Auteur Topic: [NB] POII Essevee - GBA  (gelezen 5134 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re:[NB] POII Essevee - GBA
« Reactie #20 Gepost op: mei 01, 2011, 12:52:56 pm »
Niemand die het klein gevechtje zag van Hyland met een GBA-speler vanwie ik vergeten ben wie het was?

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:[NB] POII Essevee - GBA
« Reactie #21 Gepost op: mei 01, 2011, 01:01:58 pm »
Niemand die het klein gevechtje zag van Hyland met een GBA-speler vanwie ik vergeten ben wie het was?

Custovic.
Cutovic viel, en Hyland stapte erover. Daarna trapte Custovic na, de lijnrechter zag dit allemaal maar schudde van nee met zijn vinger(precies een kleuter juf)

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re:[NB] POII Essevee - GBA
« Reactie #22 Gepost op: mei 01, 2011, 01:15:40 pm »
het was wel raar, de bal ging naar links en hyland en custovic naar rechts... Dacht dat Hyland hem bij de keel ging nemen

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:[NB] POII Essevee - GBA
« Reactie #23 Gepost op: mei 01, 2011, 01:15:47 pm »
De lijnrechter kant vijvers was trouwens een ramp. Er is een uitgooi voor ons en hij geeft hem aan de andere. De bal vliegt direct buiten in het voordeel van GB en hij geeft de uitgooi aan ons. :) Mooie compensatie, maar de lijnrechter leek me redelijk blind.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re:[NB] POII Essevee - GBA
« Reactie #24 Gepost op: mei 01, 2011, 02:59:24 pm »
Ik vond de arbitrage nochtans niet slecht. Vooral in de eerste helft toen Jens werd onderuitgeschopt en de arbiter toch liet doorspelen. En daarna toch nog geel gaf aan de Rat. Ik heb al veel ergere knoeiers bezig gezien dit seizoen... Natuurlijk zijn er altijd enkele beslissingen die de thuissupps niet apprecieren, maar dat is altijd zo.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re:[NB] POII Essevee - GBA
« Reactie #25 Gepost op: mei 01, 2011, 04:49:39 pm »
Voor mij viel vooral de goede prestatie op van Delaplace, de laatste wedstrijden acteert hij toch beduidend op een hoger niveau. Hij liep goed tussen de lijnen en zorgde voor een vlotte balcirculatie. Ook Matton haalt weer een aanvaardbaar niveau. Meer van dat. Habibou was zwak, maar dat besefte hij zelf ook wel. Op naar Westerlo, hopelijk heel wat volk die de verplaatsing zal maken. Ik zal in ieder geval aanwezig zijn.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re:[NB] POII Essevee - GBA
« Reactie #26 Gepost op: mei 01, 2011, 05:02:52 pm »
Zou een mooie geste zijn mocht het bestuur weer gratis bussen zou in leggen net als vorig jaar op mechelen xp. 

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re:[NB] POII Essevee - GBA
« Reactie #27 Gepost op: mei 01, 2011, 05:41:31 pm »
Ik denk dat heel veel supporters de verplaatsing zullen maken!
Misschien het moment om nog wat vlag-materiaal uit te delen...




Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re:[NB] POII Essevee - GBA
« Reactie #28 Gepost op: mei 02, 2011, 10:42:35 am »
Geen hoogstaande partij, maar al bij al een verdiende overwinning. Wij alles bij elkaar toch een 7 of 8 kansen bij elkaar gevoetbald, waarvan er enkel dankzij een uitstekende Kaminski slechts 1 binnenging en GBA met veel goeie wil een kans of 3.
De punten :
- Muyters : 6 ( Niets uitzonderlijks moeten doen. )
- Tamsin : 6 ( Onopvallend, maar in zijn geval vind ik dat geen oneer. )
- D'haene : 6 ( Ook weinig in beeld geweest vind ik. )
- Colpaert : 7 ( Lang geleden dat ik hem zo gretig gezien heb. Centraal in de dverdediging is inderdaad zijn beste positie. )
- Minne : 6 ( Degelijk zoals altijd, maar minder offensief aanwezig dan vorige week. )
- Hyland : 6 ( Blijft een dijk van een speler, maar die nonchalance moet er vroeg of laat toch uit of hij mag zijn toptransfer vergeten. )
- Delaplace : 7 ( E?n van zijn betere wedstrijden van het seizoen. Techniek op overschot, maar hij moet nog wat sterker worden in de duels en zijn loopvermogen nog wat zien op te krikken. )
- Matton : 7 ( Ongetwijfeld zijn beste match van het seizoen. Het werd dan ook stilaan tijd dat ie eens liet zien wat ie in zijn mars heeft. )
- Chevalier : 6 ( Heeft al slechter gespeeld dan zaterdag en was toch regelmatig betrokken in de gevaarlijkste akties. Alleen moet dat gemekker er eindelijk eens uit. )
- Habibou : 5 ( Zwak tout court. Ik begrijp niet dat den Uugo de hardwerkende en verdienstelijke Naessens eraf haalde en Habibou liet staan. )
- Naessens : 6 ( Hard gewerkt en zich steeds goed aangeboden. Alleen moet ie nog wat rustiger blijven voor doel. Die kans die hij van Matton aangeboden kreeg moet er altijd in! )
Van Nieuwenhuyze en Meert speelden eigenlijk te weinig om een score toe te kennen. Al mag best gezegd worden dat Meertistuta in mijn ogen week na week weer sterker wordt.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:[NB] POII Essevee - GBA
« Reactie #29 Gepost op: mei 02, 2011, 10:45:07 am »
Naessens wordt er denk ik elke week afgehaald omdat die zich te pletter loopt. Vergeet niet dat dat zijn eerste matchen zit en dat het niet vreemd is, dat die gast er door zit na een uur.

