgeleende spelers

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.708
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2784 Gepost op: oktober 05, 2018, 06:21:31 pm »
Dury is weg wanneer hij de kans krijgt (topclub,buitenlandse club)en het bestuur zal hem deze keer niet tegenhouden.  Zou mooi zijn indien we in zijn laatste matchen nog punten pakken,dan kan hij op een deftige manier vertrekken.  Positief genoeg :)?
Belangrijkste nu (we kunnen geen nieuwe spelers aantrekken) is dat de spelers terug vertrouwen krijgen,dat kan wanneer de juiste spelers op de juiste plaats staan (hetgeen Dury al een match of 6 niet meer doet) met de juiste mentaliteit en we daardoor punten pakken,met geluk of niet,maakt niet uit.
Nieuwe trainer heeft geen favorieten en iedereen begint met een nieuw blad,nieuwe trainer kan een boost geven,er zijn genoeg goeie trainers,dat zijn voor u geen argumenten waarschijnlijk.  Kan tegenvallen,maar kan het momenteel slechter?  Zowel sportief als binnen de club.
Maar zelfs indien wel voortdoen met Dury en hij trekt het recht (waar ik niet in geloof) dan nog moet er iets fundamenteels veranderen in de club,anders is het volgend jaar weer van dat.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2785 Gepost op: oktober 05, 2018, 07:43:00 pm »
Dury naar een topclub?

Op basis waarvan?

Van zijn 6 op 30 in 2014? Die 4 op 39 van vorig jaar? De 0 op 18 en 5 op 27 van nu?

Na Zulte Waregem is het over voor hem hoor.
Of heeft die echt zin om nog Moeskroen of W-Beveren te gaan trainen hierna?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.708
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2786 Gepost op: oktober 05, 2018, 08:52:32 pm »
Dury naar een topclub?

Op basis waarvan?

Van zijn 6 op 30 in 2014? Die 4 op 39 van vorig jaar? De 0 op 18 en 5 op 27 van nu?

Na Zulte Waregem is het over voor hem hoor.
Of heeft die echt zin om nog Moeskroen of W-Beveren te gaan trainen hierna?
Een bepaalde makelaar kan daarvoor zorgen,een bepaalde  voorzitter ook.  We zullen wel zien of hij blijft,in pensioen gaat of ergens anders.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2787 Gepost op: oktober 06, 2018, 09:26:26 am »
Dury naar een topclub?

Op basis waarvan?

Van zijn 6 op 30 in 2014? Die 4 op 39 van vorig jaar? De 0 op 18 en 5 op 27 van nu?

Na Zulte Waregem is het over voor hem hoor.
Of heeft die echt zin om nog Moeskroen of W-Beveren te gaan trainen hierna?
Een bepaalde makelaar kan daarvoor zorgen,een bepaalde  voorzitter ook.  We zullen wel zien of hij blijft,in pensioen gaat of ergens anders.

Voor mij mag Dury gerust naar Anderlecht of AA Gent gaan, maar ik zie in Dury geen toptrainer, daarvoor heeft hij ook niet de achtergrond. Hij is zelf nooit speler geweest in de hogere afdelingen wat de meeste toptrainers toch waren, hij is nooit verder geraakt als speler dan Hulste Sport, en is ook nooit getraind geworden door een toptrainer,  Hij is in feite een autodidact op dat gebied. ik ben benieuwd.

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2788 Gepost op: oktober 06, 2018, 11:20:44 am »
Ik vraag mij af waar het idee vandaan komt dat een andere trainer met deze spelers betere resultaten zal halen. De laatste transferperiode is gewoon zwaar tegengevallen en daar zal geen enkele trainer iets aan kunnen veranderen. En als het klopt dat Dury nu echt minder te zeggen heeft dan vroeger, is het toch wel heel raar om hem nu net de schuld te geven van alles wat foutloopt.

