Auteur Topic: [VB] Essevee - OHL  (gelezen 12651 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #20 Gepost op: augustus 01, 2011, 01:40:56 pm »
als we nu eens evenveel werkkracht en enthousiasme aan de dag leggen als ohl moeten we toch kunnen winnen want kdenk da onze kern kwalitatief toch sterker is dan hun kern, kzou ook opteren voor rossini in de spits

Ik zou ne keer ne 4-4-2 willen zien.
Met Colpaert en Delaplace centraal, Matton links en Milunovic rechts.
In de spits Rossini, met daar rond een zwervende Chevalier of mss een Trajkovski(zie ik meer als een spits)

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #21 Gepost op: augustus 01, 2011, 06:34:09 pm »
als we nu eens evenveel werkkracht en enthousiasme aan de dag leggen als ohl moeten we toch kunnen winnen want kdenk da onze kern kwalitatief toch sterker is dan hun kern, kzou ook opteren voor rossini in de spits

Ik zou ne keer ne 4-4-2 willen zien.
Met Colpaert en Delaplace centraal, Matton links en Milunovic rechts.
In de spits Rossini, met daar rond een zwervende Chevalier of mss een Trajkovski(zie ik meer als een spits)

Kalezic opteert nu al de hele voorbereiding en 1ste match een 4-5-1, dus ik denk niet dat hij dat systeem zomaar laat vallen. Voor de rest moeten we gewoon winnen van OHL. Als je thuis niet wint van OHL dan heb je het recht niet om Play-Off I te halen.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #22 Gepost op: augustus 01, 2011, 08:24:35 pm »
Recht op PO1 kan je nu nog ni zeggen vind ik.
Als ge verliest tegen OHL dan is een drawke in Lokeren een slechte zaak...
Moeten toch 4 op 6 halen volgens mij want daarna komen we toch tegen kleppers
die wel al klaar zijn met hun huiswerk...

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #23 Gepost op: augustus 01, 2011, 09:15:22 pm »
Recht op PO1 kan je nu nog ni zeggen vind ik.
Als ge verliest tegen OHL dan is een drawke in Lokeren een slechte zaak...
Moeten toch 4 op 6 halen volgens mij want daarna komen we toch tegen kleppers
die wel al klaar zijn met hun huiswerk...

Elke wedstrijd moet gespeeld worden. Gelijkspelen op Lokeren is gewoon een goede uitslag, punt. Thuis tegen Leuven zal niet te onderschatten zijn, een gemotiveerde nieuwkomer die zich helemaal zal smijten. Trouwens, mocht voetbal zo logisch zijn als jij het probeert voor te stellen, dan zou er niet veel meer aan zijn. Voor hetzelfde geld win je tegen Anderlecht en verlies je tegen Leuven, dat is voetbal.

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #24 Gepost op: augustus 01, 2011, 10:16:10 pm »
Als Roelandts zijn zelfde speltempo als de vorige jaren verderzet bij OHL, maken wij veel kans om te winnen zaterdag... ;)

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #25 Gepost op: augustus 01, 2011, 10:33:53 pm »
Als Roelandts zijn zelfde speltempo als de vorige jaren verderzet bij OHL, maken wij veel kans om te winnen zaterdag... ;)
Alsof er maar 1 man op het veld staat bij OHL...
Ze wisten alleszins anderlecht te verslaan m?t Roelandts die hetzelfde speltempo bracht als bij ons!

Offline boenk

  • Leden
  • Berichten: 9
    • OHL forum
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #26 Gepost op: augustus 02, 2011, 12:44:15 am »
Roelandts was bij ons niet slecht tegen Anderlecht. Niet geweldig, maar niet slecht. Vermeulen en Diandy waren grotere problemen. En we zijn onze stofzuiger voor het grootste deel van het seizoen kwijt, dus het zal er niet op verbeteren. De jongens die er het best van af hebben gebracht zijn eigenlijk de spelers die mee uit tweede (en derde) klasse zijn gekomen.

Ik vrees dat OHL zaterdag ook met een 4-5-1 zal spelen, hoewel de ploeg beter rendeert bij een 4-4-2.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #27 Gepost op: augustus 02, 2011, 09:36:46 am »
Roelandts was bij ons niet slecht tegen Anderlecht. Niet geweldig, maar niet slecht. Vermeulen en Diandy waren grotere problemen. En we zijn onze stofzuiger voor het grootste deel van het seizoen kwijt, dus het zal er niet op verbeteren. De jongens die er het best van af hebben gebracht zijn eigenlijk de spelers die mee uit tweede (en derde) klasse zijn gekomen.

