Auteur Topic: [VB] Essevee - OHL  (gelezen 12650 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #100 Gepost op: augustus 07, 2011, 12:06:15 am »
De anti-rossini's zult ge nu wel niet meer horen..

Offline boenk

  • Leden
  • Berichten: 9
    • OHL forum
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #101 Gepost op: augustus 07, 2011, 08:18:40 pm »
Bedankt voor de voetballes mannen. Proficiat. Gelukkig hadden we wat marge met de driepunter tegen Anderlecht, maar het is wel duidelijk dat er nog wat kwaliteit zal moeten bijkomen of dat we te kort gaan komen in the long run. Spijtig dat jullie ploeg op't einde wat anti-voetbal begon te spelen uit schrik nog een goal tegen te krijgen. Ik had er op gehoopt maar het zou wel onverdiend geweest zijn. Volgende week uit naar FCB, daar zullen we ook wel van een kale reis terug komen.

Nog veel succes. Maar als jullie spelen zoals gisteren zal dat niet nodig zijn... (Of toch? Slechts 2 maal weten scoren (1x met een gelukje) en op't einde nog moeten beven. Het had eigenlijk 5-1 moeten zijn dus dat rendement moet nog omhoog.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #102 Gepost op: augustus 07, 2011, 08:27:13 pm »
Zo mogen er van alle teams wel mensen op ons forum komen. Een oprecht gemeende reactie, mooi zo!

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #103 Gepost op: augustus 07, 2011, 08:31:32 pm »
Zo mogen er van alle teams wel mensen op ons forum komen. Een oprecht gemeende reactie, mooi zo!

Amai zeg wel, dat zijn we niet gewoon. Chapeau!
Alleen al daarvoor mogen die mannen van OHL er van mij inblijven. Spelen tenminste voetbal in tegenstelling tot een Eupen vorig seizoen.. Was meer een tragedie vol zware blessures, wonderbaarlijke genezingen en tijdrekken.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #104 Gepost op: augustus 07, 2011, 09:47:44 pm »
het ware wat beter geweest dat we inderdaad een derde keer hadden gescoord, dan ben je toch wat meer op het gemak die laatste 10 minuten, ma soit we hebben toch al weer wat punten voorsprong op ploegjes zoals lokeren en ohl  :)

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #105 Gepost op: augustus 07, 2011, 10:10:13 pm »
Bedankt voor de voetballes mannen. Proficiat. Gelukkig hadden we wat marge met de driepunter tegen Anderlecht, maar het is wel duidelijk dat er nog wat kwaliteit zal moeten bijkomen of dat we te kort gaan komen in the long run. Spijtig dat jullie ploeg op't einde wat anti-voetbal begon te spelen uit schrik nog een goal tegen te krijgen. Ik had er op gehoopt maar het zou wel onverdiend geweest zijn. Volgende week uit naar FCB, daar zullen we ook wel van een kale reis terug komen.

Nog veel succes. Maar als jullie spelen zoals gisteren zal dat niet nodig zijn... (Of toch? Slechts 2 maal weten scoren (1x met een gelukje) en op't einde nog moeten beven. Het had eigenlijk 5-1 moeten zijn dus dat rendement moet nog omhoog.
ALLE ploegen (de grote 4 op kop) spelen wat jij noemt 'anti-voetbal' als ze 15 min voor het einde 2-1 voor staan. Dat heet 1eklasseprofessionalisme. Welkom in 1e klasse...

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #106 Gepost op: augustus 07, 2011, 10:13:21 pm »
Bedankt voor de voetballes mannen. Proficiat. Gelukkig hadden we wat marge met de driepunter tegen Anderlecht, maar het is wel duidelijk dat er nog wat kwaliteit zal moeten bijkomen of dat we te kort gaan komen in the long run. Spijtig dat jullie ploeg op't einde wat anti-voetbal begon te spelen uit schrik nog een goal tegen te krijgen. Ik had er op gehoopt maar het zou wel onverdiend geweest zijn. Volgende week uit naar FCB, daar zullen we ook wel van een kale reis terug komen.