Als ik hier dan lees dat sommigen willen mikken op een shockeffect met een nieuwe trainer stel ik mij daar vragen bij. Willen we echt de toer op gaan van ploegen als Moeskroen, Waasland-Beveren of KV Mechelen waar elke 6 maanden een andere trainer arriveert? Referenties van goed bestuur of goede resultaten kan je die clubs niet noemen toch.

Dit gaat gewoon een tegenvallend seizoen worden (zoals elke club wel eens een seizoen of een paar seizoenen na elkaar meemaakt) en daar moet iedereen vrede mee nemen. Vanaf nu moet het enige doel zijn om de degradatie te vermijden. Een andere coach gaat ons echt niet zomaar uit het niets naar boven katapulteren. Laat ons de club blijven die nogmaals aantoont hoe belangrijk stabiliteit is.

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.778
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2789 Gepost op: oktober 06, 2018, 11:32:04 am »
Ik vraag mij af waar het idee vandaan komt dat een andere trainer met deze spelers betere resultaten zal halen. De laatste transferperiode is gewoon zwaar tegengevallen en daar zal geen enkele trainer iets aan kunnen veranderen. En als het klopt dat Dury nu echt minder te zeggen heeft dan vroeger, is het toch wel heel raar om hem nu net de schuld te geven van alles wat foutloopt.

Als ik hier dan lees dat sommigen willen mikken op een shockeffect met een nieuwe trainer stel ik mij daar vragen bij. Willen we echt de toer op gaan van ploegen als Moeskroen, Waasland-Beveren of KV Mechelen waar elke 6 maanden een andere trainer arriveert? Referenties van goed bestuur of goede resultaten kan je die clubs niet noemen toch.

Dit gaat gewoon een tegenvallend seizoen worden (zoals elke club wel eens een seizoen of een paar seizoenen na elkaar meemaakt) en daar moet iedereen vrede mee nemen. Vanaf nu moet het enige doel zijn om de degradatie te vermijden. Een andere coach gaat ons echt niet zomaar uit het niets naar boven katapulteren. Laat ons de club blijven die nogmaals aantoont hoe belangrijk stabiliteit is.
klopt
maar als de trainer in kwestie geen zin meer heeft
dan moet je ook het onderste uit de kan niet verwachten
Gent, beveren, eupen, waren wel goed
en dan begon misserie
dus spelers kunnen wel iets
en plots niet meer...
ook niet normaal e...

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.252
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2790 Gepost op: oktober 07, 2018, 11:33:16 am »
'Vindt Francky Dury communicatie dan nu niet meer het belangrijkste aspect van zijn job?'
07 oktober 2018 via sportmagazine.knack.be

'Ik vergelijk de werkwijze van Francky Dury met die van Louis van Gaal: beiden willen ze op sportief vlak de volledige verantwoordelijkheid hebben en die dan ook ten volle nemen', reageert de Nederlandse communicatietrainer Cees Wijburg op het nieuws dat de coach van Zulte Waregem op de wip zit.

Toen ik destijds in Brussel communicatietraining gaf aan de deelnemers van de Pro License-trainersopleiding zat er tussen de grote namen van het Belgisch voetbal ook één bescheiden coach: Francky Dury, van de fusieclub Zulte Waregem. Ik kan u zeggen: hij was mijn nieuwsgierigste leerling. Communicatie vond hij het belangrijkste aspect van zijn vak.

Is dat ondertussen veranderd? Vindt Francky Dury communicatie dan nu niet meer het belangrijkste aspect van zijn job? Ik kan het mij niet voorstellen.

Want ook in de jaren daarna, op zijn weg naar de top, liet hij zich op communicatief vlak nog geregeld door mij adviseren. Zo regelde ik voor hem ooit een dag training met Louis van Gaal.

