Auteur Topic: [VB] Essevee - OHL  (gelezen 12652 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #40 Gepost op: augustus 04, 2011, 11:43:04 am »
Ik ga voor:

Sammy - De fauw, D'Haene, Mar?val, Hamalainen - Milunovic, Delaplace, Colpaert, Trajkovski, van der Haeghen - Teddy.

Iedereen gezien? :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #41 Gepost op: augustus 04, 2011, 11:50:25 am »
Ik ga voor:

Sammy - De fauw, D'Haene, Mar?val, Hamalainen - Milunovic, Delaplace, Colpaert, Trajkovski, van der Haeghen - Teddy.

Iedereen gezien? :)
TEDDY !!!!!  :D

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #42 Gepost op: augustus 04, 2011, 12:12:05 pm »
Jammer voor Jens
Hopelijk pakt Rosini zijn kans met beide handen en bedankt hij met een goaltje
(ja ok Teddy mag ook meedoen alstie maar scoort ;) )

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #43 Gepost op: augustus 04, 2011, 12:14:50 pm »
Ik ga voor:

Sammy - De fauw, D'Haene, Mar?val, Hamalainen - Milunovic, Delaplace, Colpaert, Trajkovski, van der Haeghen - Teddy.

Iedereen gezien? :)

Voor mij mag het zeker dit team zijn.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #44 Gepost op: augustus 04, 2011, 12:24:30 pm »
Ik ga voor:

Sammy - De fauw, D'Haene, Mar?val, Hamalainen - Milunovic, Delaplace, Colpaert, Trajkovski, van der Haeghen - Teddy.

Iedereen gezien? :)

Voor mij mag het zeker dit team zijn.

vind het positief dat matton er nie instaat. Met alle respect maar die brengt niets bij

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #45 Gepost op: augustus 04, 2011, 02:50:16 pm »
Vindt Matton nog zo slecht nie ze !!! Heb hier al andere de revue zien passeren :)

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #46 Gepost op: augustus 04, 2011, 02:58:42 pm »
Vindt Matton nog zo slecht nie ze !!! Heb hier al andere de revue zien passeren :)

das ook waar:) ma vind matton veel te weinig brengen voor wat hij zogezegd zou moeten kunnen:)

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #47 Gepost op: augustus 04, 2011, 03:10:00 pm »
Ik ga voor:

Sammy - De fauw, D'Haene, Mar?val, Hamalainen - Milunovic, Delaplace, Colpaert, Trajkovski, van der Haeghen - Teddy.

Iedereen gezien? :)

Zou wel iets inzitten maar op basis van wat haal je Matton eruit ? Indien Jens niet speelt zal het tss Teddy en Pino gaan om de plaats in de punt op te eisen Teddy heeft bij mij ook de voorkeur is enorm snel maar vrees dat hij in duel te kort gaat komen me bon we zien wel !!!

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #48 Gepost op: augustus 04, 2011, 03:15:57 pm »
Ons vier laatste trainers zetten allemaal Matton in de ploeg ; hoe zou dat komen : het is simpel deze

mensen zijn slimmer dan enkele mensen hier die denken dat zij het warm water hebben uitgevonden .

 

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #49 Gepost op: augustus 04, 2011, 03:50:24 pm »
Ik ga voor:

Sammy - De fauw, D'Haene, Mar?val, Hamalainen - Milunovic, Delaplace, Colpaert, Trajkovski, van der Haeghen - Teddy.

Iedereen gezien? :)

Zou wel iets inzitten maar op basis van wat haal je Matton eruit ? Indien Jens niet speelt zal het tss Teddy en Pino gaan om de plaats in de punt op te eisen Teddy heeft bij mij ook de voorkeur is enorm snel maar vrees dat hij in duel te kort gaat komen me bon we zien wel !!!

Nooit bij stilgestaan... Matton was h??l matig tot zwak in Lokeren, zeker als je de vergelijking maakt met Colpaert en Delaplace (wat een metamorfose, chapeau van de trainers om dat uit die jongen te halen).

