Auteur Topic: [NB]: Lokeren - Essevee 0-0  (gelezen 8442 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [NB]: Lokeren - Essevee 0-0
« Reactie #60 Gepost op: augustus 01, 2011, 09:14:30 pm »
talent is heel goed maar geef ze tijd! maar denk dat we nu met teveel 18,19,20 jarigen zitten en daar mag je niet meteen teveel van verwachten

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB]: Lokeren - Essevee 0-0
« Reactie #61 Gepost op: augustus 01, 2011, 09:24:30 pm »
Ik denk dat wij vooral moeten hopen op een spoedig herstel van Habib, zijn snelheid en acties missen we op de flank.
Ook Teddy zou van mij de voorkeur krijgen op Milunovic, Teddy kan Diandy ferm doen afzien.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB]: Lokeren - Essevee 0-0
« Reactie #62 Gepost op: augustus 01, 2011, 09:43:03 pm »
Ik denk dat wij vooral moeten hopen op een spoedig herstel van Habib, zijn snelheid en acties missen we op de flank.
Ook Teddy zou van mij de voorkeur krijgen op Milunovic, Teddy kan Diandy ferm doen afzien.

Milunovic heeft dat zaterdag echt wel goed gedaan hoor. Het enigste dat Tshimanga gedaan heeft in de eerste helft is het truitje vasthouden van Luka. Dat hij dat nog geen volledige match kan volhouden vind ik maar normaal. Dat kan beteren in de komende maanden. Hij kreeg ook een stevige tik net voor de rust. MIsschien dat hij daarom zo sterk terugviel. Maar in de eerste helft was hij echt wel de enige man van de niet-verdedigers die gevaarlijk was. Ook de commentator vermeldde hem constant.

Milunovic ziet er voor mij al een puike transfer op, niet alleen voor de toekomst, maar zelfs op dit moment kan die gast al het verschil maken in een match.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB]: Lokeren - Essevee 0-0
« Reactie #63 Gepost op: augustus 01, 2011, 10:04:59 pm »
Ik denk dat wij vooral moeten hopen op een spoedig herstel van Habib, zijn snelheid en acties missen we op de flank.
Ook Teddy zou van mij de voorkeur krijgen op Milunovic, Teddy kan Diandy ferm doen afzien.

Milunovic heeft dat zaterdag echt wel goed gedaan hoor. Het enigste dat Tshimanga gedaan heeft in de eerste helft is het truitje vasthouden van Luka. Dat hij dat nog geen volledige match kan volhouden vind ik maar normaal. Dat kan beteren in de komende maanden. Hij kreeg ook een stevige tik net voor de rust. MIsschien dat hij daarom zo sterk terugviel. Maar in de eerste helft was hij echt wel de enige man van de niet-verdedigers die gevaarlijk was. Ook de commentator vermeldde hem constant.

Milunovic ziet er voor mij al een puike transfer op, niet alleen voor de toekomst, maar zelfs op dit moment kan die gast al het verschil maken in een match.

Ik vond Luka ook goed spelen in Lokeren, allee, de eerste helft toch.
Teddy kan een volledige match aan en is ook rapper, het zou meer gevaar op leveren.
Als het dan toch tegenvalt kan Luka nog altijd aan de rust invallen he.


Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB]: Lokeren - Essevee 0-0
« Reactie #64 Gepost op: augustus 02, 2011, 09:51:07 am »
Ik denk dat wij vooral moeten hopen op een spoedig herstel van Habib, zijn snelheid en acties missen we op de flank.
Ook Teddy zou van mij de voorkeur krijgen op Milunovic, Teddy kan Diandy ferm doen afzien.

Milunovic heeft dat zaterdag echt wel goed gedaan hoor. Het enigste dat Tshimanga gedaan heeft in de eerste helft is het truitje vasthouden van Luka. Dat hij dat nog geen volledige match kan volhouden vind ik maar normaal. Dat kan beteren in de komende maanden. Hij kreeg ook een stevige tik net voor de rust. MIsschien dat hij daarom zo sterk terugviel. Maar in de eerste helft was hij echt wel de enige man van de niet-verdedigers die gevaarlijk was. Ook de commentator vermeldde hem constant.

Milunovic ziet er voor mij al een puike transfer op, niet alleen voor de toekomst, maar zelfs op dit moment kan die gast al het verschil maken in een match.

Ik vond Luka ook goed spelen in Lokeren, allee, de eerste helft toch.
Teddy kan een volledige match aan en is ook rapper, het zou meer gevaar op leveren.
Als het dan toch tegenvalt kan Luka nog altijd aan de rust invallen he.

I totally agree ;)

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB]: Lokeren - Essevee 0-0
« Reactie #65 Gepost op: augustus 18, 2011, 12:31:01 am »
Met wedstrijden tegen Zulte Waregem, Standard en Anderlecht kende Lokeren een zware competitiestart. "Maar we mogen ons niet wegsteken achter ons moeilijke programma", zegt aanvoerder Killian Overmeire in Het Nieuwsblad. "Het waren drie moeilijke matchen, maar zowel tegen Standard als Anderlecht hadden we meer moeten halen."

Zulte Waregem is natuurlijk nog een niveauke hoger dan Standard en Anderlecht.  8)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB]: Lokeren - Essevee 0-0
« Reactie #66 Gepost op: augustus 18, 2011, 07:33:40 am »
:)