Ik vrees dat OHL zaterdag ook met een 4-5-1 zal spelen, hoewel de ploeg beter rendeert bij een 4-4-2.

Bij Van den Borre geven ze gegarandeerd de laagste prijs voor een nieuwe stofzuiger anders. Zie je ergens een goedkopere, dan mag je hem teruggeven zelfs!

Offline boenk

  • Leden
  • Berichten: 9
    • OHL forum
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #28 Gepost op: augustus 02, 2011, 12:22:16 pm »
Handig.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #29 Gepost op: augustus 03, 2011, 03:42:54 pm »
REF:BOELEN GUNTER(29)
AR1:SAENEN GERRY(25)
AR2:STALLAERT DIRK(19)
OFF4:BYLOIS RAF(31)

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #30 Gepost op: augustus 03, 2011, 04:15:03 pm »
En toch zienek Roelandts scoren.
Frustratie doet soms rare dingen met ne mens.

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 414
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #31 Gepost op: augustus 03, 2011, 07:41:03 pm »
Ik kijk uit naar de unieke beleving in vak X bij de eerste thuiswedstrijd.  Weet iemand of er een speciale actie voorzien wordt om dit nieuwe sfeervak gepast in te huldigen?

Met de hulp van alle aanwezigen in vak X kunnen we er een echte heksenketel van maken en alle bezoekende ploegen in hun broek doen *** wanneer ze afzakken naar het Regenstadion.  Welkom in de hel van ESSEVEE!

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #32 Gepost op: augustus 03, 2011, 08:00:33 pm »
Ik kijk uit naar de unieke beleving in vak X bij de eerste thuiswedstrijd.  Weet iemand of er een speciale actie voorzien wordt om dit nieuwe sfeervak gepast in te huldigen?

Met de hulp van alle aanwezigen in vak X kunnen we er een echte heksenketel van maken en alle bezoekende ploegen in hun broek doen *** wanneer ze afzakken naar het Regenstadion.  Welkom in de hel van ESSEVEE!

Door de supporters zal er alvast iets (kleins) gedaan worden. Wat de club doet, daar heb ik geen weet van... Misschien dat iedereen snippers kan meepakken!

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 414
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #33 Gepost op: augustus 03, 2011, 08:16:11 pm »
Is een leuk idee.  Een zee van rood/groene vlaggen, sjaals ... en rode snippers gooien of spandoek over gans de tribune hijsen bij opkomen van de spelers met bijpassende opzwepende muziek en vuurwerk verzorgd door de club.  I like it  :)

Offline Nicolas007

  • Leden
  • Berichten: 1
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #34 Gepost op: augustus 03, 2011, 08:18:00 pm »
Gokje op 2-0. Met thuispubliek en een wakkere Bossut moet dit haalbaar zijn na de droge 0-0 in Lokeren. Maar uit beginnen is nooit echt leuk dus ik denk dat we zullen schitteren in de eerste thuismatch.

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #35 Gepost op: augustus 03, 2011, 10:18:28 pm »
Iemand het stadion al gezien deze week?  Is alles proper afgewerkt?  Reclamepanelen e.d.?
Vorige week was dit nog niet het geval.

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #36 Gepost op: augustus 03, 2011, 11:02:45 pm »
Het stadion is een andere topic , maar inderdaad is het nu volledig afgewerkt? ik zou het ook op prijs stellen moest er iemand nog enkele foto's kunnen nemen... Jenske???...

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #37 Gepost op: augustus 04, 2011, 12:17:29 am »
Ben vanmiddag nog even een kijkje gaan nemen na mijn "loopsessie". De reclamepanelen (kant ledwall) hangen er bijna allemaal.

Tegen een promovendus moet je in principe altijd winnen, zeker als je PO I hardop ambieert, maar goed... dat dacht Anderlecht vorige week ook en dacht AA Gent ook toen wij daar in ons eerste jaar Jupiler League met 1-3 gingen winnen  :)

Prono: 3-1 (Mar?val, Milunovic & Naessens)

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Online svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #38 Gepost op: augustus 04, 2011, 07:29:59 am »
Vandaag in HLN. Aanvaller Naessens verzwikte op training zijn linkerenkel.Zijn aantreden tegen OHL komt in het gedrang.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #39 Gepost op: augustus 04, 2011, 11:09:21 am »
Dus starten we wss met opgefokte Pino...

De tijd begint toch stillekes aan te dringen hoor voor een nieuwe spits!!!