Voor Teddy: je loopt daar met 5 goeie voetballers op het middenveld. Dan heb je niet nog een keer Naessens nodig die zichzelf in het spel wil werken. Daar moet gewoon een Rossini of Teddy staan, letterlijk staan. Wachten op de bal, spel lezen en binnenprikken. Geen kritiek voor Jens: dat is gewoon ervaring die je gaandeweg moet opdoen...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #50 Gepost op: augustus 04, 2011, 05:12:33 pm »
Trajkovski is opgeroepen voor de nationale ploeg van zijn land.  Het moet zijn dat hij dit verdient.  En voor wat betreft Essevee, de ploeg moet zijn vaste vorm wellicht nog krijgen (Habib terugkeren, Skulasson, Sterckx, ....) 
Gun hen nog een paar weken.  De captain van Lokeren verklaarde in een dagblad dat Zulte-Waregem "nog gaat verrassen". 
Beetje geduld, maar niettemin moet er wellicht voorin nog een een grote aankoop worden gedaan.

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #51 Gepost op: augustus 04, 2011, 05:17:38 pm »
Ons vier laatste trainers zetten allemaal Matton in de ploeg ; hoe zou dat komen : het is simpel deze

mensen zijn slimmer dan enkele mensen hier die denken dat zij het warm water hebben uitgevonden .

?

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #52 Gepost op: augustus 04, 2011, 05:41:43 pm »
Ik ga voor:

Sammy - De fauw, D'Haene, Mar?val, Hamalainen - Milunovic, Delaplace, Colpaert, Trajkovski, van der Haeghen - Teddy.

Iedereen gezien? :)

Voor mij mag het zeker dit team zijn.

vind het positief dat matton er nie instaat. Met alle respect maar die brengt niets bij


trajkovski wel misschien ,heeft in lokeren aan geen 5 ballen gekomen .
zet matton eens op de 10 en teddy in de plaats van milunovic

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #53 Gepost op: augustus 04, 2011, 06:24:31 pm »
Trajkovski is opgeroepen voor de nationale ploeg van zijn land.  Het moet zijn dat hij dit verdient.  En voor wat betreft Essevee, de ploeg moet zijn vaste vorm wellicht nog krijgen (Habib terugkeren, Skulasson, Sterckx, ....) 
Gun hen nog een paar weken.  De captain van Lokeren verklaarde in een dagblad dat Zulte-Waregem "nog gaat verrassen". 
Beetje geduld, maar niettemin moet er wellicht voorin nog een een grote aankoop worden gedaan.

Mooie post (kan ik enkel beamen) zo mag men er meer geven in plaats van kritiek .

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #54 Gepost op: augustus 05, 2011, 12:06:42 am »
Ik ga voor:

Sammy - De fauw, D'Haene, Mar?val, Hamalainen - Milunovic, Delaplace, Colpaert, Trajkovski, van der Haeghen(1) - Teddy(2).

Iedereen gezien? :)

1: Zet Matton ipv Van der Haegen (geen 'gh' ;) ) en je zit er boenk op
2: Dat jij zo iets schrijft ... Seffes begin 't te sneeuwen! :)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #55 Gepost op: augustus 05, 2011, 12:21:06 am »
Al die foefjes en afgezaagde artikels in de media omtrent ons. Wie denk je dat er uiteindelijk het dichtst kan bijzitten.. Die overroepen riooljournalisten of spelers van andere ploegen die zelf tegen ons spelen? Overmeire, Van damme, Brys, .. Allemaal mensen die er heel dicht bij staan en ons sterk voor de dag zien komen..

Al?ja niet dat we kampioen gaan spelen, maar soms kan je het verschil tussen de verschillende commentaren duidelijk opmerken..
One Essevee!

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #56 Gepost op: augustus 05, 2011, 12:22:43 am »
Ik ga voor:

Sammy - De fauw, D'Haene, Mar?val, Hamalainen - Milunovic, Delaplace, Colpaert, Trajkovski, van der Haeghen - Teddy.

Iedereen gezien? :)
Zou Matton tohc laten staan in plaats van VDH.

Matton was inderdaad matig op Lokeren, maar blijft toch dikke speler. Alleen komt het er te weinig uit..
Speelt ook tegen zijn ex-ploeg dus zal zich willen bewijzen...

Teddy in de punt ?
Volgens mij ben je ziek...

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #57 Gepost op: augustus 05, 2011, 12:25:38 am »
Afhankelijk van de sterkte van je flanken, moet je kiezen voor Rossini (goede flanken), of Teddy,wanneer de flanken er niet uit komen ... Da's mijn mening toch
Webteam SV Zulte Waregem

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #58 Gepost op: augustus 05, 2011, 08:50:59 am »
2 centrumspitsen met Rossini en een snelle, beweeglijke spits als Teddy lijkt me ook niet slecht

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee - OHL
« Reactie #59 Gepost op: augustus 05, 2011, 09:32:12 am »
Rosini komt best tot zijn recht als hij er niet alleen voor staat