Onder de sportieve leiding van Francky Dury groeide Zulte Waregem uit tot een vrij stabiele subtopper. Maar hij bleef altijd zeggen: 'Wij zijn maar het kleine Zulte Waregem, dat clubke vanachter de kerk'. Ik raadde hem af om dat ooit nog te zeggen. Zulte Waregem was immers een club van belang geworden.

Maar de groei van de club, vooral dankzij zijn sportieve knowhow, hield voor Francky Dury ook nadelen in. Dat blijkt nu duidelijk: anderen gaan op sportief vlak mee beslissen én mee voor hem beslissen. Gezien zijn grote verdiensten in het sportief beleid van Zulte Waregem lijkt mij dat niet logisch.

Bovendien is Francky Dury het ook al jarenlang gewoon om zowat de hele club aan te sturen. Van in het begin ging hij werkelijk over alles. Ik stond er eens bij toen na een kleine verbouwing in de kleedkamer de douches het niet meer deden. Hij moest zelf aannemers en loodgieters verwittigen!

Francky Dury is een geboren leider en is het gewend om vanuit zijn visie en op zijn wijze te werken. Zo werkte het tenslotte altijd al in Waregem en zo werkte het er op die manier altijd al heel goed. De successen spreken voor zich.

Ik vergelijk de werkwijze van Francky Dury met die van Louis van Gaal: beiden willen ze op sportief vlak de volledige verantwoordelijkheid hebben en die dan ook ten volle nemen! Van zodra een dergelijke chemie er niet meer is, ontstaan er problemen.

Maar niets is onmogelijk.

In het belang van het beoogde succes vraagt de groei van de club van betrokkenen begrip en meebewegen naar een werkbare situatie. Voor intelligente mensen die het goed menen met de club lijkt mij dat niet onoverkomelijk.

Bij Zulte Waregem zijn de omstandigheden wel uniek, gezien het belang van de figuur van Francky Dury in de geschiedenis en de opgang van de club. Hij is niet zomaar een passant. Hij markeert een tijdperk.

Ik weet ook wel: voetbalwetten zijn hard en niet altijd eerlijk. Maar in het geval van Francky Dury zou ik er als clubleiding niet één nachtje maar vele nachtjes over slapen alvorens hem zijn C4 te geven. Want dat zou volgens mij een historische fout zijn! Zijn verdiensten en die van zijn staf in de groei van de club zijn namelijk gigantisch.

Ik zou zeggen: voetbal is emotie, maar laat het verstand het zwaarst wegen.

Bron: https://sportmagazine.knack.be/sport/voetbal-nationaal/vindt-francky-dury-communicatie-dan-nu-niet-meer-het-belangrijkste-aspect-van-zijn-job/article-opinion-1376277.html

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2791 Gepost op: oktober 30, 2018, 10:26:28 am »
Ontslag Dury? Niet van overtuigd dat dat de juiste beslissing is
di 30 oktober 2018 07:46 via sporza.be

De donkere wolken blijven boven het Regenboogstadion hangen. Zulte Waregem staat nog altijd in de kelder van het klassement met 6 op 36. "De spelers staan nog 100 procent achter de coach", vertelt CEO Eddy Cordier.

"Spelers halen niet het niveau dat we verwachten"
Na 12 speeldagen heeft Zulte Waregem amper 6 punten. "Er zijn verschillende redenen voor dat puntentotaal", zucht Eddy Cordier bij Sporza. "Zo halen de spelers niet het niveau dat we verwachten. Dat is jammer."

"Er zit veel ervaring in de ploeg en soms halen ze niveau. Maar als het iets meer tegenzit, dan komt er twijfel en onzekerheid."

"Het is een mentaliteitsprobleem. Daar wordt hard aan gewerkt met onze staf en mental coach. We hopen op beterschap."

"Het zit vooral tussen de oren en dat zal veranderen"
Lokeren heeft evenveel punten als rode lantaarn Zulte Waregem en nam zaterdag afscheid van zijn T1 Peter Maes. Ligt dat scenario ook bij Essevee op tafel?