Nog veel succes. Maar als jullie spelen zoals gisteren zal dat niet nodig zijn... (Of toch? Slechts 2 maal weten scoren (1x met een gelukje) en op't einde nog moeten beven. Het had eigenlijk 5-1 moeten zijn dus dat rendement moet nog omhoog.
ALLE ploegen (de grote 4 op kop) spelen wat jij noemt 'anti-voetbal' als ze 15 min voor het einde 2-1 voor staan. Dat heet 1eklasseprofessionalisme. Welkom in 1e klasse...
Denk niet dat dat echt tactisch zo bedoeld is hoor... Je bent gewoon de hele match baas en plots is er maar 1 goaltje meer verschil... Dan wordt iedereen veel behoedzamer en wordt er nog maar weinig echt gevoetbald.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #107 Gepost op: augustus 07, 2011, 10:34:29 pm »
Over welk anti-voetbal hebben we het dan? De laatste minuten trokken op niks, maar waren ruim buiten de offici?le tijd en Matton zijn bloedneus, dat zag er toch ook echt bloed uit...

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #108 Gepost op: augustus 07, 2011, 11:03:44 pm »
Over welk anti-voetbal hebben we het dan? De laatste minuten trokken op niks, maar waren ruim buiten de offici?le tijd en Matton zijn bloedneus, dat zag er toch ook echt bloed uit...

Heb vandaag vernomen (hier in Horebeke), dat hij een gebroken neus heeft.
-SVZW Forever-

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #109 Gepost op: augustus 07, 2011, 11:13:58 pm »
Bedankt voor de voetballes mannen. Proficiat. Gelukkig hadden we wat marge met de driepunter tegen Anderlecht, maar het is wel duidelijk dat er nog wat kwaliteit zal moeten bijkomen of dat we te kort gaan komen in the long run. Spijtig dat jullie ploeg op't einde wat anti-voetbal begon te spelen uit schrik nog een goal tegen te krijgen. Ik had er op gehoopt maar het zou wel onverdiend geweest zijn. Volgende week uit naar FCB, daar zullen we ook wel van een kale reis terug komen.

Nog veel succes. Maar als jullie spelen zoals gisteren zal dat niet nodig zijn... (Of toch? Slechts 2 maal weten scoren (1x met een gelukje) en op't einde nog moeten beven. Het had eigenlijk 5-1 moeten zijn dus dat rendement moet nog omhoog.

Boenk, die ballen vliegen er wel in naarmate meer matchritme wordt opgedaan.  Maar net zoals tegen Lokeren, is Essevee gewoon een h??l sterk voetballende ploeg.  Dit terwijl enkele "gevestigde" waarden niet spelen en nieuwe spelers worden ingepast.  Ik heb gewoon met volle teugen genoten gisteren. OHL mocht zeker niet mopperen rond "enkele" scheidsrechterlijke beslissingen. 
OHL is weggespeeld op basis van de sterkte van Essevee, want jullie hebben ook enkele jongens die goed voetballen.

Veel succes in eerste, ik vermoed dat vele Essevee supporters sympathie hebben voor jullie (behalve dan voor ??n speler wellicht  ;))

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #110 Gepost op: augustus 07, 2011, 11:25:26 pm »
Bedankt voor de voetballes mannen. Proficiat. Gelukkig hadden we wat marge met de driepunter tegen Anderlecht, maar het is wel duidelijk dat er nog wat kwaliteit zal moeten bijkomen of dat we te kort gaan komen in the long run. Spijtig dat jullie ploeg op't einde wat anti-voetbal begon te spelen uit schrik nog een goal tegen te krijgen. Ik had er op gehoopt maar het zou wel onverdiend geweest zijn. Volgende week uit naar FCB, daar zullen we ook wel van een kale reis terug komen.

Nog veel succes. Maar als jullie spelen zoals gisteren zal dat niet nodig zijn... (Of toch? Slechts 2 maal weten scoren (1x met een gelukje) en op't einde nog moeten beven. Het had eigenlijk 5-1 moeten zijn dus dat rendement moet nog omhoog.