Wat mij trouwens opvalt bij Muyters is dat die zeer goed kan uittrappen. Bij terugspeelballen waarbij hij onder druk komt, trapt hij bijna altijd mooi terug in het veld, terwijl anderen de bal vaak gewoon buiten trappen
« Laatst bewerkt op: mei 02, 2011, 10:46:45 am door sv_forever »

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re:[NB] POII Essevee - GBA
« Reactie #30 Gepost op: mei 02, 2011, 11:25:59 am »
Maar hij oogt toch wat onzeker soms hoor...

Tegen kortrijk loste hij onnodig dat schot, en nu in hoekschop alweer eens balletje laten vallen. Hij doet me toch schrikken soms hoor:) Voor de rest is hij echt goed bezig

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re:[NB] POII Essevee - GBA
« Reactie #31 Gepost op: mei 02, 2011, 11:30:44 am »
Toch even terugkomen op Tamsin.

Die jonger is spijtig genoeg niet voldoende voor dit niveau. Op verdedigend vlak geef ik hem nog het voordeel van de twijfel (al is zijn positiespel nog lang niet goed).

Maar bij het uitvoetballen is het toch armoe. Al is het geen cadeau achter Teddy te moeten spelen, de passen die hij verstuurd zijn ofwel te hard of niet gericht. Zoekt dan ook te snel de oplossing naar de voorzet...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re:[NB] POII Essevee - GBA
« Reactie #32 Gepost op: mei 02, 2011, 01:02:10 pm »
Tamsin is 21 jaar dus is het logisch dat hij nog niet super is. Laat die gast gewoon groeien want hij kan het niveau wel aan volgens mij. Kan een moderne opkomende rechtsback worden.
In de verdediging staan is als jongere ??n van de moeilijkste posities. Talenten moeten we houden (Buysse brak ook maar echt door vorig jaar en Tamsin is 3 jaar jonger)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re:[NB] POII Essevee - GBA
« Reactie #33 Gepost op: mei 02, 2011, 02:44:53 pm »
Voor wie interesse heeft...

Het incident na de wedstrijd in tribune 2:

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=I039JE3M&postcode=8790  (artikel nieuwsblad)

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re:[NB] POII Essevee - GBA
« Reactie #34 Gepost op: mei 02, 2011, 02:58:24 pm »
Voor wie interesse heeft...

Het incident na de wedstrijd in tribune 2:

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=I039JE3M&postcode=8790  (artikel nieuwsblad)
In elk geval veel succes gewenst voor iemand met een 'hart voor Essevee'...

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re:[NB] POII Essevee - GBA
« Reactie #36 Gepost op: mei 02, 2011, 10:16:49 pm »
Aan alle mensen die Teddy blijven verdedigen...
1. Sportieve prestatie van zaterdag?
2. Gedrag ten opzichte van supporters (op het veld) ?
3. Gedrag ten opzichte van supporters (na de match) ?
4. Gedrag ten opzichte van de staf (op het veld, na de match) ?

Goodbye, au revoir, tot ziens.

Sportieve prestatie: gedaan wat we moesten doen, gewonnen. Prima voor mijn part, ook al was het een uiterst vervelende wedstrijd.

Grootste punt van de dag: na de wedstrijd enorm geschrokken. Komaan Boogie, volhouden man! Onze gedachten gaan naar u!
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re:[NB] POII Essevee - GBA
« Reactie #37 Gepost op: mei 02, 2011, 11:48:21 pm »
Aan alle mensen die Teddy blijven verdedigen...
1. Sportieve prestatie van zaterdag?
2. Gedrag ten opzichte van supporters (op het veld) ?
3. Gedrag ten opzichte van supporters (na de match) ?
4. Gedrag ten opzichte van de staf (op het veld, na de match) ?

Goodbye, au revoir, tot ziens.

Sportieve prestatie: gedaan wat we moesten doen, gewonnen. Prima voor mijn part, ook al was het een uiterst vervelende wedstrijd.

Grootste punt van de dag: na de wedstrijd enorm geschrokken. Komaan Boogie, volhouden man! Onze gedachten gaan naar u!

? alles.

Teddy doet niets dan zagen, klagen en medespelers belagen.
Moest hij nu nog potten breken, kzou ermee kunnen leven. Maar nu ist echt niet om aan te zien..
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re:[NB] POII Essevee - GBA
« Reactie #38 Gepost op: mei 03, 2011, 10:00:48 am »
Tamsin is 21 jaar dus is het logisch dat hij nog niet super is. Laat die gast gewoon groeien want hij kan het niveau wel aan volgens mij. Kan een moderne opkomende rechtsback worden.
In de verdediging staan is als jongere ??n van de moeilijkste posities. Talenten moeten we houden (Buysse brak ook maar echt door vorig jaar en Tamsin is 3 jaar jonger)

Sommigen kunnen hier een voorbeeld aan nemen ipv er leute in te scheppen om bepaalde spelers en supporters constant een ?lesken te komen spellen?.

Ik heb besloten ipv te vitten op wat details, voorlopig enkel energie te steken in het aanmoedigen van Essevee

Zeker in het licht van de situatie van die supporter, is het me dunkt beter solidair dan solitair achter de ploeg te staan. Sterkte aan die kerel en zijn naasten.

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re:[NB] POII Essevee - GBA
« Reactie #39 Gepost op: mei 15, 2011, 09:42:11 am »
iemand al nieuws ondertussen van 'boogie' die onwel werd tijdens de match?