"We hebben er het volste vertrouwen in", stelt de CEO van Zulte Waregem. "Maar er moet een moment komen waarop er punten gepakt worden en vooral een driepunter."

"We zijn er niet van overtuigd dat een ontslag de juiste beslissing is. Er zijn voorbeelden uit het verleden. Kijk naar KV Mechelen vorig seizoen, dat 3 trainers had, veel spelers aantrok tijdens de winterstop en toch degradeerde."


"Dat is voor ons niet de oplossing. De spelers staan ook nog 100 procent achter de coach. Er wordt goed getraind. Het zit vooral tussen de oren en dat zal veranderen. Daar zijn we van overtuigd."

De spelers staan ook nog 100 procent achter de coach. Er wordt goed getraind. Het zit vooral tussen de oren en dat zal veranderen.
- CEO Eddy Cordier

Bron: https://sporza.be/nl/2018/10/29/ceo-zulte-waregem-over-crisis/

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.216
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2792 Gepost op: oktober 30, 2018, 12:48:38 pm »
Wat voor zeik uitleg is dat nu weer

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.285
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2793 Gepost op: oktober 30, 2018, 07:04:14 pm »
Dury heeft deels schuld aan deze malaise, maar in mijn ogen is de grote schuldige Cordier.

Heb al van verschillende bronnen gehoord dat hij op zijn 1tje de transfers doet. In de pers laat hij uitschijnen dat Dury overal inspraak in had maar mijn bronnen zeggen iets anders. Volgens hen had Dury bijna niks te zeggen. Gaf Dury aan welke spelers hij wou en niet wou. Hij heeft spelers gekregen waar hij totaal niet achter stond, maar mag het nu wel gaan oplossen. Zoals hij eens in een interview liet vallen "ik kan niet alles oplossen"

Natuurlijk doet Dury ook rare dingen, sommige opstellingen begrijp ik ook totaal niet. Sommige spelers zijn ook VOLLEDIG uit vorm.
SV TILL I DIE

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.778
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2794 Gepost op: oktober 30, 2018, 07:19:26 pm »
Dury heeft deels schuld aan deze malaise, maar in mijn ogen is de grote schuldige Cordier.

Heb al van verschillende bronnen gehoord dat hij op zijn 1tje de transfers doet. In de pers laat hij uitschijnen dat Dury overal inspraak in had maar mijn bronnen zeggen iets anders. Volgens hen had Dury bijna niks te zeggen. Gaf Dury aan welke spelers hij wou en niet wou. Hij heeft spelers gekregen waar hij totaal niet achter stond, maar mag het nu wel gaan oplossen. Zoals hij eens in een interview liet vallen "ik kan niet alles oplossen"

Natuurlijk doet Dury ook rare dingen, sommige opstellingen begrijp ik ook totaal niet. Sommige spelers zijn ook VOLLEDIG uit vorm.
nee niet waar
Dury is overal van op de hoogte
Cordier heeft geen beslissingsrecht
Iedere betrokkene is overal van op de hoogte

Sportieve is Dury zijn verantwoordelijkheid...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.285
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2795 Gepost op: oktober 30, 2018, 07:36:35 pm »
Dury heeft deels schuld aan deze malaise, maar in mijn ogen is de grote schuldige Cordier.

Heb al van verschillende bronnen gehoord dat hij op zijn 1tje de transfers doet. In de pers laat hij uitschijnen dat Dury overal inspraak in had maar mijn bronnen zeggen iets anders. Volgens hen had Dury bijna niks te zeggen. Gaf Dury aan welke spelers hij wou en niet wou. Hij heeft spelers gekregen waar hij totaal niet achter stond, maar mag het nu wel gaan oplossen. Zoals hij eens in een interview liet vallen "ik kan niet alles oplossen"

Natuurlijk doet Dury ook rare dingen, sommige opstellingen begrijp ik ook totaal niet. Sommige spelers zijn ook VOLLEDIG uit vorm.
nee niet waar
Dury is overal van op de hoogte
Cordier heeft geen beslissingsrecht
Iedere betrokkene is overal van op de hoogte

Sportieve is Dury zijn verantwoordelijkheid...
Sommigen zeggen van wel sommigen van niet..
SV TILL I DIE

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.778
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2796 Gepost op: oktober 30, 2018, 08:03:22 pm »
Dury heeft deels schuld aan deze malaise, maar in mijn ogen is de grote schuldige Cordier.