Bedankt voor je reactie. Ondanks die ene 'nek' die jullie hebben, heb ik h??l veel sympathie voor OHL (Frederik Boi heeft me, trouwens, al jaren bekoord als verdediger). Van mijnentwege ook heel veel succes toegewenst, dit jaar!!

PS: ik vond het g??n echt anti-voetbal. We waren het laatste kwartier totaal niet meer ten monde, om op te boksen tegen jullie enthousiasme. En ik ben nog steeds h??l content dat we de driepunter hebben (zeker als je ziet hoe Club vandaag op z'n plaats gezet wordt).

-SVZW Forever-

Offline boenk

  • Leden
  • Berichten: 9
    • OHL forum
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #111 Gepost op: augustus 08, 2011, 11:32:44 pm »
Merci.

En als gelle nu gewoon nog properkes zou willen winnen van Bergen, STVV en andere degradatiekandidaten, zijn we even goei vrienden  ;)

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #112 Gepost op: augustus 09, 2011, 02:56:11 am »
ook veel sympathie voor OHL een proper voetballende ploeg met aangename supporters, ;) sommige van bruhgge en krotrijk kunnen daar nog veel van bijleren( 'supporters' wel te verstaan) :D ;D

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #113 Gepost op: augustus 09, 2011, 08:36:09 am »
Merci.

En als gelle nu gewoon nog properkes zou willen winnen van Bergen, STVV en andere degradatiekandidaten, zijn we even goei vrienden  ;)
We gaan ons best doen  ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #114 Gepost op: augustus 09, 2011, 10:21:30 am »
Merci.

En als gelle nu gewoon nog properkes zou willen winnen van Bergen, STVV en andere degradatiekandidaten, zijn we even goei vrienden  ;)

Proberen jullie dan te winnen van ploegen a la Kortrijk, Mechelen, Lokeren, Gent, Cercle .... ;)

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #115 Gepost op: augustus 09, 2011, 10:46:40 am »
Merci.

En als gelle nu gewoon nog properkes zou willen winnen van Bergen, STVV en andere degradatiekandidaten, zijn we even goei vrienden  ;)

Proberen jullie dan te winnen van ploegen a la Kortrijk, Mechelen, Lokeren, Gent, Cercle .... ;)
Ja dan meot je wel zien dat ze niet voor ons eindigen :P

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #116 Gepost op: augustus 11, 2011, 09:53:37 am »
Nog even over vak X: ik had het niet gedacht, maar dat vak is echt een grote meerwaarde geworden in ons stadion. Zowaar een M'can wave inzetten, wie had dat ooit gedacht? OK, heeft weinig met voetbal te maken, maar het was wel leuk. En ik denk dat de spelers de 'vibe' ook wel apprecieerden.
Alleen die 'aux armes' was er wat over. Dat is van l'OM en een beetje van Standard. Andere ploegen blijven daar beter af, zeker de vlaamse ploegen... (maar dat is mijn eigen mening).
Maar voor de rest: goe gedaan mannen. Tegen de 2e ploeg van Brugge meer van dadde !

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #117 Gepost op: augustus 11, 2011, 09:58:18 am »
Nog even over vak X: ik had het niet gedacht, maar dat vak is echt een grote meerwaarde geworden in ons stadion. Zowaar een M'can wave inzetten, wie had dat ooit gedacht? OK, heeft weinig met voetbal te maken, maar het was wel leuk. En ik denk dat de spelers de 'vibe' ook wel apprecieerden.
Alleen die 'aux armes' was er wat over. Dat is van l'OM en een beetje van Standard. Andere ploegen blijven daar beter af, zeker de vlaamse ploegen... (maar dat is mijn eigen mening).
Maar voor de rest: goe gedaan mannen. Tegen de 2e ploeg van Brugge meer van dadde !

Wordt al h??l lang gezongen in Waregem... Ik vond het net heerlijk om het nog eens te horen. Samen met de 'boerkes van de Gaverbeek' en consoorten.