Heb al van verschillende bronnen gehoord dat hij op zijn 1tje de transfers doet. In de pers laat hij uitschijnen dat Dury overal inspraak in had maar mijn bronnen zeggen iets anders. Volgens hen had Dury bijna niks te zeggen. Gaf Dury aan welke spelers hij wou en niet wou. Hij heeft spelers gekregen waar hij totaal niet achter stond, maar mag het nu wel gaan oplossen. Zoals hij eens in een interview liet vallen "ik kan niet alles oplossen"

Natuurlijk doet Dury ook rare dingen, sommige opstellingen begrijp ik ook totaal niet. Sommige spelers zijn ook VOLLEDIG uit vorm.
nee niet waar
Dury is overal van op de hoogte
Cordier heeft geen beslissingsrecht
Iedere betrokkene is overal van op de hoogte

Sportieve is Dury zijn verantwoordelijkheid...
Sommigen zeggen van wel sommigen van niet..
en jij gelooft liever zij die zeggen van niet
denk jij dat er een vergadering is met eddy, willy, dury, tonny
waar ze niet over transfers spreken dan?
of is het eerder
allo tis eddy, kan Sylla en Bedia binnen halen das ok zeker?
cava ik teken?
Tardieu, depauw, faik, marcq, leali, Jensen, Kostanos, Severin, bjordal
demets
allemaal transfers van den eddy??


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.708
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2797 Gepost op: oktober 30, 2018, 09:06:24 pm »
Dury wordt mishandeld door den Eddie!   Allemaal fake news!

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2798 Gepost op: oktober 30, 2018, 09:28:51 pm »
Dury heeft deels schuld aan deze malaise, maar in mijn ogen is de grote schuldige Cordier.

Heb al van verschillende bronnen gehoord dat hij op zijn 1tje de transfers doet. In de pers laat hij uitschijnen dat Dury overal inspraak in had maar mijn bronnen zeggen iets anders. Volgens hen had Dury bijna niks te zeggen. Gaf Dury aan welke spelers hij wou en niet wou. Hij heeft spelers gekregen waar hij totaal niet achter stond, maar mag het nu wel gaan oplossen. Zoals hij eens in een interview liet vallen "ik kan niet alles oplossen"

Natuurlijk doet Dury ook rare dingen, sommige opstellingen begrijp ik ook totaal niet. Sommige spelers zijn ook VOLLEDIG uit vorm.
Klopt gedeeltijk wat je zegt, Dury is zijn carte blanche qua transfers sinds de komst van Tony kwijt. Dat is een feit. 200%. Cordier heeft een grotere verantwoordelijkheid wat deze transfers betreft.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2799 Gepost op: oktober 30, 2018, 09:29:37 pm »
Dury wordt mishandeld door den Eddie!   Allemaal fake news!

Allemaal goed en wel, maar er is maar 1 persoon die helemaal niet op z’n plaats zit.
Da’s Eddy Cordier.

Van hulptrainer tot jeugdcoördinator tot daaraan toe. Maar hoofdscout en uiteindelijk CEO en raad van bestuur. Is gewoon te belachelijk voor woorden. Kan enkel bij ons.

Ik zeg het al jaren. Balliere, Naessens, Cordier. Allemaal geen ceo materiaal.
Geen uitstraling, geen leiderschap. Niets, nul, nada.